Úvod / Články

Smutné zjištění na DW

19. 09. 2008 Autor: candies 6718× 82
Zdravím všechny bez rozdílů. Tak pánové a dámy, zjistil jsem, ač nerad, že největší rýpalové jsou zde převážně z řad bez příspěvků. A to nejen u mích příspěvků. Jeden druhému pomlouvá příspěvky, občas i národnostní nesnášenlivost zde panuje, je to hnus. Každý je zaměřen na něco jiného, tak proč mu to pomlouvat a hanit (no jo máme demokracii). Pro to zde uveřejním ještě jeden příspěvek na rozloučenou, co jsem slíbil a zde končím. Maximálně tak radu o určení (pod jiným nickem), pokud budu vědět. Rád si vyslechnu negativ, ale co je moc, to je moc, aby mi chodily sprosté nadávky na email, to nemám za potřebý a převážná část, je od osob bez příspěvků. Bylo by možná dobré, aby provozovatel tohoto servru, lidem bez příspěvků znemožníl komentáře, i když to bude ná úkor i slušných lidí. Z vlastní skušenosti mohu říci, že několik mých dobrých přátel z regiónu, díky této skutečnosti(rýpalům) na DW přestalo přispívat. Je to škoda, mají pěkné nálezy. NEhážu Vás v žádném případě všechny do stejného pytle... Samozřejmě očekávám i kritiku za tento článek(mám noví email, tak neočekávám vulgarysmi na email). Všem slušným detektorářům s IQ, přeji příjemný lov(kop).

Zdraví Bernsdorf

 Autor: candies

Komentáře

chari

19. 09. 2008, 10:42

Ahoj Berne, chodím také hledat už přes 15 let, jsem ze záp. čech a ty asi také, nepíši do příspěvků, právě z toho důvodu. Lidi jsou dnes das ist hrůza a tak se ti nedivím. Máš pěkný nálezy a jí ti přeji další. Zdravím, Chari.

yetan

19. 09. 2008, 10:54

Pěkně napsaný

kimcid

19. 09. 2008, 11:00

ano posledni dobou se to množi na dw blbcema kteři to kazeji ostatnim. a nejen tim že jsou na ostatní drzí a co mužou pohaní. dalši nešvar kterej se tu rozmáha je pod přispěvkama slovo koupim a podobně. v dnešni době kdy jsme neustále někde propiráni, dáváme podobnejma blbostma zbraň do ruky lidem co nás nemaji v lásce. stále mě to utvrzuje v tom že Dw by měl být placený nebo s plnou ověřitelnou registrací...

retiacek

19. 09. 2008, 11:05

Kdyz uz si beres do huby IQ, tak si aspon oprav ty strasny chyby

SPIKE008

19. 09. 2008, 11:44

Zdravím všechny slušné hledače, koukám že jisté "neurvalosti" se dostali již i do komentáře k tomuto článku... Bohužel jak je vidět takovýmto lidem se nedá ubránit, narážíme na ně dnes a denně. . A pokud již někdo někoho napadá i za pravopisné chyby, měl by si v první řadě uvědomit základní obsah příspěvku Bernsdorfa, který rozhodně není o špatném pravopisu. . Všem, kteří jsou uvědomělí (tento výraz snad ani rýpalové napadnout nemohou) přeji mnoho krásných nálezů a pevné nervy v konfrontaci s odpuštěním "blby"... Však ono se ne nadarmo říká: "Na každou svini se už vaří voda...! " Jednou na ně dojde... Mrcasu zdar SPIKE

SPIKE008

19. 09. 2008, 11:47

Zdravím všechny slušné hledače, koukám že jisté "neurvalosti" se dostali již i do komentáře k tomuto článku... Bohužel jak je vidět takovýmto lidem se nedá ubránit, narážíme na ně dnes a denně. . A pokud již někdo někoho napadá i za pravopisné chyby, měl by si v první řadě uvědomit základní obsah příspěvku Bernsdorfa, který rozhodně není o špatném pravopisu. . Všem, kteří jsou uvědomělí (tento výraz snad ani rýpalové napadnout nemohou) přeji mnoho krásných nálezů a pevné nervy v konfrontaci s odpuštěním "blby"... Však ono se ne nadarmo říká: "Na každou svini se už vaří voda...! " Jednou na ně dojde... Mrcasu zdar SPIKE

adler

19. 09. 2008, 11:51

Také mi pár takovejch chytrejch kašparů občas napsalo přitroublej komentář. Hold se to musí přejít se smíchem. Aspoň nás tu někdo baví.

