Úvod / Nálezy

Smetisko

09. 01. 2008 Autor: Nibelungen 6697× 93
Cez sviatky som sa vybral na menšju vychacku spolu smojim štvornohym hladačom, tento krat však bez detektoru. Nakoľko počasie nieje vhodne na hladanie smojim MD -čkom (chudakovi mraz dobre nerobi ). Sme sa vybrali len tak na čerstvi luft. Za druhou dedinou pri lese čo sa  nachadza za mojim mestom sme obiavyli smetisko na ktorom boli čerstvo vyhodene veci zdakeho baraku. Tie odpatky tam nemohli biť dlho nakoľko na všetkom na vôkol bola namraza iba tam nie, ležali vyhadzane veci medz ktorymi som obiavil aj tieto predmeti ktore vam posielam k  nahliadnutiu. Niejeto nič moc ale bolo mi to luto to tam nechať na  pospas osudu. Povedal som si  nezoberiem ja zoberie druhy :-)

S pozdravom Nibelungen!

PS: ospravedlnujem sa za pravopis ale toto nieje slohova praca, tak že ty naročnejši nech si daju pokoj!

 Autor: Nibelungen

Komentáře

avers

09. 01. 2008, 10:31

Ta flaška je super. Neospravedlňuj se. Za čas bude po tady těch věcech stejná poptávka jako po ru, nebo Německu...

Venawass

09. 01. 2008, 10:31

Hmmmm, to bych tam taky nenechal ležet. Uložit doma pro příští generace-bude to jednou ceněný jako věci z WW2.

Machar

09. 01. 2008, 10:32

To je pravda, všechno má svůj čas.

Trabant

09. 01. 2008, 10:42

Dostal jsem k narozeninám talíř s Gottwaldem a nápisem Se Sovětským svazem na věčné časy. Část sbírky mám věci z éry ČSSR. Souhlasím s názorem, že za pár let bude srp a kladivo ceněno jako hákový kříž. Vezměte si, že tam určitá souvislost je - určité období, charakteristický znak, na konci každé éey toho bylo všude dost a každý se toho zbavoval. Za pár let po takových věcech bude určitě hlad.

trasyk

09. 01. 2008, 11:07

To ještě uplyne hodně času než podobný věci tu budou ceněný stejně jako WW2. Srpů s kladivama je tu mnohonásobně víc (40 let masáže oproti pár letům války), na každý půdě kdejakýho úřadu nebo školy se něco z toho najde... Takže tomu dávám odhadem tak 150-200 let než to bude na stejný sběratelský úrovni jako dnešní hákovej kříž... Tedy opravdu nechat pro prapraprapra.. vnuky

Nibelungen

09. 01. 2008, 11:35

Ja bi som ani nepovedal že potrva ešte veľa času neš budu veci komančov cenene, pokial su tie spravne metale tak už teraz maju pekne ceny na ktore sa nechytaju ani nem. WW2 Inak musim zdôrazniť že na tych legitimaciach su vytrhane všetky strani a su to len len predne obalky, darmo strach je strach

Tibeťan

09. 01. 2008, 11:54

Pěkný věcičky a v perfektním stavu - podle fotek . Jen to zbírej a ukládej - čas ti to zúročí .

matejMB

09. 01. 2008, 11:59

Zas až tak důkladně ty jména nezničili, když na krabičkách pamětních medailí jména zůstali. A pokud jsi z Rimavské Soboty, tak toho člověka klidně můžeš znát, zvlášť když to byl asi "schopný" pedagog:-)) Jinak ty medaile mají docela hodnotu.

Nibelungen

09. 01. 2008, 12:08

MB: rozdiel je mať meno na dakej plakete a pamätnej medajli ako mať meno na členskej knižke KSC oblepenu znamkymi od začiatku až po po koniec, to bi vysvitlo že to nebol len "dobry pedagog" ale ja "dobry sudruh"

michav

09. 01. 2008, 12:37

Nibelungen- ty si z Rimavskej Soboty? tak to sme skoro susedia...

