Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Sbírka

02. 03. 2009 Autor: jouda22 5714× 82
Zdravim Tak tohle je moje rodinka kterou jsem nashromáždil cca za 3-4 ročky. Vím že za tak dlouhou dobu to není asi nic moc, ale doufám, že se vám to líbí. Vše jsou samo sebou origináli a nikdy přemýšlím kdo je třeba nosil. :-)

himmler21

 Autor: jouda22

Komentáře

andolf

02. 03. 2009, 12:24

heh no ja myslim že toho máš dost , jak to vidím tak se začínám stydět, že to tak flákám Don´t drink, get collect!

Pesimista

02. 03. 2009, 12:24

Dobrý, a tu přezdívku sis dal sám nebo Ti jí dali v blázinci?

Vacis

02. 03. 2009, 12:27

Věci pěkné, ale ta přezdívka, jak píše kepák. ach jo 

psotek

02. 03. 2009, 12:52

Vacis, kepák: On byl Himmler v jednadvaceti jenom takový neškodný ňouma

Hop

02. 03. 2009, 13:04

a choval kuřata na farmě

psotek

02. 03. 2009, 13:12

A pak se chytil špatných kamarádů

Tayla

02. 03. 2009, 14:05

ty botky ale nebudou německý což?

Pesimista

02. 03. 2009, 14:30

No, ani ty ypsilony

ŠMAX90

02. 03. 2009, 14:31

parada to ja rad...

Roman951

02. 03. 2009, 14:35

Ty icka jsou origináli jedny paragánský ty jsou komplet origo a ty druhý mají českej ocásek a ty boty jsou podle kolegů zde z detektorwebu švícarský používaný GJ 

Marouš1

02. 03. 2009, 14:51

uctyhodná sbírka za 3-4 ročky.

mysiakPB

02. 03. 2009, 18:53

prezývku máš super. nedaj sa odradiť.

Pesimista

02. 03. 2009, 19:30

Ty ypsilony - s drátama místo oček by museli být značené, a byla by to rarita, protože se dělali jen ke konci války. Dle mě jsou to zestařené české. A ty paragánské - stejný model se vyráběl na začátku 50tých let pro západoněmeckou wehrmacht a policii. Často se zaměňují, protože origo kšandy jsou málokdy k vidění a musí být značeny. Jo, a změň si ten nick, pak někdo napíše do novin, že na těchto stránkách prezentují neonacisté staronacistické věci

Roman951

02. 03. 2009, 20:47

Tak prvně přezdívka když mi napíšeš jak se to změní (nejsem na počítače) klido to udelam k Ickam :Paragánský jsou značený hamburg 1926 dále pak firmou je videt ale ja na to nevidim dal jsou značený 4 rg. pochází z tehdejšího německýho brodu a ty druhý íčka jsou v tom středu značeny ale jenom nějakým V a dal už tam nic nevidím ani pod lupou takže nevim ale byly spolu z velkou polní v jednom baráku kde byly němci byly bez ocásku který jsem dodal já.

Roman951

02. 03. 2009, 20:52

kdyby mel nikdo kdokoliv cokoliv zájem nafotit napiste na meil danovic12@seznam.cz nebo semka spolu z meilem

konopek

03. 03. 2009, 08:13

Sbírka fajn, přezdívku sis vybral sám, což ukazuje že jsi určitě "intelektuál". Možná si o tom pánovi něco přečti...

Kaltenbrunner

03. 03. 2009, 09:04

Co se vám nelíbí kucí na přezdívce?

psotek

03. 03. 2009, 11:58

Kaltenbrunner: To ti tak říkají podle zjizveného ksichtu?

Mauserk98k

03. 03. 2009, 12:57

švýcarský používaný GJ? Ale tož . Ty Ypsilony mi připadají jako BGS a druhý jsou nepředělaný ČSLA.

Voss 69

03. 03. 2009, 14:48

Vysoké boty taky nejsou válečné

fífa

03. 03. 2009, 15:41

PSOTEK: podle zjizveného ksichtu mi říkají Pavel Bláha. Zasvěcení jistě ví....

