Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Sbírka

12. 02. 2008 Autor: candies 6587× 213
Třídím několikaletou sbírku 500-ti kusů odznaků a snad někoho potěší pár vybraných kousků.

Hledačka

 Autor: candies

Komentáře

Iceman

12. 02. 2008, 12:04

Bože, ten skautskej slibák se tam musí cítit jako nahý v trní...

Jimi FendriX

12. 02. 2008, 12:53

svatyně komunismu

HLEDACKA

12. 02. 2008, 19:15

Iceman: už je samostatně na čestném místě

DFC

12. 02. 2008, 20:20

Ty tři horní řady jsou opravdu přehlídka vlezdoprdelizmu, kolaborace a zrady. Jo už taky historie.
Ke skautíkum dej taky toho Štefánika, ať chudák nerotuje v hrobě.

MG34

12. 02. 2008, 20:35

HLADACKA:Krása! Že ty jsi mi vyluxovala šuplík?
DFC:Je to přehlídka památek na negativní dobu, lidi i jejich vlastnosti. Ale i tak zajímavé.
Jinak bych musel odsoudit velkou část nálezů zde zveřejňovaných

Krokus

12. 02. 2008, 21:10

Hledačka: nepsalas, že už sem nepřispíváš? no jsem rád, žes to ještě přehodnotila, byla by škoda toto nevidět, bez ohledu na možné negativní komentáře... jinak odznaky jsou zajímavé relikty své doby a jejich tvůrcům nelze upřít talent oslovit davy (ať již vznikaly na oslavu císaře pána, tatíčka osvoboditele, fírera či soudruha

HLEDACKA

12. 02. 2008, 21:20

MG34: dík, do šuplíku Ti mohu přidat, některé mám 2x.

HLEDACKA

12. 02. 2008, 21:24

Krokus: udělala jsem vyjímku, možná budu litovat

Krokus

12. 02. 2008, 21:26

Hledačka: já zase budu rád, když se z výjimky vyklube pravidlo ostatně i já se chystám sem něco poslat- už skoro rok- vždyť víš, jakej já jsem rychlej šíp

HLEDACKA

12. 02. 2008, 21:31

Krokus: tak to už se těším, ale nesmí to být další rok

Krokus

12. 02. 2008, 22:11

Hledačka: neboj, vždyť víš, že jsem čekal na ty zkoušky... do července to tu bude jak na koni

kapral v v

13. 02. 2008, 09:00

Krásná sbírka totalitních odznáčků, na symbolickém podkladu, kterýpak soudruh je nosil na sáčku, nyní je vlastní skvělá žena u svých pokladů...

Iceman

13. 02. 2008, 10:05

Hledačka: Prima, "skvělá ženo"

Misak

13. 02. 2008, 11:42

Hledačka:Ahoj, chtěl jsem se tě jen zeptat, za co se uděloval ten odznak co je na něm napsáno PPOV, ruska a česká vlajka a pod ní běžec, mám ho ve stříbrné verzi. Jinak pěkná sbírka

odzizi

13. 02. 2008, 14:42

Hledačka : velmi pěkné! Nezapomeň přinést něco ukázat na příští akci.
P. S. i když těžko něco překoná poslední foto cos poslala...

HLEDACKA

13. 02. 2008, 16:18

Misak: odznak svazarmu, plně připraven k obraně vlasti, za splnění branně sportovních disciplín střelba, přespolní běh a pod.

HLEDACKA

13. 02. 2008, 16:20

odzizi: na příští akci vezmu celou sbírku, že bych to poslední foto poslala do půdovek?

odzizi

13. 02. 2008, 18:12

Hledačka: ne, poslala si ho mě A bylo velmi povedené!

HLEDACKA

13. 02. 2008, 20:06

odzizi: já myslím, že už by skoro do půdovek patřilo

odzizi

13. 02. 2008, 20:10

Hledačka: již dlouho jsem neviděl tak pěknou půdu A nebyla ani trámovitá

HLEDACKA

13. 02. 2008, 20:22

odzizi: dík, trámovitá snad už ani nebude, doufám.

pliza27

14. 02. 2008, 16:27

Hledačka:kukal jsem že sbíráš porculánový zátky. Něco mám tak kdybys chtěla do zbírky mužu poslat.

HLEDACKA

14. 02. 2008, 17:20

pliza27: dík, ozvi se na mail.

tars

14. 02. 2008, 17:48

máš to hezké

MG34

14. 02. 2008, 19:37

HLEDACKA :Děkuji za tvou ochotu! Moje drahá by ji jistě ocenila.. Už tak zvažuje asi mou deportaci

HLEDACKA

14. 02. 2008, 21:03

MG34: tak se braň jsou to malé kousky a snadno je schováš, až budu mít vše pohromadě, pošlu foto.

Krokus

14. 02. 2008, 21:44

MG: kdybys nevěděl kam s nima, podívej se pod schody a něco by se možná vešlo i do té nábojnice

MG34

15. 02. 2008, 19:50

HLEDACKA:Právě že se snažím neschovávat.. Už jsem provedl invazi do obýváku... Částečnou. Zatím jen prvorepublikové a RU odznaky a dekorace:-)
Krokus:Pod schody se toho už taky dost změnilo... 3 metry čtvereční mají omezenou kapacitu... Přibyla police a pár větších kousků:-)

Krokus

15. 02. 2008, 21:28

MG: no jak koukám, zvolils metodu nenápadného pronikání (do obýváku)... tak přeju hodně štěstí a ať Tě u toho nechytěj

HLEDACKA

16. 02. 2008, 16:46

MG 34: moje první invaze byla ložnice, druhá kuchyň a poslední obývák, pomalu a tajně doplňuji.

Krokus

16. 02. 2008, 22:44

Hladačka: předpokládám, že Tvoji blízcí již rezignovali

HLEDACKA

17. 02. 2008, 00:34

Krokus: dá se to tak říct, myslím, že už to přehlíží, ale polici na lahve si asi neprosadím. Přemýšlím o nové taktice, poraď.

MG34

17. 02. 2008, 12:15

Krokus:ano, plíživá metoda dle Pláničky
HLEDACKA:Děláš to dobře!! Ovšem taková PT raketa se jako květináč maskuje poměrně obtížně

Krokus

18. 02. 2008, 20:02

Hledačka: co takhle polici osadit nejdřív plnejma lahvema, které budeš postupně (alias plíživě) obměňovat za ty "naše"
MG: nebyla tahle o něčem jiným?

