Úvod / Články

Spolocnost starostlivosti o nemecke hroby?

23. 04. 2007 Autor: skydevil 7217× 38
Tento clanok som sa rozhodol napisat z dovodu hlbokeho nesuhlasu, ba priam odporu nie len mna, ale dalsich nadsencov a mrcasnikov, kedze podla mna uz pretiekol davno pohar trpezlivosti a ludskeho hyenizmu. Posudte sami. Starostlivostou o nemecke hroby a teda aj ich exhumaciu ma na starosti jedina firma, ktoru nebudem menovat, je vsak z presova a ta ma zmluvu s nemeckou stranou, podla poslednych informacii, chvalabohu, koncia. My sme jej poskytli na Dargove presne info a bolo exhumovanych cca 7-8 nemeckych vojakov, ale najvacsia drzost a hyenizmus tejto firmy je v tom, ze kludne nemca rozpoltili na dve casti a urobili z nich dvoch nemcov. Preco? jednoduche, za kazdu exhumaciu maju 200 euro. To ani nehovorim o tych kuskoch kosti najdenych hocikde v lese, ktore boli automaticky nemecke, teda firma vie podhladom odhalit DNA Wehrmachtu. Inac slovo exhumacia pre tuto firmu je asi tak prirovnatelne ako pre kozmonauta husle. Videl som ich pri praci, totalna katastrofa. Vrcholom drzosti bolo to, ked evide ntne ruskeho vojaka oznacili do igelitoveho sacku ako nemeckeho, kedze mal pri sebe plno ruskych osobnych veci, chceli sme ich do toho vreca prihodit koli identifikacii, bolo nam jednoznacne povedane, ze im to netreba. Odkial to cele viem? Bol som totiz nie len ja svedkom toho hyenizmu. Je dobre, aby mrtvi spocivali vedla svojimi spolubojovnikmi, ale ze by lezal jednoznacny Rusky vojak medzi nemeckymi niekde v Hunkovciach, zda sa mi to ako kruta ironia osudu. Hold, za rusov nedostavaju ani euro. Tymto zaroven uvazujeme aj nad pravnymi krokmi, minimalne upozornime nemecku stranu, nehovoriac o tom, ze dalsich nemeckych vojakov ktorych mame, uz tejto spolocnosti nelokalizujeme. Tak isto chceme upozornit Vas vsetkych mrcasnikov a nadsencov WW2 na pripadnu spolupracu. Zaverom snad tolko, ze kto nema uctu k mrtvym, nema uctu ani k zivym.

 Autor: skydevil

Komentáře

cybernetic

23. 04. 2007, 11:13

skydevil
napíš mi tvoj mail na cybernetic@centrum. sk/ asi máme podobné skúsenosti

Mikeš13

23. 04. 2007, 11:59

To jsou teda pěkný kurvy...

skydevil

23. 04. 2007, 12:08

cybernetic, skydevil@post. sk

helmut 2

23. 04. 2007, 12:16

HELMUT2 : To  maš pravdu jasem měl němca ze  zlatyma zubama uskladněneho Muzeu ata nějaka hyjena mu  je  urradla. Tady kopali na  hřbitově česka firma a  taš si  nelamala hlavu jetli jeto otho nebo jineho. Ale jak tam byl zastupce ze  strany Německa tak si  dali zaležet. Tisic lidi tisic povach. Čus

hans.poa

23. 04. 2007, 12:26

skydevil:a na koho se mám obrátit? Téhle firmě jsem už 2 němce odevzdal, ale vím o dalších8!!!

skydevil

23. 04. 2007, 16:42

hans. poa, popravde teraz neviem, ked oslovis priamo nemcov, odvolaju ta na sapex, a bude o tom, o com som pisal. Chcelo by to oslovit nemcov a vysvetlit im praktiky tych podvodnikov, inu cestu nevidim, aby veci sa stali takymi, ake by mali byt.

jawako

23. 04. 2007, 16:45

zo všetkým súhlasím, sú to kurvy. pre peniaze vykopú hrob asi hocikde. bordel vládne po celom slovensku.

jawako

23. 04. 2007, 16:47

za eurá bude každá kost nemecká. aj keby bola vykopaná hocikde na cintoríne.

