Rudá záře
Zdravím. V rámci zintenzivnění stranické propagandy ještě doplňuji další krásné předměty k pokochání! :-) Už se celkem těším, až je budu v důchodu prodávat na aukro za kulaté sumy v tvrdé měně(nejspíš to bude voda a obilí), a na webu budu v diskuzích zuřivě popírat zločiny komunismu, gulagy, Katyň atd atd Možná si dokonce odborníkem z USA nechám zpracovat "odbornou zprávu", která jasně prokáže, že gulagy byly osvětové a rekreační střediska, a že polští důstojníci se postříleli sami v opilosti, po té, co jse štědře zásobili vodkou přátelští kamarádi z NKVD:-)) No, něco popírat budu, případně aspoň gravitaci! :-)Všem hodně štěstí a fajn počasí přeje MG34
Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Komentáře
Veiko
03. 12. 2007, 13:02Ty vole Jakeš
andolf
03. 12. 2007, 15:38Fajné
Goroděckij
03. 12. 2007, 16:09Z tohohle taky mrazí, a ne málo.
smrdla
03. 12. 2007, 16:09Je fakt že se po dlouhé době taky objevili fotky té druhé strany, jen tak dál, máš to pěkný.
Stefan
03. 12. 2007, 16:25Až pália oči z toľkej červenej Toto si ešte ja pamätám ako môj strýko takéto veci vynášal z povalu administratívnej budovy poľnohospodárskeho podniku... do kontajnera... Ale je fajn, že to niekt ozachraňuje... za nejaké to desaťročie budú tieto veci snáď žiadanejšie ako hákové kríže...
strozd2
03. 12. 2007, 17:22koukám že jsi se do toho shromaždování pouštíš ve velkym. . jen aby jsi po volbách nebyl národním hrdinou :-)) to si kdyžtak u tebe přihřeju taky čajíček... ( s rumem)
strozd2
03. 12. 2007, 17:23ještě že tu v ikonkách není ruská hvězda, srp a kladivo,,, , napiiš adminům ať ti je přidělají. .
Gucci
03. 12. 2007, 17:36máš to hezké soudruhu
Stefan
03. 12. 2007, 17:59Fíha, MG34, kámo, myslím, že sa to tu pomaly zvrháva...
MG34
03. 12. 2007, 18:10Maruška:Do každého rozhodně ne... Chápeš? No snad ano, jistě jsi teoreticky připravenJá zas chápu proč sbíráš klistýry...
Stefan:Tady se to zvrhlo už dávno kamaráde.
Frunsberg:Na tebe z daleka nemám, ale pochybuju že ty jsi můj soudruh, případně kamaráden.. či jak se to správně píše:-) (jsem jazykový tupec)
strozd:To raději ne, pak by amini museli přidat pro některé ufňukané kolegy ještě hákáč nebo tu slípku.
Mimochodem, všechno není moje.. Ty hvězdy LM a čepičák jsem si jen půjčil
Zbytek těch věcí se různě povaloval. Tak mi bylo líto je vyhodti.
Však to znáš.. K ničemu mi to není, ale nechám si to:-))
profesor
03. 12. 2007, 18:14MG34: Velice jsi mě pobavil. Opravdu. Ale určitě i tohle sem patří, takže mnoho zdaru tvé neohroženosti.
MG34
03. 12. 2007, 18:17Maruška:Ty ve svých skvělých sbírkách máš mimo jiné vůz VB, památky na VB, případně podobné drobnosti jako mám já.
Mám kvůli tomu taky o tobě něco chápat? Stačí mrknout na tvé stránky...
MG34
03. 12. 2007, 18:18profesor:Sranda být musí Aspoň jsem udělal radost těm kteří mě dávno odhalili jako židobolševika... Viď, Maruško!
Gucci
03. 12. 2007, 18:29Frunsberg: věci KSČ nevedu. Jinak se to píše kamerad
MG34
03. 12. 2007, 18:30Frunsberg :Díky, na jazyky jsem skutečně tupec.
Já vedu všechno, ne jen část historie. a tyhle věci se ještě občas dají snadno sehnat bez velké finanční zátěže
Gucci
03. 12. 2007, 18:39MG34: no to jo něco doma taky mam ale jen v bedně...
MG34
03. 12. 2007, 18:40Frunsberg:asi tě překvapím, ale já to taky nemám v obýváku!
Gucci
03. 12. 2007, 18:59jo to já jo jen ne srb a kladivo
MG34
03. 12. 2007, 19:16Frunsberg:Pak jsi geroj:-))Povíme si po tvé svatbě:-)))
snafu
03. 12. 2007, 19:36MG34: Máš to pěkný. Když jseš na ty druhý strany, tak co příště zkusit spojence?
Frunsberg: Kua, srb na stěně?
MG34
03. 12. 2007, 19:55seef :Kuwa, píšu že su na všechno!
Ono se moc batledresů atd po sklepech a starých bednách neválí...
Už tem milicionář mě překvapil. Dostali ho psovodi na dotrhání pro figuranty.
Krokus
04. 12. 2007, 00:56MG: koukám, že někteří reagují aniž by četli Tvůj komentář že?
Frunsberg: počkej počkej, až se oženíš, tak ti drahá ten srp zabodne do řiti, kladivem tě řachne po palici a zabere obývák pro sklo apod. (a ruku na srdce, snad bys nechtěl po budoucí mámě, aby tvoje děti vychovávala pod vlajkou s nepůvodním symbolem deviantního náboženství?)
Krokus
04. 12. 2007, 00:58Frunsberg: samozřejmě jsem měl na mysli "náboženství"
MG34
04. 12. 2007, 15:26Krokus:Já taky občas čtu popisy v rychlosti a pak se divím a omlouvám:-)
K tomu obýváku... Zahájil jsem plíživou ofenzivu. Vytlačuji sklo a porcelán RU a ČS dekoracemi, knoflíky, límcovkami atd... Územní zisky jsou pravda malé, ale postup to je!
P. S.:Na svastiku Frunsbergovi nesahej!!!
Krokus
04. 12. 2007, 16:18MG: už jsem taky dosáhl určitých úspěchů- ve skleníku (tedy dole, kam není moc vidět) mám sbírku kopaných kalamářů, vedle stolu s PC je starej loďák (pravda, neobsahuje mé poklady, nýbrž cejchy), ale naprostým vítězstvím je knihovna- tam má manželka jemn pár kuchařek a fotoalbumů, jinak je přecpaná historickou literaturou
MG34
04. 12. 2007, 17:02Krokus:Knihovna je ve výrobě!! Po stěhování mám knížky pod gaučem!!! Ale i zde plánuji ofenzivní postup. Mimo knížky se tam jistě vejde nějaký odznáček, hylznička nebi granátek...:-)
Nevíš co mají manželky proti řízeným střelám?
Gucci
04. 12. 2007, 18:54Krokus : no já bych tyhle věci do rodiny nikdy netahal....
DFC
04. 12. 2007, 20:16Říkali nám rudý teror, gotwaldovi derviši, my jim za to postavíme, šibenice nejvyšší...
Směrem k Frunsbergovi jde spíše o soukmenovce
MG34, Krokus: Hoši já na tom moc dobře nejsem. Tak tak jsem prosadil starožitnou jídelnu po babičce, na stěně visí pár fotek z 1. rep. a v koutku skleníku se krčí policejní přílba v protektorátním provedení. Kdybyste někdo měl hvězdičky k hodnosti vrchního strážmistra, ruce vám zulíbám.
Posledním kouskem na stěně je mapa zabraných oblastí, s komentářem ve smyslu "ani tisíc let, ani sto válek nezničilo... ". Je to smutný pohled na zmrzačenou vlast a smutné čtení...