Roman951

03. 03. 2009, 15:44

Tak poslouchejte chytráci už mě začínáte sr*t. Vaše dojmy mě aboslutně nezajmají vysoký boty jsou válečná značený vevnitř nahoře 42 dal vaše dojmy z icek me tez nezajmaji kdyz sami nemate originali tak laskave nerejpejte jakou mám přezdívku možná né vhodnou ale to není vaše věc pokud vím. A ty nízký boty mi dal chlapek kterej mi říkal že mu je dal tankista takže se laskavě navážejte do jiných sbírek a ty co závidí tak už laskavě nepište

Roman951

03. 03. 2009, 15:48

kdyby jste byly co k čemu tak víte že poválečný boty mají šev z boku pokud vidim dobře tyhle ho tam nemaji dal maji uplne jinou podrážku než ty co mam já ty icka csla sou širší než ty moje a ty para říkám už po nikolikáty značený hamburg 1926 a ty skobičky jsou taky značený co napisete za chvili ze celta neni nemecka nebo ze ta bluza neni prac neměmecká??

MG42

03. 03. 2009, 18:13

Asi tak nějak každej tady chytrračíte, co to je za ypsilonky, přitom to pořádně nejde ani vidět. Jinak BGS jsou širší než LW origa, jak jste to poznali že jste si tam jistí? Koukám, že sem nemá fakt cenu dávat svoje věci na ukázku, akorát to všichni "znalci" tady zkritizují. Jste jedničky všichni

PANCÉŘOVKA

03. 03. 2009, 18:19

Přestaň tady štěkat ty trdlo himlerojc, na tvý sbírce neni nic k závidění. Kšandy jsou německý, ale po válce předělaný českou armádou, boty oboje poválka ty rozume, a ostatní???

andolf

03. 03. 2009, 18:31

Sbirka je fajn, komentáře se dali čekat poslední dobou tu jsou jen spory napiš pokecámě gemeine(zavináč)centrum.cz

jouda22

03. 03. 2009, 18:34

kalaschnikov ty mas teda fakt super prezdivku oproti me no to mas pravdu a kdyz meles z hladu tak sem radsi nepis

jouda22

03. 03. 2009, 18:44

kalaschnikov ty mas teda fakt super prezdivku oproti me no to mas pravdu a kdyz meles z hladu tak sem radsi nepis

jouda22

03. 03. 2009, 18:45

a jeste co je zajmavy ze ste si tak jisty a ani nechcete videt zadny jiny fotky ktery by dokazovali mou pravdu takze radsi mlcte

Tymbo

03. 03. 2009, 19:31

Boty jsou válečný WH a WH horsky myslivec. Nechápu, proč tady všichni remcáte podívejte se a stačí hned kritizovat fakt jak dementi.

tomáž

03. 03. 2009, 19:32

je to hezky nejvíc mají keci ti co nemej s hledáním nic společnýho nemaj detík nemaj mozek nemaj nic jen blbý kecy

tomáž

03. 03. 2009, 19:34

KALASCHNIKOV TY NEMEL SI SŘÁČ NEMÁŠ NIC A MELEŠ VĚNUJ SE VYŠÍVÁNÍ JAKO SPRÁVNÝ GEJ TO K TOBĚ SEDÍ OK 4%

PANCÉŘOVKA

03. 03. 2009, 20:05

Jeno by mne zajímalo ty himlerojc pako, kolik máš nicků na DW. To máme: himlera, tomáž, jouda22, a??? . Tak čau ty menšino, a nepíchni se do zadku.

MG42

03. 03. 2009, 21:16

Ne fakt jak říká pln lidí, nemá cenu sem přispívat, je to tu jenom o spoerech a hádání se, a on znalcích kteří ví tak leda hovno

sufann

03. 03. 2009, 21:41

nic si nedelej z narážek, já už dávno neposílám nálezy,,, pak kazdý vytahuje zákony,, apd je to škoda dřív to byl super web pro hledače a příznivce

jouda22

03. 03. 2009, 22:20

kalaschnikov aby balo jsno jo tak mam dva a jestli ti nikdo trpy ty tvy blby keci tak ja teda ne kdyz se ti to nelibi nikdo te nenuti sem prispivat ja si rad pokecam z lidma ktery maj mozek a vy o cem mluvi.

konopek

04. 03. 2009, 08:12

Pánové uniká mi tady smysl sběratelství. . Každý sbírá především pro sebe, sám má radost z nalezených věcí, sám se snaží se zdokonalovat ve vědomostech. Tudíž má li ve sbírce kopie či poválku tak je to jeho problém. Já německu prd rozumím tak se k původnosti věcí nebudu vyjadřovat. A fotka-taky může zkreslovat. Na druhou stranu, když zde něco vyvěsím, musím počítat s tím, že se mi k tomu někdo vyjádří. Zase si za to ale nemusíme nadávat, ne? A navíc si myslím, že na mladýho kluka je ta sbírka hezká a celkem rozsáhlá. K nicku jsem se už vyjádřil níže, když se chce někdo jmenovat podle masovýho vraha-je to jeho boj. Já se zas jmenuju podle oblíbené rostliny-No a? Sběratelství kopu a pohodě zdar!