Hawk

23. 04. 2007, 17:44

jak hovorí Vankelt - herečky sú to!

hans.poa

23. 04. 2007, 17:55

Nevěděl jsem, že jsou tak hnusní! A bylo mi jasné, že to nedělají zadarmo. Našli dobrý způsob jak si přilepšit! Bylo mi divné, že se ptají i na rusy. Asi je pak vydávali za němce bez známky. Ale co teď s ostatníma němcama, kteří jsou furt v lesích? Přece je tam nenecháme!

skydevil

23. 04. 2007, 18:34

hans. poa, mas pravdu, tiez ich nechceme a urcite nenechame v lese, maju byt medzi svojimi, avsak teraz je to trochu patova situacia, vyckame, riesenie sa urcite najde. velmi nam na tom zalezi, my by sme to robili urcite zadarmo keby sme mali tu prilezitost

UCAdmin

23. 04. 2007, 18:38

Bohuzel jsem jiz neco podobneho take zaslechl Nema nekdo nejakou pozitivni zkusenost? Nejlepe v CR. Predem diky za odpoved.

mashinepistole

23. 04. 2007, 19:28

Mi sme nasli na jednom kopci u nas 6 nemcou, bolo o tom pisane v novinach a o nejaky cas volal pan Pajtinka - kopac mrtvol, no medzi tym nas na tochto ftaka upozornil jeden mrcasnik ktory uz predtym na tom kopci nasiel dvoch nemocov a z panom P mal nie prilisdobre skusenosti. Dozvedeli sem sa ze tento chuj ma od starostky zakaz cokolvek kopat na tom to mieste, tak sme ho mali na haku. Ked tam bol posledne pred tych dvoch nemcov dozvedel sa ze na jednom mieste tam ma byt zakopanych 60 nemcov, chlop dal doniest bager a rozvrtal pol kopca. Aj tychto siestich nemcov bol nakoniec potajomky vykopat, systemom rozkop vsetko, jednoducho prekopal vsetky zakpi na tom kopci. Tomuto kopacovi sefuju Pan Tomko z vychodneho slovenska a Pan Goose z nemecka.

cybernetic

23. 04. 2007, 19:34

sú to hyeny, ešte, keď na tom niekto dokáže založiť biznis, hnus

hans.poa

23. 04. 2007, 19:54

skydevil:I já bych to dělal zadarmo a rád! Naši chlapi by měli dostat jméno a kříž! Je, ale fakt, že když vydrželi v zemi přes 60 let, ještě chvíli tam posečkají, než se situace vyřeší! Ovšem za tu dobu se můžou zatím žijící příbuzní do té země taky dostat!

skydevil

23. 04. 2007, 19:58

prave to, sere ma najviac na tom to, ake moze byt pre nich zadostucinenie, ked im oznamis, ze ich 60 rokov nezvestny dedo sa nasiel napr. na dargove a konecne mu maju kde zapalit sviecku

hans.poa

23. 04. 2007, 20:06

A právě proto bych to dělal zadarmo! Pro ten dobrý pocit! Pajtinka mi slíbil, že mi napíše podle známky, koho jsem to vlastně našel! A samozřejmě jsem se nic nedověděl! Zjišťujou to vůbec, nebo ty známky prodávají!? Tohle dělal i slavný Pargent!

Tiptop

23. 04. 2007, 20:10

Tak tak buzeranti a na tom kopci boli tiez aj rusi a madari dokopy asi dvanasti vojaci A teraz su uz vsetci nemci.

skydevil

23. 04. 2007, 21:54

hans. poa, dufam, ze si nerobis iluzie, co sa robi so stitkami a inymi vecami.. aj ked v jednom pripade pajtinka totoznost zistil na nas tlak, ale popravde teraz ked nad tym rozmyslam mohol nas kludne... ved kto zisti, ci to co povedal, ze je pravda, vzhladom na to, co robi. ja si budem osobne zistovat totoznost sam, aj ked to bude mozno dlhsie trvat, ale bude to tak, ako by to malo byt

Hujer

23. 04. 2007, 21:58

Takový kurvoše patří položit hned vedle. Nebo raději kus dál, protože pro ty chudáky vojáky by to byla urážka.

cetnikII

23. 04. 2007, 22:34

skydevil: ako súkromná osoba totožnosť zo známky nezistíš, ako firma možno ale to asi budeš musieť mať dohodu s WASt.

