Úvod / Nálezy

Sudety - dvě sklenice od Tibeťana

23. 01. 2008 Autor: Tibeťan 11454× 319
Opět vám posílám něco ze svých nálezů - tentokrát jsem se rozhodl zaslat vám místo konví sklenice se zajímavějším obsahem.
Zakopány byly ve 40 cm hloubce a jak uvidíte takřka nedobytné! Byly uloženy do plechových nádob a zality betonem, kdyby jedna u dna neprorezla a neuviděl jsem tam sklo, tak jsme to málem zahodily - vypadalo to jako uřízlý betonový sloupky. Pomalé dobývání a následné znovu objevení po 60letech posuďte sami. Musím dodat, voda se dostane takřka všude a sem se také trochu dostala, ale na lesku to v tomto případě neubralo :-). Detailnější popisy nálezů, místa kopání a následné pocity při zjištění obsahů se dozvíte v knize, která bude možná již v tomto roce k dostání na našem trhu.

S pozdravem a přáním vše nejlepšího v Novém roce vám zasílá Tibeťan

 Autor: Tibeťan

Komentáře

kolfr

23. 01. 2008, 11:16

Tak to je mazec

kimcid

23. 01. 2008, 11:17

teda klobouk dolu super, super, super nález. z toho by mě trefila pepka... gratuluju (a pokud nahoře je nějaká spravedlnost tak doufám že taky něco takového najdu)

feris

23. 01. 2008, 11:20

ako z rozprávky...

filo

23. 01. 2008, 11:22

to jo 

yetan

23. 01. 2008, 11:27

tak to se opravdu nevidí tak často. gratulace jak dopadli strojky v hodinkach?

dual

23. 01. 2008, 11:27

Dual Nádhera tu hodinky jdou? mohly by, vypadají svěže. jako ostatní

manasf

23. 01. 2008, 11:37

Není ti z toho blbě?

zlypes

23. 01. 2008, 11:38

Neviem co na to povedat... napada ma len "GRATULUJEM"

Pepča111

23. 01. 2008, 11:52

paráda - gratuluji

tomtom

23. 01. 2008, 12:02

paráááda.., zavidim ti poklad i detektor, který to písknul. .

georg.12

23. 01. 2008, 12:03

Nááááádhera!!!! Gratulace!!!!!!!!!

kokerss

23. 01. 2008, 12:04

Tak to je nádhernej kop GRATULUJU

Basenzik-(CZ)

23. 01. 2008, 12:14

Hm kolego opravdu moc pěkné gratulace tiše závidím ty cibule moc pěkné oboje

solim

23. 01. 2008, 12:20

Teda klobouk dolů, tak to je super. Velká gratulace

sacharid

23. 01. 2008, 12:22

Gratulujem Tibeťan perfektný nález

standovamama

23. 01. 2008, 12:24

není v sudetech volný byt krása

vesmirek

23. 01. 2008, 12:24

No to je poklad, kurva...

Eoš

23. 01. 2008, 12:26

No to je randál

šťourač

23. 01. 2008, 12:27

Paráda není co dodat... gratulace z Prahy připíjím na zdraví

Tibeťan

23. 01. 2008, 12:27

to yetan a dual - strojky mě u těchto jeptišek překvapily - natáhly jsme je a oboje byly funkční - pracovaly jako by nic, pouze nešel po našem otevření zavřít přední plášť, jinak 100% stav.

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 12:31

A už se vezeš kolego...... Malééééér maléééééér. Budu ti do lapáku posílat fotky a buchty.

Iceman

23. 01. 2008, 12:45

To zase bude průser!

Gambáč

23. 01. 2008, 12:56

Zrovna sem čistil ty svoje poklady (podkovy a jinej šrot ) už nečistim, poletí to do kontíku i s detíkem. Budu sbírat brouky.

honza

23. 01. 2008, 12:56

gratulace na mé straně tvůj signál můj sen

soptík

23. 01. 2008, 13:13

Tak ty máš ještě víc štěstí a odvahy než já, jasná věc je gratulace. Sklenice jsou lepší než plechovky, to jsi snad nemusel ani čistit

aurumann

23. 01. 2008, 13:24

Tebe Velkej mrcas musi milovat, fantastickej nalez asi sen kazdeho mrcasnika Gratuluji k nalezu

siko

23. 01. 2008, 13:32

Podla mna je to vsetko novodobe z Ciny Priznavam MOOOOOC ZAVIDIM

Snoopy

23. 01. 2008, 13:33

no to je parádní kop

dolin

23. 01. 2008, 13:36

Pokládek! Hmm!

detektor_xlt

23. 01. 2008, 13:41

Tak jsem zrovna vstal, koukám na první DW nález. Zapínám klacek a mastím do lesa.... GRATULUJI za nález a hlavně odvahu to zveřejnit. Konečně někdo poslal to, na co všichni čekáme a v co vlastně doufáme.

Dom

23. 01. 2008, 13:49

Takovou krásu jsem neviděl, nádhera!!! Můžete si otevřít luxusní starožitnosti :) Teď jenom doufam, že se nedostante do problémů... Držim palce!

Tibeťan

23. 01. 2008, 13:52

to Mysak Veverka - a jak víš, že jsme to neodevzdali . Nejsem tady první den a ty buchty klidně pošli - budou se hodit do lesa - dodají alespoň energii na podobné výkopy .

Tibeťan

23. 01. 2008, 13:59

to soptík - je to starší nález - a čistit se to opravdu nemuselo, jen otřít od vlhkosti. Jinak radost byla veliká - to je bez komentáře.

hledač.Bob

23. 01. 2008, 14:26

Koukám, že náramek, náušnice a brož jsou z jedné sady, to se hned tak nepovede. Gratuačka

pecolda

23. 01. 2008, 14:29

tak to si snad děláš srandu!!!!! velice nahlas závidím a moooc blahopřeji

martens9

23. 01. 2008, 14:36

krasnej pokladek

Jonatan

23. 01. 2008, 14:37

intruder

23. 01. 2008, 14:42

Podle fotografii z dědovy pozustalosti, které jsou sice černobílé, bezpečně poznáváme totožnost s nálezem našich rodinných šperků, které děda ze strachu zakopal a dosud jsme je nenašli. Víme ale přibližně kde. Doufáme jenom, že věci zůstanou jak jsou, dokud se to nevyřeší. Těšíme se na viděnou u soudu, dědicové.

kimcid

23. 01. 2008, 14:47

intruder:co peklo schváti nikdy nenavráti...:-))

makar

23. 01. 2008, 14:49

No tak právě proto jsem se vyjadřoval k Sopťovo sudťákovi tak jak jsem se vyjadřoval. Hoši je fajn že jste takoví chlubílkové, ale pokud spustíte lavynu a uškodí to všem hledačům tak fakt dík. Nestačilo vám se pochlubit mezi známímy??? Asi ne, a když z toho třeba bude nějakej problém, tak se alespoň ví komu za to poděkovat. Jinak pěkné

DFX

23. 01. 2008, 14:54

Tohle je nepredstavitelnej hledacskej masakr

SuchenMann

23. 01. 2008, 14:54

No čumím jako bejk! Přej a bude ti přáno, takže srdečně gratuju! Opravdu fajn nález!

Tibeťan

23. 01. 2008, 15:05

Mě udivuje, jak lidé ač o tom nic neví - kde se to našlo jak s tím bylo naloženo a koho to bylo - vytváří domnělé příběhy. Pokud si neuděláte celkový souhrn všech informací - radeji se k tomu ani nevyjadřujte! Jak jsem uvedl, pracuje se na knize a ta spoustu - vašich výplodů fantazie a rádoby rozumných rad - uvede na pravou míru. Jinak všem děkuji za komentáře a přeji všem příjemný relax při hledání.

Sing-Sing

23. 01. 2008, 15:10

... úžasný nález a přeju ti hodně dalších

zelik

23. 01. 2008, 15:17

Já taky po čase čumim, ale kolik je tady novejch hledačů, jinak tibeťan nález supr.... Sage... Gratulace.

teodor

23. 01. 2008, 15:18

BERNZDORF

23. 01. 2008, 15:25

A pak že jsou Sudety jedno velké smetiště. Jak píší někteří jedinci. Gratuluji je to nááádhera.

TEO99

23. 01. 2008, 15:40

Je to pěkný nález jinak dál se ktomu vyjadřovat nebudu tak jak psal Iceman

Gizmahaz

23. 01. 2008, 15:41

Tibeťan

23. 01. 2008, 15:42

Sing-Sing - děkuji a tvé nálezy jsou také velice podobného ražení . Tak znáš ty pocity, viď?

Felix JK

23. 01. 2008, 15:48

Gratulujem, úžasné. Na severovýchode Slovenska také niečo kopnuť nemôžeme/škoda že Sudety su prave v Čechach/ale zato máme viac vonového železa v Karpatoch a pod Duklou.

pinpointer

23. 01. 2008, 16:07

gratuluji a musim se pridat kolem hledacu je dost rusno resim to ted denne a timhle prispevkem jen prilivas olej do ohne fakt me to dost se. . a reklamu knizce muzes delat na www.seznam.cz ale tam je placena ze? dik za dalsi problemy

TOMAN

23. 01. 2008, 16:23

Asi jsem oněměl... super, krása, není co dodat...

beny 2

23. 01. 2008, 16:37

Tibeťan:Pokud jsi to vše odevzdal, tak je vše v pořádku, a pokud ne, tak to poznáš sám . Ale pokud chystáš knihu, tak určitě víš, co děláš. Jináčsupr kop, ke kterému ti musím gratulovat, ale jinak nám opravdu děláš medvědí službu .

kutilpetr

23. 01. 2008, 16:37

Mohu se, prosím, trapně zeptat, čím hledáš?

beny 2

23. 01. 2008, 16:51

kutilpetr: detektorem kovů!!
Tohleto by našel i ten nejlacinější.