MG34
04. 12. 2007, 20:39DFC:Měl bych ti zas oponovat:Tipperary?
Máš trošku depresivní výzdobu.. Já měl na schodišti ještě hylznu z houfnice 122mm jako stojan na květináč, ale dočasně je uložena. Kytka nepřežila
A to jsem manželku jasně upozornil, že na rozdíl od kytky, helma, nebo pancéřovka nezvadne nikdy!
MG34
04. 12. 2007, 20:40DFC:Joo, s těma hvězdičkama ti nempomůžu. Nemám ani soc. švestku:-)
Krokus
04. 12. 2007, 22:05DFC: my zase v kuchyni máme stůl se židlemi z 30-tých let a moje drahá z něj má stále radost (vzhledem k tomu, na čem jsme jedli předtím), takže pokud jde o nábytek, nemám doma problém... ale kdybych domu nosil hylzny apod. , asi bych byl odsunut do sklepní kóje
Hank
05. 12. 2007, 10:08Tak ve smeru co se tyce vystavovani svych pokladu jsem na tom vic nez dobr epodle toho co tu ctu. Zena s tim problem nema ba naopak obyvak vyzdobenej skorem 2sty bajonetu se ji zamlouval. Pry ty steny nejsou alespon tak prazdne... Sice jsem toho dal skorem polovinu pryc neb jsem se vyhranil na dva staty od kterych hledam bodla ale ihned jsem prazdna mista nahradil obrazy s tematkou RU vojenstvi, sklenik mam celej zabranej na opasky s prezkama a jeste samotna police na cca 100 prezky bez opasku. Takze v tomto smeru jsem 101% stastnej clovek
MG34
05. 12. 2007, 16:08Hank:Pokud jsi mě chtěl nasrat, tak se ti to povedlo!!!
Hank
05. 12. 2007, 17:27jde jeste o to cim jsem te naserinkal... Ale kazdopadne jsem rad
MG34
05. 12. 2007, 17:42Hank:No to je ti podobné... A já jsem prý provokatér!!
Nasral jsi mě ze dvou důvodů...
1.tolerance tvé partnerky
2.množství jí tolerovaných předmětů na zdi a okolí!!
Hank
05. 12. 2007, 17:50MG34: Ja rad obcas nekoho naserinkam Musis dobre hledat.
MG34
05. 12. 2007, 19:40Hank:Máme společnou vlastnost, ale to jsi si asi všiml
Skoro vůbec nehledám.
Hank
06. 12. 2007, 08:00Jojo, kdo nehleda, nenachazi...
MG34
06. 12. 2007, 15:46Hank :Nějak není čas ani nálada. O počasí ani nemluvě.
WH44
07. 12. 2007, 15:27Jě se vůbec nedivím, že někdo sbírá klistýry. Takovej dvojitej klistýr a zašitá prdel to je pěkná pomsta
MG34
07. 12. 2007, 17:15WH44:Omlouvám se. Klystýry nejsou moje parketa. Na to jsou tu povolanější...
Gucci
07. 12. 2007, 23:24Krokus: no to co si napsal nestojí za komentář, jen je docela ubohé říkat až se oženíš změníš názor atd každý ho má a časem mění i ty a já
Krokus
08. 12. 2007, 17:29Frunsberg: tak mě nekomentuj! možná se ti zdá ubohé (ovšem být nazván ubožákem od člověka tvého formátu je poctou), když ti někdo napíše, že změníš názor až... noicméně já se domnívám, že tvá reakce nemá co dělat s mými komentáři zde, ale je pravděpodobně vedeno tvou "nákloností" k mé osobě. jen abych tě uklidnil, naše "láska" je vzájemná
MG34
09. 12. 2007, 08:50Krokus :Koukám že mé stranické snažení nese ovoce... První dvě hrdličky!!
Vojta68
09. 12. 2007, 15:54Také jsem měl na stěně ruskou vlajku, německou helmu a plynovou masku. Po nastěhování mé milé to začalo- přijedu z práce, milá mě vítá polibky, na stole svíčková a vlajka byla pryč
Přijal jsem tento způsob boje a jako dárek jsem jí daroval krásnou obrovskou vázu na kytičky-hilzna z T-55
MG34
09. 12. 2007, 18:32Vojta68:Taktiku "Krásná váza" jsem aplikoval dávno... Hylzna ze 122mm houfnice:-)
Ale vyhodit mi žena něco, jde hned jako druhá...
Krokus
09. 12. 2007, 20:01MG: se nediv, to se mnou dělá ta červená barva
psotek
09. 12. 2007, 21:44Vojta68: ta hilzna byla, doufám, mosazná. Ony paní domácí jsou na lesklé věci...
MG34
10. 12. 2007, 16:55Krokus:Ta rudá dělá divy, co?
Krokus
10. 12. 2007, 20:55MG: a nejen záře nad Kladnem
MG34
10. 12. 2007, 22:04Krokus:Až se tady toho ujmem tak nějak po bolševicku, bude rudo všude!
Krokus
10. 12. 2007, 22:48MG: tuším, že někteří teď mají rudo před očima
MG34
11. 12. 2007, 16:24Krokus:To jest účelem...
Hnědé už tu bylo dost. A nimochodem, stejně i náckové měli v oblibě červenou...
Že by společný znak pro obě tyto "fajn" ideologie?
Krokus
11. 12. 2007, 18:36MG: no ale čistou rudou náckové nemuseli, rádi ji kombinovali s bílou a černou, což nepochybně považovali za tvůrčí invenci
MG34
11. 12. 2007, 19:02Krokus:No oni vůbec tu symboliku měli nějakou "Vymazlenou"... V některých bodech se zas tak od bolševiků nelišili.
Abych použil myšlenku jednoho kolegy, poházeli ze stejného přrostředí... Uřvaní rádoby dělníci nad pivem v pajzlu.
A do toho ty teorie o árijské rase v kombinaci s Indy, teutony a Tibeťany...
HLEDACKA
11. 12. 2007, 19:53MG34: jako vždy jsem se dost pobavila-výborná diskuze.
MG34
11. 12. 2007, 21:14HLEDACKA:Však jde hlavně o zábavu, ne?
HLEDACKA
11. 12. 2007, 22:41MG34: máš pravdu, ale ve vašich příspěvcích nacházím mnoho rad jak poučných tak i zábavných. Jen tak dál, pánové
MG34
12. 12. 2007, 15:52HLEDACKA:Moc znalostí na to abych radil zase nemám. A upřímě, rás si rýpnu...
psotek
12. 12. 2007, 15:59Zítra se bude tančit všude...
Stejně je zajímavé, že největší kraviny, se v hlavě drží nejdéle, hlavně ty, co se tam dostanou v mládí.
Krokus
12. 12. 2007, 20:33MG: ty jejich arijský kraviny měly vážně dost- na jedný straně byli árijci (tedy vlastně indové) a na druhé likvidovali romáky, kteří k nim měli tak nějak nejblíž (už si slyšel tu teotii, že vlastně pocházejí z Mohenžo Daro?)
MG34
13. 12. 2007, 13:12Krokus:Ne neslyšel. Já ty jejich rasové bláboly dost zanedbal... Spíš tak lehce a obecně. Nechci skončit v blázinci nebo s hubou roztrženou smíchy
Krokus
13. 12. 2007, 13:32MG: teď jsem se blbě vyjádřil za MD prý pocházejí romočeši a jsou tudíž mnohem starší než kastovní systém v jejich pravlasti
Krokus
13. 12. 2007, 13:32MG: čímž ale nechci říct, že bych snad tvou reakci nepodepsal
strozd2
13. 12. 2007, 19:08MG: nechceš kandidovat v příštích volbách koukám že tvé příspěvky se začaly prodírat na přední místa. pokud budeš kanditovat tak to abych sakra rycle sehnal hodně velkej prapor....
