Úvod / Nálezy / Falsa a repliky

Super nález

12. 07. 2011 Autor: schoty 7649× 222
Zdravím všechny dobrodruhy, kamarády a příznivce DW. V pátek osmého července předdposlední den dovolené, jako vždy pršelo, a tak jsem se těšil do terénu. Ale i tak jsem vyrazil, k asi sedm km vzálenému polorozpadlému zámečku, kousek od Prahy. Už jsem si ho vyhlédl na mapách dříve, ale že je v tak žalostném stavu, jsem netušil, ikdyž zahrady jsou nádherné. Ale netroufl jsem si dál jak tri metry od pokolena rozpadlé zdi, takže jsem chodil asi tři hodinky spíše v kopřivách a to samé vidličky, lžíce, kování z vrat, spousty střepu z keramiky, až ejhle ohromnej signál do sluchátek, přímo řvoucí. Zaměřil jsem hloubku, ta byla 27 cm. Zaryl rýč, a obryl čtverec, a vydloubl. Byl jsem překvapen, že je to samej písek, tmavej ale tvrdej. Signál stále silnej, tak jsem se dohrabal až do hloubky asi tak 25 cm. když namne vykoukla jedna mince, takovej pocit se zažije asi jednou za život, husí kuže po celém těle, bušení srdce, ale to byl jen začátek, už jsem to vše chtěl zahrabat, ale ještě jednou jsem to přejel detíkem, a signál stále tak silnej, tak jsem hrabal jak šílenej a v tom mám pod rukou další minci, ještě větší než tu první. Byl jsem z toho všeho tak vystresovanej, že jsem si ani nedokázal zapálit cígo. A další signál už nebyl. možná okolo, ale to už jsem po zahrabání a zamaskování místa, opustil onu lokalitu. Pár věcí jsem si o mincích zjistil, ale přesto jsou zde odborníci na mince, ale taky spousty rejpalů, které žádám aby radši mlčeli. S pozdravem Schoty.

 Autor: schoty

Komentáře

Iceman

12. 07. 2011, 09:46

Luxusní zachovalost, snad vůbec nebyly v oběhu???

werma1

12. 07. 2011, 09:50

Luxus nadhera

kim

12. 07. 2011, 09:59

nejsem kolečkář ale říkam paráda

CB

12. 07. 2011, 10:00

mě se nějak nelíběj

jaccob

12. 07. 2011, 10:06

kutna hora 5kč-ks

outdor

12. 07. 2011, 10:09

To mě se líbí, jen se zeptám zda fotky jsou přímo z terénu, nebo je to foceno až po vyčištění dodatečně, připadají mi až neuvěřitelně čisté, jen umazané od hlíny. Jinak gratulace . Tohle tahat ze země, to musí být pocit...... Super

outdor

12. 07. 2011, 10:10

To mě se líbí, jen se zeptám zda fotky jsou přímo z terénu, nebo je to foceno až po vyčištění dodatečně, připadají mi až neuvěřitelně čisté, jen umazané od hlíny. Jinak gratulace . Tohle tahat ze země, to musí být pocit...... Super

Dingiro

12. 07. 2011, 10:15

Tohle bude ještě zajímavá debata

Parrmen

12. 07. 2011, 10:31

Máš to pěkný škoda, že nevidim ty kopřivy a černej písek to je fakt pecka.

Dom

12. 07. 2011, 10:31

Promiň, ale podle mě jsou úplně levé. Vypadají jako lité. Jestli je to stříbro nevím.

Javert.

12. 07. 2011, 10:33

Mě se nezdá ta zachovalost. Žádná patina a po vytažení z hlíny se blejskaj jak psí kulky. Ovšem stát se může vše že? Takže jestli se více lidí shodne na tom, že jde o origál, tak gratuluji k nádhernému kopu!

martiga

12. 07. 2011, 10:35

takhle pravidelná ražba se jim možná povedla jednou z milionu. nejsem odborník na mince ale dle mého názoru je to novoražba, jestli stříbro, nebo hliník to nevím.

standovamama

12. 07. 2011, 10:46

mi to přijde jak focene na zahradě, jinak je mi do minci prd

KOČIČÁK

12. 07. 2011, 10:54

pěkný ale ten lesk v hlíně a stav je zvláštní

KOČIČÁK

12. 07. 2011, 10:55

dnes to bude debata se 100komentáři

duker

12. 07. 2011, 10:56

máš to pěkně nastrojené . Zaměřil jsem hloubku 27cm

ignoj

12. 07. 2011, 10:56

hóóóóóóódně zajímavej nález........ jinak pěkný

ignoj

12. 07. 2011, 10:57

hóóóóóóódně zajímavej nález........ jinak pěkný

ignoj

12. 07. 2011, 11:00

"Konečně stříbrnej" 10. 5. 2011- - - - tomuhle bych i věřil, ale dnes????

SALLMON

12. 07. 2011, 11:06

No nevím nevím ale nejsem odborník Rád si počkám jak tohle dopadne

aurumann

12. 07. 2011, 11:07

Ať se koukám jak se koukám, nic ve zlým ale mám pocit že tady chce někdo školit mincovní sběratele a další zkušené numizmatiky, přesně jak říká martiga-novodobý padělek

Smirtak

12. 07. 2011, 11:10

pěkně nás tady houpeš nejsi dobrý lhář, ale kolečka jsou parádní

ignis

12. 07. 2011, 11:15

Ǔžasné mince, ako nové.

ferru

12. 07. 2011, 11:24

Tohle vypada zase na peknou levarnu

mmmmm

12. 07. 2011, 11:32

To: Schoty -Přeji ti aby si už konečně našel stříbrnou minci a nemusel si podvádět, pak teprve pochopíš že mince vytažená ze země vypadá trochu jinak.

KOČIČÁK

12. 07. 2011, 11:33

KOČIČÁK

12. 07. 2011, 11:34

Zaměřil jsem hloubku, ta byla 27 cm. Zaryl rýč, a obryl čtverec, a vydloubl. Byl jsem překvapen, že je to samej písek, tmavej ale tvrdej. Signál stále silnej, tak jsem se dohrabal až do hloubky asi tak 25 cm

CheGuevara

12. 07. 2011, 11:35

trapný

Cajk

12. 07. 2011, 11:39

Že by nám tu chtěl někdo podvádět No počkáme si na názor odborníků

boldrick

12. 07. 2011, 11:40

Jedním slovem Fake

mmmmm

12. 07. 2011, 11:42

Kočičáku poslal jsem ti Mail, mrkni na to.

tukan

12. 07. 2011, 11:46

... jj. . okurková sezóna... proč se nepochlubit moderními falzy... jen nechápu, proč to má nekdo vůbec za potřebí tohle dělat...