Dom

23. 01. 2008, 16:55

Představte si ten pocit, vykašlat se na to a ten kus betonu tam nechat, a pak se dívat, co v něm někdo další našel

George-83

23. 01. 2008, 16:56

Nález je to nádhernej, ale takhle to zveřejňovat? víš kolik přibude tzv. "mrcasníků" myslim že jich je až až...

tomi

23. 01. 2008, 16:59

Krásnej příklad provokace. Pokud jsi to ale odevzdal tak se omlouvám

year

23. 01. 2008, 17:07

Mám takovej pocit že kdyby přišlo na tvrdo tak prstýnky budou po dědečkoj hodinky od strejčka z babiččiny strany řetízky možná po matince a ten zbyteček se někde nakoupil v bazárku což??? Voni ty kometáře přeci jen asi hřejí žejóó???

bomber

23. 01. 2008, 17:08

makar: jo jako bys mi četl myšlenky

psotek

23. 01. 2008, 17:17

Tibeťan: gratuluji. Je vidět, že původní majitel se činil, zřejmě po celé Evropě. Ber to jako odškodnění za Mnichov.

SLADEK

23. 01. 2008, 17:26

ahoj půliči leopoldů tohle se ti teda povedlo přímo do černého je ti přáno stim bych se mazlil asi víc než ze starou.

Tibeťan

23. 01. 2008, 17:30

beny 2: Je vidět, že asi málokdo z vás šel něco odevzdat, to by komentáře zněly asi jinak.
Vím co si mohu dovolit a co ne, aby vše bylo v souladu se zákoknem.

Tibeťan

23. 01. 2008, 17:34

SLADEK: ten leopold mě mrzel velice dlouho. Mám jediného a ještě k tomu se zářezem .

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 17:35

Tibeťan:Já ti to přeju z celého srdce a neodsuzuju za to. Nálezy překrásný což o to. Ale nemyslím si, že další příspěvek typu:BOMBAAAA, nebo GUUT super a pod. by z Tebe udělal ještě většího geroje. Ale v tomhle případě je to fakt medvědí služba... A jestli to odevzdáš nebo né tak to je jen tvoje věc. Podle toho co tam všechno je za všehochuť, si myslim že ten kdo to vlastnil nebyl tak uplně první legalní vlastník, a bůh ví jak k tomu ten dotyčnej přišel.
Ale jestliže toto vystavuješ na odiv všem, aniž bys počkal jak to dopadne s nedávnou mediální masáží ve sdělovacích prostředcích, a na to jak se ukáží naši zákonodárci tak ubližuješ nám všem. Nevím jakou ti to udělalo radost, ale já osobně bych to neudělal.
Byl to jen můj osobní názor a co se týká té knížky.... Budu se těšit až vyjde. Budu první kdo o ni bude mít zájem. Měj se a hezký nálezy. MV.

beny 2

23. 01. 2008, 17:37

Tibeťan: odevzdávat třeba nikdo nešel, ale ani se s něčím takovým nechlubí na veřejném webu. Jo a znám pár hledačů, kteří už měli doma návštěvu, právě kvůli fotografiím na tomto webu. A ač se UC bránil, že to není možné, tak to opravdu možné je  .

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 17:41

A abys věděl:Nestotožňuju se z názorem Yeara. Možná jsem to zle pochopil, vypadá to jako hrubá urážka... A taky provokace... To byla podpásovka Yeare!!!

psotek

23. 01. 2008, 17:43

Mysak Veverka: to co prošlo novinama to bylo archeo. Tady to je "obyčejná válečná kořist", která má určitě puncovní značky, takže se dá velice dobře zjistit stát i doba z které pocházejí.
A co se týče zákonodárců, to su klidný, ti teď mají na hraní volbu prezidenta...

Tibeťan

23. 01. 2008, 17:44

beny 2: Já znám také pár hledačů, kteří to absolvovali - jednalo se o archeo. nálezy. Ohledně sudetů - doublu, běžných platidel je nikdo nenavštívil. Kolikrát se dají nalézt na pláži hodnotnější věci.

beny 2

23. 01. 2008, 17:49

Tibeťan : tak to já znám i nearcheo. A není to víc, jak 2 měsíce.

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 17:54

Já si myslim, že současnej zákon nerozeznává věci mezi depotem, archeonálezem, válečnou kořistí apod.? Kdybych našel ukradený korunovační klenoty, taky by to "obyčejná válečná kořist"? Já myslím že ne. Pořád je to podle zákona "vec co by jse měla odevzdat"a kdo to neudělá dopouští se trestného činu blablablabla..... Ale to už je z jinýho soudku. Jak sem psal, nevadí mi žes to našel, je to ukázka že jsi šikovnej, ale proč se s tim veřejně prezentuješ?? Podřezáváš si větev sám pod sebou a možná i pod náma. Ale to je jen tvoje věc....

Ramses

23. 01. 2008, 17:58

Tibeťan: Přikládám kontakt, třeba jej uvítáte. Zdraví P. Jenč, Pracoviště archeologie, speleoantropologie a novod. militárií VMG ČL

Tibeťan

23. 01. 2008, 18:01

Mysak Veverka: pokud se podíváš na mou předchozí inzerci, tak zjistíš, že jsem již dlouhou dobu neinzeroval. Sám vím - jaké to je s medvědem.
Jen jsem chtěl zjistit reakce určitých osob a jejich názory.
Jsem výsledkem překvapen!!

snafu

23. 01. 2008, 18:03

Tibeťan: Gratuluji Ti ke krásnému nálezu, ač s jeho publikací zde na webu nesouhlasím.

Ramses: Vy tyhle věci považujete za nález s nějakou archeologickou hodnotou?

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 18:08

A jak seš překvapenej? Hodně nebo málo? Rozveď PLS. Jako že jsme takový pokusný králíci z klobouku????

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 18:11

Ramses:Ta vizitka je fak boží. NOVODOBYCH MILITARII. Až mě z toho mrazí v zádech.....

Ramses

23. 01. 2008, 18:18

Tibeťan etc.: Nálezy mají určitě historickou i výpovědní hodnotu a takovými věcmi se muzea obvykle zabývají - v naší organizaci rovněž v kooperaci s Pracovištěm novodobých dějin. PJ

Tibeťan

23. 01. 2008, 18:19

Mysak Veverka: bereš vše moc osobně, tebe se to vůbec netýká. Ty ktreých se to týká - vědí o co jde.
A s tou větví - myslím si a z vlastní zkušenosti vím, záleží na lidech co hledají - je to jako všude - jsou dobří a slušní hledači a tzv. prasata.
A již zmíněný špatní dělají tu větev ještě užší a užší.

vlada

23. 01. 2008, 18:20

Tak to je nádhera, já nacházím samej šrot! Však ono to štěstí se jednou unaví a sedne i pod moji cívku! Aspoň doufám!!!

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 18:32

Tibeťan:Beru to osobně. Protože je to taky můj koníček a ty tady zaděláváš třeba i neumyslně na další malér. Nám všem.

MG34

23. 01. 2008, 18:33

gajvr :Myslím že po roce 1945 tam pár volných bytů bylo...
Tibeťan:Bez keců.. Gratuluji ti!

Rellik

23. 01. 2008, 18:42

Ty vole tak to me poser kozy... Tak totok najit tak ma klepne pepka. Do konca zivota toho tolik neposbiram co ty za jeden kop. Gratuluju!

hervey

23. 01. 2008, 18:48

No tyvoe toje nápad to sem dávat, a zlast v dnesni dobe, k cemu ti to je? to ti nestaci poslat jen nej pratelum? díky tomu žes to tu dal si nabudil dalsich 50 lidi k tomu, aby si kupili detektor

Tibeťan

23. 01. 2008, 18:51

Mysak Veverka: je vidět, že si nerozumíme. Pokud nechodíš po soukr. pozemcích, vše co v zemi cenného najdeš odevzdáš a díry po sobě zahrabeš - tak je vše v pořádku. Malér - jak o něm stále píšeš, rázem není. Stačí jen dodržovat pravidla - pokud je nedodržuješ - to je malér. Já však doufám, že jsi rozumný a maléry nezpůsobuješ - právě tak jako já. Já jsem naopak všude vítána a žádán o spolupráci a tak by to mělo být.

hervey

23. 01. 2008, 18:51

No tyvoe toje nápad to sem dávat, a zlast v dnesni dobe, k cemu ti to je? to ti nestaci poslat jen nej pratelum? díky tomu žes to tu dal si nabudil dalsich 50 lidi k tomu, aby si kupili detektor

judy

23. 01. 2008, 18:54

ahoj kolego přijmi upřímnou gratulaci z Hirschbergu, vím jak se klepou ruce a co dělá pumpa a vo tom to je.

pulgram

23. 01. 2008, 18:54

psotek

23. 01. 2008, 19:09

Tibeťan: Máš recht, když se člověk chová slušně k druhým, většinou se k němu ostatní taky chovají slušně. Jenomže dneska se nosí vychcanost a dotyčný je potom překvapen, že ti, co jím byli napáleni, se k němu chovají stejně.

kokerss

23. 01. 2008, 19:09

Pravda je že pokud někdo jenom uvažoval o koupi detektoru a byl na vážkách, tak teť už jenom vybírá značku a typ!!!

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 19:10

Už toho nechám bejt. Nemá cenu brečet nad rozlitým mlíkem.
A vo tom zahrabávání apod. ani nemluvě.
Měj se a ať se ti daří. MV.

ani

23. 01. 2008, 19:15

o čom je tu reč?!!!!! Odovzdať? komu? a čo? Tibeťan-zasužil si to dopracoval si sa k tomu, a nikomu nedaj ani lámaný groš. koĺkokrát ideš von, mráz-nemráz, dážd´´, a nájdes h... o!To nikto nevie a nikto neocení. preto Ti posielám

manowar

23. 01. 2008, 19:15

Vite jaky je rozdil mezi lidmi, ( schovavajicimi se za vyzkumy, urady a podobne blbosti, hodne casto vcetne archeologu ), a hledaci kovu??
Jde o to, ze ta p rvni skupina, jsou pouze legalizovani "zlodeji"----

jo a tady si poctete, jak pisi hlavy pomazane o hledacich!!!