vyhloš

19. 09. 2008, 11:52

ta registrace se mi taky zamlouvá:)hodně lidí se schovává za svou anonymitu

Petr1259

19. 09. 2008, 11:52

Zdravim, nikdy jsem na DW npřispíval, občas poradím, občas si udělám srandu, ale vše v rámci slušných mezí. Nepoužívám sprostá slova. Hoď urážky a sprosté narážky za hlavu-takový člověk tě nemůže přece urazit, to se děje na každém Webu. Byl bych rád, kdyby jsi dál přispíval. Petr

csla

19. 09. 2008, 12:06

mám na tento článek ten samí názor, ikdyž nejsem na DW dlouho tak sem za tu chvíly stačil poznat jak chválu tak i narážky a vulgarismy-kterých je četně více, není to o tom každýmu psát jakej je---------že našel tohle a támhleto, myslím že pokud nemůžeš říct nic pěkného, neříkej radši vůbec nic. s pozdravem a díkem za tento článek csla

frantaxaver

19. 09. 2008, 12:09

Nechci rýpat, jen když se někdo chystá vydat takovéto prohlášení, měl by ovládat češtinu...

mezek

19. 09. 2008, 12:24

Jo toho sem si všiml taky, těm pakům bych na dw. zamezil přístup. Zajímám se o letadla, někdo tam dá kus plechu, paka to pohaní a další radši nic nedávají. Do riti s takovejma

spion

19. 09. 2008, 12:24

V každej organizaci nebo skupině je 1/3 místa vyřazená pro blbce, s tim nikdo nic neudělá. A je blbost to kvůli téhle třetině vzdávat.

Dan46601

19. 09. 2008, 12:39

Je to škoda každý nález má něco do sebe má to bejt koníček a né sprostá závist viz nadávky a urážky tak přeju hodně zdaru a dobrejch pípanců.

1kosta

19. 09. 2008, 13:13

Myslím si, že jisté organizační změny by se měli udělat. Nejsem sice z těch, co zde mají hodně příspěvků, ale řídím se pravidlem, že když někoho neznám, nemohu si dovolit ho urážet, byť anonymě. Za dobu, co navčtšvuji tento web jeho úroveň rapidně klesá, hlavně díky oněm rejpalům a lidem, kteří umí jen hanit a nadávat.

zero

19. 09. 2008, 13:24

Bernsdorf má samozřejmě pravdu. Jenom prosím vás, proč posuzujete ostatní podle toho, kdo má kolik příspěvků? Pak se nedivte, že kdejaký pako sem hodí falzum aby se blýsklo před ostatními! Je jedno kdo má kolik příspěvků- někteří je sem nedávají proto, protože nechtějí ke své osobě poutat zbytečnou pozornost! Neznamená to však, že by nenacházeli a tudíž byli méněcenní! Jsou spíš moudří.
Poradím všem těm co jim to nedochází jak se chovat na DW- pochlubte se tady s nálezy, ale u munice pište, že byla řádně nahlášena(dle zákona), pokud naleznete zbraně pište, že budou odevzdány(dle zákona), pokud najdete archeo pište, že bude odevzdáno(dle zákona). Nepište sem, že jste nějakou věc zcizili apod. Nepište sem, že jste nějakou zbraň zprovoznili! To, že to není pravda vám asi nikdo nedokáže.
Sečteno podtrženo- používejte mozek a přečtěte si alespoň zákon o zbraních a střelivu a zákon o nalezených věcech! Čísla zákonů z hlavy nehodím, ale na netu je najdete.
Komentáře-To, že někdo někomu pošle metál do komentáře je vyjádření uznání(jo máš to dobrý)tak se tomu nedivte. To, že někdo pošle stejný určení věci taky neodsuzujte- snaží se potvrdit, že to opravdu je tak jak napsal ten před ním. , To, že se někdo snaží poradit je fajn, ale pokud tomu opravdu nerozumíte tak raději jenom pochvalte! Nebudete alespoň za vola.
Kapitola sama pro sebe je propagace fašismu a hnutí směřujících k potlačování lidských práv a rasisirické a xenofobní příspěvky!!! Vy co si do nicku nahážete samé SS a podobné chujoviny se nedivte, že se dostáváte do hledáčku PČR. To samé platí pro příspěvky, kde se to jenom hemží oltáříčky s e symboly nacismu(a přitom stačí do každého příspěvku připsat, že nic nepropagujete a, že je to pouze pro sběratelské účely! ), nebo, kde se nadává nějakému etniku.
Takže hledači ať už sbíráte a hledáte z jakýchkoli pohnutek mějte na paměti zákon a základní pravidla slušnosti! Přeji všem spoustu nálezů. NEŽ NÁM TO ZAKÁŽOU!