KOČIČÁK

12. 07. 2011, 11:46

mmmmm -nic nedošlo, o co jde?

FnuK

12. 07. 2011, 12:05

Se 100%ní jistotou jsou novodobě vyražené.

dzamuch

12. 07. 2011, 12:10

Minulej týden jsem byl v Kutné hoře a napamátku jsem si koupil grošíka mají to moc pěkně udělaný ale to co posílá Schoty na ukázku vypadá ůplně jinak tak nevím kde je pravda

rivall

12. 07. 2011, 12:13

kobra1

12. 07. 2011, 12:16

HA Ha 

Vlasov68

12. 07. 2011, 12:18

Nejsem žádnej NUMISMATIK ale tady něco nesedí. Takhle pravidelnej. . a oba. Většinou bývaj rozklepané a "ostříhané". Takoná ražba, zachovalost a "naleštěnost"? A že jsi to tam ještě neproluxoval?? Já bych se odtamtud nehnul.

milda001

12. 07. 2011, 12:19

Tady není co řešit. Zlatej dukát?

http://www.budoucnost-hb.cz/historie/co-mozna-nevite/co-mozna-nevite---prispevky/ceskaarakouskamena-dil2

Backwood

12. 07. 2011, 12:31

Akorát tedy nevím, jestli je to pokus o vtip, nebo vážně míněný podvod...

Takaru

12. 07. 2011, 12:31

Hm... , kolega numismatik se asi zasměje. Jako trénink ostražitosti pro nás ostatní ale dobrý. Jo, ten trávník na zahradě očividně potřebuje trochu víc péče.

boldrick

12. 07. 2011, 12:31

No co - tak se mu povedlo kopnou odražek dukátu ve stříbře - tak má RRR - né jen sranda, ale admin by to mohl přemístit do FAKE

CheGuevara

12. 07. 2011, 12:32

Backwood takovejch příspěvků tu je víc, jen si málokdo všimne. .

Burchinal

12. 07. 2011, 12:35

A rychle s tím do muzea. Takovou vzácnost tam ještě nemají a jistě tvoji poctivost náležitě ocení. Například hlasitým smíchem

Pardus

12. 07. 2011, 12:36

TOP 10 

Burchinal

12. 07. 2011, 12:37

A rychle s tím do muzea. Takovou vzácnost tam ještě nemají a jistě tvoji poctivost náležitě ocení. Například hlasitým smíchem

zdenal007

12. 07. 2011, 12:42

že si s takovým článkem dá někdo tolik práce... ale účel splnil, spousta komentářů...

outdor

12. 07. 2011, 12:57

Jsem zvědav zda se k tomu Schoty vyjádří......

Krt z Kunratic

12. 07. 2011, 13:18

Půda a hloubka jako křen, adrenalik k nezaplacení ale ty mince jsou nějaký divný.

Nic ve zlým ale to asi nebude pravé, pár velkých stříbrných už jsem našel.

aspire82

12. 07. 2011, 13:31

Paráda, jen tak dál, tyhle polský mincovny jsou opravdu krásný

mafug01

12. 07. 2011, 13:32

FFAAKKEE jak CIP

Wenn74

12. 07. 2011, 13:39

ten Vašík II to neni origo na 100 %, někdo si z nás asi dělá prdel

Gustík Šveců

12. 07. 2011, 13:44

je sice pravda že písek mince uchovává v dobrém stavu, ale myslím si že toto je práce novodobá.

manowar

12. 07. 2011, 14:06

sice jsem nikdy stribrnak nenasel, ale tohle pozna i male decko, ze to v zemi nikdy nebylo Tomu uveri leda kojenec April byl pred par mesici, pristi bude az v roce 2012

manowar

12. 07. 2011, 14:07

NIC PROTI, ale jsou to odlitky... je tam videt takovy sum, takovy typicky povrch, ktery je i na odlitcich litych na ztraceny vosk do nejkvalitnejsich materialu...

manowar

12. 07. 2011, 14:08

Pozitivni casti odlitku se vycizeluji snadno, ale propadliny-prohlubne se cizeluji spatne;)

manowar

12. 07. 2011, 14:10

Rekneme si to narovinu - ten povrch minci stoji zaprd... hlavne druha fotka od spodu, mince v levo, detaily jsou mirne "jete", neostre, navic povrch je typicky odlitkovity...

Backwood

12. 07. 2011, 14:36

Nehleděna to, že foto z terénu opravdu nevypadá na zpustlou, kopřivami zarostlou zámeckou zahradu...

Také prosím admina o zařazení tohoto příspěvku do sekce, kam náleží

oldironsides

12. 07. 2011, 15:08

a jajajaj!!!!!! to je zase po delší době rachot. .

mafug01

12. 07. 2011, 15:09

Mimochodem co je to vlevo za minci??

Tomín

12. 07. 2011, 15:15

Tak schoty naco čekáš, už máš dost názoru. řekni nám pravdu. 27,25cm. nebo 35kčs v infocentru???

Jenn

12. 07. 2011, 15:19

To by mě zajímalo proč asi žádá rejpaly aby mlčely, takový fake už jsem dlouho neviděl a ani jsem neviděl mrcasníka chodit se zahradním rýčem. Máš kamaráde z ostudy kabát.

fagin

12. 07. 2011, 15:24

Kolik si toho vypil kolego.

fooffr

12. 07. 2011, 15:32

Ještě řádné kladivo jest zapotřebí, vypočítati sílu úderu a praštiti i rázem zázrak staniž se, ze stříbrného dukát zlatý bude.

Pittbull

12. 07. 2011, 15:51

Jsi ubožák kterej si myslí že jsou tu dementi kteří nepoznají že blafuješ.

eboko

12. 07. 2011, 16:12

no já nevim, je fakt že takovýhle mince jsem ještě ani v ruce nikdy neměl, ale moc nevěřim že to může někdo takle kopnout, pomalu každej stříbrnák co vyleze ven je hodně špinavej a citronka se musí hodně snažit aby to vyblejskala takle jak to máš ty. Tohle je ale vtip!