Nibelungen

09. 01. 2008, 12:41

hej som s RS  a ty si skadial?

tars

09. 01. 2008, 12:44

dobrej smeták

michav

09. 01. 2008, 12:46

Ja som do RS chodil do skoly... Inak som z dedinky Hrnciarske Zaluzany asi 16 km od RS. Poznas to?

avers

09. 01. 2008, 12:48

Chci jen napsat-cenu to mít bude a ne za dlouho, právě vzhledem k tomu, že se toho každý zbavuje podobným způsobem. Orlic-jak dvouhlavých i jednohlavých bylo mraky-kde jsou???

Nibelungen

09. 01. 2008, 12:56

aha, samozrejme že viem kde to je

michav

09. 01. 2008, 13:00

Ty mas detektor? Tu v dedine som pocul nieco o tom kde tu boli vojaci a tak... aj inu lokalitu mam, len detektor mi chyba...

Jenn

09. 01. 2008, 14:42

Nibelungen:Před lety jsem byl na vojně s klukem z RS. Jmenoval se Tibor Csúr. Neznáš ho náhodou, bude mu kolem 40 let.

Nibelungen

09. 01. 2008, 15:01

michav: mam detektor, možme sa nakontaktovať a vybehnuť do terenu
janda:bohužial nepoznam

Přemas

09. 01. 2008, 15:19

ha nějaký soudruh konvertoval na jinou víru

michav

09. 01. 2008, 15:42

Nibelungen- tak to by nebol zly napad... a bol by to aj prvi krat co by som bol v terene... ...

psotek

09. 01. 2008, 15:59

Nibelungen: až to uvidí MG34 jak ho jebne.

Itcho

09. 01. 2008, 16:19

Do prdele... tak to už hej. Len nešpáraj do vlastníkov tých papierov. Nejeden hľadač tak prišiel o zdravie alebo život.

michav

09. 01. 2008, 16:23

Itcho-ako to myslis?

MIRI.NR

09. 01. 2008, 16:57

Este ze to vyhodil a nenahadzal do vatry na dvore

Adolf

09. 01. 2008, 17:21

Nič moc Se mi z toho málem pumpa zastavila.

psotek

09. 01. 2008, 17:35

Jak se tak dívám na ten výřad legitimací, ten teda musel měsíčně cálovat za známky. Ten snad byl angažovaný kde se dalo.

npr.Džigira

09. 01. 2008, 18:40

psotek: mg34 nejebne, to  jsou jeho metály, myslel si, že když je zahodí na slovači tak je nikdo nenajde, je to starej neobolševik jak vidno... za ty známky co byly v těch legitkách bys dneska postavil barák...

michav

09. 01. 2008, 19:27

npr. Dzigira to su az take vzacne?

martens9

09. 01. 2008, 19:43

strozd2

09. 01. 2008, 20:22

npr. Džigira a psotek : jste MGho odhalili... chtěl to zničit na jámě a protože materiál šetří na mě,, , tak to dukladně nezničil... navíc se maskuje moravou... a zase se provalí slovač. . teď aby nás

npr.Džigira

09. 01. 2008, 20:23

michav: to ani ne, ale bylo jich hodně, hodně moc, se zeptej MGečka, ten posílal i peníze na pomoc rozvojovejm zemím, na Angolu... na  pomoc Kubě... atd

michav

09. 01. 2008, 20:38

npr. Dzigira... aha... uz chapem... dikes.

Nibelungen

09. 01. 2008, 21:11

Itcho: šparať do vlasnikov tych pepierov nebudem a budem dufať že takych vlasnikov bude viac čo sa budu taktom chcieť zbaviť už prenich nepotrebni majetok a objavim ho zase ja, len mi je divne ak sa toto raz zvrtne naspäť ako budu beznich dokazovať svoju...