zero

19. 09. 2008, 13:24

Bernsdorf má samozřejmě pravdu. Jenom prosím vás, proč posuzujete ostatní podle toho, kdo má kolik příspěvků? Pak se nedivte, že kdejaký pako sem hodí falzum aby se blýsklo před ostatními! Je jedno kdo má kolik příspěvků- někteří je sem nedávají proto, protože nechtějí ke své osobě poutat zbytečnou pozornost! Neznamená to však, že by nenacházeli a tudíž byli méněcenní! Jsou spíš moudří.
Poradím všem těm co jim to nedochází jak se chovat na DW- pochlubte se tady s nálezy, ale u munice pište, že byla řádně nahlášena(dle zákona), pokud naleznete zbraně pište, že budou odevzdány(dle zákona), pokud najdete archeo pište, že bude odevzdáno(dle zákona). Nepište sem, že jste nějakou věc zcizili apod. Nepište sem, že jste nějakou zbraň zprovoznili! To, že to není pravda vám asi nikdo nedokáže.
Sečteno podtrženo- používejte mozek a přečtěte si alespoň zákon o zbraních a střelivu a zákon o nalezených věcech! Čísla zákonů z hlavy nehodím, ale na netu je najdete.
Komentáře-To, že někdo někomu pošle metál do komentáře je vyjádření uznání(jo máš to dobrý)tak se tomu nedivte. To, že někdo pošle stejný určení věci taky neodsuzujte- snaží se potvrdit, že to opravdu je tak jak napsal ten před ním. , To, že se někdo snaží poradit je fajn, ale pokud tomu opravdu nerozumíte tak raději jenom pochvalte! Nebudete alespoň za vola.
Kapitola sama pro sebe je propagace fašismu a hnutí směřujících k potlačování lidských práv a rasisirické a xenofobní příspěvky!!! Vy co si do nicku nahážete samé SS a podobné chujoviny se nedivte, že se dostáváte do hledáčku PČR. To samé platí pro příspěvky, kde se to jenom hemží oltáříčky s e symboly nacismu(a přitom stačí do každého příspěvku připsat, že nic nepropagujete a, že je to pouze pro sběratelské účely! ), nebo, kde se nadává nějakému etniku.
Takže hledači ať už sbíráte a hledáte z jakýchkoli pohnutek mějte na paměti zákon a základní pravidla slušnosti! Přeji všem spoustu nálezů. NEŽ NÁM TO ZAKÁŽOU!

zero

19. 09. 2008, 13:25

sorry je to tu dvakrát

kimcid

19. 09. 2008, 13:42

zero

ŠMAX90

19. 09. 2008, 14:00

me se to taky stalo už parkrat musi se to ignorovat co s tim jineho ale bylo by smutne kdyby si prestal přispivat kvuli par jedincum

vyhloš

19. 09. 2008, 14:36

šumavak: o pár jedinců nejde, bude to solidní grupa

Petr1259

19. 09. 2008, 14:42

Zero-mluvíš mi z duše

retiacek

19. 09. 2008, 14:47

for SPIKE008 - kdyz nekdo neovlada matersky jazyk tak dobre aby nedelal obrovske hrubky, tak at radeji nepise dulezita prohlaseni. A predevsim at neupozornuje na IQ. To co je v clanecku je sice dulezite, ale....

kamzik

19. 09. 2008, 15:22

sveta pravda

husenka

19. 09. 2008, 15:28

maš pravdu!

Azaz163

19. 09. 2008, 15:48

V tom co píše Bernsdorf nejde o pravopis! Jde o obsah! Nevím o co jde těm co píši že tam jsou pravopisné chyby, atd. Snažte se mluvit k věci a inteligentně přispět, v tom že někdo napíše že tam má být y místo i se nic nevyřeší, jen rejete a rejete do lidí, kteří se aktivně podílejí na přispívání na DW, je zajimavý že tyto komentáře píšou lidé s minimem nebo s žádným příspěvkem. Až vytvoříte nějaký zajimavý článek tak možná můžete kritizovat, do tý doby buďte sticha!!!

jipin

19. 09. 2008, 15:48

Přesně tohle jsem tu už jednou navrhoval. Jestli někdo chce přispívat, tak ať přispívá i nálezama a ne že tu bude jen anonymně urážet ostatní.

BERNSDORF

19. 09. 2008, 15:55

Pravopis není moje silná stránka, pouze jsem chtěl říci, to co jsem napsal i když to bylo s hrubkami. Každý nemá dar od boha na pravopis.

mezek

19. 09. 2008, 16:01

No a taky myslím že inteligence nesouvisí s tím jesti tam hrubky sou, nebo ne. Ja sem dobrej na matiku, ale gramatika je v pytli, ono opravdu záleží na obsahu, ale možná že když je tam hrubka, tak si to ty jejich mozečky nepřeberou a chudáčci neví o čem čtou a tak se ozvou...... pitomci

vyhloš

19. 09. 2008, 16:07

už se to zase vyostřuje, to je už k smíchu

Bob Grey

19. 09. 2008, 16:11

Tímhle se nic nevyřeší, když si nějaký blb bude chtít zanadávat, tak prostě pošle jeden příspěvěk (a třeba si ho i vymyslí) a bude urážet dál. Já jsem zde dříve také byl pod jiným nickem, ale vzhledem k několika duchem slabým jedincům jsem se přihlásil pod jiným a u tohoto žádné příspěvky nemám. Když je někdo blb, tak blbem zůstane a nikdo mu v tom nijak nezabrání. Prostě ty kecy ignorujte a nmevšímejte si jich.