Jihlavan

12. 07. 2011, 16:22

kdyby to alespoň bylo vtipný...

keksos1

12. 07. 2011, 16:46

hej hej to uz asi neni ani vtipneeee pekne som sa zasmial ako to tu citam ani ta kopřiva tam neni to je smola co Schoty?

greenthumb

12. 07. 2011, 17:00

to ja zase vtipek , hned me to trefilo do oka, takze cist diskuzi je zbytecne...
palec dolu...

mnarek

12. 07. 2011, 17:03

Tak toto snad ani nemysliš važně ne? Kdyby si někdy viděl PG Václava II. , tak to sem snad ani nedáš ty vole, taková ostuda. Už sem radši nic nedávej ty tragede

M1976

12. 07. 2011, 17:04

Schoty tak to je hodně trapný pokus

spion

12. 07. 2011, 17:30

projdi to tam znova, nedivil bych se kdyby tam byl i darovák

Antares

12. 07. 2011, 18:06

Touha zviditelnit se, a zároveň ze sebe udělat absolutního pitomce je koukám nekonečná...
Ale to bude nejspíš jen puberta, a touha po opravdovém nálezu.
Až vyroste bude na tom třeba už líp.

Fieldmaster

12. 07. 2011, 18:11

Pražáček jsem už nějakej našel, a dovoluji si říct, že ani jeden neměl tak precizně přesnou ražbu jako tento. "Tenhle" jsem dostal v hliníku, když mě v roce 1979 Praha vítala jako nového občánka!

jano-789

12. 07. 2011, 18:38

trapas

ahasver

12. 07. 2011, 19:06

Staré pověsti České, také krásné povídání... takovým vtipům se za mých mladých let říkalo "kameňák". Ten rýč by potřeboval srovnat plech, a co ředkvičky, nebyly letos dřevnaté?

Krutor

12. 07. 2011, 19:11

No bóže, to se toho stalo.... Určitě z toho tejden neusnu... Na zasmání dobrý, ale nevím, proč se někteří lidi u toho rozčilují...

judy

12. 07. 2011, 19:44

dva hliníkový pražáky už jsem taky kopnul, asi se někdo dobře baví.

schoty

12. 07. 2011, 19:46

No to jsem přesně od vás čekal, samé úšklebky, ale tak jak jsem to napsal, tak jsem to našel--není to foceno na místě nálezu, bylo tam dost šero, a pršelo. Mince jsem před focením zhruba ocistil. Nikdo z vás ale nenapsal co co je zač. Je mi jedno co si otom myslíte, já to tak našel, vykopal a napsal. Pár grošu jsem tady vyděl, a proč by tyto v té době jako nové nemohly být hned straceny při jakékoli činosti. A že si někteří myslí že je to hliník, tak se moooooc pletete. je to stříbro, . Nebo jsou čokoládové. Tak se dohadujte dál Schoty

Tomín

12. 07. 2011, 19:51

pokračování pohádky. jdu spáááááát...

čumim

12. 07. 2011, 19:52

Mám takovej pocit, že tu budeš mít novou přezdívku Shity , ale kolečka jsou to hezký

cortes

12. 07. 2011, 19:59

schoty.. nezamotej se do toho.. tak proč ta díra atd.. kluci mají pravdu..

predeathor

12. 07. 2011, 20:15

... pokud si to našel tak fajn ale měl si dopsat : foceno po očistě, naaranžováno doma na zahrádce ať to má atmosféru atd, atd, cokoli...

martiga

12. 07. 2011, 20:16

schoty, ne všichni se tady smějí. já například nehodnotím nálezové okolnosti které jsi popsal, jenom se snažím objektivně zhodnotit ty mince a napsat svůj názor, který může být i chybný protože nejsem profesionál numismatik, ale. tyto mince jak již někdo psal dělali ručně t. j. váleček stříbra vytepali do plíšku a pak stříhali nůžkama do tvaru kolečka. to znamená že okraje byli nepravidelné. obě ty mince které prezentuješ jsou dokonale kruhy alespoň to tak vypadá. i ta ražba je dokonale souměrná bez posunu. navíc nezdá se mě hříva toho lva a tvar korunky. u toho groše. jenom chci říct že jsi nejspíš našel novoražbu starých mincí.

schoty

12. 07. 2011, 20:21

Je vydět že sem se dají posílat jen nábojnice, přezky, knoflíky, rolničky, a td a td. Tohoto (šmelcu mám v příspěvcích až dost)nato umíte odpovědět přesně, ikdyž někdo napíše coco je a většina jen přitakává. Chlapi, kluci, i děcka co sem píšou, tak jsou to falza, či néé. Kolikrát sem někdo poslal nějaké mince, a hned jste napsali že jsou to falza( padělky). Já vám to nedokážu u jakého zámečku jsem to našel-ikdyž jsem to fotil jinde, ale tak jak to namne vykukovalo, Ted už vím že když najdu třeba bronzové meče, či sekery, tak si to nechám jen pro sebe. a at to tak dělají i ti další. Schoty

schoty

12. 07. 2011, 20:26

Martiga díky, konečně pořádné vyjádření za těch osmdesát příspěvku. Nasel jsem poprvé něco takového, a nejsem znalec, ikdyž už mám 5 stříbrnáku, -Ferdinanda, a Leopolda a to jsou šlupičky.

ametyst

12. 07. 2011, 20:30

ha ha ha ratatatatatatatat dobrej for nějako mě tam chybí cosi opomenu detail ražby, ale opptřebení v době používání nikdo nezapře, hlavní je to že Ti to udělalo radost!!!

ametyst

12. 07. 2011, 20:33

pokud nebudeš línej tak se podívej do mojich příspěků jak má vy padat ptravej nádhernej Pražák a to jich mám několik

ametyst

12. 07. 2011, 20:33

ha ha ha ratatatatatatatat dobrej for nějako mě tam chybí cosi opomenu detail ražby, ale opptřebení v době používání nikdo nezapře, hlavní je to že Ti to udělalo radost!!!

schoty

12. 07. 2011, 20:46

Ametyst tak jsem jokl na ty tvoje Pražáky. taky bych mohl říkak pěkná koupě z Aukra. Koupil jsi ho. co. Jsou přeci novoražby, a jsou jak ty opravdu staré a používané. Jsi v prdeli, když to kupuješ po internetu a pak se tady chlubíš žes to našel. Tak jak to je, taky ti nevěřím.

ferru

12. 07. 2011, 21:02

JJ neco najde, prijde domu. Vycisti to, vezme fotak jde na zahradu, vykope díru, mince strci do drnu a mysli si ze z toho udelá AMERIKU, jo hochu to si prestrelil. Priste sem posli darovak co si kopnul a hezky na ryči vyfoť.