Drom

18. 02. 2008, 20:12

PPOV - správně zmíněno že se uděloval za splnění určitých branně sportovních disciplin, nicméně nešlo o odznak Svazarmu. Správné rozklíčování zkratky je Připraven k práci a obraně vlasti. Pro nejmladší existoval BPPOV - Buď připraven k práci a obraně vlasti. PPOV a BPPOV existoval v několika kategoriích podle pohlaví a věku a v několika výkonostních stupních. Odznak PPOV plnili dobrovolně jak neorganizovaní mladí a dospělí, tak v rámci různých branných a sportovních organizací, vojáky nevyjímaje.

HLEDACKA

18. 02. 2008, 21:28

Drom: díky za upřesnění, mám PPOV i BPPOV, třídila jsem jich přes 400 kusů a už mi ty zkratky dávaly zabrat. Díky.

MG34

19. 02. 2008, 15:48

Krokus:Máš recht.. Byla o dojivosti v závislosti na hudbě:-)))
Ale možná za to byl taky odznak

HLEDACKA

19. 02. 2008, 22:15

MG34: hned zítra se podívám, jestli ho nemám ve sbírce.

MG34

20. 02. 2008, 15:45

HLEDACKA "Jak jsem viděl tvou sbírku, najdeš ho jistě v několika stupních i variantách!
Včetně odznaku pro vzorné říškoněmecké dojnice!

Krokus

21. 02. 2008, 20:24

MG: myslíš ten ve znaku kříže (tuším) modré barvy?

MG34

22. 02. 2008, 13:49

Krokus:Bingo!!
Dnes by se mohl udělovat znovu.. Ovšen s tou rasovou čistotou by to bylo poněkud slabší... Těch nositelek třeba v Chánově...

Krokus

22. 02. 2008, 23:34

MG: a bude hůř, díky mému bývalému špagimu se perioda skraciüje ze 4 na 3 léta

Krokus

22. 02. 2008, 23:35

zkracuje

MG34

23. 02. 2008, 08:28

Krokus:Prosím o schovívavost... Ale nepochopil jsem.. špagi=špagát=absík? Jaká perioda??

Krokus

23. 02. 2008, 12:59

MG: pochopils správně, jeden z "našich" špagátů byl ing. Nečas... a periodou myslím frekvenci těhotenství jistých děvčat...

MG34

23. 02. 2008, 16:54

Krokus:Mám pocit že u nich je tato perioda zkrácena minimálně na polovinu. a nebo začínají ve 12ti letech!

psotek

23. 02. 2008, 21:46

MG34: Ano jižní národy dospívají pohlavně dříve. Bohu dík kvůli nezdravému způsobu života umírají dříve. A za to může náš nelidský sociální stát, který je k tomu nutí.
Krokus: U kterého, že to útvaru sloužil pán minister? jestliže to dodnes není PT?

MG34

24. 02. 2008, 12:01

psotek:Vlastěn nevím proč používáme v případě těch národů množné číslo, když evidentně máme na mysli jen jeden jediný...

Krokus

24. 02. 2008, 14:07

psotek: p. ministrant byl štábní krysa... to bys do něho neřek co?
MG34: no národ... řekl bych spíš etnikum a to ještě ve smyslu sociálním... jen nám všem přeji, aby tento problém neřešili čuňata (nebo Čunkové?), ale aby se vyřešil vzděláním

MG34

24. 02. 2008, 17:45

Krokus. Ovšem vzdělání je řešení.. Pokud je ovšem zájem na obou stranách.
Ale když někdo tráví čas jen reprodukcí a čerpáním xoc. dávek, na vzdělání čas nemá. A ani zájem.
Vzdělávání se totiž nápadně připomíná práci...

Krokus

24. 02. 2008, 18:39

MG: na tom je hodně pravdy... tady já osobně nespoléhám na rodiče, nýbrž NNO (neziskovky)... ale chápu, že je čeká v mnohém Sisifovská práce

psotek

24. 02. 2008, 21:29

Pánové, tuhletu otázku nevyřeší kapitalismus, nýbrž socialismus, národní socialismus.

psotek

24. 02. 2008, 21:48

Krokus: Takže štábní krysa, nó, to chlapec byl zřejmě v SSM. To se tedy nedivím, že je dneska tak modrý. Ostatně po válce taky byli největší bolševici, kolaboranti.

Krokus

24. 02. 2008, 22:52

psotek: tak v tomto se ho musím zastat, kupodivu (myšleno ve vztahu k jiným jeho spoluistraníkům, u nichž celkem obecně platí to níže uvedené) byl antikomanč již v té době, takže převlékač to není (a to nejsem v žádném případě volič modroptáčníků )

strozd2

25. 02. 2008, 13:04

Krokus nejsi takle lovec modroptáčníků... ?

MG34

25. 02. 2008, 15:52

Krokus :Sisifos měl proti tomu ŠANCI!
psotek:Trefná poznámka Nějak začínáme zahnědávat
strozd :Probouzíš ve mě lovecké a animální pudy!!

MG34

25. 02. 2008, 15:53

Chudák kolegyně HLEDAČKA... Že jsme jí tady z toho ale udělali hampejz!!

strozd2

25. 02. 2008, 21:38

MG to je ti podobné. . chudák Hledačka...

Krokus

25. 02. 2008, 21:59

strozd: jak se lověj ty s modrým ptákem? nějak si to nedovedu představit, tedy jo ale jen na FKK
MG: mám ten názor, že každá duše, která bude vyvedena z tý neutěšený "pasti chudoby", v níž je jejich vlastní rodiče nutěj žít, dává do budoucna naději, že nebude hůř

MG34

26. 02. 2008, 18:10

Krokus:Dovolím si odpovědět za kolegu strozda:Loví se vším nad ráži 7,62,případně broky(zde ale minimálně 8,4mm)

Jsi optimista... Jednak že v to věříš, a jednak že věříš v jejich duše... Jsem naprostý skeptik.
Pohádky B. Němcové a jiných autorů jsem dávno opustil.. Omluva

psotek

26. 02. 2008, 19:02

MG34: na větší svině bych doporučoval breneka.