PaZa

19. 09. 2008, 16:11

Bernsdorf - Zero Svatá pravda. Nechodím sem deset let, ale těch dva a půl roku zpět stačí na prohlédnutí, jak strmě padá úroveň některých přispěvatelů. Nejzářnějším příkladem zde je Maruška a jeho muzeum sudety. Člověk který toto dokáže dotáhnout tak daleko je někdo a pak mu tady napíše nějaký 16letý pako od počítače že jsou to jen krámy a nikde žádný hákoše, kde by se mohli pomodlit či co. Co dokázali oni, jen si tak cvrnknout do trenek.

retiacek

19. 09. 2008, 16:12

tvrdohlavej mezek
for azaz163: zrovna kvuli tobe tak budu ticho
for Bernsdorf: Hele ja nekritizuju tvuj clanek. Mam k nemu svuj nazor, ale ten by tu asi dost lidi pobouril. Nemam moc nalezu, ale nastesti nezalezi na Vas a tak muzu vesele tlachat. Nicmene ja kdybych byl admin webu, tak bych asi nesnizoval uroven webu takovym clankem. (z hlediska chyb). Tot vse

Petr1259

19. 09. 2008, 16:35

Pane retiacek nesnižujte se takovým příspěvkem(z hlediska chyb). Toť vše.

Vojta68

19. 09. 2008, 16:45

retiacek-Je domokracie, každý si může psát y-i jaký chce a IQ není o tom, jak kdo umí pravopis.

spion

19. 09. 2008, 17:06

jsem alergickej na argumenty typu: "nemáš žádný příspěvky tak nerejpej", nemám jako Bernsdorf zjištěný, že většina těch uráživejch a rejpavejch příspěvků je od lidí kteří nepřispívaj, ale mám zjištěno, že 1000 rezavejch hřebíků ve 30 příspěvkách na webu z nikoho neudělá odborníka, oproti tomu, pod přezdívkou bez příspěvků může být i odborník na slovo vzatý. Ještě musim podotknout, že v tomhle článku jde samozřejmě v první řadě o obsah, ale tím že to není příspěvek do diskuze psaný třeba ve chvatu či rozčílení, tak by se mělo hledět i na formu, čili pravopis. Ale jak sám autor napsal níže v diskuzi, prostě mu nebylo shůry dáno.

npr.Džigira

19. 09. 2008, 18:50

retiacek : pobavila mě tvá kritika kvality českého jazyka v  příspěvcích jiných, ale tvé příspěvky jsou psány jako SMS na deset let starém mobilním telefonu. Jan Amos Komenský by si nad tvou češtinou postrádající diakritická znaménka hnusem odplivl...

spion

19. 09. 2008, 20:01

npr. Džigira: tak s Komenskym by si v dnešní době česky nepokecal asi nikdo

Jenn

19. 09. 2008, 20:15

Většina starejch pardálů si nechala příspěvky smáznout a chodí sem občas ze starý nostalgie a spousta z nich má takový znalosti že by jsi se divil. Nálezy sem dávají jen troubové, co si chtějí pomasírovat ego a chtějí slyšet chválu jak jsou dobří.
Doufám že jsi pochopil, že čím víc nálezů tu bude, tím víc hledačů se chytí a myslí si bůhví jak nezbohatnou, ale to je veliký omil.
A čím víc hledačů, tím větší konkurence a míň lokalit. Proto už sem dávají nálezy jen chlubílci a rychlokvašky. Až budeš nějakej ten rok hledat, tak to pochopíš.

retiacek

19. 09. 2008, 20:57

Dovolil jsem si jen napsat, ze byt adminem pozadoval bych "bezchybne clanky". Samozrejme i s diakritikou. Co si kdo pise s chybami nebo bez hacku v diskusi me nezajima. S tim si muzete polibit rite.

retiacek

19. 09. 2008, 20:58

A abych se tedy vyjadril k obsahu clanku. Predstavte si, kdyby nekdo jako pan Jezero nemel zadny prispevek. Opravdu byste chteli aby nemohl urcovat nalezy?

spion

19. 09. 2008, 22:56

jendo, ty si asi nepochopil smysl tohohle webu? To co jsi napsal je sice bez vulgarismů, ale je to opravdu maximální blbost. Klidně se na mě i zlob, ale tímto tě řadím právě do té jedné třetiny, o níž jsem psal níže. Hlavní náplní tohohle webu je právě prodej nových detektorů, takže je potřeba ukazovat parádní nálezy. Já nepatřím k těm, kteří adminum tohle zazlívají, neboť právě pravidelné 2leté sledování detwebu mě samotného dovedlo k hledání a před rokem jsem si detektor pořídil. To že nějaký ten rok hledáš ti nedává právo bránit v tom i někomu jinému, každý tady má právo si ten detík koupit a jít hledat, stejně jako ty (ty zlatý lokality jsou už stejně prázdný). Z jakého důvodu sem dávali ti staří pardálové své nálezy dřív? Taky si tady jen chtěli masírovat ego a slyšet chválu? Taky to byli chlubílci a rychlokvašky? Doba se mění, někteří odchází, jiní přichází, lidé se vyvyjejí. Ti co vystavují nálezy teď si je třeba taky za pár let nechají smazat a ti "nejmoudřejší" z nich sem třeba budou psát to co jsi napsal ty.
Promiň, ale asi jsem moc vztahovačnej a nějak se mě dotklo to: troubové, co si chtějí pomasírovat ego a chtějí slyšet chválu jak jsou dobří...... Proto už sem dávají nálezy jen chlubílci a rychlokvašky