Jenn

12. 07. 2011, 21:04

Schoty jsi opravdu chudák když se chceš zviditelnit takovýmto způsobem, nebo si snad opravdu myslíš že ty falza jsou pravé? __

Luftreisen

12. 07. 2011, 21:06

Mimo diskuzi: zabývá se zde někdo pražskými groši, co se týče jejich různých ražeb Potřeboval bych pomoc s určením. Vím, že exisuje nějaké dělení podle jakýchsi Smolíků, ale to je asi vše co vím. Prosím ozvěte se.

lcap

12. 07. 2011, 21:19

Schoty-nic si z toho nedělej taky jsem mněl to "štěstí" a kopul jsem hliníkovej groš. Mince vpravo novodobá replika groše VáclavaII, mince vlevo novodobá replika zlatého dukátu Karla IV hádám že má průmněr 30mm.

lcap

12. 07. 2011, 21:22

Schoty-nic si z toho nedělej taky jsem mněl to "štěstí" a kopul jsem hliníkovej groš. Mince vpravo novodobá replika groše VáclavaII, mince vlevo novodobá replika zlatého dukátu Karla IV hádám že má průmněr 30mm.

Kajman1

12. 07. 2011, 21:25

Nevim co napsat. Mince se mi líběj, ale když jsem si přečet komentáře některých lidí o kterých vim, že jsou přez mince machři(což já nejsem)tak nevim co napsat. V každym případě jsis to slíznul. jestli oprávněně nebo ne to už je na tvým svědomí.

čumim

12. 07. 2011, 21:32

Kočičák-Jendo už to bude. Moc s tím šampaňským netřep, ať si nerozbiješ lustr a co popřát? Snad všem mnoho hezkých kopanců, kamarádství a upřímnosti

M1976

12. 07. 2011, 21:36

Ve šmitách se na kovadlinách roztepávaly na plechy předepsané tloušťky. Nůžkami se plechy rozstřihávaly nejprve na čtverečky
, pak na kotoučky čili šrotlíky. Tyto střížky ještě očistili tzv. lorýři čili běliči, klopíři je srovnali a hromádky stříbrných kroužků
převzal razič (pregéř) se svým pomocníkem. Sedávali na pregéřských stolicích před špalky (Stoky),
pomocník vkládal plíšky mezi dvojitá razidla, pregéř musel každou ražbu dokonale provést jedinným úderem kladiva do horního razidla. Tak si dokážeš představit kvalitu ražby mince.

martiga

12. 07. 2011, 21:44

pregéř mohl zkazit maximálně každý pátý, co skazil navíc musel uhradit ze svého, nebo alespoň nedostal prémie :) těch pregéřů bylo víc najednou v jedné místnosti, to znamená že po nějaké době přišli všichni o sluch :)

martiga

12. 07. 2011, 21:45

pregéř mohl zkazit maximálně každý pátý, co skazil navíc musel uhradit ze svého, nebo alespoň nedostal prémie :) těch pregéřů bylo víc najednou v jedné místnosti, to znamená že po nějaké době přišli všichni o sluch :)

standovamama

12. 07. 2011, 21:47

jak píšeš že to není z místa nálezu tak proč děláš z lidí blbce a fotíš si to na posekaný zahradě pod okrasným smrčkem ty jaryne? já našel hovno a taky sem ho sem neposlal

18

12. 07. 2011, 21:50

Kočičáku, těch příspěvků bede asi ještě víc, nálezce doplnňuje fakta. Jinak pro dnešek dobrý odhad!

standovamama

12. 07. 2011, 21:51

PS. nick si změnˇna zahradník

Gustík Šveců

12. 07. 2011, 22:01

ježiš tak ho nechte napokoji von ví že už má z ostudy kabát, ale tak když má takovou radost tak proč mu jí kazíte jak vidíte i falešné groše dokážou člověku vykouzlit úsměv na tváři aj ten příběh k tomu musel dát práci a za to ta uznávám Schoty

HonzaH

12. 07. 2011, 22:27

schoty-nebyl jsi náhodou na hradě Svojanov?? tam je prodávaj za 35kč, a maj je ve více barvách, když budeš chtít tak ti je pošlu, aby jsi mohl v těch pohádkách pokračovat, dlouho jsem si tu tak nepočetl

koholik

12. 07. 2011, 22:34

no, jsem sice válkař, ale jestli toto leží v zemi tak se dám okamžitě na mince :D
gajvr: s tim hovnem si mě rozesmál jak cyp

koholik

12. 07. 2011, 22:36

jinak děkuji M1976, martiga za osvětlení ražby mincí... ani ve snu mě nenapadlo, že se stříhaly mince ručně atd tad... ikdyž je to logické, v té době nic asi jiného neznali... díkes kluci

bublak

12. 07. 2011, 22:43

Schoty mrkni na můj příspěvek. Můj první stříbrňák.

ExtraligaHk

13. 07. 2011, 00:03

vánoce, vánoce přicházejí prosím admina o zařazení tohoto příspěvku do TOP 10

hypo1

13. 07. 2011, 00:17

Hrábnul jsem si do kalhot a byl jsem překvapen - byl tmavej, ale tvrdej. Změřil jsem dýlku, ta byla 27 cm... To jsou pohádky jak od Boženy Němcový! Ve skutečnosti to Schoty nebo někdo jinej koupil v e-shopu Drakkarie a samozřejmě ty mince nejsou pravý. Repliky pražskýho groše jsou tady:
http://www.drakkaria.cz/umelecke-kovarstvi/kovane-vyrobky/prazsky-gros. html

http://drakkaria.cz/umelecke-kovarstvi/kovane-vyrobky/prazsky-gros-vaclava-ii. html

A repliky dukátu, kterej je v originále ze zlata, jsou tady:
http://www.drakkaria.cz/umelecke-kovarstvi/kovane-vyrobky/dukat. html

http://www.drakkaria.cz/umelecke-kovarstvi/kovane-vyrobky/dukat-karla-iv---pomedeno. html

Vasilij1

13. 07. 2011, 00:36

teda pánové za 1 deb 120 příspěvků,, , to tu dlouho nebylo ale levota je jasná na první pohled, bohužel si někdo udělal akorát trapas

Vasilij1

13. 07. 2011, 00:38

teda pánové za 1 deb 120 příspěvků,, , to tu dlouho nebylo ale levota je jasná na první pohled, bohužel si někdo udělal akorát trapas

Vasilij1

13. 07. 2011, 00:41

http://img10.allegroimg. pl/photos/oryginal/17/11/39/82/1711398245_1 jinak takhle bych si představoval nějak stranu groše. . a ne odlitý a koupený v prioru

josef švejk

13. 07. 2011, 02:03

smutný..