MG34
13. 12. 2007, 20:08strozd:Máš pocit že jsem tak velká svině, abych se hodil do politiky?
Tenhle příspěvek žije už jen díky tobě!
Téma Romočeši je nevyčerpatelné... Však už náš klasik, Jára Cimrman hovoří o cestě praotce Cigána na Říp, spolu s ostatními praotci
Krokus
13. 12. 2007, 20:20MG: svině nesvině... za ty prachy...
strozd2
13. 12. 2007, 21:38MG já jsem malej a podle (Švárovo) hesla o to ceo jsem menší musím být větší s... jináč máš smůlu,, , a je hezhé že na mě nechceš hodit i židobolševickej spolek... a tu rudou záři unesu nebojím se toho, ,
MG34
14. 12. 2007, 14:26Krokus:Křivdíš mi... Já bych škodil zcela zdarma. Takřka sponzorsky!
strozd:Spíš malej ale šikovnej... Já malej nejsem, ale svině kapitální
A jako židobolševik jsetě nemáš praxi... Nemůžu po tobě chtít větší výkony!!
Krokus
14. 12. 2007, 15:35MG: takoví jsou nejhorší (ti nemaj ani tu správnou motivaci)
MG34
14. 12. 2007, 17:21Krokus:Motivací je požitek!!!
Krokus
14. 12. 2007, 17:26MG: no právě
MG34
14. 12. 2007, 18:41Krokus :Přesněji :Požitek z moci a možnosti uškodit...
Krokus
14. 12. 2007, 19:58MG: já tedy neměl ten dojem, že bys byl od přírody politik, ale vzhledem ke Tvým právě projeveným kvalitám Ti říkám: na co ještě čekáš (dalším možným působištěm by pro Tebe mohl být post vysoko vysoce postavenýho státního úředníka)
MG34
14. 12. 2007, 20:52Krokus:Díky, ale nemám na to žvanit furt hovadiny a ještě jim věřit...
Co se týče "vysokého postavení", mám jiné představy
Krokus
14. 12. 2007, 21:34MG: to si holt pak budeš muset vybrat- buď tamto nerbo to druhé- obě najednou mít nemůžeš- to je ta daň úsoěchu
MG34
14. 12. 2007, 22:25Krokus:Pak je lepší být neúspěšný
Krokus
15. 12. 2007, 01:32MG: no jde o zvyk
strozd2
15. 12. 2007, 15:39MG to co by jsi žvanil tomu věřit nemusíš a ani bych se nedivil že tomu nikdo věří to musí jen vypadat,,, , a proč by mělo kapat když může pršet...:-))
MG34
15. 12. 2007, 19:50Krokus:Zvyk je sice železná košile, ale při mé skleróze bych zapoměl co jsem komu nažvanil:-)
strozd:Tvá skromnost je ti ke cti! Ale bacha na to kapání... Nehezký příznak...:-)))
Krokus
15. 12. 2007, 21:49kapání... tak a máme tady další téma do pranice
MG34
16. 12. 2007, 09:46MG34:Já měl pochopitelně na mysli "polévku s kapáním", jak se říká v některých lokalitách!!!
MG34
16. 12. 2007, 13:53Koukám že zase trpím samomluvou:-)
strozd2
16. 12. 2007, 18:54MG to je v pořádku mi tě za to kamenovat nebudem lepší samomluva než to kapání (choroba) :-))
MG34
16. 12. 2007, 20:15strozd :Tvá laskavost mě nepřestává udivovat... Óóó Velký!
Krokus
16. 12. 2007, 20:25tak jsem zase zde, přišel jsem o něco?
strozd2
17. 12. 2007, 21:33Krokus ne o nic jsi nepřišel jen sem psal MGmu že samomluva lepší než kapavka...:-))
Krokus
17. 12. 2007, 22:15strozd: pravdu díš brachu, radši si vykecám hlasivky než abych si vykapal pindika
MG34
18. 12. 2007, 16:20Krokus. Strozd:Nějaké praktické poznatky a zkušenosti ctění gentlemani?
Krokus
18. 12. 2007, 22:12MG: jsem bohudíky teoretik
Krokus
18. 12. 2007, 22:13MG: ale kolega považoval kapání za horší chřipku... však jsme mu taky říkali kapelník
strozd2
19. 12. 2007, 02:59MG osobní a ani z okolí v tomto směru jsem jen teoretik amatér
MG34
19. 12. 2007, 18:41Krokus:Jsem ateista, díky bohu!
Máš muzikálně nadané mamarády!
strozd:No jo, no. Člověk taky nemůže mít všechno...
Krokus
19. 12. 2007, 20:39MG: ten kolega s tim pak už ani nechodil k doktorovi a léčil se sám tu panicilinem, tu zase tetracilinem nebo jak se to jmenovalo, prostě síla... ze začátku jsem mu ty jeho zkušenosti s holkama trochu záviděl, ale když na povrch začaly vyplouvat tyto veselé příhody z natáčení, říkal jsem si že je lepší bejt ten panic
strozd: bude, bude, i kapela bude
MG34
20. 12. 2007, 13:26Krokus:Zažil jsem doma vyléčenou zlomeninu 3 prstů, i pár dalších, ale tyhle zkušenosti si rád nechám ujít!
Předpokládám že kolega to mezi své holčičky náležitě roznesl
Krokus
20. 12. 2007, 20:39MG: se svou rolí rozsévače se mi nějak zapomněl pochlubit
MG34
21. 12. 2007, 13:20Krokus:Zjevně velice skromný človek, ten pán!!! :-)
strozd2
21. 12. 2007, 17:21Krokus díky že mi přeješ. . sice nejsem žádnej svatoušek ale sem tam si nechám i něco ujít... nejdu ani přes nemoci a ani přes mrtvoly. . zatim. hlavně aby jsi ty od kolegy něco nechytl :-)
psotek
21. 12. 2007, 18:58Pánové a tuhle znáte? Kdo neměl cikánku, není chlap?
MG34
21. 12. 2007, 19:02psotek:sorry, ale zrovna tento týden u mě slova jako:cikánky, rom, nebo magnet vyvolávají záchvaty zuřivosti... Poctili mě v práci svou neplánovanou a nezvanou návštěvou...
psotek
21. 12. 2007, 19:16MG34: to tě lituju, u nás v OV je taky národnostně smíšené území, takže vím, jak to sere, hlavně, když se nic ani pořádně nevyšetří. A bokem ti policajti řeknou, že to stejně nevyřeší i když asi ví kdo to byl.
Krokus
21. 12. 2007, 22:20MG: a člověče víš že ani ne, on ač byl tak exponován v tomto směru, přece jen se domnívám, že určité zásady (nepř. minimalizace možnosti stíhání pro trestný čin ohrožování pohlavně přenosnou chorobou) dodržoval
strozd: nemáš zač. . když můžu pomůžu
psotek: z vlastní zkušenosti mohu říct, že je to fáma jako prase a nedoporučuju se tím řídit
strozd2
22. 12. 2007, 02:36Krokus hlavně aby je pak MG nezačal lovit v domění že jsou to divočáci co mu to tam tak reje...
MG34
22. 12. 2007, 08:47psotek:Přesně. U nás jich moc není, ale už našli cestu i ke mě.
Víc času než napravováním škod jsem ztrávil formalitami s VP které jak správně píšeš nikam nevedou.
Ovšem pohled na technika který snímá otisty a vzápětí se postaví na hrábě stojí taky za to!
strozd:Divočáci mi tam rejou taky... A intenzivně.. Tak ta záměna je dost reálná!!!