BJK

19. 09. 2008, 23:53

Nic vezlém, ale chlapi něco vydrží a když někdo má nízké IQ, tak se stím nedá nic dělat! Nevím proč se ospravedlňovat za to, že na web dávám něco z období nazismu, když je to součástí naší historie. Prostě němci ty věci uměli udělat, a líbí se to do dneška - to vše. S ideologií to nemá co dělat a normal. lidi ví, že válka je vůl a koncentr. lágry = neodpustitelné svinstvo
Pěkný nálezy mě naladí a mám chuť hned vzít klacek a jít hledat.
mějte se fajn a kopejte jen super nálezy
přeje Vám BJK

Tricura

20. 09. 2008, 02:37

Článek super!!! Nic si z toho nedělej, kdysi jsem měl taky obrovskou radost z nálezu a druhý mi ji zkazil. No co život jde dál a nedá se s tím nic dělat, tak to je a tak to bude. Otoč list a jedeme dál

zero

20. 09. 2008, 07:20

BJK- z období nacismu sem dávej co chceš- to ti nikdo nezazlívá, to je v pořádku. Jenom nechápu některé jedince, kteří se blahem pomočí sotva uvidí na čemkoliv slepici nebo hákoš a jsou ochotni kvůli takovým věcem dělat cokoliv! Pokud je to u nich dáno tím, že mají radost, neboť tyto věci se dají dobře prodat tak se to dá pochopit. Co se pochopit nedá je to, když někdo evidentně propaguje nacismus! Já osobně mimo jiné také sbírám vojenské věci, tedy i německé, ale abych si na sebe nasadil opasek s hákošem a vyrazil s ním do ulic- promiň, ale taková p.. a nejsem! Ale toto je na dlouhou diskusi. Držme se toho co jsem psal níže a mělo by to fachčit!

Krakatitt

20. 09. 2008, 09:15

Mám takový nápad, co kdyby se udělalo nějaké hledačské desatero, podle kterého by se slušný mrcasník řídil, a špatného( bohužel jen) tížilo svědomí. Ale něco, o co by se člověk chápavý mohl opřít, je to jen moje úvaha. Myslím si, že nás je tolik, že by se dalo něco takového spáchat.

bába

20. 09. 2008, 09:40

spion: jsou i weby, kde se prodávají detektory ale nálezy se tam nezveřejňují. Jenda nikomu nebere právo koupit si detík ale správně říká, že si hodně lidí nechalo nálezy vymazat, protože je to chlubení přešlo, zvítězil rozum a nálezy se posílají v úzkém okruhu lidí. To je i odpověď Bernsdorfovi na jeho přání znemožnit komentáře lidem bez příspěvku. Byly tady vystavené nálezy, nad kterými se tajil dech a už tu zaplaťbůh nejsou, protože majitelům nálezů došlo, že je to kadění do vlastních řad. Novými nálezy přispívají buď začátečníci nebo ti, kteří chtějí něco určit (třeba dvouhalíř RU a zbytek harmoniky), případně ti, kteří cítí potřebu udělení metálů pod nálezy. Lidí, kteří sem chodí pár let a přispívají je velmi málo a je to dobře.

Slater

20. 09. 2008, 11:24

škoda některé tvé přípěvky byly zajimavé. No nic, ať se daří

sysley

20. 09. 2008, 12:01

Kodl1 tohle opravdu stojí za zamyslení, je nás spousta kteří jsme tomuhle koníčku propadli a nemá ani žádná pomyslná pravidla.

playa

20. 09. 2008, 14:19

to Kodl1, ai by to desatero muselo začít: Budeme dodržovat zákony... , a asi by to tím i skončilo. K příspěvkům by stačilo, kdyby bylo možno provajdra požádat o  jeho smazání, že jako autor původního ho tam nechci. Což je logické, jenže pro něj pracné, nebo to upravit tak, že autor ho musí odsouhlasit, nebo možnost smazat.

XPADX250

20. 09. 2008, 17:19

Chlapi já jsem si myslel že ento web je k určování nálezů a výměně informací. Mnozí z nás neumíme určit předmět a obáceně jsou tu odborníci kteří umí tuto věc přesně určít. To jak se vyjadřují někteří účastníci mě také mrzí. Bernsdorf skus změnit nick.