http://www.boiohaemum.cz/view.php? cisloclanku=2008010002

a pekna citace ze clanku:
"Je třeba připomenout, že archeologickým nálezem jsou např. i novověké zbraně, odznaky a munice, vč. nálezů z 2. světové války. Ani tyto druhy předmětů tedy nejsou „volné“ pro soukromé uživatele detektorů a jejich vyhledávání je nutno považovat za nelegální archeologický výzkum. Za jakékoli nálezy při něm učiněné pak nelze požadovat odměnu v podobě nálezného. "

svorda

23. 01. 2008, 19:18

kdo si přečte celou diskuzi a nemá doma detektor, tak zcela jasně z některých příspěvků dojde k názoru, že spousta Vás vlastníků jste akorát vychcani, který by nejraději prodej detíků zakázali aby toho zbylo víc na ně samotný... a takový budou mít nejvíc keců co by se s takovým nálezem mělo nebo nemělo dělat... akorát pánové doma dupete vztekem, že jste nic takovýho nenašli

svorda

23. 01. 2008, 19:19

kdo si přečte celou diskuzi a nemá doma detektor, tak zcela jasně z některých příspěvků dojde k názoru, že spousta Vás vlastníků jste akorát vychcani, který by nejraději prodej detíků zakázali aby toho zbylo víc na ně samotný... a takový budou mít nejvíc keců co by se s takovým nálezem mělo nebo nemělo dělat... akorát pánové doma dupete vztekem, že jste nic takovýho nenašli

grizzli

23. 01. 2008, 19:29

top všech top, gratuluji, smekám a přeji jen pozitivní názory, to tě snad osvítilo

Sirk-Han

23. 01. 2008, 19:32

A komu tím jako prospěješ cooo??? Druhé straně??
néé nic ve zlim jen mě to napadlo, po tom co sem tady celé přečetll každopádně gratulace

manowar

23. 01. 2008, 19:35

svorda
urcite se takovi lide tady taky najdou, ale jsou mnohem horsi lidi, kteri nam to chteji zakazat... , viz ten clanek

lih

23. 01. 2008, 19:38

Krásné.
Je velká chyba takové nálezy zveřejnovat!! At, už Jsi to odevzdal nebo ne. Nebo píšeš cokoliv, to je jedno. Tohle akorát zas nasere archeology. A mně, že to přitáhne k tomuto koníčku další hledače.
Nikomu z nás asi nebude příjemný, až na každé mezi potkáš maníka mávat s klackem.
S takovejma věcma se pochlub mezi přáteli, ale ne tady.
Proboha přemýšlejte trochu

005fox

23. 01. 2008, 19:41

souhlasim s lihem

ani

23. 01. 2008, 19:43

pre lih:KDE JE TU ARCHEOLÓGIA?

zero

23. 01. 2008, 19:44

Přijeď si pro můj bejvalej detík-je mrsklej pod okny našeho paneláku Gratulace a na rovinu-ZÁVIST

Tibeťan

23. 01. 2008, 19:52

manowar: ten článek co jsi doporučil, jsem pročetl a není na něm nic špatného. Souhlasím s ním. Je důležité zachovat a psát dějiny.
Jen s poslední větou se nemohu stotožnit.

Tibeťan

23. 01. 2008, 19:53

oprava - ztotožnit

MD 3009

23. 01. 2008, 19:56

Tibetan: supr gratulace

Tibeťan

23. 01. 2008, 20:02

líh: jsou v mé inzerci někde archeologické či jiné hodnotné hist. předměty . Pokud ano, tak mě na ně upozorni. Pokud ne, tak to ber jako bezpředmětné.
Já předpokládám, že máte oči - ty slouží k rozeznávání předmětů - tedy alespoň někomu ano.

CB

23. 01. 2008, 20:25

Tibeťan: Jestli jsi to opravdu odevzdal, pak máš určitě nějaké písemné potvrzení. Tak ho vyfoť, ať je klid.

Fami

23. 01. 2008, 20:31

intruder

23. 01. 2008, 20:38

Viš ale co je na tom nejhorší? To že od tohoto příspěvku do kategorie nálezů nepřibyl už ani jeden. Nikdo se nechce chlubit svými prorezlými mnohdy neidentifikovatelnými nalezenými kusy železa a vzteky lámou klacky!

romale

23. 01. 2008, 20:40

¨Tibeťan/koukám na DW již delší dobu a již dopoledne jsem si říkal-co tu bude za tlachy až zapnu večer PC. Nemýlil jsem se-opět Hujeři nezklamali-Viděl tě někdo-nafotil Tě-můžeš být i šprýmař, tak nikdo nemá jediný důkaz proč tady kázat mravnost. Pošli všechny přihrblé lokaje do patřičných míst a vše máš z pozůstalosti od stařenky z Moravy. Snad malá lekce čecháčství, když ve státech jsou skupiny hledačů, kterým patří dle amerických zákonů i 90% nálezného. Pozdrav od kolegy. R.

Tibeťan

23. 01. 2008, 20:41

CB: nepotřebuji tu něco dokazovat - a fotit záznam o nálezu - to už mám také za sebou - je to v mé inzerci také - poté mi bylo šťouraly řečeno, že jsem si to mohl napsat sám.
Opravdu nemám potřebu.

grizzli

23. 01. 2008, 20:57

ten sudeťák asi nemakal někde u posunu

lih

23. 01. 2008, 20:58

Tibetan: Nejsem štoural, jen jsem v této debatě stejně jako Ty četl od uživatele RAMSES, který asi ví o čem píše, názvy jako procoviště novodobých dějin, novodobých militárií a kdoví jaká pracoviště jsou jěště. Tyto pracoviště mně trochu děsí.
Odpovím Ti otázkou : Kde je časová hranice (rok, období) od kterého již nalezené předměty archeology nezajímají?? Já to nevím, tak budu rád poučen.

Tiptop

23. 01. 2008, 21:19

Pan tibetan neviem ako je to ale podla mna dalsi vykradac a okrem toho neviem ci nieje nahodou nejaky zakon alebo dan z takychto nalezou...... takze pozor...... pan tibetan......

Tiptop

23. 01. 2008, 21:21

Ale o tom mozno pozdeji

manasf

23. 01. 2008, 21:29

Vykašli se na ně. Česká závist je hnusná a nepřející. Kdo umí, umí. Kdo neumí tak kibicuje. Hodně štěstí. Manasf

manowar

23. 01. 2008, 21:30

Tibetan:
to je fajn ze se s tim clankem ztotoznujes, jen me mrzi, ze hlavy pomazane jdou po lidech obsluhujici detektory takovym zpusobem, ja chapu ze spousta lidi s tim kseftuje a ja nevim co. Ale mnohdy to prehaneji, delaji z hledacu vetsi "svine" jak kdejaky masovy vrah... Hlavne ze kopa pohlavaru sama chodi s detikem, ja vim o lidech od policajtu, co sami hledaji starovek atd... Tos jaka potom spravedlnost na tomto svete. Me mrzi hlavne to, ze muzea jsou "precpane" tuctovymi nalezy typu sekery, naramky, kopi atd... Bezny clovek je nikdy neuvidi, ty predmety jsou proste navzdy znepristupneny pro bezne smrtelniky... To oni nazyvaji podle zakona veda lidu.
Me za Moravu nejvice mrzi, ze honosne nalezy v podobe zlatych sperku ze Stareho Mesta - doba velke moravy, jsou kdesi v pr... v Praze, a ja jako clovek z toho mam opet h... protoze do Prahy nepojedu k vuli nalezum z meho blizkeho okruhu vlasti...
To jsem se trochu rozepsal o mych dojmech na toto cele, co se ted toci okolo hledacu a legislativy atd :/
Preju Ti to, a je me uplne fuk co s tim kdo dela, bo nedela, je kazdeho svedomi zalezitost

lada.br

23. 01. 2008, 21:35

Stručně. Prostě tohle je nádhera, já to najít tak to nedám. Není co dodat. Kdo umí ten umí a kdo ne tak závidí. Přeju hodně štěstí.

Tibeťan

23. 01. 2008, 21:36

líh: Já také nejsem archeolog a pokud něco nevím, neznám, tak se na danou věc nejprve informuji u odborníků a poté dávám rady - nikoli v opačném pořadí!
Z těchto důvodů Ti nemohu v tuto chvíly odpovědět na Tvou otázku.
Z mé zkušenosti - interpretace stejného zákona několika lidmi - vždy rozdílný úhel pohledu a záleží na jednotlivci.
Proto nepřebírej názory jiných, ale sám se dopracuj k uspokojivému koci .
Přeji úspěšnou - dlouhou cestu za poznáním.

rsoptik

23. 01. 2008, 21:45

Tak dneska se o tomhle super kopu bavili i u nás v hospodě lidi co je to zajímá a do konce týdne si další dva co sedeli vedle a uši měli jak blatouchy prý koupí v Mostě klacky a jdou do toho... Tak to potěší hi hi. . určitě to bude jejich koníček... co dodat...

Sing-Sing

23. 01. 2008, 21:47

chlapi: jen tak trochu do této zbytečné diskuse. Nález je bezkonkurenční a hodnotit jestli se má odevzdat nebo ne a další plky kolem? Sorry. Ale srdce hledače zaplesá při tom pohledu. Ten kdo má v sobě zakořeněnou závist a nepřejícnost tak káže morálku. Dost z Vás o mě ví, že se snažím spolupracovat s archeologama a nabádám ke slušnosti ze strany nás detektorářů.
Pánové: jako vždy s vědomím míry rizika říkám... takovou to věc bych také neodevzdal. Archeo to ve své podstatě není (ano vím že podle zákona ano, ale praxe je jiná) takže odevzdat jako nález věci na PČR.
Nahlas říkám... neudělal bych to a 99% z Vás taky, jenom to holt někdo nechce přiznat. Oproti platné legislativě k tomu prostě nevidím důvod.
Takže prosím koukejte, záviďte a hlavně... Přejte.

beny 2

23. 01. 2008, 21:48

Svorda: Jsi totální trubka, která neví, o čem je řeč. Tak si tiše slintej, a buď zticha, když se baví hledači.

beny 2

23. 01. 2008, 21:52

romale: o tobě jsem si doteď také myslel, že jsi normální slušný hledač.

Sing-Sing

23. 01. 2008, 21:53

... Jo a mimochodem ty kecy... jako že někomu z nás nebude příjemné potkat všude víc detektorářů... na každé návsi mávat klackem? Mnozí co tady takhle plkaj ať se kouknou jak dlouho hledají. A kde berou právo si říkat: klacek už mám půl roku a nechci aby se to rozšiřovalo. Uvědomte si, že my kdo hledáme dýl takhle můžem koukat i na Vás!

Flipp

23. 01. 2008, 21:55

Tak teda... Dneska neusnu... G R A T U L A C E!!!

beny 2

23. 01. 2008, 21:56

manasf: co jsio našel, a jak dlouho hledáš, že tu odsuzuješ lidi, o kterých nic nevíš. Jsi asi velký machr, když tu tak kážeš.