MG34

26. 02. 2008, 20:18

psotek:Ano ano.. Jednotná střela má své kouzlo... Ovšem obávám se že na ty naše jedince by bylo třeba buď "afrických pušek", například něco od Holland&Holland, případně rovnou přikročit k munici 12,7 mm(jedno jestli NATO nebo té naší) :-)

Krokus

26. 02. 2008, 20:20

MG: jsem celoživotní optimista, sužovaný stále častějšími ataky pesimismu
a pokud jde o lov, preferuji tomahawky, aby si to jeden taky trochu užil

MG34

27. 02. 2008, 16:21

Krokus:No tak já jsem kovaný pesimista.. Murphyhio zákony u mě platí bez výjimek!
Tomahawk.. Kde to žiješ kolego? Víš jak dlouho by nám to trvalo?
A lovné věře je čím dál tím víc...

Krokus

27. 02. 2008, 17:31

MG: copak starouš Murphy, ten by se divil... co se týče lovné zvěře- věz, že vstanou noví hodovníci

HLEDACKA

27. 02. 2008, 17:46

MG34: takový hampejz mě vůbec nevadí, pánové vy můžete vše

MG34

28. 02. 2008, 15:41

Krokus:Znáš teb vtip o indiánském náčelníkovi který se vrátí z Evropy, a informuje o tom že se do USA vystěhuje jedno etnikum? To je špatná zpráva. Ta dobrá je, že chutnají jako bizoni!!!

MG34

28. 02. 2008, 15:42

HLEDACKA:Jako vždy nepřiměřeně tolerantní!!!
Já bych nás hnal!!!!!!
Přátelé, gratuluji k dnešnímu kulatému výročí!!!

HLEDACKA

28. 02. 2008, 15:57

MG34: máš pravdu, moje tolerance nezná mezí Též přijmi gratulaci a patřičně oslav, já už připínám odznáčky.

MG34

28. 02. 2008, 17:46

HLEDACKA:Já to pojal stylověji... Prací pro mého domácího otrokáře
A obávám se, že znárodním tak maximálně večeři... Pokud vykořisťovatel uzná že jsem jí hoden...

Krokus

28. 02. 2008, 22:31

MG: to né,... politici nejsou etnikum, ale věřím, že někomu by chutnat mohli...
Hledačka: i moje hvězdičky se už lesknou ma mé hrudi

MG34

29. 02. 2008, 14:03

Krokus:POmalu se propracujem k rozboru slova:Kanonenfutr... Kanónům by chutnali!

psotek

29. 02. 2008, 16:38

Pánové, politici se v dostřelu kanónů vyskytují velice, ale velice málo.
Já bych preferoval teplé místečko za komínem, s dobrým výhledem.
Je to přece jenom elegantnější a hlavně adresnější.
No a potom přijde na řadu ten kanón, teda lafeta.

MG34

29. 02. 2008, 19:21

psotek :A to je třeba změnit!! Ten výskyt politiků mimo dostřel!!!
Když už za komínem, tak s optikou Swarowski na nějaké pěkné bříze...

Stačí bohatě CZ750

MG34

29. 02. 2008, 19:22

psotek :A pokud jsi myslel dělovou lafetu jako dopravní prostředek na poslední cestě, jeví se mi to jako plýtvání:-)

Krokus

01. 03. 2008, 18:18

jó politici, toť téma na dlouho... bohužel skládají účty jen jednou za 4 roky a někteří z nás mají šeredně krátkou paměť

MG34

01. 03. 2008, 19:28

Krokus:Drobný omyl.. Neskládají účty vůbec...
Jinak by nám nestačily kandelábry...

psotek

01. 03. 2008, 20:18

MG34: Víš kolik stojí metr špagátu? Není lepší nějaká ta velká sprchovací místnost, která se dá velice lehce uklidit?

Krokus

02. 03. 2008, 01:09

psotek: provaz lze použít i opakovaně... teda říkal to nějakej Lynch
MG: no jestli si pod slovem účtování představuješ zrovna tohle, tak jsem docela rád, že nejsem Tvým dlužníkem... tedy doufám

HLEDACKA

02. 03. 2008, 10:46

krokus: koukám, že Rychlý šíp už ani nespí. Stále čekám na fotku kalamáře, ale nezlobím se, určitě nevíš jestli fotit jednou rukou nebo oběma, viď?

MG34

02. 03. 2008, 10:53

psotek:Tak v tom by poradili Mařuška a možná i npr. Džigira
Ovšem provaz lze užívat opakovaně... jak píše kolega Krokus

Krokus:Myslíš že toto vyúčtování ve stylu rusky hovořících "organizací" by nepřineslo pozitivní změnu v naší politice? Taková menší motivace... Každý měsíc pro výstrahu zhoupnout nejzkorumpovanějšího poslance nebo senátora(prakticky by bylo možno je losovat )
HLEDAČKA:Tak teď máš na svědomí moje pobryndané triko!!!
Ta replik s rukou ovšem nemá chybu!!!
Koukám že v tobě číhá pěkný čert!

psotek

02. 03. 2008, 13:57

MG34+Krokus: Já si myslím, že se provaz vždycky nad uzlem uřízne.
Tím pádem, by se zkracoval a zkracoval. Moje řešení umožňuje, tak nějak hromadnou výměnu.

Krokus

02. 03. 2008, 14:15

Hledačka: teda předtím, než jsem otevřel DW jsem Ti odeslal ty fotky... a teď to vypadá, jako že se mi to musí připomínat co se týče počtu rukou, odpověď máš na tý druhý stránce

Krokus

02. 03. 2008, 14:22

MG34: no ruský příměr bych v případě korupce raději nezaváděl... tak prorostlou politiku (ostatně nejen ji) s org. zločinem jako právě tu ruskou člověk jen tak někde nenajde (to že je býv. agent NKVD nejbohatším světovým prezidentem lze považovat za fakt stejně jako to, že prezidentem se stal díky svému slibu, že nebude stíhat rodinné příslušníky svého předchůdce a "velkého demokrata" cara Borise)... tímto však apriori nevylučuji, že Tebou navržené řešení korupce v naší politice bych i schvaloval... akorát bychom žili v permanentní vládní krizi- každý měsíc jiný (místo)premiér

Krokus

02. 03. 2008, 14:23

psotek: holt se pozná praktik... já bláhový myslil, že katův pohůnek ty uzly rozvazuje (např. za pomoci nože britské mariny, který je na DW též prezentován)

HLEDACKA

02. 03. 2008, 14:32

MG34: za pobryndané triko se omlouvám, aspoň víš, jak to bude na stáří. Klepat se bude levá i pravá ( pomalá i  rychlá) a triko bude pobryndané permanentně. Dodnes jsem si myslela, že mám svatozář.