siko

04. 03. 2009, 12:48

Zbierka na mladeho chalana super, ja gratulujem a trosku aj zavidim Na somarov sa vyprdni, ostatny v pohode to ocenia

psotek

04. 03. 2009, 13:23

MG42: Co tím chtěl básník říci. Ožralý baníkovec, který právě dostal pendrekem po hlavě, má vytříbenější slovosled a jeho urážky, mají hlavu a patu.

Innominus

04. 03. 2009, 13:52

Ze vas to bavi hadat se o nicem a jeste kvuli blbostem... At si ma nick jaky chce, vypovida to jen o nem, treba mel himlera rad... kazdy jsme nejaky.. a k te sbirce, je pekna, ale takova se da sehnat na jedne burze za par hodin, taky zalezi na tom jak to sbiras a jake mas moznosti, financni, casove atd. , pudovky, dary... takze se to da jen tezko hodnotit a take jde o to s cim to tu vsichni srovnavate.... Jen bych nereagoval takto nevyrovnane a nafotil bych vse podrobne a hned by se videlo kdo ma pravdu a je to...

MG42

04. 03. 2009, 14:52

chtěl jsem to tady trošku rozveselit Sehnat se to dá za pár hodin na burze to asi jo ale taky musíš na tro mejt prachy

jouda22

04. 03. 2009, 14:57

konecne sem pisou normální lidi

Innominus

04. 03. 2009, 16:19

no jasne, kdyz mas penize mas i sbirku proto jsem psal, ze zalezi na tom jaky clovek to je, ale dost se stava ze nakoupi repliky ala origo, a tak vetsina rychlosbirek je plna replik aniz by to majitel poznal a pak se hada, ze ma original, ptz odmita pripustit, ze koupil levou za velke penize....

Marouš1

04. 03. 2009, 16:31

Tohle se dá určitě pořídit na jedný burze, není ani třeba moc velkých peněz. Vždyť tam není nic co by stálo za řeč....
Ale pokud má ke každý věci majitel nějaký vztah, tak je to jeho chlouba...... Jen mě pobavilo, že je to za 3-4 ročky.

MG42

04. 03. 2009, 18:26

No pokud bydlíš ve městě a nedostaneš se na půdy po vesnicích tak toho fakt moc nemáš, podle mě je to vcelku za 3-4 roky v pohodě sbírka. Na to že mu je 15 

Marouš1

04. 03. 2009, 19:04

No tak za měsíc, bych to bral, ale za 3-4 roky????

jouda22

04. 03. 2009, 19:48

ja vim ze za 3-4 roky to není moc ale vzhledem tomu že je mi 15 a na všechno sem si dal svoje prachy a jeste malicko veci tam chybí např: taška s padákem tak bych řek že to není zase tak špatný jsou sběratelé který nemají ani to a je jim 30 

h.

04. 03. 2009, 20:11

držím palce, v praze by ti za ledacos urvali ruce....

jouda22

04. 03. 2009, 22:20

díky

SIKI2-16

05. 03. 2009, 10:41

Pěkná sbírečka

chupi

05. 03. 2009, 14:28

pěkná, ale rusové a amíci netáhnou?
Taky tady byli a  jejich sbírka bude časem vzácnější, protože německých věcí je všude jak nasr...

psotek

05. 03. 2009, 17:04

chupi: nebude to tím, že Rusové víc odnesli, než přinesli?

Voss 69

05. 03. 2009, 18:21

himmler21:Na to, že se musejí poválečné půllitry poznat nutně podle švu naboku jsi přišel kde? Ano, většina čsla vysokých bot vz. 24 má holenní švy naboku, ale některé serie je mají taky vzadu, viz. foto, nepočítám neošité-ošité špičky apod. Rozpoznávacích znaků je strašná spousta a válečné se dají poznat poměrně bezpečně. Značení 42,jak píšeš nenasvědčuje absolutně vůbec nic společného s válkou, spíš bych tipoval velikost Měl bys, než tady nazvracíš podobné nesmysly, natrávit nějakých pár dní či týdnů u počítače, či literatury podrobným studiem dané tématiky.
Nic ve zlém a nic proti nikomu... teda až na pár vyjímek

jouda22

05. 03. 2009, 21:58

Voss 69:Napiš mi sem meil a ja ti poslu detajlnejsi fotky jo možná pak až remcej a navic ja nerek že je to jedinej rozpoznávací znak! jo a jeste by me zajmalo jak to ty poznáš tak na tuty???