Tibeťan

23. 01. 2008, 21:58

Sing-Sing - pouze doplním - ztráty a nálezy nespadají pod PČR.
Z mé zkušenosti při odevzdávání nálezů se musíte odebrat na MÚ obce či města, pod který to spadá. Poté naleznout kompetentní osobu, která se tím zabívá - nadlický výkon. A poté sepsat záznam o nálezu, který není normálně k dispozici. Je to zvláštní, ale tu v čechách se ani nepředpokládá, že někdo něco odevzdá. Proto si na to vyčleňte celý den - pokud něco půjdete nahlásit .

beny 2

23. 01. 2008, 22:02

Sing-Sing: plně se s tebou ztotožňuji, ale ruku na srdce, dal bys to sem??????????

beny 2

23. 01. 2008, 22:05

Tibeťan: v tom co píšeš, máš úplnou pravdu, a až ti ta kniha vyjde, tak dej vědět, rád si ji koupím.

Mysak Veverka

23. 01. 2008, 22:07

Sing-Sing-Tibeťan:Souhlas
Ostatní:Už se na to urážení vys... te. Každej si tady může napsat svůj vlastní a podotýkám SLUŠNEJ názor. Myslim že se nemusíte mezi sebou urážet. Od toho tady ten web přeci nejní.....

beny 2

23. 01. 2008, 22:07

§ 911
Ztracenou věc nelze považovat za opuštěnou a nelze si ji přivlastnit.

§ 912
(1) Nálezce musí ztracenou věc vrátit tomu, kdo ji ztratil, nebo vlastníkovi proti zaplacení nutných nákladů a nálezného.
(2) Nelze-li z okolností poznat, komu má být věc vrácena, oznámí nálezce bez zbytečného odkladu, zpravidla do tří dnů, nález obci, ledaže jde o věc jen nepatrné hodnoty.

§ 913
(1) Obec vyhlásí nález obvyklým způsobem.
(2) Nepřihlásí-li se v přiměřené době ten, kdo věc ztratil a má-li ztracená věc značnou hodnotu, učiní obec vhodné opatření, aby nález vešel v širší známost.

Arab

23. 01. 2008, 22:17

Tibeťanův děda to tam schválně schoval protože věděl, že jeho vnuk bude mít jednou detík a to dědictví si najde. Jinak ať si koupí detektor kdokoli to neni jenom o detektoru, ale to tady nemá cenu psát. Málem bych zapoměl pogratulovat opravdu skvělej kop.

Sing-Sing

23. 01. 2008, 22:23

beny 2: je to tak, samozřejmě, ale to většina z nás ví. Ta presentace, pokud by měla uškodit, tak jenom nálezci. To že to uškodí všem je nesmysl a paranoa. Prostě zveřejněním podstupuji jistou míru rizika a pokud jsem s tím srozuměn - můj boj.
Opakuji, že rozlišuji mezi tímto, a historickými artefakty.
Nicméně jak říkám : kéchejme se. stojí to za to.

romale

23. 01. 2008, 22:26

Ty tři paragrafy občanského zákoníku se vztahují na věc ztracenou, nikoliv však na věc úmyslně zahrabanou-to jen aby Ti z tý slušnosti nevyrazily pupínky... S některýma lidma se člověk nedomluví, leč stále lezou někomu do análu... R.

klecos

23. 01. 2008, 22:37

noooo tak to je fakt poklad, štěstí jako sviňa gratulujuuu

Pan 33

23. 01. 2008, 22:42

UC-

lih

23. 01. 2008, 22:43

Opakuji: Krásný nález. Dát ho sem bylo neštastné. Já bych ho na 100% neodevzdal. Nevidím k tomu důvod. Ale spousta jiných (povolaných posouzením)by si ten důvod možná našla. To je můj názor.
SingSing: Rozrůstající se masovost hledání je a bude podle mně problém. Nic víc, nic mín. Tím jsem si nedával žádné právo pohlížení na někoho a už vůdec né z pohledu doby, kterou hledám.
PS: trochu si rejpnu : Soudě dle Tvého věku neběháš po lese o moc déle než já.

beny 2

23. 01. 2008, 22:54

Pro Romaleho:
§ 921
O nálezu věci zakopané, zazděné nebo jinak skryté, platí totéž, co o nálezu ztracené věci. Nálezci však nenáleží nálezné, když vlastník o úkrytu věci věděl. To aby jsi neměl ty pupínky ty.

Jenn

23. 01. 2008, 23:03

Tibeťane:Sakra už taky nějakej ten pátek hledáš, ale asi Ti muselo přeskočit když to tady tak vystavuješ. Připadá mi, že máš zájem aby se prodalo co nejvíc detektorů-nemám pravdu? Jinak si to neumím vysvětlit.
Nález je to samozřejmě krásný, ale chlubivost není na místě, spousta z nás našla věci i krásnější, ale nikdo by se tím takhle nechlubil, asi Ti chybí uznání v životě tak se to snažíš dohnat tady, ale jak už bylo řečeno podřezáváš nám tím všem větev. Díky.

tars

23. 01. 2008, 23:03

jo člověče hezkej poklad, upřímě Ti gratuluji aji bych Ti přál, kdyby ty nádoby byly větší a těch věciček krapánek více, gratuluji Ti 

Sing-Sing

23. 01. 2008, 23:05

lih: dík. Potěšil jsi mě. Narodil jsem se 1965. Je to málo, nebo dost?

kojot

23. 01. 2008, 23:05

Nález nádherný. Gratulujem a teším sa na svoj podobný.
Debata o odovzdávaní je zbytočná. Je to TVOJ nález, nie je to žiadne archeo. Preto patrí iba tebe. Čisto logicky. Basta

wrongdoer

23. 01. 2008, 23:25

moc tě prosím, poslal by jsi lepší foto těch hodinek, poradím, ocením, kotelnikpetr@volny.cz

Tibeťan

23. 01. 2008, 23:28

jenda: Právě si se vychválil a pochlubil více než-li já -podle tebe - svým obyčejným nálezem , nehledej v tom prodej dtk.
A pokud se domníváš, že si tímto potřebuji něco dokazovat, tak mě zcela určitě neznáš.
Doufám, že se poznáme a pevně věfřím, že změníš názor.

francouz666

23. 01. 2008, 23:36

Gratuluji k pěknému nálezu

žanekhledač

24. 01. 2008, 00:09

nevim co dodat snad jen tak to kurna gratuluju nádhernej kop, parada

žanekhledač

24. 01. 2008, 00:11

nevim co dodat snad jen tak to kurna gratuluju nádhernej kop, parada

Piko69

24. 01. 2008, 00:28

Velká gratulace!! Ale radost z rvého nálezu mi kazí debatata, která se tu rozpoutala. Mrcasení je koníček a nález je ta pověstná třešinka na dortu. To, že nález zveřejníš na DW je chválihodné, protože dáš možnost nám méně štastným prožít si ( alespoň na pár vteřin ) radost
z nálezu pokldu, i když jen na monitoru počítače. Dík!!!

PS: Pro všechny rejpaly : Na co je krásný nález, když ho doneseš domů a zatlučeš pod podlahu, aby ho náhodou někdo neviděl?

cortes

24. 01. 2008, 00:35

Hezké věcičky

Paolo

24. 01. 2008, 00:48

Tibeťan: Gratulace největší, ale stejně... neodpustím si rejpnutí... Ty jsi kus telátka, viď? Ale jinak nic ve zlým

tyvoly

24. 01. 2008, 01:06

haha pěkná sranda,, to co máte já taky nafotím

romale

24. 01. 2008, 05:39

Tak vidíš Tibeťane-co pár šmuků rozpoutá mezi lidma. To je i důvod, proč /kdyby mě to náhodou potkalo/bych to na DW nedal. Spíše bacha na lidi co tu kopírujou odstavce s připravované novely obč. zákoníku-sám víš z jakých řad se rekrutovali bývalí příslušníci PSVB. Chce se to podívat taky za hranice na nálezy profihledačů např. francouze Michaela Begnauda, nebo američana Grega Stemma, kteří legálně žijí z nálezného. Někteří pisálci v dobách dávno naštěstí minulých, by psali odsuzující rezoluce na hrad o požadovali pro hledače trest smrti. Ať se daří. R.

darkin

24. 01. 2008, 06:30

Teda Tibetane, kdyz jsem potřeboval zdokumentovat a nafotit naše rodinné zlato, kvůli pojištovně, nepočítal jsem, že ho použiješ takhle. Tak to koukej přivézt a článek pošli do Ikárie tam tě za něj neukřižují. A budeš mít klid.

zepr

24. 01. 2008, 06:47

Gratulace Vidím že budu muset do okolí taky vyrazit. Bydlím v sudetech ale zatím mě tenhle úsek dějin moc nebral. Měním názor a ještě jednou gratuluju!

kebabJm

24. 01. 2008, 07:11

Tibeťan-v první řadě gratuluju a určitě nezávidím, ale určitě jsi tímto nenadělal do kalhot sám sobě, ale nám všem...

kimcid

24. 01. 2008, 08:09

teda pár hodin tu nejsem a koukám jak blázen na některé názory a připominky k nálezu??? musim řict že už kvuli takovejm lidem bych stránky udělal placené nebo při nejmenšim podobné zařizené jako na aukru? dalši věc co mě mrzí je že se tu někteři sice bojite o svého konička (jako já což je pochopitelné) ovšem jenom řečníte ale skutek utek. Co by jste byly ochotni udělat proto aby fungoval dál, pokud by mu opakuji pokud by mu hrozil zánik či omezení?? K tomu se stavte a to si hlidejte a oto se starejte. A nerejpejte do kluka kterej má ze svého nálezu radost a chce se snáma oni podělit?? a jak a co snim udělal je čistě jeho věc.... Tibeťane ještě jednou gratuluji.