Nibelungen

09. 01. 2008, 21:14

psotek: sice zaznamky musel calovať dosť ale nepochybne mu strana neodvratila svoju vludnu tvar a neboli tolen

psotek

09. 01. 2008, 21:17

npr. Džigira: jo do Angoly šly ty sardinky vz. 58. A ty nášlapné pečenáče, ty jsou funkční ještě dnes.

jkmineral

09. 01. 2008, 21:22

prosímtě, vrať mi to. Minulý týden mi to stará opět vyhodila, od té doby co vstoupila do KVH "AS Truppe" s ní není k vydržení. Za ty známky by fakt byl barák, proto je mám furt v trezoru, tak ty obaly se tam už nevešly.

Nibelungen

09. 01. 2008, 21:25

jkmineral : starej treba dať po rukach

psotek

09. 01. 2008, 21:29

jkmineral: a máš i ten bolševický "rudý mauricius", první známku z roku 1921?

strozd2

09. 01. 2008, 21:31

Psotek ty jsi je pekl že?

Nibelungen

10. 01. 2008, 02:22

jono nahai

10. 01. 2008, 06:57

Pekneee dake veci napr tie vysiace odznaky za SNP mam aj ja doma BTW... dakto musel byt poctivy komunista ked mal tolko medaily a odznakov :D

ww.wolf

10. 01. 2008, 11:46

konečně skončili komouši na smetišti

medved z lesa

10. 01. 2008, 13:59

Nibelungen pekný nález Skôr by som si myslel, že niekto kúpil dom a vypratáva, alebo pozostalí zahodili čo sa im nehodilo. Majiteľ bol asi presvedčený a overený. Proste majiteľ je už po 
Ináč som z okresu DT žijúci 95 % v BA.
ww. wolf všetci raz skončíme na smetisku dejín. Tak ako všetci pred nami.

Hrabal

10. 01. 2008, 14:33

Nibelungen: Zdravim. Vidis ty legitky se nam hodej s nima zazarime na pristi stranicky schuzi!!

Nibelungen

10. 01. 2008, 14:44

Hrabal:česť sudruhu, davno sme spolu nepreberali novy stranicke probram, a nostalgicky si zaspomynať na ten stary

intruder

10. 01. 2008, 15:55

Zdravím, prosímtě zajímá mě v pořadí čtvrté foto. Šlo by poslat na mail detail, případně druhou stranu? Moc díky! ztaat@volny.cz

Tatino

10. 01. 2008, 16:19

Medved z lesa, suhlasim s tvojim odkazom pre wolfa. Doteraz vsetky zriadenia (vcetne monarchii, ktore este perzistuju) skoncili na smetisti dejin! Niet najmensich pochyb, ze demokracia, ktoru teraz tak uznavame, tam skonci rovnako... TO - Intruder- Na tej stvrtej fotke je ako Dobo Istvan zobrazeny herec, pan Lasica.

MG34

10. 01. 2008, 16:19

Nibelungen:Podle mě tyhle věci hned tak cenu mít nebudou, ale to není zas tak podstatné. Dokumentuje to jedno období
npor. Džigira, strozd, Psotek: Dlouho jsem přemýšlel co vám odpovím (bývalí kamarádi)... Skutečně dlouho...
Napadá mě jen jedno:VOLOVÉ!
Nebýt mého utajeného informátora, ani bych o vaší podvratné a ilegální činnosti nevědět!! Styďte se, za mými zády!!!
strozd:U tebe je malá změna.. Už nešetřím!!
Džigira:Ty práskneš i to co nevíš... To jsme to nemuseli schovávat na Slovači, když to provalíš... Bože bože.. Co vás v té STB učili...