skydevil

24. 04. 2007, 00:46

gres, da sa to, ale trva to dlho, lebo jednak je tych archivov viac, nie vsetky su kompletne a v prvom rade to riesia so zmluvnymi partnermi a aj tak su velmi zahlteni pracou. treba podotknut, ze okrem stitkov porovnavaju aj zubnu kartu so zubami v lebke, teda pokial ja viem o pripadoch, ze aj sukromne osoby sa dockali odpovede, velmi aktivny je vraj zvaz veteranov waffen ss, maju zrejme paky, kontakty a vacsiu snahu. Hujer, stopercentne suhlasim

dolin

24. 04. 2007, 11:33

U nás na hřbitově je normálně vykopali bagrem dali do modrých igeliťáků - známky a vyznamenání do futrálků zvlášt a hotovo. Za den vykopáno i zakopáno,... Bylo jich tam 12-16,.. tak nějak.

skydevil

24. 04. 2007, 14:36

dolin, tak by to malo byt. ja osobne nechcem ani nijake osobne veci od tych vojakov, aj ked su mrtvi, je to podla mna ich majetok, ale je to moj nazor. a ti, ktori vezmu znamky, aspon nech nahlasia cislo zodpovednym, nech sa nestane so znameho vojaka po 60 rokoch definitivne neznamy, to nie je voci rodine ferove.

dolin

24. 04. 2007, 16:37

No de o to že ty futrálky měli v autě ve svých věcech. Už tam toho měli požehnaně!! Teda bez jmenovek a tak. Prostě zasáčkované do archivu

dolin

24. 04. 2007, 16:46

No de o to že ty futrálky měli v autě ve svých věcech. Už tam toho měli požehnaně!! Teda bez jmenovek a tak. Prostě zasáčkované do archivu

cetnikII

24. 04. 2007, 19:54

skydevil: a si si istý že máš aktuálne informácie? Pretože pokial viem na východ od našich hraníc prišlo zopár jedincov na výnosný biznis a odvtedy sa informácie o totožnosti podla známky poskytujú iba zmluvným partnerom...

skydevil

24. 04. 2007, 21:11

gres, viem o jednom konkretnom pripade asi z pred roka, ale je mozne, ze sucastna situacia je uz ina

white

25. 04. 2007, 12:24

maarkii: tak sis ulevil? Nenapadlo tě, že ti mrtví vojáci neměli na výběr? Že v některé rodině někdo chyběl přes 60 let? Tvůj příspěvek svědčí o tvé morálce a duševním zdraví.

cybernetic

25. 04. 2007, 14:03

white
kašli na maarki-ho, sám sa ukázaje čo je zač

cybernetic

25. 04. 2007, 14:03

skydevil
máš kontak na nemecku stranu? /identifikácie

cetnikII

25. 04. 2007, 21:39

skydevil: to ma dosť prekvapuje. Aké združenie urobilo identifikáciu podla známky?

skydevil

27. 04. 2007, 01:47

gres, mam vseobecny kontakt co je na webe, a ten identifikacny pripad zistim u cloveka, co to zrealizoval, chcem zistit ake su dnes realne moznosti. maarkii-chod si chatovat na zoznamku

cetnikII

27. 04. 2007, 21:20

maarkij: nikto tu nespochybňuje vojnové zločiny tak nechápem prečo tu takto onanuješ? Niekto zbiera mince, niekto metály, niekto cirkevné sviatostky... za všetkým nájdeš hromady mŕtvych, dejiny ludstva sú plné násilia, zločinov a nenávisti. Je nutné si zobrať z histórie ponaučenie, pre teba to platí dvojnásobne, za všetkým totiž stáli extrémisti ako ty 

skydevil

28. 04. 2007, 00:29

gres, lepsie sa to uz povedat nedalo, som rad, ze nie som sam s takymto nazorom

kaffu

28. 04. 2007, 14:03

Makari... Trochu úcty kmrtvím, jo!!! Každýho kdo padne za svoji vlast by jsme si měli vážit. At už to bude nepřítel, nebo spolubojovník!

K4li

28. 04. 2007, 22:41

to gres: Potlesk
maarlii toho asi vela precita... ze? ma sice pravdu, ale kto nebol taki? vsetky zucastneni vo vojne robili zverstva... vojna je svina... vytvor si auditorium niekde na webe a tam sa hrajkaj s formičkami ty monge:D

Itcho

03. 10. 2007, 15:02

Fuj, až mi dvíha žalúdok, pri pomyslení na to, čo dokáže ľudská chamtivosť.