HLEDACKA

02. 03. 2008, 14:35

Krokus: neber to tak tragicky, vím že bys je poslal, je na Tebe spoleh. Hned jdu na ně kouknout, ale dnes mám nějak pomalé obě ruce.

Krokus

02. 03. 2008, 18:05

Hledačka: to máš ještě dobrý, kdybys k tomu měla ještě rychlíka PC, to by teprve bylo k nasmání...

MG34

03. 03. 2008, 16:07

psotek:A co struna?
KROKUS:No právě.. mě šlo o tu finální fázi...
My nežijem v pernamentní krizi????? Tak to čumím!!!
HLEDACKA:No pokud budu pokračovat svým stylem, tak mi klepající se stařecké pracičky rozhodně nehrozí... Já miluju rozptýlení!
Svatozáš? Však to sedí.. Lucifer byl padlý anděl... Ale mi židobolševici máme v theologii mezery!

psotek

03. 03. 2008, 16:42

MG34: struna? Ale to je pořád o jednotlivci. Ty jako, doufám, správný soudruh, by jsi měl přemýšlet kolektivisticky.
A potom z čistě praktického významu. Říká ti něco množstevní sleva?!
A ta teologie: Koba Džugašvilli byl přece nedoštudovaný pop. A kde to dotáhl, co? !

MG34

03. 03. 2008, 18:38

psotek:Pak je tu ovšem metoda lokomotivy a popravených položených na koleje... Množství je omezeno jen délkou kolejí.. Ověřeno čínskými soudruhy!!! (nedoporučuje se ovšem pendolino )

Koba byl kádr od boha!! Jeho kvalit se jen obtížně dosahuje!

psotek

03. 03. 2008, 19:08

MG34: metoda impregnace dřeva krví je dost stará. U nás se používala u dřevěných staveb, ovšem byla to krev hovězí...
Čínští soudruzi od dráhy museli mít zřejmě velice odolné žaludky, při opravách podvozků, hlavně v letním období...
Ovšem při použití parní lokomotivy docházelo při exekuci k samočištění párou.

Krokus

03. 03. 2008, 20:18

hoši, když Vás tady tak čtu, říkám si, že takový "Tlouštík" shozený z Enoly Gay blahé paměti byl nadmíru humánní zbraní

psotek

03. 03. 2008, 20:35

No jo, jenže u humánního Tlouštíka vyšla jedna normomrtvola na pěknou hromadu dolarů.
A to si rozvojové, lidovědemokratické země nemohly dovolit.

MG34

04. 03. 2008, 15:44

psotek :Píšeš o hovězí krvi.. Bavíme se o politicích.. Tak vlastně technologie bude stále stejná!!! Mám n amysli surovinu
Samočištění párou... Později známá jako Wapka...

Krokus:P. Tibets byl skutečně jeden z nevětších humanistů naší epochy...
psotek:Proto šly tyto země svou cestou... Takoví Rudí Khmérové dosahovali velice solidních výsledků...

psotek

04. 03. 2008, 16:30

MG34: Jó Kambodža, 115% komunismus a co se týče biologického odpadu, naprosto ekologicky zpracován.

MG34

04. 03. 2008, 16:48

psotek:tady je vidět, že i tzv druhořadé země mají co nabídnout!
Na to že neměli německý potenciál jim směle ve zvěrstvech šlapali na paty...
sakra... Co to vlastně melu? Jaká německá zvěrstva, že?

psotek

04. 03. 2008, 16:59

Éto ničevó, to se v tobě ozval židobolševik.

Krokus

04. 03. 2008, 17:17

add Rudí Khmérové: tam kde xxmani potřebovali tisíce plechovek s cyklonem, stčilo jim milion motyk ... a to byl Pol Pot v mládí prý idealistický humanista (nebo humanistický idealista?)

psotek

04. 03. 2008, 17:23

Krokus: No jo, on měl francouzské školy. Teď si představ, že by studoval v Moskvě.

Krokus

04. 03. 2008, 19:32

psotek: vliv vzdělání bych zde neviděl, několik absolventů velice kvalitní univerzity v Heidelbergu na podlidech ukázali také své. myslíš, že by to mohlo být horší, kdyby studovali např. v Pekingu?

MG34

04. 03. 2008, 20:23

psotek :Nu vot, ničevo...:-)
Krokus:Oni ti mladí idealisté budou asi nejhorší.. Fidel byl zas právníček než prozřel...
psotek:V té Moskvě mohl po čase vyučovat!

Krokus

05. 03. 2008, 20:55

MG: a Che zase doktor... jiní katani byli zase buď nedostudovaní nebo přímo z řad lumpenproletariátu... řekl bych, že vliv vzdělání na charakter člověka není tak veliký, jako bychom chtěli

Krokus

05. 03. 2008, 20:58

Ježíši! Guevara samozřejmě nebyl žádný katan, jen zapálený revolucionář, kterej teplý místečko ministra vyměnil na nejistý (a jak se později ukázalo velmi nejistý) post exportéra revoluce do prostoru, který byl pod "patronátem" CIA, potažmo US korporací

MG34

05. 03. 2008, 21:13

Krokus:S Guevarou jsi mě skutečně zaskočil Ovšem já si myslím že studovaný/inteligentní šmejd je asi horší než prostý omezenec

Krokus

05. 03. 2008, 21:28

MG: za svého života jsem poznal spoustu inteligentních lidí se základním vzděláním, ale i pár skutečných omezenců s diplomem (myslím, že pár podobných bys jistě stejně jako já objevil, ve svém profesním okolí). přestože sám bych byl hrozně rád, kdyby vzdělání mělo pozitivní vliv nejen na charakter člověka, bohužel tomu tak je jen v omezené míře... daleko větší vliv mají dle mého rodina a vrstevnické okolí... ale nelze opomenout i stále vzrůstající moci 7. velmoci

MG34

06. 03. 2008, 15:30

Krokus:To co píšeš je bez další diskuze!!!
Znám lidi prakticky jen se základním vzděláním, kterým někteříinženýři nesahají po paty...