Nibelungen

10. 01. 2008, 16:43

MG:tak tie to moje konkretne určite nie ale su socilisticke ktore maju
už v tomto konkretmom obdobi slušnu finančnu hodnotu, vit rád bieleho leva, rad prace, rad červenej hviezdy, za statočnosť, 10rokov LM za zasluhy a mnoho mnoho dašich
intruder: jasne že možem poslať ale zdruhej strani je čista ako
medved z lesa: ano je to dosťmožne čo si napisal ale je to už vpoctate jedno, dvoležite je že neodhniju na smetisku

MG34

10. 01. 2008, 17:18

Nibelungen:Máš pravdu. Já to nechtěl popisovat položku po položce.
Ani přes tebou uvedené ceny bych se toho nezbavil
(ani Řád Bílého lva, ani Práce atd atd na fotkách ale nevidím)

Nibelungen

10. 01. 2008, 18:34

MG: bohužial tieto spominane veci (Rad bieleho leva adt. ) tam nevidiš pre to lebo dotični nebol až taky zaslúžili "umelec" ako to na prvy pohlad vyzera
Ale rad prace som vlasnil a to komplet zo vštkym, teraz ma až boli ked si spomeniem za koľko som ho  predal a za koľko by som ho predal teraz. Zaujimam sa o ine obdobie a to tieš nieje lacna zaležitosť pre to to pišem aby tu hned niekto nevirukoval že vidim len

npr.Džigira

10. 01. 2008, 18:48

Nibelungen: taky kam by sme to dotáhli kdyby Býlého lva dostal každý funkcionář který má do prdele díru...


MG34: čest práci, soudruhu... sice jsi zkušenej kamuflážník, ale hoši ze SISky tě prokoukli, tak sem dostal echo a musel sem to prásknout...

MG34

10. 01. 2008, 19:00

Nibelungen:Ono zas tolik umělců nemělo Bílého lva... Ani medaili za statečnost
npr. Džigira:Nikdo mě neprokoukl. Přiznej rovnou že jsi mě napráskal pod příslibem želatinových medvídků!!! (ekvivalent 30 stříbrných) :-)

medved z lesa

10. 01. 2008, 19:11

Tatino niekde v "Politologii" sa tuším učí že sa v podstate striedajú len 3 systémy Diktatúra-"Demokracia"-Oligarchia... a tak dookola, s dodatkom, že nič lepšie ako demokraciu ešte nikto nevymyslel

Tatino

10. 01. 2008, 20:05

Medved z lesa, mne by tak vyhovovala prvotnopospolna spolocnost, alebo matriarchat! Ale sefova by musela dobre varit!

medved z lesa

10. 01. 2008, 20:30

A starý zákon Ale ideme od temy - našiel si dnes niečo?

strozd2

10. 01. 2008, 21:09

MG,, , já sem tě práskl za 2 medvídky...netušil jsem že bych mohl dostat víc...
Renata Kajdžas to řekla dobře... nejsme kamaradi jenom si na ně hrajem...

MG34

10. 01. 2008, 21:12

strozd :Šel jsi hodně pod cenu, za pěknou rudou kůži! :-)

Tatino

10. 01. 2008, 21:27

Nasiel. Ale ked som uz mal motyku, krompac a kladivo, dal som sa na zbabely ustup! Este by mi tan dali robotu!...

Hrabal

10. 01. 2008, 22:32

Nibelungen: Jo jo nas stranicky program az ho dotahnem dokonce budou z nas suber Bolsevici!!

psotek

10. 01. 2008, 22:44

strozd: ještě, že jsi ho prásknul, kdo ví, co kdyby tě předběhl. U soudruhů není na co čekat. Dneska jsi na ÚV, zítra kopeš uran na 115%.
Kdo chvíli stál, již stojí opodál.

strozd2

11. 01. 2008, 10:01

Psotek s tvojí školou to možná ještě někam dotáhnu... pokud měMG něčím taky nepotáhne :-)

npr.Džigira

11. 01. 2008, 12:54

strozd, psotek: nepodceňujte MGečko, to je jinej kádr, má ruský školy... , kdyby se  to  v 89  nezhouplo tak už dávno seděl na  genštábu... ale jelikož je to zkušenej kamuflážník, tak to ustál a etabloval se i po 89, rusové od KGB měli pro lidi jako je on označení spící agent... jen čeká až ho nějakej rezident probudí... a pak se začnou dít věci...

