Úvod / Články

Škoda slov

15. 10. 2008 Autor: Polis 6196× 30
Tak tohle byla původně malá, nepoužívaná stará skládka... Během jednoho víkendu se z ní stala skoro třímetrová jáma připomínající výbuch granátu. Sklo, porcelán, plechy a ostatní kusy všeho možného jsou rozházeny v několikametrovém okolí jámy... Pak se na nás nemají myslivci a ostatní koukat mezi prsty, když jsou mezi nami opravdová prasata....
Všem ostatním lovu zdar.

 Autor: Polis

Komentáře

kimcid

15. 10. 2008, 09:57

doufám že ten co to udělal se tam řiznul a dostane otravu... grrrrrr

Dark.Warrior

15. 10. 2008, 10:22

Když něco rozrejete, tak to taky ukliďte!!! Nejhorší je, že se tam člověk potom za čas vrátí i po uklizení a stejně se najde blbec, co to mezitím znova rozreje!!

Begu

15. 10. 2008, 10:39

tohle je asi všude kam jsem se letos dostal -ale vesměs to dělaj cigani u nas v sudetech určitě

UCAdmin

15. 10. 2008, 10:43

Begu - no moc bych neztracel iluze. Z 90% to bude od "hledacu", hold jsme to resili mockrat - i taci ubozaci se mezi nami najdou co se nedokazi slusne chovat...

Paul1

15. 10. 2008, 11:23

Bohužel tohle je v česku normální. Podobnej smeťák jsem našel vyvrhnutej do turistickýho chodníčku přímo pod cedulí CHKO. Ty ubožáci to kopli chvilku předtím než jsem k tomu došel. Viděl jsem docela rudě, snažil jsem se je tam lapit, ale v podstatě jsme měli štěstí, že jsme se nepotkali. Já bych dnes seděl a oni leželi

spion

15. 10. 2008, 11:34

třeba to byli archeologové... ale těžko říct když tam nikdo nikoho neviděl. Nesmíme být tak vztahovační pánové, nemyslim si že většina bordelu v lese je po nás.

K.A.K.A.M.I.L

15. 10. 2008, 11:48

Nedávno tu byl názor, že toto zanechávají mladí hledači, které dotyčný označil jako "rychlokvašky", bylo to i ve spojení s rozkopanejma archeo lokalitama. Moc by mě zajímalo, po jaké době se z tkzv. rychlokvašky stane ten opravdový hledač? Jam je všude požehnaně a jsou i několik let staré, tak to musel udělat jedině nějakej starej rychlokvašák, nebo to byl už (praso)hledač?

smrksmrk

15. 10. 2008, 15:19

Taky bych chtěl k tomuto tématu říct. Je mi 18. Hledám asi 3 roky, ale tohle bych nikdy neudělal. Díry si po sobě zadělávám. Smeťák jsem už taky nějakej přebral, lae snažim se aby to po mě vypadala jako předtím, nebo ještě líp. Holt mě to taky sere, když tohle někde vidím, nebo když jdu a přede mnou díry od lopatky. Co k tomu dodat

sawier

15. 10. 2008, 17:06

Jak už jse tady jednou psal. K přírodě mám moc hezký vztah, je mi 17, u tohohle mi tečou nervy a v životě bych něco takového neudělal. Už jsem několikrát bordel v lese zahrabával, aby se nezranila zvěř a aby to tam vypadalo jako v lese. Tak bych se Vás vážení rád zeptal, kdy už ze mě nebude rychlokvašák, ale hledač. Dokázal by mi někdo odpovědět na tuhle otázku?

nikolaj

15. 10. 2008, 17:19

muj nazor se stotoznuje s mixersmrk, misto upravim a treba listim zamaskuju dam temner puvodni podobu to tu bylo a bude

Klacek

15. 10. 2008, 18:30

tak to je na pořádný dělo, lidi co tohle dokážou, to sou takový vymrdanci až to  hezký není, sory za vulgaritu, asi začnu chodit do lesa s tim pravým KLACKEM, jinak to nevidim

malygrizzly

15. 10. 2008, 19:18

Klacek - bol by to márny boj s veternými mlynmi. Ja už som stratil ilúzie, že tieto diskusie povedú k náprave. Na Slovensku sa hovorí: "Hladného nasýtiš ale hlupákovi rozumu nenaleješ" Najhoršie na tom je, že na to doplatia aj tí slušní. Je to jednoducho o osobnej disciplíne.