Krokus

06. 03. 2008, 19:13

MG: jestli jsem si nemyslel, že v tomto se shodneme...

MG34

06. 03. 2008, 21:13

Krokus:Při našich, jinak rozdílných názorech...

Krokus

07. 03. 2008, 18:34

MG: však my si zase za čas vjedeme do vlasů

psotek

07. 03. 2008, 20:11

Jak dvě hrdličky...
Zítra je MDŽ, tak je třeba pogratulovat Hledačce.

MG34

07. 03. 2008, 21:52

Krokus:To jistě ano!!! Ale před tím Společnými silami sejmem jednoho drzouna!!!
psotek:Mě připomínej stranické svátky!!!
HLEDAČKA:S předstihem:Óóóbrovská gratulace!

HLEDACKA

07. 03. 2008, 23:17

Pánové děkuji, právě jsem se vrátila z podnikové oslavy, kde jsem dostala pěkný odznak MDŽ 2008, kytku a večeři. Manžel se celý den pěkně staral o domácnost, no jako každý rok. Zítra budu celý den odpočívat a užívat si  náš den. Díky, dobří hoši.

psotek

08. 03. 2008, 11:27

MG34: Jakýpak je MDŽ stranický svátek, ten už se slavil, když soudruzi ještě tahali za barákem kačera.

psotek

08. 03. 2008, 11:35

Jo a dneska je taky půlkulaté výročí bitvy u Sokolova.
Další to událost kterou by modří soudruzi nejraději vymazali z dějin.

MG34

08. 03. 2008, 12:40

psotek:Máš pravdu.. Ale teprve soudruzi dali MDŽ ten správný říz!!!
Sokolovo, sokolovo... Jako bych to slovo od někud znal... Není to někde u Normandie?
HLEDAČKA:Chceš snad naznačit že se tvůj manžel o tebe nestará celý rok jako to dělám já doma?

Krokus

08. 03. 2008, 15:01

Hledačka: také se připojuji s přáním k MD6, na rozdíl od těch rejpalů níže však velice (nechce se mi v tento slavnostní den psát smrtelně) vážně
MG: kohopak to máš na mysli? aha už vím Sokolovo najdeš na severozápad od svého bydliště, okr. Varlovy Kary

MG34

08. 03. 2008, 18:03

Krokus:A je to tady zas... Sudetenland Jen jsem netušil že to tam bylo tak horké!!!
A skromně bych rád podotknul, že jsem naší drahé kolegyni gratuloval dřív a vážněji!

HLEDACKA

08. 03. 2008, 18:58

MG34: koukám, že stačí malý náznak a vše pochopíš. Doufám, že Ti celoroční snažení vydrží hodně dlouho, to si Tě manželka musí vážit a případné nedostatky v klidu přejít.

HLEDACKA

08. 03. 2008, 19:03

Krokus: děkuji za přání, je pravda, že MG byl první, ale impuls dal psotek. Jste na tom vlastně všichni stejně a díky

Krokus

08. 03. 2008, 21:25

Hledačka+MG: no je fakt, že ani doma jsem nebyl první, kdo přál... sice telefonicky, ale předběhl mě švára... a to má u mě schovaný

psotek

09. 03. 2008, 12:59

MG34: Ty myslíš Sokolov, za svobodna, Falknov?
No, tak tam se opravdu odehrála jedna z tvrdých bitev v pohraničí, kterou vedly jednotky našich květnových partyzánů, hlavně jejich gardových jednotek, Rabovacích Gard. Proti nim stály odhodlané šiky dědků, žen a dětí, které jim opravdu nic nedaly zadarmo. Hlavně zlato a jiné zboží. Byla to opravdu tvrdá práce v tvrdé době...

Krokus

09. 03. 2008, 14:05

psotek: však oni se volksgenosové ve 38. s českými psy taky nemazlili, znáš to, kdo seje vítr... nicméně pravdou zůstává, že násilí na bezbranném je zločinem, který je z morálního hlediska neomluvitelný

MG34

09. 03. 2008, 18:20

HLEDACKA :Víš, ale já hrozně kecám!!!
psotek:Krokus odpověděl rychleji... Jen podotknu, že nebýt sudeťáckých zásluh v roce 38 nevznikly by později RG... Nebo to nemá logiku???

MG34

09. 03. 2008, 18:22

Krokus:Morální hledisko jsi vyložil správně.. Ovšem život podle něj nefunguje... Tam platí spíš klasické:Oko za oko...

HLEDACKA

09. 03. 2008, 19:55

MG34: mě to bylo hned jasný, ale nechtěla jsem Ti kazit iluze. Je to všude stejný, ale svoje polovičky si musíme ( alespoň někdy )rozmazlovat a hýčkat.

MG34

09. 03. 2008, 20:13

HLEDACKA:Koukám že do mě vidíš jak do hubený kozy! Iluze? O ty mě právě ta moje polovička připravila!

HLEDACKA

09. 03. 2008, 21:55

MG34: léta manželství mě naučila. O iluze se nesmíš nechat připravit, co by mužům potom zbylo?

Krokus

10. 03. 2008, 18:19

Hledačka: máš pravdu, to Vy to s iluzemi máte horší... mám ten dojem, že je ztrácíte přímo úměrně s počtem vypraných ponožek a nasrávaček
MG:... a zub za zub (nejlépe zlatý)

MG34

10. 03. 2008, 19:16

HLEDACKA:Mě učil stejný učitel.. A možná déle!!
Co by mužům zbylo? Hravost a fantazie?

MG34

10. 03. 2008, 19:17

Krokus:Bacha!!! Argument aplikovaný tebou na HLEDAČKU občas platí i umě.. By jsi se divil co umím!!
Proč já se vlastně ženil....

HLEDACKA

10. 03. 2008, 19:39

MG34: to je dobře, že máme stejného učitele, ale mě učí podstatně déle než Tebe, ale učím se pořád a někdy i ráda.