MG34
22. 12. 2007, 08:47strozd:Neříká se v myslivecké hantýrce divočáků "černá"? ;-)
psotek
22. 12. 2007, 10:26No jo, a od revoluce se nám ty černé pěkně namnožily. Jedna má celkem chutné maso a dá se odstřelem regulovat, ale co s tou druhou...
Krokus
22. 12. 2007, 12:27hoši ale bacha u krmelců (popř. kontejnerů), tam to regulovat nesmíte
MG34
22. 12. 2007, 12:54psotek:Obojí střílet? A zrušit to hájení u krmelců. Myslím u černých prasat!!!
Krokus:Myslíš že existuje profese:Regulátor? Případně :Krajský regulátor?
strozd2
22. 12. 2007, 13:37MG právě proto jsem nepsal v myslivecké hantýrce. aby se ta debata nezvrhla tim směrem kterim se zvrhla.
@ll-jediný regulátory v přírodě jsou to nimrodi a pytláci a v tom druhém případě státní aparát ( sociálky a pod. )
V tom druhém případě jak to funguje vydíme sami viz chánov a pod.
Mg pujčil bych ti psa ten je má rád :-) ale pak bych ti taky musel pujčit běloruse aby jsi to měl kam uklízet...:-))
strozd2
22. 12. 2007, 13:37ups sry za chyby
MG34
22. 12. 2007, 14:36strozd
Oponuji ti.. Sociálky neregulují, ale podporují!!
Psa nepotřebuju.. Taky trhám!
psotek
22. 12. 2007, 15:08MG34: Krajský regulátor, to zní pěkně. Jak by to asi znělo v němčině, tam by to mělo správný říz.
strozd2
22. 12. 2007, 16:21MG psal jsem to tak že podporují. . nemusíš oponovat. proto jsem uváděl chánov. ty ("občani") v chánově zlikvidovali práci a bydlení pro pracující třídu :-) a my jen přihlížíme!! nevim jak tam ale unás se nemovitosti prodávají dost draze mnohdy dráž jak v Praze.
a navíc když se podívám na výplatní pásku tak se mi otevírá kudla vkapse...
No co pokud ti kradou kabely tak donich pust proud. . nebo si mě tam musí armáda najmout jako nočního hlídače a ještě budou mít v kuchyni maso :-)
psotek nejsem rasista ale cikány bezdomovce a podobnou pakáž rád nemám tohle docela dobře řešil minulej režim.. (neděláš nežer zavřemetě a budeš makat v lochu) to by bylo jedno z mála co bych nechal a pak by byla i vyřešená věčně diskutovaná otázka důchodové reformy.
Krokus
22. 12. 2007, 16:22hoši hoši, aby nás tady nakonec nějakej nácek nenapad, že se jim sereme do díla
MG34
22. 12. 2007, 17:27psotek:GauregualcionsFuhrer? No, němčinář nebudu:-)))
strozd:Kdyby jen kabely... Makat umějí když se krade...
Krokus:Musíme si přece pomáhat!!!
psotek
22. 12. 2007, 18:20MG34: ne, ne, to není to pravé. Němci mají takové krásné dlouhé složeniny, to tvoje je moc krátké.
strozd: to maso by ti veterinář do kuchyně asi nepustil.
Krokus: taky se divím, že se ještě neozval F. ten měl jestli si dobře pamatuju, školené předky.
strozd2
22. 12. 2007, 19:36Psotek F. se neozval. . tomu píská v uších ten už tak zapadlé téma nesleduje. . vylévá si srdce jinde :-))
a o maso se neboj. . posílal bych to jako standartní vepřový a bylo by. . normálně na černo pod rukou i do hospod... (namě si berňák nepříde abych jim z toho platil ještě daně :D :-))
MG Tak natři okapy a pust do nich proud (nejlíp rovnou z trafačky)
a nebo nainstaluj jatečku a místo tyčky ložiskovou kuličku (už je to vyskoušený chatařema)
strozd2
22. 12. 2007, 19:37Krokus na to se vy. . oni taky lecos přebrali...
MG34
22. 12. 2007, 20:16psotek :Zkazil jsi mi Vánoce!!!!!!!!!!!! Tak jsem se snažil...
All:Nejen F!! Nejen F... V poslední době má občas i ochranku.. Nácíčci drží svorně pohromadě:-)))
MG34
22. 12. 2007, 20:18strozd:Střílet lidi??? Nééé, to se mi příčí...
Ovšem použití VNS už tolik ne...
S tím masem... VOLOVÉ, jsem po večeři!!! Jak to mám udržet v žaludku?
psotek
22. 12. 2007, 20:56A co jsi měl dobrého, doufám, že ne vepřové, je přece půst.
MG34
22. 12. 2007, 21:02psotek:Ty jsi viděl komunistu v půstu?????
strozd2
22. 12. 2007, 21:07MG pokud použiješ NVS nebo něco podobného tak je nestřílíš ty,, , zabíjí se sami... akorát jim tam dej cedulku, , Nevstupovat nebezpečí života NVS a jsi z obliga akorát rozházej pasti na medvědy ať ti tam něco zustane co to uklidí
psotek
22. 12. 2007, 21:08No, někteří soudruzi, co potom nebyli soudruzi, měli půst i několik let.
strozd2
22. 12. 2007, 21:11Psotek když se podívám do vlády tak někteří to mají jako pohádku. . nějakej půst, , to se jim přeci nemůže stát
Krokus
22. 12. 2007, 21:52strozd: tak zrovna jsem manželce nakázal, že letos už vepřo nebudu
psotek: jestli myslíš ty soudruhy zakladatele, co pak v žoldu světového imperialismu rozjeli to svoje židovské spiknutí, tak tady by moh i F und kamaraden uznat, že na těch komandírech něco bylo
MG: ty abys ten půst nemusel držet, tak se drze přiznáš
psotek
22. 12. 2007, 22:20Krokus: tomu se říkalo rotace kádrů. A na to měli v Sajůzu takovou cestovku. NKVD se jí říkalo: Něznáješ Kagdá Varótiš Damój.
psotek
22. 12. 2007, 22:27Hoši, právě mě odhalila manželka, končím. Lidé bděte, měl jsem vás rád.
Krokus
22. 12. 2007, 22:43psotek: věrňošsja (alespoň tuším, je to přeci jen už pár let, co jsem se rusky byl schopen celkem obstojně domluvit, i když poměrně nedávno se mi tato "schopnost" dost hodila)
jinak Ty zde končíš a já zas teprve před hoďkou se proboxoval k PC (Vánoce s sebou přinášejí i návštěvy z dalekých luhů a hájů a tak nás nyní na net je nepoměrně více než ve dnech všedních)
MG34
23. 12. 2007, 10:27strozd:Pokud použiju ceduli z Al plechu jako návnadu, je úspěch zaručený!!!
A s tím půstem? Zbytečné.. Prase vidím kam se podívám. A často i v jiných barvách než je černá...:-)
psotek:JJ, populární cestovka s velkým ročním obratem. Na druhé straně jí dost konkuroval spolek frajerů v dlouhých kožených kabátech.
Asi podomní prodavači...
MG34
23. 12. 2007, 10:31psotek:Bdíme, neboj!! Pod rudým praporem se nedá usnout
P. S.:Tebe tvoje paní odhalila až teď?
Krokus :To už jsme tu řešili... V pořadí na netu je třeba stanovit jané pořadí dle významu v rodině.
1.Já
2.živitel (tedy Já)
3.Osoba aspoň občas pracující (teda opět Já)
4.Ten kdo umí číst(kupodivu zas Já)
5.Nic
6.Nic
7.Ostatní platící zájemci(tedy nikdo)
a to je konec pohádky!