stopercz

15. 10. 2008, 20:34

Před asi pěti lety jsem zakufroval v Národním parku Českosaské Švýcarsko, pravda byla, že jsem taky nešel zrovna po turistické cestě, ale po místech mého mládí, kam málokdo trefí. No prostě za tmy nevím kde jsem, lehnu na celtu a přespím do rána, za svítání jsem objevil místo rozryté jako od černé zvěře (a vyjímečně nemám na mysli minority), co mne zarazilo bylo to, že to byl nějaký prastarý smeťáček, plno střepů, sklo i keramika, plechy a pod. A černá by to určitě nerovnala do řady na skalky (asi za ůčelem nafocení a přebrání lepších kusů). A zbytek bude uklízet kdo??? No Stoper to alespoň zhruba zahrnul, ono se hrabat v zemi v 1. zoně NP není moc zdravé. A ještě by to bylo na mně.

vlajka

15. 10. 2008, 21:04

To bol pekny k... t!!!!

MIKmik

15. 10. 2008, 21:20

ten kdo to udělal nemněl mozek jinak normani člověk z moskem by to uklidil!!!!! Jinak by ho to chcelo odchiti toho vandala zeslict vu gatě a potahat ho po tom

PaZa

15. 10. 2008, 21:52

Bylo to prase, to je jasný - ale dnes už najít les, kde nejsou díry po hledačích je skoro zázrak. Kdekoli vlezu do lesa, po chvíli vidím, že už tam někdo hledal. Tady se každej dušuje že on ne, to ONI ty prasohledači, ale už si myslím, že těch co zahrabávaj je menšina a ne že jen pár vyjímek!!! Osobně se při hledání lidem vyhýbám, mam rád svůj klid, ale pár hledačů jsem již potkal. Nemohu zapomenout na vysoce postaveného pána z Mostu, z okolí ho jistě každý zná, několikrát jsem o něm slyšel, jeho zbírka doma je prý úchvatná, leta hledá, dokonce pořádal srazy, vyhledávali letedla atd. a když jsem na něj narazil v lese, velice příjemný, ale ty díry po něm na zabití!!! Nedělají to jen začátečníci Vy staré páky

Dave Sen

15. 10. 2008, 22:39

U Náchoda jsme s kolegou natrefili na jeden pár rádoby mrcasníků. Čučeli jsme na ně z posedu skoro 3h a tak nějak to vypadalo i po nich, když už se chystali k odjezdu. No nakonec po "domluvě" za sebou uklidili. Akorát jsem od té doby na to Polské blekotání hodně alergickej

Fieldmaster

16. 10. 2008, 07:48

Nenazýval bych je prasatama, ale hovadama!
I ten divočák nadělá menší neplechu.

Snoopy

16. 10. 2008, 08:10

tak to je fakt hnus, to se přece nedělá

gusper

16. 10. 2008, 10:06

K. A.K. A.M. I.L, Paza: Pokud jsem správně pochopil, vracíte se tématem "mladí" a "staří" k Delonovým příspěvkům u jednoho článku. Delon nenapsal přímo, že problémy dělají všichni noví majitelé detektoru. Troufám si tvrdit, že jsem Delona pochopil. On označil za problémové jedince ty osoby, které pod vlivem fotek úžasných nálezů zakoupí detektor a okamžitě pod vidinou lákavého pokladu "pročesávají" různé lokality. A protože jim jde jen o ten poklad, nezabývají se něčím, jako je uvést místo do původního stavu a něco jako nepsaná pravidla slušného chování jsou pro ně taky neznámá. A právě tyto osoby jsou pak z velké části původci negativního názoru veřejnosti na všechny vlastníky detektoru. Tisíckrát již určený nález posílají na web znova s žádostí o bližší informace a tím dokazují Delonův názor - o historii toho moc nevím, chci mít jen super sbírku a tou se chlubit. Vliv detektorwebu na rozšíření těchto "rychlokvašek" bych vynechal - to je asi na hodně dlouhou diskuzi. Takže nový majitel detektoru a záčátečník ve smyslu užívání deketoru nebyl označen za problém Vše je o přístupu samotného jednice, tím špatným může být jak člověk, který detektor právě vybalil z krabice, tak ten, kdo s detektorem po lese běhá třeba deset let.