Krutor

13. 07. 2011, 10:06

Schoty: Je zajímavé, že nikoho z diskutujících ani nezaujalo to, že někdo zakopal dvě stříbrné repliky tak hluboko (zahodit repliky za pár stovek?)... Nebudu tě z ničeho obviňovat, jak většina ostatních, protože je to blbost. Primárně ti musím věřit, že se všechno stalo tak, jak jsi napsal. Prostě jsi v dobré víře skočil na špek. Ostatně, i tak se ti ten špek vyplatil, ne? Kromě toho jsem si v článku nikde nevšiml, že bys někomu něco vnucoval a i tak dost lidí skáče jak čertík z krabičky, že jsi je chtěl podvést... Tihle lidé většinou probrouzdali internet, viděli pár fotek a teď neváhají dávat na odiv "své znalosti"(v příspěvcích mají většinou nulu).
Že jde o odlitky je vidět na první pohled i na těch neostrých fotkách, ale pokud jsi nikdy žádné neviděl a nemáš srovnání, tak tě to mohlo zmást a kritický pohled zmizel v nadšení... To chápu. Pořád ale nevím, proč bych se ti měl posmívat, nebo proč by ses měl za něco stydět. Stydět by se měli hlavně ti, kteří se tvé dobré víře v pravost mincí a událostí tak jak se stali, bezostyšně vysmívají a myslí si, že oni jsou ti nejchytřejší pod sluncem. Ostudu si uřízli hlavně oni!
Ti rozumnější v klidu napsali, o co jde a příliš se nevzrušovali a taky celou věc nerozváděli do absurdna. Těm děkuji i za tebe. Navrhoval bych požádat admina, aby tvůj příspěvek přesunul do sekce "falza a repliky" a tím to celé uzavřel. Bude se tam vyjímat i s těmi 120komentáři...

Gibbon

13. 07. 2011, 10:54

Ale Krutore, že se nestydíš zakopávat ty falza tak hluboko, aby se chudák Schoty tak nadřel a když se na to tady přijde, tak ho tu ještě veřejně utěšovat. Uřčitě se v duchu hrozně bavíš, no fuj fuj fuj Krutore, seš ošklivej mrcasník.

jsem zloděj a lhář

13. 07. 2011, 11:32

koukám koukám ale hlava mi to nebere, čtu to kolem žasnu! ale prdel si dělej jinde přece mi je už 87 a ze starých lidí si děti legraci nedělají

KOČIČÁK

13. 07. 2011, 11:42

Krutor píšeš zařadit do falza a repliky, mo já bych dal do top 10  2011

Gustík Šveců

13. 07. 2011, 12:33

Hypo 1 : tak ty si to rozsek

CB

13. 07. 2011, 12:34

Nejsi Šumavákův příbuznej?

mafug01

13. 07. 2011, 12:41

Já jsem kopl taky docela čisťounký a je pravý http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=34449&mm=1&vd=1

hypo1

13. 07. 2011, 12:48

mafug01: Tohle jsou ale do očí bijící repliky, to musí poznat i začátečník, kterej se jen okrajově zajímá o mince, navíc jsou koupený v Drakkarii-to je taky hned na první pohled jasný a zřetelný

Gustík Šveců

13. 07. 2011, 13:05

http://www.antiquanova.cz/cs/cechy-vaclav-ii. -prazsky-gros-1278-1305-stribro-999-1000-replika-mince? ItemIdx=0&id=1345

hypo1

13. 07. 2011, 13:08

kroky160: Na tvym odkazu to neni on. Ten na fotkách od Schotyho je z Drakkarie

Gustík Šveců

13. 07. 2011, 13:23

Hypo 1 : máš pravdu ale neni mi jasný jestli to opravdu našel nebo jestli si to koupil a zakopal

Kajman1

13. 07. 2011, 13:33

Ještě by tu byla šance, že to tam nějakej kolega zahrabal schválně, aby se dověděl, jestli mu někdo nemrcasí v rajonu. To by tam ale dal nejspíš jednu a druhou někde dál. Prase by to rozhráblo stejně tak terénní úpravy a kusy by nebyli u sebe. Takže zbívají dvě možnosti co se týče tý hloubky. jednu jsem napsal jako první a k druhý se nebudu vyjadřovat, protože jsem u toho nebylMě by se líbyli i ty repliky kdybych je našel

kim

13. 07. 2011, 14:39

Kajman1 >jj moje slova

lebkoun

13. 07. 2011, 14:53

Proč by někdo kupoval celkem drahé kopie a schválně je nechával zakopané na zkoušku pro jiného hledače? To tady bylo už vícekrát a nejednalo se pouze o názor na zakopání kopií mincí, ale i militarií. Je to blbost! Kdo z Vás by jen tak vyhodil cca 100kč a více??? Ano, také jsem několikrát našel schválně odhozené artefakty nastražené jinými hledači v podobě PB odlitků apod., jenže cena takových blbin je nula, nula, nic. Takže se přikláním k názoru že buď jde o výmysl autora a nebo třeba o nějakou nenalezenou schránku s pokladem pro dětský tábor atd., pokud to tedy skutečně vykopal.

MRKVIČKA

13. 07. 2011, 15:21

V-Y-M-A-Z-A-T

PeteCZ

13. 07. 2011, 15:33

Hahaha, ja se smeju... nakoupim falza a budu je zakopavat

fooffr

13. 07. 2011, 16:06

130 asi nebude konečné číslo.

lebkoun: To stím táborem mi řipadá celkem reálné nebo nějakej dětskej oddíl jestli je v okolí.

mafug01

13. 07. 2011, 16:17

U takových je nejreálnější to, že si je koupil, zakopal a taky pípl Asi chudá lokalita tak si chtěl udělat radost....

ametyst

13. 07. 2011, 17:10

přátetelé moje poslední HOWG:mince zde viděná je na sto procent falz!!! nehádejte se k vůli někomu kdo se chtěl zviditelnit, třeba to byl žert, alespoň je o čem diskutovat. Ani jedna mince nebyla tak precizně vyražena jako je tento odlitek, pokud má někdo zájem se podívat jak vypadá Václav II  je v mých nálezech a pro úplnost jich mám více po dohodě se můžete přesědčit že mám pravdu, dále odkaz na sběratele grošů, WWW sbírání. CZ  Hodně štestí a jak budu mít čas tak se pojedu podívat jestli tam nějaká Václavka nezůstala, prozradím Vám dokonce lokalitu jsou to Štoky, Jihlava, Havl brod, HODNÉ ŠTĚSTÍ

kuper

13. 07. 2011, 18:26

Bo. a ste jak priblby, kto by zbytocne kupoval drahe kopie... kdyz si je muze zadara pozbyrat klydne na polu... ovsem ak ma detektor Schoty pokud jsi ich kopnul tak podle mne jsou prave

hans.poa

13. 07. 2011, 18:49

Sakra, stálo ti to za to, rozrývat tak hezky posečený trávník???