MG34

11. 01. 2008, 14:11

psotek:115%? Flákači!!! To bych nikomu netrpěl! (víte houby jak se plní plán;-) )
strozd:Tebe? Nééé... Nikoho za nic nepotahuju.. Zásadně...
npr. Džigira:A kdo tvrdí že v něm sedět nebudu? Jen co si uvolním pár křesel...
s tím spícím agentem máš vzácně pravdu... Přesné označení pro tuto kategorii je:Nahlas spící agent!
A nevím proč bys mě už budil.. leda máš novou várku Vodečky z ústředí... To by tě opravňovalo! A pak by se skutečně děly věci... Že by se i gospodin Mydlář divil

Nibelungen

11. 01. 2008, 15:42

1. Již vzhůru psanci této země,
již vzhůru všichni, jež hlad zhnět!
Teď právo duní v jícnu temně
a výbuch zahřmí naposled.
Od minulosti spějme zpátky,
otroci, vzhůru k cílům svým!
Již chví se světa základ vratký,
my ničím nejsme, buďme vším!

R: [: Poslední bitva vzplála, dejme se na pochod.
Internacionála je zítřka lidský rod.:]

2. Dělníci, rolníci, též bratři,
jsme velkou stranou dělnickou.
Všem lidem jenom zemně patří
a zahaleči ať již jdou!
Dost napásla se naší muky
vran, supů hejna kroužící,
rozptýlí den příští jich shluky,
věčně vzplá slunce zářící.

R: [: Poslední bitva vzplála, dejme se na pochod.
Internacionála je zítřka lidský rod.:]

Nibelungen

11. 01. 2008, 15:43

http://www.rajsmichu.cz/show_media.php? t=7&cPath=7_281&id=41767

Nibelungen

11. 01. 2008, 15:45

Zhajin stranicku schôdzu bes spevu je hanba sudruhovia

Nibelungen

11. 01. 2008, 15:46

Hrabal : vypnuť hruť a ruku na 

MG34

11. 01. 2008, 18:34

npr. Džigira:A nechtěj ani znát mé krycí jmého!!!
Hrůzou bys neusnul... (Mlč. ch)

npr.Džigira

11. 01. 2008, 19:50

MG34

Krokus

11. 01. 2008, 20:17

tak koukám hoší, že to tady zase pěkně rozjíždíte... aspirujete zase na top10?

MG34

11. 01. 2008, 20:42

npr. Džigira:Se nelíšej bolševikovi, podlý donašeči!!!
Stejně už máš u mě svou složku!!
Krokus:No divíš se? Zas ti neznabohové ohrozili moji rudou čest i duši!!
A navíc vykopali můj pokus o stranickou variaci "Sudeťáčka"...
To tam mělo ležet ještě desítky let a pomalu nabírat cenu!!

strozd2

11. 01. 2008, 20:53

Krokus-ale ty nějak nám v tom nepomáháš npr. Džigira už má i svou složku (akorát by mě zajímalo zda se doní vejde normální flaška a nebo jen placatá jako je od bechera) no a já mam jistou pořádnou kemaci...
to ani nevím jak dopadl psotek. .

MG34

11. 01. 2008, 21:07

strozd :Ty s emoc netlem... Už tě taky rozpracovávám!
a nezaměňuj kremaci s poctivým rozptýlením!!!
Džigirova složka je velmi odsáhlá... V podstatě jde o samostatnou sekci v archivu. je to velice zasloužilý fízlák, práskač a prudič!!!
Psotek má ještě šanci...

psotek

11. 01. 2008, 23:17

Čest, je vidět soudruzi, že zde beze mne nezahálíte. Tak je to spravne, tak to ma byt! Jak je vidět u s. Krokuse, začínají se nám vracet zbloudilé ovečky z vandru domů. Ale to neznamená soudruzi, že můžeme polevit v bdělosti, právě naopak. Ale je vidět, že zdravé jádro, hlavně v armádě bdí a bude samozřejmě v blízké budoucnosti, samozřejmě, světlé po  zásluze( potr) odměněno.

strozd2

12. 01. 2008, 07:43

Psotek. že ty jsi "informoval" MGho. . jináč by jsi měl už taky složku..
a pokud jí nemáš u Mgho tak aby jsi jí neměl u  npr. Džigiry.,, ,

npr.Džigira

12. 01. 2008, 10:50

strozd, psotek: jelikož není jistý, který z vás dvou přovařil soudruhovi MG34 to že se našel zlomek jeho záslužných medailí i  legitkama, tak vám jdou preventivně oběma poštou balíčky s budíčky, které se natahují jen jednou...