HLEDACKA

10. 03. 2008, 19:47

Krokus: s počtem vypraných ponožek u mě iluze neklesají, naopak stoupají. Čím víc vypráno, tím mám větší iluzi, že snad jednou najdu v koši na prádlo ponožky, které nebudou na ruby a hlavně prázdné kapsy bez šroubků, hmožděnek a všelijakých pánských hraček.

Krokus

10. 03. 2008, 20:03

MG: sám si vařím, sám si peru, že se na to nevy...
Hledačka: co máš proti ponožkám naruby?

HLEDACKA

10. 03. 2008, 20:15

Krokus: jenom to, že se sami v koši nepřevrátí, jinak nic. Máš snad stejný problém? Pravdu, obracíš je Ty nebo manželka?

psotek

11. 03. 2008, 16:17

Hledačka: jak to tak čtu, jako bych slyšel tu moji. Asi jí to dám přečíst, že v tom není sama a já nejsem nějaký exot.

MG34

11. 03. 2008, 17:30

HLEDACKA:O té délce učení by se dalo polemizovat Jsem poměrně zasloužilý soudruh a odchycen jsem byl dost brzo
s těmi fuseklemi naruby mi mluvíš z duše!!! stejně jako trika a jiné části hadrů...
Ovšem praní plných kapes je u nás výsadou slabší(pěkně zavádějící výraz) poloviny

MG34

11. 03. 2008, 17:32

Krokus:Sám si nevařím, neperu... Ale podstatné je že to umím a nejsem závislý na té paní co se mnou bydlí
(a umím to samozřejmě mnohem líp a dělám to systematicky)
psotek:Nejsi rozhodně exot.. Je vás určitě víc.. Když započtu svého syna, jste minimálně dva!
Tak, a jsem v opozici!

Krokus

11. 03. 2008, 18:07

Hledačka: no kdo by je asi tak měl převracet? ten co je dává do pračky- a to já tedy nejsem, od té doby, co jsem ženě pomáhal žehlit a málem přišel o ruku už po mě radši nic nechce

Krokus

11. 03. 2008, 18:11

MG: té mojí někdo (moje matka) řekl, že jsem se před vojnou živil jako kuchař (což je nehorázná lež, byl jsem "děvkou" pro všechno v jednom nejmenovaném hotelu v Českém Švýcarsku), načež měla tendenci mě nechat vařit pro nás a dokonce i naše DĚTI... dlouho jsem musel vysvětlovat, předlouho... a Ty se tady něčím takovým ještě chlubíš!

Krokus

11. 03. 2008, 18:12

psotek: tak vidíš, není to tak hrozný, Ty já a mladej MGčko, to už je skoro na zájmové sdružení občanů

MG34

12. 03. 2008, 17:08

Krokus:Chlubím se tím zejména proto, abych potencionální zájemce o chomout varoval, a zdůraznil, že co zvládne ženská, musí chlap s cigárem v hubě!!! (omlouvám se dámě, ale oni by mě ukamenovali! )
Jsem zvědav soudruzi/neobraceči, jak ten svůj gang, tedy zájnové sdružení nazvete!!!

HLEDACKA

12. 03. 2008, 19:10

MG34: s tím cigárem v hubě fakt chlap zvládne úplně vše Nevím, nevím i když, chlapi někdy umí překvapit.

HLEDACKA

12. 03. 2008, 19:15

Pánové neobraceči, mám pro Vás pár tipů:
KAN-klub angažovaných neobracečů.
SNP- spolek pro neobracení ponožek.
BNP-bratrstvo neobrácených ponožek.
Můj manžel už je více než 25 let v BNP!!!

MG34

12. 03. 2008, 20:16

HLEDACKA:Omlouvám se drahá kolegyně!! Vše ne!!!
Sprchování a čištění zubů je výjimka!!!

Krokus

12. 03. 2008, 20:47

add fusekle: vždy, když sleduji svou drahou, jak u TV kompletuje páry ponožek (zásadně nosím jen černé ), divím se, že jhe do pračky nedává tak, jak jí je házím do koše- pěkně obrácenou levou do pravé (popř. naopúak), nicméně nechci být doma za "chytrýho" a tak raději mlčím...

HLEDACKA

12. 03. 2008, 21:55

Krokus: tak to raději mlč, protože to by jí rozčílilo. Jak by se Ti líbilo, kdybys je měl vyprané, ale tak jak je dáš do koše?

psotek

13. 03. 2008, 16:11

MG34: Jedna chytrá dáma kdysi prohlásila, že v každém chlapovi je kus prasete. Ty se na rozdíl od svého syna, necítíš chlapem? !

psotek

13. 03. 2008, 16:16

Hledačka: Přece bys po nás nechtěla, aby jsme obraceli něco tak nechutného. Ještě by jsme mohli chytit nějakou plíseň.

MG34

13. 03. 2008, 17:02

HLEDACKA:Já bych to udělal... V podstatě je to jediná možná odezva:-))
psotek:Ta dáma byl nějaký kamuflovaný bordelář...
Mimochodem, zatím jsem psal o praní a prádle... Podotýkám doma!!! Nepřál bych ti vidět moji kancelář... Takového chlapa jsi ještě neviděl!!! Nedávno jsem vzteky málem umlátil uklížečku které se tam povedlo infiltrovat (napáchala katastofální škody na mém chovu pavouků)

Ovšem tvá teorie:chlap=prase mě nutí k zamyšlení.. Pak je například Chánov plný nepřekonatelných chlapů....

psotek

13. 03. 2008, 17:13

MG34: teď si ovšem těžce urazil celkem inteligentní zvíře. Pošlu na tebe Srstku.
A ty pavouky jsi měl takové ty krásné, černé, chlupaté, co dělají ty krásné pavučiny, kde si zatahují lapené mouchy?
Babu jednu, zastřelit za úsvitu.

MG34

13. 03. 2008, 18:54

psotek:Srstku? Snad jedině pozvat na štěkanátky nebo hafguláš...
No ty moje potvůrky byly skoro neviditelné.. zato jejich dílo bylo všude...:-)))
Zastřelit? Nebylo třeba... Názorně jsem jí vysvětlil že šmejdit smetákem kolem těch divných rezavých podivností není zdraví prospěšné:-)))
Ale to už ani není pravda...