schoty

13. 07. 2011, 20:56

Pánové, děti, či co jiného, jste všici v právu, ukájíte se. Dělá vám to asi dobře. Co nadělám, jsou to falza, já nepsal že jsou pravý. Ale tak jak jsem to napsal, tak jsem to kopl, a pak dofotil jinde. Je vydět že není vše stříbro co se třpití. Kdybych poslal kultovní sekeru z doby bronzové, ale jen odlitek ze sádry, bude tady taky štvanice na mne, že je to podvrh, a že to takto nevypadá. Věděli byste taky hovno, když jste nikdy nevyděli originál. Ted abych se bál poslat děco z hledačky, aby jste mne zase meprali, a že jsem dnes byl. Zamyslete se nad sebou, a jestli jste negramoti, tak múžete pokracovat. Schoty

CB

13. 07. 2011, 21:26

Tak já teda budu pokračovat, ju? Nechápu, proč si kvůli tomu rozryl zahradu? Stačilo poslat nekvalitní foto mincí + tu pohádku.

HonzaH

13. 07. 2011, 21:45

schoty-člověče, myslíš že tady jsou kluci co hledaj čtrnáct dní a někdo z nich nepoznal origo od falza?? nevím proč se tady čertíš když si za všechno můžeš sám a jestli tady někoho nazýváš negramotama, tak abys někdy někoho někde z kluků nepotkal někde v terénu!! Ty jsi strůjcem toho všeho, tak se nediv že tě roznesli na kopytech, místo toho aby jsi se omluvil a řekl popravdě jak to bylo tak tady řikáš dál tvoje pohádky.

standovamama

13. 07. 2011, 22:17

ametyst. tak dík poslední fleky za barákem a ty to tady práskneš. To zas bude mit bába na pumpě ve štokách narváno

Gustík Šveců

13. 07. 2011, 22:42

Schoty-negramota si ty radši si kontroluj pravopis! za tohle si můžeš sám neměl si to sem dávat

Krutor

14. 07. 2011, 01:46

Gibbon:

"Ale Krutore, že se nestydíš zakopávat ty falza tak hluboko, aby se chudák Schoty tak nadřel a když se na to tady přijde, tak ho tu ještě veřejně utěšovat. Uřčitě se v duchu hrozně bavíš, no fuj fuj fuj Krutore, seš ošklivej mrcasník. "

To myslíš vážně? Bohužel mě neznáš, jinak bys věděl, že já si srandu na rozdíl od tebe nedělám. Nikoho jsem neutěšoval. Pouze jsem konstatoval jak se věci mají. To je asi ale nad tvé schopnosti, pochopit psaný text, že? Já neřvu s davem jako ty a většina ostatních. Spoustu lidí od přispívání na DW právě tyhle výlevy odradí od další činnosti. Na druhou stranu jsem si všiml, že nemáš ani jeden příspěvek... Čím přispěješ ke společné zábavě ty? S vlastní kůží na trh se ti nechce, ale machrovat kvůli tomu, že se někdo spletl to ti jde velmi dobře, co?

Gibbon

14. 07. 2011, 08:55

Krutore, Krutore, koukám, že ti toho pánbůh do hlavy moc nenadělil. Až budeš příště v lese zkus si omlátit hlavu o strom, ju? !

fooffr

14. 07. 2011, 09:43

Sranda je sranda, ale všeho moc škodí, myslím že takto půjde DW brzy do pr... e, každý jsme se vyjádřili, ať už s humorem či jízlivě, polovina z nás překopala na zahradě své kopřivy ať už s úspěchem či bez tak ruku na srdce a běžme raději do terénu co Vy nato...

kim

14. 07. 2011, 10:14

fooffr >no máš pravdu že poslední měsíce má DW klesvaou tebdenci diky některým přispěvovatelům, či diskusím..... no to je hold ta internetová evoluce

kim

14. 07. 2011, 10:16

Krutor :nic ve zlém s těma příspěvkama tos netrefil... hodně lidi co sem chodí dlouho a i dýl než já své přispěvky nechalo smazat. A já to udělal taky...

Krutor

14. 07. 2011, 10:28

Gibbon: To je všechno? Reakce hodná skutečného mistra... Došly ti argumenty, tak jsi začal s jízlivostí a urážkami? Nic nevysvětlíš, nerozebereš, neobhájíš si svůj postoj a mě se budeš vysmívat. Jsi nula.

Krutor

14. 07. 2011, 10:41

Kim: To máš asi pravdu, že někteří si je nechali vymazat. Proč sem ale vlastně pak chodí, když s tím, co dělají ostatní, nesouhlasí? Občas jsem takové chutě měl taky, ale to by se pak tenhle web mohl rovnou zrušit, ne? Čeho si tím vymazáním dosáhl? Co je jednou venku už neschováš...
Pokud nechci uveřejňovat nálezy, je to jen má věc, ale proč za to kritizovat a vozit se po ostatních? Že nedělají zrovna to, co já považuji za správné. Dost často ti největší kritici a posměváčci nemají ani jeden příspěvek, ani se nijak závratně na webu neangažují, ale když si můžou beztrestně rýpnout, tak to s rozkoší udělají. Pro ty mám jen jedinou radu: "Pokud se Vám tady nelíbí, změňte lokál! "

kim

14. 07. 2011, 11:13

Krutor : výmaz v mém případě i připadě lidi co znám, je to zdůvodu takovejch to a podobnejch debilních diskusí o hovně. Díky hrdinům diskusi skrytej v anonymitě dětskýho pokojíku. Kteří dokaži člověka jen nasrat. Ale DW je o koukáni a psaní, tak koukám a píšu A když népíšu sem, tak do časáku

CB

14. 07. 2011, 11:18

Sakra, nemám ani jeden příspěvek, jsem nula Za 6 let jsem asi nic nenašel

schoty

14. 07. 2011, 11:27

Díky Krutor, jsi jedinej a pár jidí, kteří se mne zastali, a ti největší rejpalové, z řad mladejch cucáku kteří ani možná nevlastní detektor je tu nejvíce. Ale vydíš to sám, postavil jsi se zamne, a užtě budou lustrovat. Myslím že otom není tento web.

kim

14. 07. 2011, 11:36

schoty :už jsem to psal víckrát-jak píšeš :o tom web není. aAe lidi hold ještě nepouživaji celou kapacitu mozku tak je omluv

Gibbon

14. 07. 2011, 11:58

Ahoj CB jsem rád, že nejsem samotná nula na tomhle webu
Krutor ješte nechápe hodně věcí. Jen by mě zajímalo kolik mu je let, abych byl schopen posoudit jak je to s ním vážné.