Snoopy

20. 09. 2008, 20:40

na rýpali se vykašli, ty Tě přeci nemohou rozhodit. My víme svý a oni ať si myslí co chtějí, mluví z nich jen závist Co se týče národnostních otázek, tak se přece najde vždycky nějaký blbec, který si to neodpustí a na to kašli taky.

Andy Green

20. 09. 2008, 22:08

Jsem na DW už taky trochu dýl, a ze začátku jsem ani nepřispíval. Pak jsem poslal 4 příspěvky na určení a tím to pro mě haslo. Trochu se vyznám ve zbraních a munici a taky jsem často radil co s nalezenou municí, i když se to nemá tak jsem radil jak ji zneškodnit a podobný věci. Když mi ale na mail napsalo nějaký mrcasnický mimino v reakci na můj diskusní příspěvek, kde ležel nevybuchlý granát ráže 20mm a on mi začal nadávat, co píšu za kraviny (používám slušnější slova), že taková věc nemůže vybouchnout a že to ani nic neudělá, tak jsem se vykašlal i na to, abych někomu radil. Nemám zapotřebí se nechat urážet od nějakýho zmrcasníka. V nedávným příspěvku jsem něco určil o čem vím 100% o co jde, ale prostě neznalý telata se se mnou budou hádat, že to tak není, že mají pravdu oni. Tento web byl vždy o prodeji detektorů, ale dříve tu byli rozumní lidé, kteří neuráželi jeden druhého a když něčemu nerozuměli tak se slušně zeptali a nezahlcovali diskuze nic neříkajícími příspěvky typu: lebka, lebka, smailík, pistole, tank, tank. A pokud nevěděli o co jde tak se dokrve nehádali o svojí pravdě a radši se zeptali někoho, kdo skutečně ví o čem mluví. Taky se to tu dřív občas pohádalo, ale vše rychle utichlo, pač tu byli rozumní lidé, kteří věděli, že hádkou se nic nevyřeší, natož nějakým vyhrožováním a urážkami. Jak si první hledači začali mazat příspěvky, tak bylo jasný, že se to tu topí do pěkných sra... A kolik zvučných jmen zmizelo ani nevím. Pamatuji, kdy se na tomhle webu ještě skoro všichni znali a byli kamarády. A teď chtějí mrcasníci zavést filtrování uživatelů podle příspěvků a bůhvíco ještě. Je to zbytečný, když někdo bude chtít urážet a otravovat, tak si způsob vždycky najde.
Hledání a slušným hledačům zdar... ostatním omotat detík kolem krku.
Andy Green

vesmirek

21. 09. 2008, 10:01

Je to o toleranci sebe a druhých, ve většině věcí tu hraje prim obyčejná a hnusná lidská závist, pak ponižování a dělání "blbců" z druhých. Já nejsem žádnej odborník na nálezy, taky jsem zde napsal několik příspěvků, které prostě byly chybné a úplně mimo, vyslechl jsem si několik nadávek, ale přeci kvůli tomu mě hlavu nikdo neutrhne... žijem v demokracii a kdo nechce tolerovat cizí názory, tak ať radši vůbec nereaguje...

Jenn

21. 09. 2008, 11:46

Vesmirek: Tak pod příspěvky nepiš bláboly, ale jen to  co bezpečně znáš. Pak se člověk musí překousávat kravinama co napíšeš ty a tobě podobní.

BJK

21. 09. 2008, 20:14

jendo máš recht, co se týče vesmírka

kpt

22. 09. 2008, 06:02

Bernsdorf-zakazat komentare lidem bez prispevku by nebylo dobre, jinak s tebou souhlasim. Baba-kazdy nejak zacinal a ze chce urcit RU 2halir a zbytek harmoniky, proc ne? Pisu z daleke ciziny, to jen at nejsou zbytecne poznamky na cestinu.

Tayla

22. 09. 2008, 10:26

no zhruba souhlas ale asi by nepomohlo zakázat příspěvky někomu kdo prudí snadno by si asi příspěvek pořídili a jelo by to zase na stejné vlně.

DaveVonDave

22. 09. 2008, 10:29

Andy Green... máš recht!!! Mě napadla jedna věc... jsem členem jednech stránek a tam si členové platí 300 Kč členskou známku. No a ten, kdo ji nemá, tak prostě nemá šanci něco někam napsat. Je tam od takových prudičů pokoj. A samozřejmě za ten příspěvek admin těch stránek nechal udělat nějaké nálepky a výšivky. Myslím si, že by to nebylo marné mít členství a naoplátku dostat nášivku člena DW. Toť můj názor a těším se na sprchu reakcíííí..... Zdarec všem slušným hledáčům!!!

bába

22. 09. 2008, 13:21

kpt: když jsem našel kdysi svůj první dvouhalíř, koupil jsem si za pár korun v numizmatice katalogy a byl jsem rád, když jsem si našel, co jsem to vlastně kopl. Teď je zvykem dát do nálezů všechno smetí a třeba někdo něco pochválí a určí. Případně keltskou ozdobu, což je horší, protože se z toho mnoha lidem dělají pupínky.