EL Mino

24. 01. 2008, 08:13

Tibetan-ty brdo, ked tak zhliadam príspevky pod tymto nalezom, tak mam pocit ze kazdy druhy hladac je buduci pravnik Tibetan -zelam este moc podobnych nalezov nech tu par zavistlivcov konecne zjebne a prestane s blbou rypavou debatou o dodrziavani zakona... Politici vyrabaju ovela vacsie prusery a nikoho to nesere... Zrazu sa tu ludia rozculuju nad kuskom stastia a hned ukazuju prstom, pritom kazdy prispievatel tu vlastni detik a tak isto dehonestuju zakon bez vlastneho zamyslenia, tym ze tiez hladaju... Hold ludska zavist je svina. Ja to beriem ako prijemne posteklenie na dusi pretoze po narodeni dcerky som uz peknych par mesiacov nebol vonku a clovek sa aspon potesi obrazkami na DW. Vela stastia

Bonnie a Clyde

24. 01. 2008, 08:42

Opravdu nádhernej nález, klóbrc dolů pro Tibeťana. Upřimně ti závidíme pocit při tomto nálezu a jsme opravdu rádi, že jsi byl ochotnej se s námi o tento pocit, díky tvému příspěvku, částečně podělit. A alibistických rejpálků si nevšímej - Nšoči mluví a voda teče. Gratulace z Brna

bába

24. 01. 2008, 09:02

Tohle může veřejně vystavit jen magor. Gratulace.

Prasklá cívka

24. 01. 2008, 09:15

Tibeťan: nemohu si pomoct ale připadá mi to jako nález na zakázku
že by se ti ozval majitel a ty mu to našel?
pak dej vědět kdy ti vzjde kniha, sradostí si ji přečtu...
ať se daří.....

aramis

24. 01. 2008, 09:24

Je to super

Pilbek

24. 01. 2008, 09:32

Když budeš mít štěstí - dostaneš se do TOP 10 nálezů ZMRDCASNÍKA - budeš pak šťastnej a uspokojenej?

beny 2

24. 01. 2008, 09:54

Romale:Se svými názory jsi vůl, jakému není rovno. Pokud si myslíš, že žiješ ve státě, kde nejsou žádné zákony, tak jsi vedle. A pokud se zrovinka vede válka o naše přežití s archeology, tak opravdu tento nález ( ač je krásný a velice koukatelný) nepatří na veřejný web. Je to další zbraň do rukou našich odpůrců. Ale to asi svým malým ptačím mozečkem neumíš pochopit.
UC: Prosím tímto o zrušení mé registrace. DĚKUJI.

Delon

24. 01. 2008, 10:15

Máš kliku, protože tenhle prolétl komínem. Jinak by to tam už dávno nebylo. No a jestli chce Ramses honit nějaké nálezové okolnosti ohledně našeho kuturního dědtství, tak tady je odpověď. Někdo ho zcela nekulturně přiložil, on prolétl komínem a tohle po něm zůstalo....

krtek

24. 01. 2008, 10:15

Zmasovění hledačství třeba i na zákĺadě tohoto nálezu nemusí být pro akceptovatelnost tohoto koníčku jednoznačně na škodu. Od určitého množství budeme nezanedbatelná voličská základna. Navíc každý hledač má okruh příbuzných, přátel a kolegů kteří ho znají a budou jeho názory a úsudek akceptovat víc než názory neznámých archeologů, úředníků a politiků. Jakou lobby a podporu má například myslivost. Myslivost má tradici a základnu v každé vesnici. Z jiného úhlu pohledu jde o dost absurdní koníček zasahující do majetkových práv vlastníků lesa. Přikrmováním zvěře v zimě úmyslně udržuje nad stav zvěře poškozující ve vegetačním období zemědělce. Navíc zajišťuje pro určitou skupinu privilegium ostré střelby ve volné krajině která reálně ohrožuje většinové obyvatelstvo. Myslivci prostě dokázali masovostí svůj přístup prosadit. Páni myslivci je to jen příklad, váš koníček vám přeji. Každá lidská činnost ovlivňuje okolní prostředí a tedy i nezůčastněné ostatní obyvatelstvo.

rsoptik

24. 01. 2008, 10:21

Tiběťane co máš za klacek??? Jinak opravdu pěkné...

sekerka

24. 01. 2008, 10:22

ked nasel konve z nejakim sajrajtem tak nikdo nechcel nalezove okolnosti a ani odevzdani ze rejpalkove?

kimcid

24. 01. 2008, 10:26

krtek :on i ten archolog vzniknul z koničku né nepodobnému tomu našemu...

Krupp

24. 01. 2008, 10:45

Tento nález je pouze kapka v moři. Vzpomíním na dobu, kdy se odváželi ze sudeťáckýh domů celé náklaďáky cenných přednětů. V muzeích z těchto nálezů samozřejmě nenajdete nic. Nechci spekulovat o tom kde nalezené poklady skončili, každý má jistě svou představivost. Myslím si, že zveřejnění nálezu na těchto stránkáh je nevhodné. V momentě, kdy se kdokkoliv zaregistroval na těchto stránkách, dal k dispozici veškeré svoje údaje státním orgánům. Správce webu, je ze zákona povinen při podezření z trestného činu předat veškeré registrační údaje konkrétní osoby.

Delon

24. 01. 2008, 11:00

beny 2 : neodhlašuj se a vychutnej si to až do samého konce. Ještě v moment, kdy nám bude kriminálka zvonit u dveří, budeme sami na sebe práskat a mnozí jetě než půjdou otevřít dveře, ještě v rychlosti odešlou své nálezy na DW.
Já se tady naopak dobře bavím. Ti kteří si koupili detektor předevčírem, nadávají těm co si ho koupili včera... no prostě prdel.
Bobanx:vzpomeň si jak si mi sprostě nadával když jsem vystupoval proti lavinovitému šířená detíků a mrcasníkům. SEREŠ SI DO HUBY. Možná ale že je to pouze tím, že tvá rezavá medajle nebyla zlatá. Tak tady se můžeš podívat jak zlato vypadá a jaké má vlastnosti

kimcid

24. 01. 2008, 11:11

Krupp:nevim jak koukákm na ten článek nikde tu neni nic špatného?? nepiše se tu že by nebyl, ale ani byl odevzdán??? tak že nevhodnost článku muže posoudit jen jeho majitel nebo admin???

Krupp

24. 01. 2008, 11:17

Už se nemohu dočkat, až si nález prohlédnu v nějakém muzeu!!!

Mysak Veverka

24. 01. 2008, 11:25

Pánové nevím jak vy, ale přečte si důkladně celé to vlákno! Jedny z prvních disk. příspěvků byly o tom, že tento nález není dobrý ke zveřejnění. O ničem jiném to nebylo! O odevzdání nebo neodevzdání nálezu tu nebyla ani řeč! Souhlasím s tím názorem ostatních co tvrdí, že by ho neodevzdali!
Někdo si evidentně myslel že je to o závisti a o morálce. A tato diskuze se dál zaobírá už jenom tímto směrem!
Přeji Vám všem hodně takových nálezů. Je to hodně velká satisfakce vzhledem k tomu co tento koníček obnáší.
Jenom proboha nechte těch urážek a slovního napadání.
Díkes. MV.

kimcid

24. 01. 2008, 11:50

Mysak Veverka:ono to vlákno u tak velkejch disk. vždy ujede... ale ve finále by nám všem mělo jit jen o to hledáni... nehledám tak dlouho ale pro mne to znamená moc. možná že mě to změnilo život a já si v tom našel smysl svého života. konečně mě něco moc bavi a nuti mě něco dělat... celej svuj dosavdni život jsem drobet projebal, tak že když tu bránim tenhle koniček mám ktomu sakra dobrej duvod... ale to už jsem zase pro změnu ujel já...

Mysak Veverka

24. 01. 2008, 12:04

kimcid:souhlas. Jen je škoda že o to hledání by mělo jít od začátku. A ne až ve finále

Acci

24. 01. 2008, 12:33

Tibeťan:... teda já si taky vážně vybavuju, že se jedná o šperky od pradědy, ale to jak vidím je nás tady víc :-) Teď vážne. Nenech se znechutit malými neúspěšnými závistivci a Lovu zdar!

MIKmik

24. 01. 2008, 12:37

to neni ani možné co se na tech sudetech najde!!! nádhera

agen

24. 01. 2008, 13:43

tak to je narez!!! hledim na to jak debil... blahopreju

mmmmmm

24. 01. 2008, 14:53

Toona

24. 01. 2008, 15:14

Závist, kdes to našel . Jak tak koukám tak ten poklad co na mě čeká ještě v zemi asi nezveřejním abych měl pak poklidné spaní . Myslim si že z morálního hlediska je "pět na stole" horší problém než poctivě nalezenej šmuk ....... Vynikající kop

Toona

24. 01. 2008, 15:31

Jestli na tohle čumí ten fric tak už si leští

šlapi

24. 01. 2008, 16:06

já jenom sleduji, jak mnoha lidem teče máslo na hlavě, jak jsou zásadoví a poctiví. jde jen a jen o 1 věc a to je LIDSKÁ ZÁVIST. přeji každýmu co si zaslouží, hromadu zlata a nebo velký hovno.

Pan 33

24. 01. 2008, 16:07

Tibeťan je blb a admini korunovaní, že to sem vůbec dali.

Prasklá cívka

24. 01. 2008, 16:16

hornet: to si můžem myslet o tobě a tobě podobných.... jak můžeš odsuzovat někoho za něco o čem nemáš žádné informace... co se s nálezem stalo.... běž se 

šlapi

24. 01. 2008, 16:17

Čtu debatu a píše tam nějaký JENDA, myslím si milý JENDO, že každý má právo si koupit detík a nechovat se jako idiot! přeji všem mnoho štěstí a adrenalinu při jarním hledání.

Pan 33

24. 01. 2008, 16:21

Kotopaxi-už jsem se 

Novish

24. 01. 2008, 16:53

je to jak poklad

titin

24. 01. 2008, 16:53

Sám velký mrcas dobře ví že by mě tohle položilo, tak mě šetří ale samozřejmě tobě gratuluji a přeju ti to TIBETANE, titin

tomi

24. 01. 2008, 17:02

Kotooaxi a ty víš co se s nálezem stalo? Já si myslím že víš velký kuloví. Takže hornet má pravdu. Tady nejde o pár zlatých šmuku ale o něco jiného. Jestli jsi to nepochopil tak jsi stejný blb jako Tibetan

kofac73

24. 01. 2008, 17:31

Skoro hodinu mně trvalo než jsem se dočetl až sem včetně odkazů.
Hmmmmmmmmmm.
kofac

HARTMAN

24. 01. 2008, 18:08

Tibetane cos to proboha provedl?? , tohle melo zustat v zemi jeste aspon 2000 let aby budouci archeologicke kapacity meli nad cim badat a  v teple kancelari zjistovat nedozirne vypovidaci hodnoty kdyby to nahodou nekde nekdo objevil. Anebo este tak par miliard let az se nase slunico posere a vseco to tu pretavi na  na jednu hromadu lavy coby bilej trpaslik.:-)

manowar

24. 01. 2008, 18:15

sekerka:
a ty se divis? Stare konve nikdo nezavidi, tak kazdy remcal a zaroven skryty odbornik na legislativu, zakonydrzi pysk

manowar

24. 01. 2008, 18:16

Krupp:
jo, a ja se tesim az nekdy vystavi vsechny nalezy od nas z Moravy nekde v pr... v Praze, viz. Velka Morava, tam je 100x vic zlatych nalezu jak tady u Tibetana , ale to je muj nejtajnejsi sen, chtel bych to videt vsechno, ne jen tech par cetek, co nam archaci vystavi, aby jsme uchcavali.

manowar

24. 01. 2008, 18:20

ja jsu zvedav, jak budete prskat, az  hledani posranci zakazi... nebo to bude zavalene nejakym danovym systemem, statni osvedceni o zpusobilosti a podobne sragory. Jakmile se toto stane, bude kazdy myslivec, kazdy mestansky tůrista volat 158, ze v lese vidi pána s kouzelnou hulkou...