Krokus

14. 03. 2008, 02:02

Hledačka: jak líbilo? ještě jste to nezkusily a už dopředu víte, že to nedopadne dobře... proto nedostáváte Nobelovky (teda většinou)
MG: naše zlatá bývalá uklizečka vždy nakoukla do dveří a podle smluveného posunku (většinou eé) reagovala (většinou zpátečka)... bohužel před 2 měsíci důchod a ta nová je jako to nový koště... znáte to, čeká mě dlouhá práce

MG34

14. 03. 2008, 15:24

Krokus:Mě se skutečně osvědčilo vychovat ji krátkou přednáškou o účincích některé nálezové munice (delaborát ta dáma nepozná)
Když pak kopneš nějaký ten neškodný šrot ležérně po podlaze směrem k ní, je účinek jistý

Krokus

14. 03. 2008, 16:18

MG: toť výhodou Tvé profese, já bych na ni mohl maximálně hodit monitor... i když...

HLEDACKA

14. 03. 2008, 17:00

Krokus: já to zkusila a vím, že se to nelíbilo za ta léta praxe, tolerance a pochopení mužských přání si Nobelovku určitě zasloužím.

MG34

14. 03. 2008, 18:32

Krokus:taková rána 17 monitorem... Kam se hrabe výbuch nějakého hloupého granátku!
HLEDAČKA:Vzhledem k tomu že mě tady nejmenovaný napadl že vlastně ani nejsem chlap, přidám se k tobě!!!

HLEDACKA

14. 03. 2008, 19:51

MG34: díky! jeden spojenec na mé straně, o tom že jsi pořádný chlap já pochybnosti nemám.

MG34

15. 03. 2008, 09:41

HLEDACKA:Ale našlo se dost šakalů kteří to zpochybnili!!! (bývalí soudruzi!! )
Proto děkuji!
Na protest vysaju barák a umyju nádobí!!!

psotek

15. 03. 2008, 13:41

MG34: hele nehoň si triko. Za takovou kolaboraci by jsi mohl být ty bývalý soudruh. A jistě víš, jak takoví soudruzi končí.

Krokus

15. 03. 2008, 15:54

MG: ještě chvíli takhle mluv a vyrostou Ti ty... chtěl jsem napsat drdol

MG34

15. 03. 2008, 16:59

psotek:A máme tady prvního Trockistu!!!
Už brousím cepín!!!
Krokus:Noo, copak jsi to chtěl???

psotek

15. 03. 2008, 22:35

Krokus: třeba už vyrostly, dneska je za prachy všecko.

MG34

16. 03. 2008, 12:17

psotek:Houby cepín!! Otrávený deštník na tebe!!!

psotek

16. 03. 2008, 12:51

MG34: no zrovna kvůli tobě pojedu do Londýna...

MG34

16. 03. 2008, 15:30

psotek:Koukje si vybrat.. Londýn nebo Mexiko!!!

MG34

16. 03. 2008, 15:31

koukej

psotek

16. 03. 2008, 15:46

MG34: hele a co si dát po hubě, tak nějak po našimu, nejlíp někde na půl cesty, v nějaké tiché hospodě.
Prostě stará dobrá ruční práce...

Krokus

16. 03. 2008, 17:40

teda hoší, vy do sebe jdete jako blázen

MG34

16. 03. 2008, 19:55

psotek:No to by stálo za úvahu!!!
ale jak to znám, skončilo by to jen tím že se ožerem a spojíme proti třetí straně!
A to má být stranický přístup??
Krokus:Stranu je třeba čistit!

psotek

17. 03. 2008, 13:24

MG34: no, jistěěě!!! Třetí strana to stejně budou jenom prospěchářské buržoasní, revizionařskooportunistické, odpadlické elementy, které je třeba vyeleminovat, ze zdravého jádra.

MG34

17. 03. 2008, 16:26

psotek:Někdo kdo soudruha označil jako vlezdoprdelku, jen proto že neí takové prase jako nejmenovaný, nezaslouží označení soudruh!!!
Jinýmy slovy ta sketa tak nazval MĚ!!!!

Krokus

17. 03. 2008, 16:40

no asi je potřeba se s nima vypořádát tak nějak po bolševicku

Krokus

17. 03. 2008, 16:43

MG: teď jsem konečně na medailích zjistil, jak to bylo s tim bývalým soudruhem... chudák psotek... i kydž já bych ho nepodceňoval
psotek: že jo?

MG34

17. 03. 2008, 19:16

Krokus :Chudák psotek? Děláš si prdel??
Snad chudák já, néééé???
Já jsem tady ta oběť... (teď si připadnám jak Němec )

Krokus

17. 03. 2008, 20:52

MG: samozřejmě žes ta oběť (jen doufej že ne zápalná- trocha katechismu neuškodí)... já si jen povzdechl nad trpkým osudem páně psotka, kterého pravděpodobně potká krutá pomsta...

MG34

17. 03. 2008, 22:13

Krokus:Velmi krutá.. Zjistím jak se jmenuje, kde bydlí. Najdu ho a....

MG34

17. 03. 2008, 22:13

... a vyžeru mu lednici do čista!

psotek

18. 03. 2008, 15:01

MG34: jen přijď, Ty jsi na ty domácí práce. Dostaneš i desítku po práci, teda pivo, peníze kazí charakter.

Krokus

18. 03. 2008, 15:36

a pak se vemte za ruce a přijeďte ke mě na chajdu... a vemte kámoše, koupím basu Ambrosia

MG34

18. 03. 2008, 16:17

psotek:Klidně máknu jen za stravu a pití.. Ale ty pak budeš litovat že jsi raději neplatil korunkama!
(víš jakou spotřebu mají sovětské stroje?)
Krokus:Přihoď flašku slivovice a začnu nad tím uvažovat
Tvá péče o můj charakter mě dojímá k slzám...

Krokus

18. 03. 2008, 17:07

MG:... a to se vyplatí!

psotek

18. 03. 2008, 21:31

Krokus: Ambrosius? U vás jsou ty pivní chcanky taky?

Krokus

18. 03. 2008, 21:53

psotek: Kaufland je všudypřítomný

MG34

19. 03. 2008, 09:18

Krokus, psotek:Tak na tohle teda nelítám!!!!
P. S.: Já v Kauflandu netankuju!