cimrman

22. 09. 2008, 14:51

Hledání čehokoliv mě baví odmalička, první détík jsem si pučil před 10lety, ale až letos jsem si koupil vlastní a postupně zjišťuji vše kolem.
DW mi dost pomohl ujasnit si co a jak, i mezi řádky se dá lecos vyčíst . Pár věcí mi bylo určeno, dost sem si jich určil sám z příspěvků ostatních(hedám sám a žádnou moudrou partu neznám). Je dobře, že jsou lidé, kteří jsou ochotni bez keců určit 100x opakovanou věc(klobouk dolu), protože 16ti letý kluk, který web objevil před měsícem nemusí znát všechno a nikdo ho kvůli nějakýmu cajku nemůže nutit kupovat knížky. Někdo prostě chvíli sonduje a někdo hned posílá.
Občas se podívám i jinam, ale tady se hned skoro všechno určí.
A věty typu tady to je pro onany, já chodím na lepší mě docela ser...
Jestli někdo někomu posílá sprosté zprávy tak je to špatně(to se snad děje i v běžném životě) Točilo by mě to, ale rozhodně bych neodcházel.
Mě nejvíc točí prasohledači.
Tak hodně štěstí Bernsdorfe a díky za pěkné články!
Já zůstávám a schválně nikam nejdu!

yenek

22. 09. 2008, 21:29

Nejsem tady moc dlouho jestli budete mít chvilku tak si prohlédněte moje příspěvky a moje první nálezy taky mě to málem odradilo ale takové lidi jsem se už naučil ignorovt jinak přeji mnoho nálezů a  samé slušné čtenáře na tomto webu

spion

22. 09. 2008, 22:51

yenek: dal jsem si práci, prohlédl si všechny tvé příspěvky i diskuze k nim, ale nenašel jsem tam nic, co by (teda mě) mohlo odradit. Můžeš to specifikovat?
Já jsem samozřejmě taky zásadně proti neslušnému vyjadřování, ale přijde mi, že někteří zde jsou možná až příliš citliví

jezero

23. 09. 2008, 00:39

Padlo zde moje jméno, tak jsem se rozhodl zareagovat. Veškeré lidské snažení, ať těch co hledají, nebo určují je vlastně zvyšování duševní úrovně. Nejdůležitější je však míra slušnosti a kolegiality. Já osobně jem nikdy nehledal, nehledám a asi už nikdy nezačnu. Protože mě zajímá cokoliv okolo historie, tak stále studuji vzdělávám se pro svoji vlastní potěchu a nakonec i potřebu jiných. Určuji na třinácti webech a k určení, mě celkem pravidelně posílá meily asi tak patnáctset lidí. Asi tak 60 % všech přizpěvatelů z různých webů znám osobně a nikdy se mě nestalo aby na nějakém srazu bylo slyšet nějaké nadávky, nebo osočování. Proto si myslím, že by neškodilo přidat trochu té slušnosti a kamarádství. Pokud sem někdo dá třeba kus rezavého hřebu a nikdo ho nenapadne, ale ani nepochválí a u jiného kvalitního přízpěvku se to chválou bude hemžit, tako ho to jistě trkne a příště si dá pozor, aby sem nějaký vyloženě šrot dával. Tím si i u sebe doma vytřídí zrno od plev a pochopí správně účel tohoto i jiného hledačského webu. Tím bych apeloval na všechny, buďte kamarádi a také se tak k sobě chovejte a bude nám určitě všem dobře. Děkuji.

Panerschreck

23. 09. 2008, 07:09

Pře poslané 2. osobní emaily, byli fakt dost nechutné(četl jsem je), pro to se Bernsdorf rozhodl odejít do ústraní.

spion

23. 09. 2008, 09:44

tak ať bernsdorf napíše kdo to byl, když to ví. Myslim si že když už se někdo odhodlá urážet přes meil, tak pouhé náznaky v tomto článku mu se svědomím nepohnou. Je potřeba odkrývat to špatné tady, nechcem jméno a adresu, ale jen nick.

yenek

23. 09. 2008, 11:36

Můj první příspěvek "konečně to pravé políčko" čtenář XXX který nemá žádný příspěvěk dost mě to vzalo jak se mě vysmál

kpt

23. 09. 2008, 11:40

baba-Jezero odpovedel za me. Nema cenu nekomu nadavat za rezavy hrebik. Jinak to vse je dan doby, drive net nebyl a tak ti nezbyvalo nic jineho, nez se pidit a pidit sam. Ja jsem se o tomto webu dozvedel teprve loni. Panerschreck-na pritrouble maily nereagovat, jejich pisatel ocekava nejakou akci.