Headhunter

24. 01. 2008, 18:56

Myslím, že téměř všichni co se tu ozýváte potom, aby to vrátil tak právě Vy kdyby jste to našli by jste to nevrátily a jen závidíte štěští někomu jinému.

Gila

24. 01. 2008, 19:02

za mimořádnou hloupost to tady vystavit

brodequin

24. 01. 2008, 20:12

Headhunter ma pravdu. Trvalo mi dlouhou dobu nez jsem si vsechny prispevky precetl a ted muj nazor: Presne ti lide co zde isou o tom jakou udelal tibetan hloupost, presne oni jsou tim co kazi jmeno mrcasnicke. Tibetan se zachoval presne tak jak by mel kazdy z nas. Pokud by to tak delal kazdy, nedelali by hlavouni kolem teto veci takovy humbuk. Nechapu ze to nekteri proste nechapu. Neni nelegalni hledat ale patricnou vec neodevzdat. Ja osobne s kolegou hned mazem do archeologickeho ustavu nahlasit co a kde jsme nasli. Opravdu nelam si s tema zavistivejma lidma hlavu tibetane. sami by to okamzite davali nekam na aukro a delali by tim mnohem vetsi prusery nez nekdo kdo toto vystavil na webu, sepsal, oznamil... odevzdal. dejte si z tibetana priklad. mnozi z vas co tu pyskujete byste to hned sli hned nekam prodat. tibetane super nalez. ostani se poucte ze vzornyho mrcasnika...

santeedy

24. 01. 2008, 20:12

Němý ůžas, žasnu a závidím. Ale gratuluji, bomba nález.

brodequin

24. 01. 2008, 20:16

a jeste neco... nebyla by sakra skoda (at uz s tim udela kdo chce co chce) nechat tento nalez navzdy zakopany v zemi???!!! myslim ze byla.. a velika.

hoboes

24. 01. 2008, 20:35

jurgen

24. 01. 2008, 20:49

Kdysi se tady podobné nálezy vystavovaly. Starší jistě vzpomenou na nálezy Sve.. Bu. . a Zu. .
Byla trochu jiná doba, hledačů bylo o dosti méně a lidé o nich pomalu nevěděli. Ta doba je už dávno v prdeli.
Dneska bez psa do lesa nejdu a hrozím se toho, až mi nějakej uvědomělej magor bude dejchat na záda. Takovýho nebude zajímat, že konkrétně třeba archeologický věci nosím poctivě do muzea a že s nimi mám dobré vztahy.
Osobně bych to tady, ani jinde, V DNEŠNÍ DOBĚ nevystavil. Takhle jsou lidi nasraný a lakomýho závistivýho čecháčka takhle nasereš ještě víc. Nasereš lidi stejně, jako když to odevzdáš (budeš za debila ), stejně jako když si necháš. Nestačí Ti, že Ti závidí kámoši??....

šlapi

24. 01. 2008, 21:08

doufám, že hledačů bude mnohem a mnohem více, přeji těm starým a nepřejícným ať mají velikou konkurenci a poserou se z toho, jelikož tento koníček si nemůže nikdo přivlastnit a i já budu doporučovat mnoha a mnoha svým přátelům detík, aby si to taky užili a nepřejícný prasata se posraly.

benedek

24. 01. 2008, 21:09

jurgene, zdravím Tě kamaráde. Máš recht, absolutně souhlasím a začínám šetřit na zápisné ke Zkoušce způsobilosti k hledání, roční Povolenku k hledání ve stanoveném regionu, na zaregistrování detektoru kovů na příslušném odboru PČR. Možná se budu muset zaregistrovat i finančáku jako plátce daně ze závislé činnosti podle Horního zákona. Protože co je pod zemí i na soukromých pozemcích patří tomuhle zku. r.. nýmu zlodějskýmu "výtvoru Versailské smlouvy"

Sirus1182

24. 01. 2008, 21:15

Tak to je brutalita... gratulace... tohle opravdu potěší oko hledače a nabudí na další hledání. díky za to že jsi to sem hodil a ukázal nám že se taky dá ještě najít pravý poklad...

Gila

24. 01. 2008, 21:19

UC koukám, že se ti sem v poslední době nastěhovalo dost negramotů a  sprosťáků

jurgen

24. 01. 2008, 21:42

šlapi
Tvůj výrok nemohu brát ani trochu vážně. Doporuč detík i svým nepřátelům aby se z toho ty prasata posraly ještě víc OK
Mám ale dojem, že si Tví přátelé budou raději hrát s Kenem a Bárbí od Matela
Benedek
Ahoj Kámo, koukám, že máš trochu chmury. Nenech se tou birokracií strhnout. Něco je psáno, něco jinýho melou a na konec levá ruka neví co dělá pravá.
Hlavně že je na všechno potřeba sto papírů a barák plnej vocasů v laciným kvádru nebo napajcovaných pipin s dlouhejma nechtama.
Co jinýho můžeme čekat, jakej pán, takovej krám.

Sirus1182

24. 01. 2008, 22:20

Jo jedna věc vy se furt bojíte že mrcasníků bude čím dál víc, ale kolik frajerů u tohohle koníčku vydrží??? spousta kluků který já znám nebo jsem poznal si koupilo detík a po půl roce jim leží někde ve skríni a chytá se na něj prach. . tyhle frajírci chtějí jenom vydělat prašule a myslí si že půjdou jednou dvakrát do lesa a budou tahat mraky mincí či jiného. . Ale najednou zjistí že je to o tom chodit stovky a stovky kiláků a překopat tuny hlíny. . Spousta těhlech lidí skončí hned jak začnou. . A těch kteří vydrží a opravdu se začnou o hledání zajímat, tak těch už moc nezůstane... hledání není o tom zbohatnout finančně ale zbohatnout vědomostma...

Sirus1182

24. 01. 2008, 22:21

Jo jedna věc vy se furt bojíte že mrcasníků bude čím dál víc, ale kolik frajerů u tohohle koníčku vydrží??? spousta kluků který já znám nebo jsem poznal si koupilo detík a po půl roce jim leží někde ve skríni a chytá se na něj prach. . tyhle frajírci chtějí jenom vydělat prašule a myslí si že půjdou jednou dvakrát do lesa a budou tahat mraky mincí či jiného. . Ale najednou zjistí že je to o tom chodit stovky a stovky kiláků a překopat tuny hlíny. . Spousta těhlech lidí skončí hned jak začnou. . A těch kteří vydrží a opravdu se začnou o hledání zajímat, tak těch už moc nezůstane... hledání není o tom zbohatnout finančně ale zbohatnout vědomostma...

filo

24. 01. 2008, 23:29

No nevím proč, ale 90%negativních příspěvku má v odkazu:"žádné příspěvky od tohoto uživatele nejsou uloženy v databazi detektorweb" Co si otom myslet? Tibetan: a nenech si to znechutit

Pan 33

25. 01. 2008, 00:47

Tady už je to i o chamtivosti adminů, aby prodali tak jsou schopni otisknout všechno. Tibeťan chtěl pomachrovat, ale větší vinu připisuju adminům tohoto webu, protože jsou to oni, kdo hledání zdárně vedou do řiti. Jen doufám, že až se to posere, tak vám ostatní, kdo to mysleli vážně rozšlapou ksichty.

LOM

25. 01. 2008, 00:59

nález krása pohledět. Ale opravdový štěstí je někde jinde. Knihu napiš, ale elektronickou a dej ji ke stažení třeba za 20,- nebo za 50,-. Jen takovej typ.

LOM

25. 01. 2008, 00:59

nález krása pohledět. Ale opravdový štěstí je někde jinde. Knihu napiš, ale elektronickou a dej ji ke stažení třeba za 20,- nebo za 50,-. Jen takovej typ.

LOM

25. 01. 2008, 01:01

nález krása pohledět. Ale opravdový štěstí je někde jinde. Knihu napiš, ale elektronickou a dej ji ke stažení třeba za 20,- nebo za 50,-. Jen takovej typ.

Pitbulshop

25. 01. 2008, 01:21

Nic moc nevidím ani patronu ani psí známku... snad příště

Krupp

25. 01. 2008, 07:51

Padesát procent hledačů si myslí že tu jde o závist. Vůbec nepochopili o co tu jde. Nemůžem se divit že vyvolal spoustu negativních ohlasů. V nedávné minulosti chodili poslanci v parlamentu s vytisknutými nálezy z tohoto webu a poukazovali na to, jak nás hledači okrádají. Je jen otázka času kdy se změní zákony a budeme moc rádi, že můžeme bez povolení rýt záhonky na vlastní zahradě.

eda2

25. 01. 2008, 08:55

paneboze, co to tu je za lidi??? takovej krasnej nalez a takhle to tady hani!! nektere prispevky urcite posilali lide, kteri maji prave vychazku z DOBRAN, nebo BOHUNIC!! kdyz se vam to nelibi, tak proc sem lezete?? najdete si web, kde na ty vase s prominutim dementni nazory budou mit naladu!!

kimcid

25. 01. 2008, 09:30

eda2 :máš recht. a kecalum vzkazuji :jestli vám nejde o hledáni tak jděte prudit na jinej web(hlavně stěma hrubejma urážkama na to tu nikdo není zvědavej)

Bones

25. 01. 2008, 09:43

hornet > můžeš mi to někdy říct do očí, adresa je na webu, uvidíme kdo komu rozšlape ten ksicht. Tohle beru jako poslední možnou urážku na naše osoby, a čekám omluvu. Žel bohu moje jediná páka na tebe je pouze BAN. Škoda...