Gibbon

14. 07. 2011, 12:04

Krutore, nerozčiluj se tolik, praskne ti cévka v mozku a skončíš po zbytek života pod dohledem statného ošetřovatele.
A už mi to prosím tolik nenandavej, nebo si koupím ten nejdražší detektor a začnu hledat a nálezy dávat sem na web. To přísahám!!!

hypo1

14. 07. 2011, 12:15

Fakt zajímavá diskuze, ale stejně by mě zajímalo, jakej zákeřnej hajzl se baví tim, že koupí v e-shopu Drakkarie dvě repliky středověkejch mincí za nějakejch 180 Kč a zakope je u zámečku kdesi u Prahy

PeteCZ

14. 07. 2011, 13:24

hypo1, kolik ti drakkaria plati za reklamu?

mnarek

14. 07. 2011, 13:27

Schoty- běž si na tu zahradu, kde si zakopal ty sračky ještě naliskat

Kajman1

14. 07. 2011, 13:31

lebkoun. Nikde jsem nepsal, že by to někdo koupil a hned zakopal. To by byl nesmyslAle doma máme spousty klumpů v krabičkách. Tak jsem to myslel.

ExtraligaHk

14. 07. 2011, 14:42

Celej tenhle příspěvek je jedna velká šaškárna. Schoty moc dobře věděl co dělá, jak se tady pak ještě obhajoval a víc a víc se do toho zamotal. Nechápu jak se ho může ještě někdo zastávat. Schoty není hledač ale lhář.

trasyk

14. 07. 2011, 15:24

ExtraligaHk: Hele hele kroť vášně. Schotyho znám osobně a myslim si že nemá potřebu schválně oblbovat lidi s falzama jako spousta zdejších náctiletých. Navíc tohle pubertální období má už pár desítek let za sebou. Takže pokud tvrdí, že to tam našel, prostě mu to věřim. tečka. Nebyl by první ani poslední, kdo vykopal falza, ať už mincí nebo války. Nálezy novodobých falz jsou už dneska relativně častý a každýmu je určitě jasný, že bude hůř. A myslim si že každej z hledačů, kdo hledá už nějakej čas našel pár různejch věcí na tak nečekanejch místech, že jen těžko si mohl domyslet, jak se to tam asi mohlo dostat... sám mám dost příkladů... Takže bych tu debatu uzavřel s tim, že v hledačskym světě je možný všechno.

marczus

14. 07. 2011, 17:39

tenhle server jde pomaludolu. na to vemte jed.

LUKYHA

14. 07. 2011, 17:56

Na tyto stránky lezu už jen tak jednou za 14 dni, ale začnu víc...... vždy se tu zasměju.

Krutor

14. 07. 2011, 19:47

kim: Jo, máš pravdu, celá tahle diskuze je na hovno. Dřív jsem si myslel, že k příspěvkům se budou přidávat nějaké obohacující komentáře, kterými se lidi trochu víc poučí a vzdělají, ale to byl omyl. Je to jenom o tom, kdo víc řve, na argumentech nezáleží. Co nám zbývá.... koukat a psát... Lidi jako Gibbon nejsou schopni normální debaty. Napsal jsem několikrát svůj názor, jak se věci mají, co si o tom myslím a jeho reakce? Nic! Pokusil se mé názory nějak vyvrátit, napsat svoje, nebo něco podobného? Ne. Jen posměšky a urážky. K věci o které jsem psal ani řádka, jen výsměch! A takový člověk bude vyjadřovat pochybnosti nad mým rozumem? K smíchu.

CB: Nebuď vstahovačný, ta "nula" byla něčím podmíněná, ale to jsi asi v textu nepostřehl.

marczus: Spíš rychle, jako celá naše společnost.

trasyk: Jsi odvážný jak Čuk a Gek. Kdybych měl hodnotit Schotyho podle komentářů, tak už mažu číslo z jeho mobilu... Zastat se tady někoho a nedostat od pologramotů nakopáno, prostě nejde. Za odvahu

Krutor

14. 07. 2011, 19:48

kim: Jo, máš pravdu, celá tahle diskuze je na hovno. Dřív jsem si myslel, že k příspěvkům se budou přidávat nějaké obohacující komentáře, kterými se lidi trochu víc poučí a vzdělají, ale to byl omyl. Je to jenom o tom, kdo víc řve, na argumentech nezáleží. Co nám zbývá.... koukat a psát... Lidi jako Gibbon nejsou schopni normální debaty. Napsal jsem několikrát svůj názor, jak se věci mají, co si o tom myslím a jeho reakce? Nic! Pokusil se mé názory nějak vyvrátit, napsat svoje, nebo něco podobného? Ne. Jen posměšky a urážky. K věci o které jsem psal ani řádka, jen výsměch! A takový člověk bude vyjadřovat pochybnosti nad mým rozumem? K smíchu.

CB: Nebuď vstahovačný, ta "nula" byla něčím podmíněná, ale to jsi asi v textu nepostřehl.

marczus: Spíš rychle, jako celá naše společnost.

trasyk: Jsi odvážný jak Čuk a Gek. Kdybych měl hodnotit Schotyho podle komentářů, tak už mažu číslo z jeho mobilu... Zastat se tady někoho a nedostat od pologramotů nakopáno, prostě nejde. Za odvahu

Krutor

14. 07. 2011, 19:48

kim: Jo, máš pravdu, celá tahle diskuze je na hovno. Dřív jsem si myslel, že k příspěvkům se budou přidávat nějaké obohacující komentáře, kterými se lidi trochu víc poučí a vzdělají, ale to byl omyl. Je to jenom o tom, kdo víc řve, na argumentech nezáleží. Co nám zbývá.... koukat a psát... Lidi jako Gibbon nejsou schopni normální debaty. Napsal jsem několikrát svůj názor, jak se věci mají, co si o tom myslím a jeho reakce? Nic! Pokusil se mé názory nějak vyvrátit, napsat svoje, nebo něco podobného? Ne. Jen posměšky a urážky. K věci o které jsem psal ani řádka, jen výsměch! A takový člověk bude vyjadřovat pochybnosti nad mým rozumem? K smíchu.