tomáž

05. 03. 2009, 22:35

k tvýmu věku špica sbírka nenech se odrazovat viz kalašnikov ten tu mele pořád to samý ale v skutečnosti nemá nic ani detík ani mozek tak nemá nic jen hov.. a v hlavě

Roman951

07. 03. 2009, 12:32

jo díky a tohle jěště není všechno časem dodám zbytek

Supík

07. 03. 2009, 20:54

Německý holínky mají pouze černou barvu na natahovákách. A nikdy s červeným pruhem. jinak už jsem viděl jak se švem na boku tak vzadu český holiny. 42 je tutově velikost, chce to se učit ty joudo.

Roman951

07. 03. 2009, 21:08

že ty si videl to je možný tak si asi nevidel jich dost. Mají německý podbytí dělenou podrážku a takový kraviny dej mi meil ja ti s klidným svědomím pošlu fotky JA?

Roman951

07. 03. 2009, 21:08

že ty si videl to je možný tak si asi nevidel jich dost. Mají německý podbytí dělenou podrážku a takový kraviny dej mi meil ja ti s klidným svědomím pošlu fotky JA?

Roman951

07. 03. 2009, 21:11

že ty si videl to je možný tak si asi nevidel jich dost. Mají německý podbytí dělenou podrážku a takový kraviny dej mi meil ja ti s klidným svědomím pošlu fotky JA?

Supík

07. 03. 2009, 21:17

Oproti tobě jsem za svých 40 let viděl už pěkné kousky. Jen tak například jsem měl už v ruce šest převlečníků ss a o botech už ani nemluvím. Podbytí se dělá zcela běžně na český boty a ty se potom nabízejí jako německý. Až budu mít čas, tak pošlu nějaké fotky bot- německých.

Roman951

07. 03. 2009, 21:18

klidne vid rad bych videl celou tvou sbirku abych řek pravdu celekm me ty fotky celt atd fascinovali mě už nico taky prošlo pod rukama a taky nikolik převlečníku a FJ věcí jo a nohu mám 46 a ty boty mi sou to není rok

Roman951

07. 03. 2009, 21:19

teda rok to je velikost ne

Roman951

07. 03. 2009, 21:20

teda rok to je velikost ne

Roman951

07. 03. 2009, 21:23

teda rok to je velikost ne

Delon

08. 03. 2009, 10:21

Je to hodně smutné pokoukání. DW škodí na všech frontách. Osobně si myslím, že hodně dětí co  prohlíží tyto stránky, se jimi nechala ovlivnit. Kdejaký puberťák sbírá německé věci a díky tomu se považuje za machra. Dokonce ho to ovlivní natolik, že si za nick zvolí Himmlera. Ne že bych proti Himmlerovi něco měl, ale dítě které neumí ani psát a při tom se pachtí po věcech kterým vůbec nerozumí je už na pováženou. Proto doufám že celá věc je jen dílem nějakého ftipálka který se v zimě nudí. Jestli se ale mýlím, což bych nerad, tak osobně „sbírku“ považuji za směs starých krámů s nejasným původem, kterou rozhodně za sbírku považovat nelze a radost může dělat pouze demntnímu majiteli.

jouda22

08. 03. 2009, 10:38

MOžná že jsem dement možná že neumím psát ale koukám že ty tady jenom blbě kecáš delone. Soptík to je aspoň sběratel ten když nico řekne tak aspoň ví co kecá ale zato ty jen meleš z hladu. Jo a podle tebe je to směs straých krámu??? Pak bych rád viděl tvou sbírku

jouda22

08. 03. 2009, 10:41

Jo a jeste pro tvou informaci z 90% jsem ty veci našel buď na půdě nebo mi je dones nějakej zdroj takže v klidu jo