Krokus

19. 03. 2008, 12:50

MG: náhodou když je horko, potřebuješ makat a nemáš chuť na limču, ambrozek je skvělej... padne basa a žádnej ožralej... a dokonce jsem se ani nepos...

psotek

19. 03. 2008, 15:04

Krokus: Ty jsi s tím proplachuješ jenom trubky? Kdysi byla taková kořalka, jmenovala se Výčepní lihovina 20%. Vypil jsi půl litru a byl jsi tak akorát ukecaný. Jinak ambrosius výrábí, myslím pivovar Hanušovice a ten jinak dělá velice pitelné piva.

MG34

19. 03. 2008, 19:40

Krokus:neagituj, dealere!
psotek:Jo, matně si vzpomínám že hanušovice byly konzumovatelné!

Veselé Velikonoce.
Mizím škodit jinam.. na pár dnů... ;-)

Krokus

19. 03. 2008, 20:18

psotek: Hanušovice jsem koštoval v 88. na vojně od kámoše a chutnaly výtečně (na rozdíl od těch samoserů, co nám v PV nalívali )
MG: tak si to tam užij... a nezapomeň tatar

psotek

20. 03. 2008, 15:41

MG34: tož si to užij synku, nevím jak to tu bez tebe přežiju.

psotek

20. 03. 2008, 15:47

Krokus: Jo, Hanušovice jsou ňamka, taková jedenáctka Šerák...
Tam se vaří ještě klasicky, žádné CK tanky, případně jiné europrasárny.
Jak jedu do Jeseníků, tak jedině Hanušovické

Krokus

21. 03. 2008, 15:10

psotek: jo, taky si říkám, že EU nám víc vzala, než nám kdy dá

MG34

22. 03. 2008, 17:32

Krokus:Barbare.. jaký tatar??
Já jsem humanista do morku kostí.. jen lehce přizdobím násadu ke krumpáči. A bude to i stylové
psotek:Tusil jsem hochu/chlapče že se ti bude stýskat, tak jsem se vloupal ke švagrovi na net a dohlédnu na tebe!

Krokus

22. 03. 2008, 18:18

MG: no jestli jsem si to nemyslel, že to nevydržíš... háádám že by ses ozval i z točny že (a nemyslím konečnou tramvaje )

psotek

22. 03. 2008, 20:29

MG34: no konečně, už jsem si myslel, že ty takový kovaný židobolševik, bude slavit nějaké profláklé flanďácké svátky, které stejně katolíci obšlehli od pohanů.

psotek

22. 03. 2008, 20:34

MG34: Chlapče, udělal jsi mi radost, já se snad, kurva, ožeru.

HLEDACKA

23. 03. 2008, 18:14

Pánové, mám z Vás radost, jaká tu vládne přátelská atmosféra. Zítra pozor na alkohol

psotek

24. 03. 2008, 09:13

Hledačka: ale jistěěě!!! Nejsme přece patnáctiletí cucáci, kteří vypijou, co jim kde nalejou.

MG34

24. 03. 2008, 17:59

Krokus :Však to znáš... Ten pocit zodpovědnosti!! To člověku nedá spát ani na té točně!!!
psotek:mohu tě ubezpečit, že jsem dnes asi jako jedniný z Moraváků střízlivý
Kdo by slavil tak pokleslý a brutální svátek, že? Zejména když tě čeká volant...
HLEDAČKA:Alkohol je metla lidstva!!! Máš pravdu!!!
Ale znáš můj postoj k čistotě a úklidu, že?
Vzhledem k tomu že můj přesun po D1 zpět přežila moje rodinka i kolem jedoucí Pražáci, myslím že je důvod okoštovat vezené dobroty(meruňa, Portugal, Muller a chardonay... ale hlavně pár fotek mého dědy a prastrýce z doby jejich služby v armádě 1republiky )

HLEDACKA

24. 03. 2008, 19:57

MG34: máš pravdu, to je důvod dobroty okoštovat a rodinka by Tě měla aspoň týden hýčkat za perfektní přesun po D1, to každý nezvládne. Jsi borec. Gratulace k fotkám, ty vždy potěší.

HLEDACKA

24. 03. 2008, 19:58

Psotek se nějak neozývá, že by se dnes vrátil do patnácti let?

Krokus

24. 03. 2008, 22:17

MG: tak kdy se s fotkama pochlubíš? už se těším...

MG34

25. 03. 2008, 09:29

HLEDACKA:Rodinka mě spíš bude hladit, a hladit... do úplného vyhlazení!
Fotky sem možná hodím.
Krokus:Jsou jen 4.Dvě s prastrýcem a dvě s dědou. Bohužel k nim nemám moc co napsat. Babička sice žije v požehnaném věku 96,ale komunikace je už trošku problém

Krokus

25. 03. 2008, 12:50

MG: to znám, mojí bábi je ročník 1920... ale zase paměť selhává pouze ta krátkodobá, na to jak to bylo kdysi si pamatuje pořád náramně

MG34

25. 03. 2008, 13:25

Krokus:Babča je 1911.Paměť má dobrou, ale špatně slyší.. natolik že je problém s ní vůbec komunikovat

Krokus

25. 03. 2008, 13:32

MG: no tak to je věru problém, nicméně na fotky se těším

MG34

25. 03. 2008, 14:22

Krokus:Fajn, jdu to teda hodit na DW!
Ale není to nic moc

Krokus

25. 03. 2008, 20:00

MG: fotky já mám ráád a to tak, že velmi

MG34

26. 03. 2008, 16:44

Krokus :Já taky... Nejlepší jsou identifikované, ale z nedostatku prostředků si občas dopřávám radost nákupem v nějakém antikvariátu.
Občas za legrační částky

Krokus

26. 03. 2008, 17:26

MG: mluvíš mi z duše, ty co sem chci poslat taky pocházejí z antikvariátu... holt když někdo má rodinu, co všechno ztopí...

MG34

26. 03. 2008, 21:55

Krokus:Já si teď udělal radost ve Vyškově. Za pár korunek hezké fotky. Některé i krásně popsané jako pohlednice.
Tak až budeš mít čas, hoď sem něco. Rád se mrknu.
Kromě republiky mám rád i rakušáčky

Krokus

26. 03. 2008, 22:29

MG: mrkni zítra. od každého co máš rád tu bude něco

MG34

27. 03. 2008, 16:15

Krokus:Už tam cupitám!