Krokus
23. 12. 2007, 14:24MG: a teď prosím tu o červené karkulce
MG34
23. 12. 2007, 16:06Krokus:V zásadě nekecám...:-)
strozd2
23. 12. 2007, 18:31Krokus spíš o manželce s válečkem...
strozd2
23. 12. 2007, 18:31a po té co psotka odhalila manželka má po internetu. .
psotek
23. 12. 2007, 18:50Čest, na chvíli jsem se urval.
psotek
23. 12. 2007, 19:04MG34: pořád jsem přemýšlel nad tím Krajským regulátorem: Gauregulationsleiter. A nad ním by byl Reichsregulationeramt.
Krokus
23. 12. 2007, 19:59no u nás je to holt jinak... a že nekecám se můžete přesvědčit podle toho jak často se do Vaší debaty zapojuju
MG34
23. 12. 2007, 20:08strozd:A proč si myslíš panáčku, že mám ženu o 30cm menší?
psotek:Velice krásně jsi tam zapracoval i úřad! Gratuluji kolego!!
Krokus:Já jsem doma někdo!!!!
MG34
23. 12. 2007, 20:09Krokus:... Někdo umeje nádobí, někdo vynese koš, někdo vysaje koberce...
Krokus
23. 12. 2007, 20:13MG:
MG34
23. 12. 2007, 20:14Krokus:.. a někdo když si dupne, tak lítá všechno:-)
strozd2
23. 12. 2007, 20:45To jo hlavně když si dupne na ekrazit, třaskavou rtuť nebo kýho šlaka nějakej podobnej sajrajt,, , to je pak i vymalováno,, ,
MG34
23. 12. 2007, 20:48strozd:Takový bordel doma zas nemám!!!
A navíc se mi to od srdce příčí!!!
strozd2
23. 12. 2007, 20:51Mg ale zase by jsi měl rychleji uklizeno. . tak rychlej by nebyl ani Krokus
Krokus
23. 12. 2007, 21:35strozd: tak tohle máš u mě schovaný líp než v bance- takový úroky co Ti přichystám barde Ti nedaj ani ve Švajcu
psotek
23. 12. 2007, 22:19Pánové, kdybych nebyl nějaký ten pátek v chomoutu, tak bych vám i věřil, jak to máte doma na povel. Ale budeme na tom tak nějak všichni stejně...
MG34
23. 12. 2007, 22:26strozd :Slovo "úklid" řadím mezi vulgarismy!
Krokus:že by se strozd trefil do živého.... Lá lá lá
psotek:Já jsem nováček... Za Marie Terezie se sloužilo tuším 7 let... 2x plus 2 roky!
Ale co chcu, to je podle mě!!!... už dlouho jsem nechtěl
Krokus
23. 12. 2007, 22:43MG: nojo, ač nerad, musím strozdovi připsat bod
psotek
23. 12. 2007, 22:49Jo, jo. Povídali, že mu hráli. Ty o Vánocích neuklízíš?!
Vlastně Ty jsi bolševik, to máš čas do Nového roku.
A co jolku, tu míusíš mít překráásnou, co? A ta zvězda na vrcholu...
Jak na Kremlu, co?
MG34
23. 12. 2007, 22:56Krokus :Nech na hlavě!! Trefil se i u mě.. Ani to netušil:-)))
psotek:Ale uklízím... Tak nějak po bolševicku!! Přerovnám řízené střely, otřu prach na detonátorech... Jen tak v klidu.
psotek
23. 12. 2007, 23:15MG34: a co ohňostroj, děláš? Jenom tak do luftu, nebo máš nějaký určitý cíl?
Krokus
24. 12. 2007, 00:16slovo úklid ve spojení s ohňostrojem evokuje zajímavé asociace... tedy já doma nic výbušnějšího než prskavky nemám, takže pouze v duchu... bohudík- při mé šikovnosti bych příště vyťukával palcem u nohy
strozd2
24. 12. 2007, 02:15Krokus tak to je v poho pokud budeš mít úroky a atakové ty sazby za vedení účtu a pod. jako mají tak je to do měsíce rozpuštěný,... jen abych ti ještě něco nedlužil
psotek cíl? ! to néé ale bude dělat ohnostroj zvírátkům hlavně černé :D. .
akorát nevím jak se domluvil se státem na materiálu
strozd2
24. 12. 2007, 02:18MG jsem na tom podobně a tosem svobodnej,. . než jsem otřel celou sbírku tak to mi dalo taky fušku. Byly u nás odečítat teplo tak jsem musel sbírku shovat a pozakrývat abych nemměl vánoční návšetěvu santalojzy ví otom prd a určitě by si to rozkradli,,, , cajzli
Krokus
24. 12. 2007, 02:48strozd: no že bys mi zrovna ty zůstal něco dlužnej nepředpokládám
strozd2
24. 12. 2007, 08:48Krokus však právě proto
MG34
24. 12. 2007, 09:47psotek:Nedělám.. V loni jsem to přepískl.. (V100b mezi baráky udělala dost )
Krokus:To není o šikovnosti, ale o promile v krvi!
strozd:Letos jsem to zanedbal. Po Loňské ulici pípající alarmy su tentokrát tichý občan Sbírku mám tak nepatrnou že o tom ani nemluvím
psotek
24. 12. 2007, 11:35Mrcasníci, byli jste letos hodní? Protože, Ježíšek, si Vás najde všude!
strozd2
24. 12. 2007, 13:48MG no to jemi jasné alespoň jsi dělal kšeft skelnářům ne?
Psotek ne ne nenajde já ho viděl ( v optice) první
MG34
24. 12. 2007, 15:41psotek:Nepleteš si Ježíška s KGB?
strozd :Néé mezi baráky!!!! To by bylo fakt peklo:-)))
Už tak řvaly alarmy na autech
Co se Ježíška týká, tak kecáš!! Ten už to má za sebou týden a něco fousatého s trnovou korunou a povaluje v Brdech
strozd2
24. 12. 2007, 20:39Mg kamarád jílupnul mezi barákama na návsi... celá náves bez oken... a ujá jsem sní překopával silnici,,, , ta 100 je fakt nátěr
Tak to jsi dobil nějakou imitaci,, , já ho odlovil 3 rok posobě, , a o trofej se nedělim...
MG34
25. 12. 2007, 10:28strozd:Ono to kilčo trochu načechrá vzduch:-)
To b ymě zajímalo koho jsem teda krochnul...
strozd2
25. 12. 2007, 17:38MG trochu :-)) no jo ty jsi zvyklej na jinej materiál... jájsem viděl tak to odhrahe 57cm země a litěnou trubku... celkem mazec----:-))
To by mě taky zajímalo,,. . a netáhl náhodou nějaký železo???
psotek
25. 12. 2007, 20:18No, tak to je klasika, první rána do něho, potom tříkrát stůj a naposledy varovný výstřel. A to jsi měl ještě k tomu mířit na nohy.
Sakra chlapi, vždyť je to furt dokola... To jsou ty špatné návyky s mládí.
Krokus
25. 12. 2007, 20:53tak hoši nevim koho jste zavraždili, ale u nás On byl, takže pokud jste (což nepředpokládám) neminuli, odnesl to někdo nevinej
MG34
25. 12. 2007, 21:04strozd:Jinej matroš jo, ale někde mám doma fotky jak kilčo poškodilo statiku baráku...
železo? Myslíš že to byl magnet?? :-)
psotek:Když já blbě střílím. Kompenzuji to použitím jiných postupů:-))
Krokus:Neexistují nevinní...
Kdysi jeden mírumilovný národ použil výraz:Totální válka!!!