UCAdmin

25. 01. 2008, 10:23

Hornet - klobouk dolu ses vazne hrdina. Hold je stale videt jak moc se na nasem narodu podepsalo 40 let vlady komousu. Cesi do toho!
Krupp - a meli to vytisteny v nadzivotni velikosti 2x1m a vsichni do jednoho to meli nad hlavama. Ja pak mam jeste rad tu  o Cervene karkulce...

Misto toho, aby se tu resili skutecne veci, ktere s hledanim maji, alespon trochu neco spolecneho tak se tady resi naproste kraviny a sproste urazky na vsechny strany. Takze jestli vam jde jen o tohle tak si vlezte pred barak a na kazdeho kdo pujde kolem kricte a nadavejte mu. Treba si tak do prijezdu policie stihnete vylecit sve mindraky. Ikdyz tam vam asi bude chybet ta zdanliva internetova anonymita a uz nebudete mit takova ramena.
Tibeťan se rozhodl publikovat svuj nalez a bylo to ciste jeho rozhodnuti. Mohl to udelat kdekoliv jinde, ale rohodl se pro DW. Vystavil svou tak svou kuzi na trh. Co ho k tomu vedlo nevim, ale verim, ze chtel, aby i jini meli moznost potesit se oknem na tomto skvelem nalezu. Jenze pani zavist je na kazdem rohu. Jestli by to melo nejak rapidne zvysit pocet hledacu tak tomu take neverim. Kazdy kdo nejakou dobu hleda vi, ze je to predevsim o velke drine, vyrtvalosti a poradne porci stesti. Vetsina z tech kdo si mysli, ze vybehnou za prvni barak a najdou poklad se samozrejme seredne plete a kazdemu zajmci o detektor to take tak rikam...

makar

25. 01. 2008, 10:56

Je opravdu pozoruhodné jak někteří a i adminové mění názory a pohledy na věc. V roce 2004 jsem poslal něco podobného jako Tybeťan a myslím si že to byl Oťas kdo mi odepsal že tohle na DW opravdu nepatří. Dnes mu za to děkuji a jsem rád že to pro mě tenkrát udělal. Nechápu proč je to ale teď naopak? Viděl bych v tom reklamu, ale to nedává smysl. Té mají XP víc než dost a nebo schválnou záhubu Dw, ale to mi taky neštimuje.

Uci: Já taky rád tu o Červené Karkulce, ale Krupp to nemyslí špatně a stejného smýšlení jsem i já a plně ho chápu.
V každém případě lidi jsou různí a složití a těžko se v každém vyznáš a nemusíš ho zrovna pochopit, i když to myslí dobře.

Takže se tu jebejte dál a z Horneta udělejte ťiskového mluvčího-dotáhne to fakt daleko

Pan 33

25. 01. 2008, 10:59

Oťas-admin, moji omluvy se určitě nedočkáš, já si za svím stojím.

jenk007

25. 01. 2008, 11:21

Hmmm, Hmmm

střep

25. 01. 2008, 12:43

Poslední dobou si prohlížím jen nálezy, do komentářů raději ani nechodím, udělal jsem vyjímku a byla to chyba

Saky

25. 01. 2008, 14:19

Každý ve skrytu duše doufá, že najde něco podobného.
Mohu jen gratulovat

UCAdmin

25. 01. 2008, 14:44

makar - Krupp to zrejme nemyslel spatne, ale pochybuji o tom, ze se v poslanecke snemovne neco podobneho deje. Mam dobre kontakty tak se na to schvalne zkusim zeptat. Tohle jsou veci, ktere jim jsou uplne ukradene - volice jim to nepritahne a ani jim z toho nic nekapne. Za to treba prima volba prezidenta coz je dle meho nesmysl je v kurzu a nebo referendum o radaru. To jim nazene volice. Rekneme, ze tento nalez je vskutku na hrane a nikdo z nas nevi co s nim Tibetan udelal nebo neudelal - jestli to uvedl nekde v teto diskusi tak se omlouvam, ale nemam cas to cele procitat. Ja mu to osbne preji. Hlavni problem nevidim ve zverejnovani nalezu, ale o tom jak se nekteri z nas chovaji. At uz je to rabovani archeolokalit nebo neschopnost nekterych dementu po sobe zahrabavat diry. To je vec, ktera nam skodi ze vseho nejvice.

vetess

25. 01. 2008, 14:59

Každopádně je pravda, že tohle už zavání. Dnes co se týče Archa, už vím že se na web nemá vše poslat a dráždit tygra bosou nohou. Takový poklad je trohu hajs. Já jsem se taky někdy zmílil. Jinak moc pěkný a gratuluji. Musel to být to pěkný zážitek

džingis

25. 01. 2008, 15:01

Chlapi, chlapi, nemám slov. Tibeťan - a drž sa!
Fakt už radšej prestanem čítať diskusie. Ešte stále si totiž nejaké ilúzie chcem zachovať.

brndoš

25. 01. 2008, 19:11

Je to moc hezký nález, který je tak jednou za život a kdo ví jestli. Každopádně k němu gratuluji, děkuji i za možnost se okem potěšit.

psotek

25. 01. 2008, 19:11

džingis: co se divíš, vždyť jde jen o "pár kousků zlata", když minule našel Tibeťan v oleji naloženou motorku, tak byl klid a namakal se stejně, ne-li více. Diskuse čti, je to poučné...

Itcho

25. 01. 2008, 20:44

Ako sa hovorí... LUCKER

Kelt

26. 01. 2008, 01:12

Tibetan: pokud se správně domnívám tak tenhle pokládek má i svůj příběh který popisuješ ve své knize. No a protože si myslím že na každé nalezené věci je nej ten její příběh tak mě zajímá jen název knihy a kdy vyjde, popřípadě nakladatelství. Jestli nechceš dělat reklamu tak přikládám mejlíka, díky. Jinak ten zážitek když se to vyklubalo ze sklenice musel být super. Ještě jednou díky za info.

rott

26. 01. 2008, 03:33

Tibeťan: taky bych rád tvou knihu.
Kdyby bylo info o vydání a názvu jak psal kolega Kelt budu velice rád...

vetess

27. 01. 2008, 16:43

Ta kniha může být zajímavá

A99

27. 01. 2008, 20:39

mazecccccccc.........

Tibeťan

29. 01. 2008, 23:12

Souhrnem: všem děkuji za komentáře - jak kladné tak záporné - po pročtení celé diskuze se mi rozšířil úhel pohledu - k tomu tyto diskuze slouží.
Došel jsem tedy k názoru - budu si i nadále dělat se svým životem co chci - půjdu raději proti proudu - než být zalezlý jak nějaká myš a jen si stěžovat a pro dannou věc nic neudělat.
Pro všechny - zamyslete se nad komentáři od romaleho a krtka - bylo by nádherné domoci se nálezného do výše 90% - co pro tuto věc udělat maximum .
Já na ní začínám pracovat a co vy .

profi

30. 01. 2008, 15:12

Česki Pepici vy budete furt krast a rabovat naše nemecké sudety... po 2.WW ste nám vyrabovali a demolovali 1 000 dedine a familia grunty...

psotek

30. 01. 2008, 16:20

profi: ja, ja, natürlich. A víš proč? Protože jste prohráli válku. Jak prosté, což?

bába

30. 01. 2008, 16:21

Tibeťan: tvoji chůzi proti proudu ti nikdo nebere. Jen při ní cákáš bláto na ty, kteří stojí opodál a strkáš do těch, kteří plují po proudu a třeba nemají potřebu být vidět. Proto ty negativní komentáře. Krtek píše o myslivcích ale ti jsou vůči zákonům v jiné pozici a od začátku byli. Tvůj nález je bezesporu kop roku ale v důsledku se jeho zveřejněním nadělalo detektorářům víc škody než užitku.

LUKYHA

30. 01. 2008, 18:44

Profi: právě jsi se do jednoho Pepika pěkně trefil. Bacha na to, je to hrdý Čech. A má právem být na co. Češi za Hitlera byli nejochotněji spolupracující národ ze všech okupovaných a pak aby se zavděčili rudým bratrům pozavírali do dolů a do kriminálů opravdové hrdiny a výkvět národa. No a komančské éře ani nemluvím. Na své bratry kteří chteli svobodně žít, pozvali rusáky a jejich pohůnky. Tak nerejpej, protože jste prohráli válku.

LUKYHA

30. 01. 2008, 18:48

No a to jsem samozřejmě napsal já DELON pod nickem mého kolegy. Takže tímto to uvádím na správnou míru.
bába: no a to co jsem tam napsal také trošku souvisí s tím co píšeš Ty. Bezohlednost vůči jíným, navíc presentovaná jako hrdinství.

lebkoun

31. 01. 2008, 13:55

Dokud budou Ty vyžraný pepíci co sami kradou, ve vládě, tak každému přeji, nechť si to zlato užije. Stát nám nedá taky nic zadarmo a dokud se nezmění ani postoj k náleznému, nemůžou očekávat, že by se jim hromadně v muzejích a jiných institucích hromadily nálezy a stály fronty slušných hledačů. Bohužel toto zřízení tomu moc nepomáhá a pár rádoby slušných vlastenců to moc nevytrhne.

Krupp

01. 02. 2008, 12:39

Už by bylo možná vhodné poslat ty sklínky dál. Nálezové okolnosti(místo nálezu), jsme se  nedozvěděli a diskutuje se tu jen o nějakých pepících.

tyvoly

02. 02. 2008, 00:57

i já souhlasím?

kralsumavy

02. 02. 2008, 01:26

GRATULUJU KRASA

white

02. 02. 2008, 16:25

filo, zkus o tom popřemejšlet, proč asi tam nemaj žádný příspěvky. Zřejmě asi nejsi moc dlouho na DW registrován abys pochopil. Od některejch by ses mohl učit.

kebabJm

02. 02. 2008, 18:43

Tibeťan: nechápu co jsi tímto udělal pro "danou věc" jak píšeš, nikdo Ti neříká, že si nemáš dělat se svým životem co chceš nebo být zalezlý jako nějaká myš a jen si stěžovat. Mám pocit, že jsi se po tom nálezu ještě trošku mimo, tak by jsi se měl vzpamatovat. Takových nálezů je spousta, ale nikdo z toho nedělá takovou aféru. Nevím co chceš pro "danou věc" dělat, ale jestli si myslíš, že zveřejněním něčeho takového a napsáním knížky něčemu pomůžeš tak jsi vážně mimo. Jenom všicni ti nezůčastnění budou přesvědčeni, že každý detektorář je novodobý zlatokop a milionář. Hodně úspěchů všem jako jsi Ty.