MG34

12. 01. 2008, 12:56

psotek:Nezahálíme... Ovšem vráží mi tu dýku do zad!!! Nevadí, zatočíme s nima po bolševicku!!
Nedá se nic dělat, politicko výchovná práce je dlouhodobý proces! :-)
strozd:Psotek to nebyl.. Mám hustší síť informátorů než předpokládáš...
A kdo tvrdí že nevedu i materiály na psotka??? :-)
npr. Džigira:Koukám vyhrožuješ s novým ksichtem
P. S.:Já ty balíčky neposlal,,,, je to hrozně neosobní řešení!!!
Zavři oči brouku!

strozd2

12. 01. 2008, 13:15

npr. Džigira: vubec se nebojim mam PObox a poštu mi nosí slepej a hluchej pes
Navíc podle toho co tu píšu je z cela zjevné že jsem to nebyl. .
MG:doufám, že než tě napadne mě rozptýlit žemi necháš přečíst mou složku,, , ( doufám že jí máš vedenou jako komix) abych se taky zasmál. .

MG34

12. 01. 2008, 15:16

strozd:Přečíst tvou složku? Tolik času mít nebudeš.. ČaRoZ 60 hoří 60-90 sekund... Ale možná jsi rychlý čtenář
A malovat s obrázkama se ti teda nebudu.. měl jsi se naučit číst!

strozd2

12. 01. 2008, 15:36

MG je  mi jasné že čaRoZ 60 moc času nedává ale 60 sekund to je i pro mě dost... proto ten komix... za mintutku se toho dá dost stihnout...

MG34

12. 01. 2008, 16:59

strozd:Za minutku ano.. Ale tvých materiálů opisující tvé hříchy vůči společnosti a mému majestátu je mnoho.. Velmi mnoho...

strozd2

12. 01. 2008, 19:56

Mg tak to budumít i svuj archív?? myslím že na jednu složku už to sotva vydá

psotek

13. 01. 2008, 09:44

Ale no tak, nějaké složky... Na ty správné, žádné materiály nejsou, teda alespoň ne u nás. Tím ovšem nechci říct, pánové, že jste nějaké nuly o kterých se všude ví.

MG34

13. 01. 2008, 10:20

strozd:Pochopitelně... Jsi velice přičinlivý třídní nepřítel!
psotek:Ti správní nejsou ve složkách, ale složky vytvářejí....

Krokus

13. 01. 2008, 18:03

tak tak, ale na některé lidi jsou materiály v soukromých rukách a asi bychom se divili, na které... asi jste poznali, že jsem příznivcem konspiračních teorií že

strozd2

13. 01. 2008, 18:19

MG:tak to já taky založím složky

psotek

13. 01. 2008, 18:24

strozd: nejlepší složky jsou třívrstvé perforované a jsou na zdi ve studovně.

MG34

14. 01. 2008, 19:58

Krokus:Konspirace jistě ne!!! Ale víš... jsou mezi námi!!
strozd:Založ klidně ruce v bok!

psotek

15. 01. 2008, 20:11

MG34: to myslíš akta X? Ovšem to úplně mění náhled na toto téma.
Člověče, já si úplně představuju na druhém konci drátu Kuřáka.

MG34

15. 01. 2008, 20:13

psotek:Odhalil jsi mě... Skutečně hulím jak fabrika...
(pochopil jsi)

npr.Džigira

15. 01. 2008, 21:49

HALOOO boys, I am SMOKER... ken aj helpjů??

MG34

16. 01. 2008, 17:10

npr. Džigira :Štó ty gavaril?