Krokus
25. 12. 2007, 21:17JG: a tak se vás ptám- chcete totální válku? a oni: jaaaaaa (pak říkali, že jim soused stál na noze
MG34
26. 12. 2007, 09:11Krokus:Možná jim na té noze stál ten pajda s tím kopytem.... Chtěl jsem říct blonďatý teuton!!!
strozd2
26. 12. 2007, 14:43Mf já sem to kopání měl v přímém přenosu a jediné co jsem ríkal bylo jau jau jau... od toho padajísígo bordelu...
Asi magnet... akorát se maskoval... bral i ostnáš a protože měl ruce plné hodil ho na hlavu...
Krohus to je takovéto třikrát stuj a potom tatatatatatatata... a pás prázdnej
strozd2
26. 12. 2007, 14:44jen nevím kam se zatoulal kolega psotek... s nad se za nás nestydí. .
Krokus
26. 12. 2007, 16:20řekl bych, že psotek už exceluje na nových přírůstcích- ale tvrdit to nemohu, ježto jsem tam ještě nekoukal... teď jdu na to
Krokus
26. 12. 2007, 16:21MG: je to zvláštním ale tento pravzor všech germánských ctností uměl tak hezky kecat, jako by ani nebyl arijec
MG34
26. 12. 2007, 17:47strozd:... nooo, měl nějakou zvláštní bižu n apalici...
Tím tatatata myslíš jistě nechtěný a náhodný výstřel,... (dle kadence soudím na MG42
)
Krokus:Máš na mysli praralelu se schopnostmi Davidova národa?
strozd2
26. 12. 2007, 18:23Mg otázka zní jestli jsi mují potom nenasadil... MG 34, 42 Ukl59 nebo cokoliv jinýho... ale kadenci jsi odhadl...
Děda si chválil 38 s lafetou... tu si chci sehnat. .
psotek
26. 12. 2007, 18:31Již jsem zde, musel jsem po návštěvách.
strozd2
26. 12. 2007, 18:51Psotek už jsemměl strach že jsi kolaboroval nebo že jsi se přecpal natolik že se nedostaneš ani ke klávesnici
MG34
26. 12. 2007, 19:23strozd :Nenasadil. Leda bych mu dal svou palestinu!
Jiný děda v jiném článku preferoval P08
psotek:Ani mi nemluv.. Já se v tom zrovna koupu... Do soboty návštěva u nás a pak jedem otravovat pro změnu my.
Všímáš jaký má o tebe strozd strach?
psotek
26. 12. 2007, 19:33Se strozdovi nedivím, nás chytrých a krásných je málo. A taky se mi zdá, že se mi trochu zkrátily ruce. Ještě k tomu odešla jedna z televizí a rozbolel mě zub. Naštěstí návštěvy už mám odbyté. Teď už budu dolaďovat trénink na Silvestra.
strozd2
26. 12. 2007, 20:10Psotek s tím samochválením jsme to tu už někde probírali a ruce se přímo ůměrmě skracují s narůstajícím zvětšováním trupu na to se tak často neumírá
psotek
26. 12. 2007, 20:19No, to ne, ale umírá se na vedlejší věci. Třeba když něco nutně hledáš o půlnoci v té bílé skříni v kuchyni a manželka co tak tvrdě spala, se tě na něco znenadání zeptá. No a ty vdechneš klobásku.
Krokus
26. 12. 2007, 20:29psotek: to mi nedělej
Krokus
26. 12. 2007, 20:31MG: a jsme zase u nich viď? ale skutečně to není naše vina, že ti největší náckové se jim tolik podobali... však se o jejich původu již za jejich životů tu vtipkovalo, tu sbíralo po matrikách...
psotek
26. 12. 2007, 20:42Jo, v kuchyni se vůbec dějou věci. Třeba, když přijdeš večer domů, pěkně voníš tabákem a pivem, skáčeš neustále manželce do monologu s věcnýma poznámkama, na dřezu je pěkný dlouhý, neuklizený nůž a ty na konec řeči pravíš něco v tom smyslu "a stejně nebodneš". Je až kupodivu, že tahle, necvičená na boj z blízka, ženská většinou trefí natvrdo hned napoprvé.
Krokus
26. 12. 2007, 20:47psotek: že tys koukal na 112ku?
psotek
26. 12. 2007, 20:50Ne, mám kámošku na kriminálce. A ta mi vždy klade na srdce. Hlavně se nehádejte v kuchyni.
Krokus
26. 12. 2007, 21:00psotek: jakožto televizně vzdělaný s Tvou kamarádkou souhlasím, taky v Bydlení je hra říkali, že v kuchyních, kde používají takové ty magnetické držáky na nože, končí domácí hádky mnohem dramatičtěji než v obyčejných, sektorových
MG34
26. 12. 2007, 21:06psotek:Dobře činíš.. Trénovat!! Aneb :učit se, učit se, učit se!
K té bílé věci... Taky převážně bílej sex? I já jsem rasista
Máš to doma veselé... Opět opakuji, vzal jsem si ženu kterou aspoň vyzicky zvládám.. Ovšem to neřeší útoky ze zálohy!
Skutečně hodně "domácích zabíjaček" se odehrahe v kuchyni!!!
Krokus:Křivdíš jim! Jistě to byli árijci alespoň v hloubce svých křišťálově čistých duší!!!!!
psotek
26. 12. 2007, 21:08Krokus: hlavní je ale to, že v boji zblízka mají ženské v kuchyni ve výhodě znalost bojiště.
psotek
26. 12. 2007, 21:12MG34: mě doma žena nebije, teda aspoň ne před dětma.
MG34
26. 12. 2007, 21:31psotek:Ne všechny a ne vůči všem...
Mě taky nebije... Je mnohem rafinovanější. Umlátím se pak sám
psotek
26. 12. 2007, 21:34Hezká a ještě k tomu chytrá... Vražedná to kombinace
MG34
26. 12. 2007, 21:42psotek:a to píšeš o kom????????????
psotek
26. 12. 2007, 21:48No přece o té tvojí, ty jeden žárlivče.
Nebo to máš doma naopak?
psotek
26. 12. 2007, 21:59Hele, já končím, manželka po mě něco chce v kuchyni...
Kdyby něco, tak o mě bude zítra na Nově...
Krokus
26. 12. 2007, 22:14psotek: tak to bude chtít tu znalost nějak získat... to je ale blbost co
MG: o tom nepochybuj, v noci jistě byly křišťálově čisté... obzvlášť v listopadu
strozd2
27. 12. 2007, 01:42MG tobě manželka namočí dlaždičky a pak tě zavře do koupelny??
MG34
27. 12. 2007, 08:54psotek:Já? Já to mám doma perfektní!! Tolerantní žena, ochotná, vztřícná...
(asi bych měl přestat chlastat )
MG34
27. 12. 2007, 08:56Krokus:To byla sebeobrana!!!!!!!!!!!
strozd:Kdyby jen to...
Krokus
27. 12. 2007, 18:41MG: no jo, já zapomněl, že tamti si začali (už s tim nožem do prdele)
strozd2
27. 12. 2007, 23:29tak to abyste začali nosit kevlarový oblečení :-) :D
MG34
28. 12. 2007, 09:51Krokus:Každá válka, konflikt, nebo jen hloupá rvačka začala vždy jako akt obrany... Když už ničeho jiného, tak aspoň víry!
strozd:Kevlar nosí srabi!!! :-))
strozd2
28. 12. 2007, 18:32MG nebo praktičtí lidé,,, , ty co mají pud sebe záchovy,....
MG34
28. 12. 2007, 19:41strozd:Blá blá.. jen prodlužuje utrpení!!