spion

16. 10. 2008, 10:38

Polis: viděl si u té díry někoho? Byl tam někde alespoň obtisk detektoru v kypré hlíně? To mohl bejt klidně místní hajnej, kterej si vzpomněl že tam před 30 lety viděl pěkný flašky které by se mu dneska hodili nad krb, tak tam došel, jenže začalo pršet, tak toho nechal a dneska už je třeba jáma zase zahrabaná. Těžko tady na někoho nadávat, zatahávat sem téma rychlokvašek, když tam u toho nikdo nikoho neviděl.

K.A.K.A.M.I.L

16. 10. 2008, 17:10

gusper: S tebou tak nějak souhlasím, ale to co bylo kdysi napsáno vyznělo trochu jinak.

K.A.K.A.M.I.L

16. 10. 2008, 17:11

gusper: S tebou tak nějak souhlasím, ale to co bylo kdysi napsáno vyznělo trochu jinak.

Klacek

17. 10. 2008, 04:19

Dave Sen:ty polaci to je dobrá verbeš, vždy poznám na který straně hledam, na naši straně relativně čisto ale když přejdu čáru tak se nestačim divyt co je to za hovada, kradou, chlastaj jak zjednaný, drzí sou jak opice a na silnici jezdej jak hovada, všiml sem si že s dírama si hlavu taky ňák nelamou, ale nalezy sou u nich pěkný

Klacek

17. 10. 2008, 04:26

jo a jěště moje nejčastější nalezy na polských polích jsou zátky od tvrdýho alkoholu oni chlastaj snad uplně všude a všechno

banana

17. 10. 2008, 11:58

Mladej nebo starej, rýčkem přez tlamu zaslouží... až já jednou někoho potkám... Tak párkrát uklouzne a bouchne se hlavičkou o pařez a pak ještě spadne na detektor... za minulých 14 dní jsem asi 3x hnal magory z pole kde bylo zelený obilí a na tom zeleným pažitu po nich zůstávaly krtiny viditelné i z 50m vzdálené silnice. A můžu říct, že mě je přes 30 a pánům bylo vždy o nějaký ten rok víc... ani v jednom případě se nejednalo o "mlaďase"!!! Jestli to byly "rychlokvašky nevím, ale viditelně jim dělalo problém tu díru vyhrabat, natož pak ještě zahrabat. Nikdo neprotestoval, zabalili to hned a že prej se tak moc nestalo. Jen postřeh - nikdo z těchto krtků nebyl vybaven kvalitním detektorem, ale jednalo se max o garetty 250, případně jiná čínská pár let stará havěť za 1000kč... asi chudý kraj....

volvo007

17. 10. 2008, 20:24

banana:Garett je nahodou velmi dobry detektor ale musis sa s nim naucit

banana

17. 10. 2008, 23:02

volvo007... tím jsem nechtěl říct že garett je špatnej, ale je to dostupná lacinka, ale i ta lacinka umí pěkně makat, používá ho tatík a co on kolikrát hrabe, tak i minelabem jsem na něj krááááátkej... spíš jde o to, že snad každej má 1000 -5000 na detík a  tím pádem je v týhle době každej "hroznej hladač pokladů"... podle toho to taky tak vypadá...

Hajný

18. 10. 2008, 10:10

Já mám jednu skládku rozdělanou 5*3m- nejdříve jsem z toho vybral velké a chystám se ted na drobné - Tak jsem to musel taky nechat rozdělané ( ale na očích to vůbec není) pravděpodobnost že to někdo najde je malá. Jak to dokončím svinčík si uklidím. Jsem lesník a myslivec né žádné hovado... nejraději bych to tam vůbec neviděl.

niman

22. 10. 2008, 06:11

pánové, tvrdím, že v každé lidské činnosti se najde 5-10%, které se vymykají normálu a to buď do plusu, nebo do minusu. S těma mínusákama nenadělá nikdo nic i kdyby se rozkrájel, jsou takoví od natury. A vůbec nezáleží, jestli mají detektor za 1000 kč a nebo 20000 kč.