Delon

08. 03. 2009, 13:25

Himmler (nebo kdo vlastně jsi): pleteš nicky, protože Soptík a Supík to jsou dvě diametrálně odlišné osoby. No a mojí sbírku Ty určitě neuvidíš, protože nejsem žádný jouda22,ale v něčem Tě ujistit můžu. Podobné krámy rozhodně neobsahuje. Kdybych chtěl podobnou sbírku vlastnit, mohl bych si odstěhovat postel na nějaké smetiště a rázem bych byl šťastným majitelem. Je mi jedno nad čím se kdokoliv rozplývá, to je jeho věc, ale rád bych se vrátil k mé původní myšlence, Je to veliké rozčarování nad úrovní sbírek tisíců nových rychlokvašených válkařů, ale především lítost nad tím, kam to vše vlastně spěje. Dítě které neumí psát bez hrubých chyb, se „vyzná“ v artefaktech po německé armádě. Celkový dojem s nickem himmler, samotná sbírka a  zjevná absence intelektu je k poblití…

jouda22

08. 03. 2009, 18:10

tak jsem se přepsal no bože on to pochopí nevim jak dlouho si kvasil ty  ale ja jak ty říkáž kvasím od mala akorat poslední tři -čtyři roky to sbírám dřív jsem se zajmal vice méňě jen o druhou svetovou obecně a teď to vykvasilo do německa tvá sbírka je mi ukradená třeba máš lepší sbírku to se nehádám ale asi to nesbíráš tejden a asi ani 3 roky ale mnohem vic treba za pět let už se zase budu divat na věci jinak než když dneska jsem hotovej z teho že sem našel spinky! A nějaký věci by jsi na smetišti hledal marně. Ale jsem rád že mluvíš jako nikdo komu to pálí

Delon

08. 03. 2009, 20:27

Jouda himmler: buď v pohodě. Je mi jedno co kdo sbírá a nad čím se dokáže těšit. Jen jsem za ta léta co sem chodím tak nějak znechucenej tím, kam se to vše ubírá. Zajímám se o tohle už třicet let, ale všechny ty předměty co mám jsou jen jako doplněk toho co vím. To by mělo být rozhodující a ne se soustředit jen na bezduché sbírání věcí se svastikou. Za tím vším musíš především vidět všechno to utrpení a hrůzy které ta doba přinesla. Obrácený přístup je špatný a nemám rád děti které ve svém věku sotva pochopí podstatu vlastního bytí, přesto najdou zalíbení v hákových křížích a pojmenují se Himmlerem. Promiň, občas mám tyhle myšlenky a tentokrát jsi to odnesl Ty.

Ron1933

10. 03. 2009, 08:34

Tak ´´himmlere´´ ja by jsem tedy chtěl vidět 11ti leté dítě jak se zajímá o WW2 a sbírá německé artefakty...??? Když dle tvého popisu sbírka za 4 roky a je ti 15......

skaldik

10. 03. 2009, 14:05

Ať máš sbírku jakou chceš, působíš jako dost velký defoe-e! Rodiče by Ti měli urazit pazoury a zvlášť tu, kterou hajluješ, smrade

1441

10. 03. 2009, 15:41

Ron 1933 jak víš, že mu je 15 let.

jouda22

10. 03. 2009, 19:57

1441 je mi 16 jo jo a skaldiku nevim kdo ti nachcal na mozek ale kolik mi je a co dělám ve svým volným čase ti muže bejt u pr*ele jo??? Tim samozřejmě neschvaluju ty tvý hemzi jo. A smrad seš ty ty šašku

skaldik

11. 03. 2009, 08:35

Přesně dle očekávání. Co na hlavě, to v hlavě viď bulíčku! ? Něco bych Ti napsal, ale nestojí mi za námahu se zahazovat se špatně utřeným semenem tvého otce. FUJ Tobě, ty kluku špatná

Delon

11. 03. 2009, 13:33

skaldík: moc důvodů k smíchu tady na těch stránkách není, (občas mě rozesměje Gajvr)ale oběma příspěvkům jsem se opravdu od plic zasmál Takže díky, budu se chechtat ještě večer

pornokrál

11. 03. 2009, 15:20

He, he, koukám sbírka homosexuálního fetiše. Jenom ty boty se málo lesknou, potřebovaly by nakrémovat. Jo a nevidím důtky.

jouda22

11. 03. 2009, 21:59

skaldik tak jinak mě urazí jen nikdo chytrej takže u tebe se o to fakt nebojim jo a pornokrál nevim co tím myslíš

prd

14. 03. 2009, 18:34

hezká pracovní blůza LW tak aspon vím kde skončila

jouda22

14. 03. 2009, 21:42

no neboj se v dobrý rukou a je moc pěkná

jouda22

14. 03. 2009, 21:46

no neboj se v dobrý rukou a je moc pěkná