Krokus
28. 12. 2007, 21:06MG: to mi připomíná nezapomenutelné "vítěze se nikdo neptá... "
psotek
28. 12. 2007, 21:09Krokus: A píšou dějiny...
Krokus
28. 12. 2007, 23:11psoitek: a co na tom, že třeba krví
MG34
29. 12. 2007, 10:09Krokus, psotek:A není to tak?
Musím i těm debilním náckům uznat že v tomto mají pravdu..
Dějiny píše vítěz. To je ovšem neomlouvá
strozd2
29. 12. 2007, 20:30Krví proč ne halvně když nebude moje...
MG... "vzývali jste boha. . tak mě tady máte " tak jsi to myslel s tím vítězem?
MG34
30. 12. 2007, 10:37strozd:Dostávám se do stavu, že už prakticky nemyslím
psotek
30. 12. 2007, 11:40MG34:ty už si děláš generálku na Silvestra?
HLEDACKA
30. 12. 2007, 17:16Přeji vám krásného Silvestra a pohodový celý rok.
strozd2
30. 12. 2007, 19:27HLEDACKA. . tobě taky ----
Psotek. . MG už toobžerství nezvládá... asi by jsme mu měli dojet pomoct-
psotek
30. 12. 2007, 20:13To chce malý dvůr a velký bič.
Leda, že by to s tím žrádlem a pitím moc přehnal... To už by bylo týrání zvířat.
MG34
30. 12. 2007, 20:39psotek:Tréning je základ úspěchu!!! :-))
Strozd:Bez obav.. Jdu do toho prsama!!!
HLEDACKA:Děkuji. I tobě hodně štěstí v Novém roce!!!
psotek
31. 12. 2007, 09:44Přišel k nám bílý kůň, zalehl nám celý dvůr.
Tak jen doufám, že v tom bílém nebudu večer ležet já.
A proto s předstihem: Všechno nej v Novém roce Vám všem.
A pro tebe soudruhu MG ještě víc, jelikož to jest rok jubilejní ve kerém mají soudruzi dvě pěkná výročí. 48 a 68. Takže doufám, že svou zbírku využiješ v terénu. ČEST!
MG34
31. 12. 2007, 13:06psotek:Tady ten bílý sajrajt taky zahrozil, ale neudržel se vzhledem v mému zápalu:-)))
A ležet nás padlých hrdinů bude asi víc
Výročí jsem si vědom, a už větrám fangle aby v danný den nepáchly zatuchlinou
Se soudružským pozdravem přeji hodně štěští všem.
psotek
31. 12. 2007, 14:12Pánové, vy kteří máte rádi pořádné soudružské koktejly, doporučuji přečíst dnešní Právo. Je to opravdu "osvěžující" počteníčko.
psotek
31. 12. 2007, 14:15... i kdyby jsme padli všici,
vstanou noví bojovníci,
rudý prapor, zavlaje...
MG34
31. 12. 2007, 16:22psotek:Nechtěj po mě číst Ruďasa dnes!!! :-))
Krásně ti to zní.. Že ty už jsi ladil formu?
strozd2
01. 01. 2008, 21:19Tak Přátelé Jsem zvědav jak jste to přežili zda máte všechny a zda jdste moc nečechrali vzduch já jsem svojimiklofloru upravil...
strozd2
01. 01. 2008, 21:21jináč v práci v6:00 v tom novém roce soudruzi
MG34
02. 01. 2008, 16:04strozd:Úpravu mikroflory jsem proved Tokajským a následně slivovicí
Už vnímám i teplo a světlo!!
V práci tak pozdě??? V 5,30!!
psotek
02. 01. 2008, 16:42Já měl hlavu o dvě čísla větší a spravil jsem to desítkou.
Jinak v práci již 5:15!!
MG34
02. 01. 2008, 19:02psotek:Blbá čtvrthodina a jsi zase lepší...
MG34
02. 01. 2008, 19:02psotek:
strozd2
02. 01. 2008, 19:44MG ---Psotek plní 5letku za rok... já chodim zase v6:00 domů. .
MG34
03. 01. 2008, 15:36strozd:Tö nechápu.. V 6.00 do práce a v 6 chodíš domů?
psotek
03. 01. 2008, 17:34MG34: podívej se kdy to psal. Asi myslel v 6:00 po noční.
strozd2
03. 01. 2008, 19:22už sem se lek že si tu budu psát sám. . ale psotek mě odhalil...:-))
MG34
03. 01. 2008, 19:55psotek:Já se hlavně lekl časoprostorové díry!!
strozd:Samomluvou to začíná... ;-)
psotek
03. 01. 2008, 20:33Ale pánové, není ještě brzy na takové vědecké úvahy. Přece jenom nám celkem nedávno zařvalo pěkných pár miliónů mozkových buněk.
strozd2
03. 01. 2008, 21:36psotek řařvalo jen proto aby mohli jiné růst a z rovna v takovim stavu kdy ty buňky zabyjíš je dobré řešit časoprostorovou díru,, ,
Mg. samomluvu používám poze tehdy když si něco hezkýho sděluji
Krokus
04. 01. 2008, 00:10souhlas se strozdem, poměrně nedávno jsem se také tu skvělou zprávu dozvěděl: mozkové buňky se obnovují, MUDr. Skála a jeho suita by měli být postaveni před soud dějin za (vzhledem k tomu, že to nebyl Julínkův příbuzný předpokládám že neúmyslné) šíření poplašné zprávy
strozd2
04. 01. 2008, 07:13Krokus tak je napiš ať je může Mg potom co bude vládnout pravomocně odsoudit
MG34
04. 01. 2008, 16:48psotek:čest jejich památce!! Ale přežily ty nejlepší!! :-)
strozd:Sám se pochválíš nejlíp
Krokus :Díííky za skvělou informaci!!! Juchůůůůůůůůůůů__
strozd:Tímto okamžikem odsouzen. Poprava bude vykována utopením v RUMU!
strozd2
04. 01. 2008, 20:31Mg. . já to myslel tak že se zrovna nechválim,,, , ale i ta pochvala musí bej. . to máš pravdu... a pokud je budeš topit v rumu tak bych ho okoštoval jestli je dobrej. Přeci by jsi je nechtěl zničit nějakym panšovanym ksindlem... to by pak mohli vidět ještě přes zeď
psotek
04. 01. 2008, 21:31Pánové, nejlepší panč je z Těšína. Polský denaturák a česká vynalézavost, tak vypadá eurospolupráce v praxi. A z jedné bečky vyrobí cokoli.
strozd2
05. 01. 2008, 00:09psotek tak ztakového materiálu dělám akorát tak šelak. . občas to i dobře voní...:-))
MG34
05. 01. 2008, 10:29strozd:Koštování obstarám sám... Ovšem můžem vytvořit komisi!
psotek:Kdysi jsem to taky zkoušel. Ovšem s čistým lihem(bylo to pro rodinu )
strozd2
05. 01. 2008, 14:04Mg přece by jsi nebylhamoun a poedělil by ses...
vidíš i přes zeď?? když si to skoušel s tim lihem
MG34
05. 01. 2008, 16:11strozd:Však píšu že vytvoříme koštovací komisi:-)
Přez zeď nevidím.. Moje pokusy nebyly s denaturákem
A navíc to vychlastaly ženské
strozd2
05. 01. 2008, 20:08takže novej návod jak sabotovat ženy??
psotek
05. 01. 2008, 21:06MG34: a ten líh jsi měl odkud?
A ještě to zkoušíš na... Kdyby to slyšeli zelení, tak ti je vypustí z kotce.
Krokus
05. 01. 2008, 22:22psotek: tipoval bych PHmáka... taky jsme kdysi s jednim na vojně míchali vodku (vzhledem k velmi omezenmým možnostem- byli jsme na marodce- líh+voda)... ale nechutnalo to zle
strozd2
06. 01. 2008, 01:00Krokus, psotek a MG : připadám si tu v té debatě jako zbytečně zdravej. . co na to vaše játra a oči??