spion

23. 09. 2008, 14:17

yenek: nezlob se, ale jeden ze sta... si to moc bereš

yenek

23. 09. 2008, 14:36

spion: při prvním nálezu a vůbec to byla mincička ikdyž úplně bezcená já skákal "tři metry vysoko" a pak nějaký xxx ti tu nádhernou radost dokáže zkazit který nic nenašel

spion

23. 09. 2008, 14:44

yenek: ty nemůžeš vědět jestli nic nenašel. tak jasný, nepotěší to, ale je to 2 roky stará zaležitost, která už se ti vícekrát nezopakovala, a hlavně, jen tam napsal CHA CHA, neurážel tě, nenapadal tě, to bych do roviny s Bernsdorfem nestavěl. Očividně tě to neodradilo, a to je dobře

yenek

23. 09. 2008, 14:52

spion: já už jsem se takové lidi naučil ignorovat....... ikdyž bych proto aby je spránce vyřadil

BERNZDORF

23. 09. 2008, 18:16

Tak už opravdu naposled. Proto že, už mi nefunguje, nebo nejde přihlášení pod Bernsdorf, tak jsem se přihlásil na můj starý první nick. Děkuji za kladná či záporná stanoviska. Rád se podívám v tichosti na nové příspěvky. Nick, dvou zdejších účastníků, kteří mě dohnaly k tomu to rozhodnutí, zveřejňovat nebudu. Vyvolalo by to zde, asi znovu zlou krev a to v žádném případě nechci. Toť ode mne vše a definitivní tečka za vším zde. Zdraví Bernsdorf.

BJK

23. 09. 2008, 19:23

yenek nechceš se vrátit do školy , podle toho jak píšeš si moc rozumu nepobral dávám za 

DUTMAN

23. 09. 2008, 19:28

Hledáním se zabývam bez mála 20let a jeden rádoby odborník mne napsal u jednoho přízpěvku že tomu nerozumím. A že 20let nehledám jak to může vědět když je z Kladna. On si asi myslí že když jsme se potkali před 10lety v lese tak že hledám od této doby. Tyto lidi jsou asi jasnovědci. Kdyby jste věděli co je to zač tak by jste ho odsud hnali svinským krokem.

maraxp

23. 09. 2008, 22:14

Zdravím dovolil bych si k tomu také něco napsat. Já osobně jsem produkt tohoto webu a za to mu dík. Poprvé jsem se s tímto webem setkal v roce 2005 tentyž rok si pořídil první detektor /samozřejmě tady/ a poté všechny další /také tady/ poznal jsem tu par dobrých kamaradů a kolegů, naučil se určovat nalezy o kterých jsem neměl ani páru. Ohledně nalezů-taky jsem si je nechal smazat kvůli hloupé hadce s člověkem se kterým dnes občas zajdu zahledat. Přesto jsem je začal znovu posílat a to né proto abych si tu "masíroval ego"ale tak to tady prostě bylo i tenkrat. Starý kluci hledači posílali fotky nad kterými se mi tajil dech. Každý ma právo na tohoto koně a kdyby v roce 2004-5 byly tady jenom hřebíky a špagíny asi bych taky do toho nešel s takovým nadšením. Každej se rad podívá na nalezy někoho jiného a vždycky tam bude trocha zavisti že on našel to co já zatím ne. Ale to je normalní. Jsme přeci lidé a tato vlastnost je nam blízká. Bernsdorfe kašli na to. Všem pěkné nalezy Maraxp

vesmirek

25. 09. 2008, 15:52

Á, pánové, Jenda a BJK jsou jistě bechybní, neomylní a dokonalí, a nikdy se nesekli, že jo? Vo tom to právě je... o demokracii názoru. Každej si tu může psát cokoliv, ale odsamsaď pocamsaď. No a kdo to nechce tolerovat, tak proč si to teda čte... a už vůbec se mi nelíbí sprostý narážky a urážky. Někdy mi stačí si prohlídnout fotky a ty kidy dole ani nečtu, vesměs je to hašteření plné závisti nebo pohrdání, tak nač se s tím zdržovat. Je to holt v lidech. Někdo je člověk, někdo prase a někdo kanec, zazvonil zvonec a pohádky je konec.

Jenn

25. 09. 2008, 18:00

Vesmirek:Když si nejsem jist, tak pod nálezy radši nic nenapíšu než ze sebe dělat blbce. A vo tom to je.

Arab

27. 09. 2008, 23:09

maraxp má naprostou pravdu, všechny nálezy mu závidím

maraxp

28. 09. 2008, 10:11

ARABe-Vy vole

dx

01. 10. 2008, 22:23

serem na všetky, ale nálezy jsou naše. takže nasrat a smrt spartě.

reds

03. 10. 2008, 09:40

iradarx : supr a kolikrát si byl na stadioně když sem motáš ten fotbal? tohle na netu většinou píšou lidi, který znaj fotbal jen z televize, ty co tam chodí si to nechaj na stadion nebo do ulic a nebo to ještě mají zapotřebí psát úplný košťata nevim proč máš zapotřebí tohle srát do diskuze o něčem co je o 180° jinde