šlapi

02. 02. 2008, 21:25

kebabJm:asi si mimo mísu a bereš to od toho špatného konce.

budulmen

03. 02. 2008, 13:27

Gratuluju šikulo. měl bys ses ještě ukázat v televizi. každý by to rád viděl...

trapper

04. 02. 2008, 12:44

kebab:"Takovych nalezu je spousta". Tos tomu nasadil korunu.

Viki

04. 02. 2008, 15:09

Pěkný!!! Gratulace!

Pette

05. 02. 2008, 13:54

Tak to je mrda

soptík

12. 02. 2008, 17:05

Hele koukám na to znova a zase... je to paráda, fakt dobrý. Kdo nekopal neví.

KUDEJ

16. 02. 2008, 21:05

tibetan:moc pěkné, myslím nález -některé názory Gratuluji

mallzeit

17. 02. 2008, 18:21

ups

Dad&Son

23. 02. 2008, 16:50

Tak tohlelo bych taky moc chtěl najít
Gratuluju

lachtan56

03. 03. 2008, 20:02

Compadre11

11. 03. 2008, 20:20

Bez komentáře prostě super gratuluji

jessie

12. 03. 2008, 16:50

tak to je hodně hustý....

šlapi

13. 03. 2008, 20:34

tady šlapi, tak se těším na víkend, na ty poklady, na ten adrenalín,

Ribbentrop

14. 03. 2008, 15:51

bomba asi by mě mrdlo

Tibeťan

15. 03. 2008, 23:30

to šlapi ► už je tu ten víkend, tak doraž co nejdříve, ať je pokladů co nejvíce . A o tom adroši - ani nemluvě .

P-A-T-E-J-L

20. 03. 2008, 07:25

To je náááádhera

rybar1

24. 03. 2008, 14:53

To sa ti podarilo a všetko nádherne zachovalé. Takéto šťastie len tak niekoho nestretne, velká a srdečná gratulácia

šlapi

28. 03. 2008, 15:58

nazdar příteli, tak zítra budeš v práci-bohužel. tak zítra jdu se zase učit s detíkem, snad mi to půjde, mám se co učit, zda-li budou zlaťáčky, daruji ti jeden do sbírky. šlapi

trewor

01. 04. 2008, 23:07

POKLADY ESTE STALE EXISTUJU

Mekhawk

08. 04. 2008, 20:36

kamo zavidim ti si fakt frajer

nachr

20. 04. 2008, 14:07

ZdravímMohl by mi někdo poradit jak vkládat příspěvky. Rád bych taky něco vystavil. Díky za pomoc. Pokud můžete tak na můj meil.

jindra666

04. 05. 2008, 17:41

Klobouk dolů před kolegou, to je životní nález

putin

07. 05. 2008, 19:33

Je to už rok co jsem něco podobného vytáhl ten pocit se nedá popsat a ten adrenalin super gratuluji

jjjja

11. 05. 2008, 10:51

To si opravdu zaslouží více popsat, ozvi se až ti vyjde kniha

hypo1

04. 06. 2008, 15:48

Tibeťan: Tvoje nálezy, to je radost pohledět! Kopánim pokladů by ses moh živit.

TESANAK

01. 07. 2008, 20:03

Echt gold!!!

SS-Sturmann

10. 07. 2008, 00:03

tak tohle si zaslouzi potlesk tolik zlata v jednom taky tohle neni možný njn takový štěstí se na mě usměje jednou za stolet

detektorL_47BH

25. 07. 2008, 13:26

nadhera

detektorL_47BH

25. 07. 2008, 13:30

nadhera

detektorL_47BH

25. 07. 2008, 13:37

nadhera

sixeextreme

15. 08. 2008, 11:25

to je krása to tam asi schovali židi nechteli se delit s němci

??

27. 08. 2008, 22:30

tak to je moc solidní nalez

DaveVonDave

02. 09. 2008, 11:14

sosonek

09. 09. 2008, 19:41

vyprdni se na ně a nikomu nic nedávej, tobě taky nikdo nic nevrátí... to je prostě život. je to nádhera.

fondente

10. 09. 2008, 00:01

Gussano Ty jsi z to ho volájako zmetený

Funny

07. 10. 2008, 20:18

Krása a snat trochu závisti. Blahopřeju

juri

13. 10. 2008, 19:54

take zachovale je to krasne blahozelam hodne stastia pri dalsom hladany

cing

15. 10. 2008, 01:20

rodové prstene.. prakticky rodinné bohactvo si vykopal.. perfeknéé.. gratulujem.. dedičné šperky. .

falcoa

15. 10. 2008, 13:37

Tak tohle ti zavidim!!! krasný nález... kde se tohle dá nAJÍT

Rozum

12. 11. 2008, 20:59

Teda je fakt co zavidet a samozrejme blahopreji.........

Dolejs1974

18. 11. 2008, 21:21

Klobouk dolu. To je fakt nádhera!

Dolejs1974

18. 11. 2008, 21:26

Klobouk dolu. To je fakt nádhera!

white18

10. 12. 2008, 20:49

cau bracho mas pekny prstynky s erbem mas 2 nechces to vimenit za minci od marie terezije z roku 1850 stribro original nebo nekej kes za to?

ron

21. 12. 2008, 16:51

Ty hodinky bych asi zkusil nechat ocenit nebo rovnou dát do aukce v Praze v Dorotheu

ron

21. 12. 2008, 16:57

Ty hodinky bych asi zkusil nechat ocenit nebo rovnou dát do aukce v Praze v Dorotheu

ron

21. 12. 2008, 16:59

No ale kompletně to celé vypadá na nějakou rabovku uschovanou na horší časy, než nějaký rodinný majetek.

ron

21. 12. 2008, 16:59

Ty hodinky bych asi zkusil nechat ocenit nebo rovnou dát do aukce v Praze v Dorotheu

patriot1981

25. 12. 2008, 14:18

Zivotny kop gratulujem a tisko zavidim.

daredevil

27. 12. 2008, 14:40

Ty hodinky sou super počítej s cenou tak cca za jedny 40 000 minimum. kdyby ses chtěl něčeho zbavit napiš mi na maila

daredevil

27. 12. 2008, 14:40

mail je galera@email.cz

daredevil

27. 12. 2008, 14:41

Ty hodinky sou super počítej s cenou tak cca za jedny 40 000 minimum. kdyby ses chtěl něčeho zbavit napiš mi na maila

Sabca

30. 12. 2008, 17:31

Whow ty voe to je vážně nááááááádhera fakt klobouk dolů....

podpraporčík

02. 01. 2009, 10:57

pěknej úlovek

Rabiat

03. 02. 2009, 16:23

OOOOO!! ty Voe ty hodinky jsou super!!!

fagin

09. 02. 2009, 19:46

krásný nález gratuluju ti já začal hledat vloni koupil jsem staré MD jsem starý kus je mi 57 hledám pro radost vím že tady ve středních čechách nic moc nenajdu ale je to správný relax jsem fanda do zbraní včera jsem kopnul cosi jako hlaven byl to adrenalin v mém věku lepší než sex nakonec to byla řídící tyč od traktoru paráda zdravím všechny

jack1

13. 02. 2009, 13:44

krásní nález

Paul94

14. 02. 2009, 20:18

Legenda na detektorwebu

vojta.partyzan

06. 03. 2009, 10:25

Tak tohle je sen

Bullik

11. 03. 2009, 17:37

Tibetan - ahoj, tak toto je  teda kapitalny ulovok! prosim ta, to kde si  nasiel, u niekoho v  zahrade? lebo na poli to  asi nebolo... odpis prosim na  email. . diki moc

Čmuchý

14. 08. 2009, 00:53

Tibeťane, dlouho jsem o tobě neslyšel? Doufám, že Myšák s Veverkou(první příspěvky), neměli pravdu? To by tady byl velký průser!

197100aa

15. 05. 2010, 15:10

kamarade neznamtě ale upřimne ti blahopřeji, snad si to mněl bez potahovaček. to se da kopnout jenom nahodne. mne bi tam kleplo. at se ti daři ve všem.

197100aa

15. 05. 2010, 15:12

kamarade neznamtě ale upřimne ti blahopřeji, snad si to mněl bez potahovaček. to se da kopnout jenom nahodne. mne bi tam kleplo. at se ti daři ve všem.

KOULAN

17. 06. 2010, 20:12

ty jo to musel bejt pocit

NARCO

06. 07. 2010, 16:36

Neverim vlastnim ocim super nalez... gratulace

mlha

29. 07. 2010, 17:11

UUUUUUUUVVVVVVAAAAA

Yakumo

04. 08. 2010, 18:31

neni co dodat fakt naaaaaaaaaaaaaaaadhera

Rabiat

31. 12. 2010, 22:40

pěknej článek pěkný nalezy kdyz se to videl mohl jsem se  ...

Testic

22. 12. 2011, 18:04

Uzasny nalez bombasticky

Tibeťan

30. 12. 2011, 03:25

Všem velice děkuji za příspěvky a komentáře a přeji NÁM VŠEM mnoho štěstí, zdraví a splněné sny a přání i v letech budoucích.

V roce 2012 nechť každý mávneme, nad tím správným místem - vždyť je to vlastně tak snadné a přesto mnohdy tak těžké .

Pevnou víru přeji na cestě za našimi sny, představami, ideály - neboť vzdát to můžeme vždy .

Jak pravil pan Václav Havel " Pravda a láska zvítězí! "

S pozdravem.... Tibeťan...

nudas

10. 09. 2012, 16:12

ty hodinky sou úžasný

super123

18. 06. 2013, 18:57

krása snad se taky jednou dočkám a najdu něco

Alison Burger

01. 08. 2013, 11:18

sajmon0102

21. 08. 2014, 08:01

Jsi machr, a ti se v tomto koníčku oceňují takto. To je masakr, svým příspěvkem zabíjíš spoustu lidí. nej gratulace