MG34
06. 01. 2008, 12:41strozd :Přežily... Vymlaskly to samy při jedné mé služebce
Psotek:Je to už dávno. Kamoš mi dovezl z Moravy litr cca 80% lihu.
Spíš pokus, ale bylo to dobré. (Malibu)
Zelení mi do baráku nesmí.. Rozšířil by se počet pokusných jedinců
Krokus:Vedle... PHM je jedna z mála věcí které jsem v minulosti neřešil
strozd:Oči šedý, játra decentně přituhly
psotek
06. 01. 2008, 15:58MG34: nejmenoval se ten líh náhodou Mozart? Ve své době velice oblíbený...
Krokus: my jsme na vojně pili líh z protichemických balíčků. Byly takové černé, bakelitové a vevnitř byly dvě plastové kapsle. V jedné byl líh a chutnal taky plastově. No, ale se sirupem to šlo. Ale stejně při konzumaci stály chlupy jak hřebíky.
Krokus
06. 01. 2008, 20:00psotek: no já tam zažil i kluky z východu a ten jeden míchal z vod po holení a vlastně ze všeho co našel něco, co už na první pohled bylo dost nechutný- dělalo to mastný oka a hrálo divnými barvami, které jsem si tehdá ještě jako alkohol neuměl představit (dnes už celkem běžná věc ) a říkal: ak to němá dvesto procdečnt ta to nepiju!
Krokus
06. 01. 2008, 20:03MG: no jestližes měl přísun lepší, mohu jen blahopřát... nicméně já už takovéto experimenty (a to je i má odpověď pro Tebe strozde) opustil, ačkoli tyto Vánoce jsem se moc nešetřil- pivo, víno, rum ale naštěstí ne najednou, rozložil jsem si to do několika dnů, kdy jsem chodíval spát k ránu (jak vyplývá i z mých některých příspěvků zde )
strozd2
06. 01. 2008, 21:24Krokus... kakové experimenty jako píše psotek s Mg bodík nepraktikuji... taky jsem si to rozložil do víc dní a hlavně jsem začal s tréningem od 19 tak to je pak tělo trochu připravené... a démon alkkohol to je materiál předloni jsme jeli z Brna do Č. B. za 5 dní a to jme nějak nechvátali. . brali jsme to oklikou přes N. Mlýny, Mikulov, Vranov atd. . byl to celkem kulturní zážitek. . morava sklípky... a putiky... spánek na divoko... a jak se jelo a pilo... akorát v čechách to stálo zaprd. . draho a konáři... ani sem nevěřil že toho tolik zvládnu... a 3 den ráno jsem tomusel rozjíždět rádlerem. .
MG34
07. 01. 2008, 16:59psotek :Tenkrát ten čistý líh byl k sehnání jen někde... Dnes ani nevím.
Je to skutečně halda let.
Tenkrát stál snad 130kč.. co¨ž je dnes neplatný údaj.
Ukecal mě kolega, hrozný experimentátor.
Nebylo v tom nic zlého.
A výsledek dobrý. Ovšem byl jsem líný to opakovat
Krokus:Tyhle svátky jsem měl doma naše z Moravy.. Tedy kvalitní přísun
strozd:Tyhle opilecké výpravy maskované jako výlety za poznání k nám na Moravu podnikají Čehůni systematicky.. Však my vás uchlastáme!!!
strozd2
07. 01. 2008, 19:40MG já ti dám Čechůna,... sem poloviční moravák... tož sem tam chvilu studoval a chílu aj makal. . tak reremcaj...
navíc hospody jsme brali útokem sklepy pouze soukromé žádná komerce... nevíc jsme se byly podívat i ve Znovíně....
kvalitní přísun. . jo. . tsi taky budu muset dojet....
MG34
07. 01. 2008, 20:29strozd:Pouhý nucený pobyt na Moravě ti krev nedává!
Jen nasávejte kluci... Vím co vám tam nalívají...
strozd2
09. 01. 2008, 20:39nucenej pobyt??. ----- byl jem tam dobrovolně... rad skoro jsem tam ostal...
vím co se nalévá pržákům apod... jak jsem pasl nejsem jen tak ledajakej čechůn... kamarádi mají vinice. Mikulov, Hodonín, Mutěnice, pálava a dalši... kamarád se tam dokonce přiženil... já sem toměl tak k tak... že jsem od chomoutu utek.. --
MG34
10. 01. 2008, 17:12strozd: No když říkáš... Kamarády máš tedy zajímavé, to jo:-)
strozd2
10. 01. 2008, 20:59neboj se že ty moravské sklepní ftípky neznám... ale to si musí oskošet každej sám. .
MG34
10. 01. 2008, 21:07strozd:Na Moravě a ftípky? Jsem zděšen.......:-)
strozd2
11. 01. 2008, 10:06no to je mi jasné... pražáci... val to tam...
MG34
11. 01. 2008, 14:02strozd:Buď tak hodnej a z Prahy nám tam nic neval!!!
Krokus
11. 01. 2008, 20:18jé, Vy tady ještě komunikujete? koukám že chlast je velmi vděčné téma...
strozd2
11. 01. 2008, 20:57MG neboj prahu nebrat,,, ,
Krokus... to ještě na štěstí že otom neví admini...
MG34
11. 01. 2008, 21:14strozd:Já se skutečně nebojím... Jen ryju a ryju...:-)
Krokus:No znáš nějaké vděčnější?
Kor když Strozďák chce Moravu zahltit Pražáky?
strozd2
12. 01. 2008, 13:16no tak to bude dnes pěkně... komáři nebodaj a MGreje ---(sousedovi zahrádku )
Krokus
12. 01. 2008, 13:22add Morava- když jsem tam svého času byl na výpomoci a volný čas trávil ponejvíce v hospodách, překvapilo mě, kolik místních lemtá pivo... pak jsem si uvědomil, že v hospodách maj víno akorát pro nás přespolní a každej si lemtá to svoje ve sklepě
strozd2
12. 01. 2008, 15:47Krokus ty by jsi chchodil na hoorší dohospody. -- když máš svoje nebo sousedovo... a o mnoho lepší. navic semi líbí jak (podle MGho ) čehůnni prodavaj burčák... kterej se s burčákem nedá srovnat... a ty volové to ještě kupujou...
MG34
12. 01. 2008, 16:50strozd:Máš recht kolego.. Kypření půdy mi celkem jde...
Krokus :Jasně, u nás se chlastá pivo možná víc než v Plzni
strozd:Hele, co to meleš? já tady burčák neřešil... Mě stačil loňský Karlštejn.. Myšleno vinobraní
strozd2
12. 01. 2008, 20:01Mg to je jedno,, , já sem si to tak přebral a navíc burčák je taky víno ikdyž ještě ve stádiu rozpracovanosti
a na Karlštejnu sem loni nebyl tak to neřeším
MG34
13. 01. 2008, 10:17strozd:Já se tam nechal zavléct.... A vyjímečně to stálo za to...
Ještě štěstí že máme České dráhy:-))
Tyhle radovánky mi vyloženě nesvědčí
Krokus
13. 01. 2008, 17:59mě tam (na Moravě, konkrétně Slovácko a jeho hlavní město Lanžhot) překvapilo, jak moc lidí do těch knajp chodí a to i ve všední den... no aspoň bylo s kym kecat
psotek
13. 01. 2008, 18:40Krokus: a v Čechách se přes týden do hospod nechodí?
MG34
14. 01. 2008, 19:51Krokus:To je otázka přístupu!