CB: Nebuď vstahovačný, ta "nula" byla něčím podmíněná, ale to jsi asi v textu nepostřehl.

marczus: Spíš rychle, jako celá naše společnost.

trasyk: Jsi odvážný jak Čuk a Gek. Kdybych měl hodnotit Schotyho podle komentářů, tak už mažu číslo z jeho mobilu... Zastat se tady někoho a nedostat od pologramotů nakopáno, prostě nejde. Za odvahu

Krutor

14. 07. 2011, 19:49

Omluva za tapetování. Nějak jsem se uklikl..........

fooffr

14. 07. 2011, 19:52

A palme do toho, bude to diskuse roku

Luftreisen

14. 07. 2011, 19:56

Kamarád našel vloni uprostřed příměstského lesa tolar Marie - Terezie. Čtyři lidi mu nezávisle na sobě řekli, že se jedná o novoražbu.
Nález může klidně souviset s dětskou hrou na poklad, už jsem takových "pokladů" taky pár našel. V jednom z nich, který byl zamčený malým visacím zámkem jsem našel hrst hračkových hliníkových mincí, ale byla tam i rakousko uherská pětikoruna z roku 1908, která byla vydána k výročí korunovace císaře FJ I. na uherského krále a ještě tan byly dva stříbrné prstýnky a jedna stříbrná náušnice. Děcka to zakopaly a už to tam zůstalo

schoty

14. 07. 2011, 20:00

Hypo1 hajzl jsi ty, měl jsem o tobě lepší mínění, Ted jsi umne klesl. Řadíš se k tem dementum, myslel jsem si že jsi charakter.

mafug01

14. 07. 2011, 20:08

schoty : Jsi mimo. A popros admina o výmaz příspěvku. A je klid.

fooffr

14. 07. 2011, 20:12

schoty: teĎ si to posral změň raději si nick

Pavoukov

14. 07. 2011, 20:29

KRUTOR, je mi tě líto, ted se všici naváží do tebe, ale že to dělý i hypo1 ted do schotyho, tak to se hodně snížíl na vážnosti. Na tomto webu si rádi vybíjejí zlost, ti šašci co si nakopili maskáče a flinty na kuličky. a hrají si na děsné machry. Schoty a ty naně ser. Jsou to slaboši

ametyst

14. 07. 2011, 20:29

SCHOTY!! Buď tak laskav a nenazývej lidi dementy!! Neznáš je osobně a nevíš s kým mluvíš a v Tvém případě ani nevíš s kým máš tu čest, na Tvůj přízpěk jsem reasgoval a řekl názor, o to Ti snad šlo. Omluv se za ty demenzy a pak jdi třeba do na tu tvoji zahrádku!!! Ametyst

Johnterry

14. 07. 2011, 20:51

lidi jste na sebe jak psi, a dalo by se říct v podstatě kvuli klukovske pí... ině, ale jak je vidno je to jen podrhnutí téhle onlinistické doby, kde si fakt nějací tipci vybíjej svoje komlexy, možná by s tím měli i ti admini už konečně něco provést, ale asi to neni nějaak už moc v jejich kompetenci co se i svobody slova týče... anebo je právě i tohle ten případ z kterého tento web žije, někdy fakt nechápu, tak ať se vám v hledání a i v osobním životě daří, a samozřejmě i tobě schoty

schoty

14. 07. 2011, 21:03

Ametyst a ti ostatní, když mne někdo nazve Hajzlem, tak jako Hypo1 a dementem, tak se bráním a vracím uder. Je mi úplně jasné že jsem tady skončil, a nedivyl bych se kdyby skončil i tento DW. To co tady někteří z vás předvádí a ty vše, ijaké výjevy, tak toto není ten pravej DW, o sbírkách, co se kde našlo, a muže najít a td. Někdo něco pošle, a vaše reakce jsou, upomínky na překlepy, jaký kdo píše hrubky, debilní přirovnávání toho či onoho nálezu k čemu to asi bylo, a nejvíc mne rozesměje, a stává se čím dál víc, že napíšou--joo to jsem taky jednou našel, a když koukneš k němu do přízpěvků, tak tam nic nemá, Já vám poslal muj nález, i když už vím že je to falza, ale vy jste jak slepici hrrr po flusu. už jsem se jednou omluvil, ale hovno platný. A předháníte se kdo dovede napsat horší výjev než ten druhej. Ale že to dělalají ti uznávaní znalci, tak to je pod jejich úroven. Já jsem dnes požádal o výmaz z DW, a vy buřici a štváči si tu honte čú... mezi sebou dál. doposud mi bylo potěšením být mezi vámi, ted je mi z vás na blití. Končím. -------Jo a nezaponente se bavit otom že tam a tam jsem udělal chybu. Schoty

Fieldmaster

14. 07. 2011, 21:05

to schoty: zrovna hypo1 tady beru jako mincičkářského guru, který už tu určil spousty mincí. Buď hledá a hledá na internetu, nebo má přehled. Sám jsem si některé mince ani s internetem nedokázal určit. Až předvedeš znalosti, či ochotu kolegům mince určit v takovém rozsahu jako on, tak pak teprve ho snad můžeš nazývat hajzlem. Do té doby si nech takové výrazy od cesty.

schoty

14. 07. 2011, 21:16

Fieldmaster, ty meumíš číst, on nazval hajzlem mne, vracím úder. Hypo1 znám dobře, vím že je to machr přes mince, vážim si ho, ale proc nanapíše falza, ale radši se řadí k těm ostatním co jen uráží. Kurva proč!!! rotože drží partu. Vypadal by blbě kdyby on někoho neurazil. Proč on k tomu něco nenapíše. Vyčkává. Hypo1 jestli tě to vzalo, tak to beru zpět.

Fieldmaster

14. 07. 2011, 21:29

to schoty: Číst umím
hypo1 napsal: Fakt zajímavá diskuze, ale stejně by mě zajímalo, jakej zákeřnej hajzl se baví tim, že koupí v e-shopu Drakkarie dvě repliky středověkejch mincí za nějakejch 180 Kč a zakope je u zámečku kdesi u Prahy

pokud si myslíš, že tím hajzel myslel tebe, tak si vztahovačnej, nebo jsi si je tam opravdu, než jsi je vykopal, sám zakopal!

schoty

14. 07. 2011, 21:31

Johnterry i tobě děkuji za podporu. Ty jsi snad pátej kterej nato kouká jinak než ti druzí. Už nebudu publikovat moje nálezy na tomto štváckém webu, a budu prosazovat zřízení a zaregistrování -znovuoživení toho DW, jak má být. A né aby se sem připojil každej náctiletej cucan. Přeji i tobě hezké nálezy, ale at je to pravé, byl bys štván jako já. Schoty

coolpix

14. 07. 2011, 21:33

Schoty: Ať čtu jak čtu nikde jsem nenašel, že by tě hypo1 nazval hajzlem. Napsal, že by ho zajímalo, kterej hajzl si dává práci s tím, že zakopává repliky. Tak se uklidni a raději si dvakrát přečti to na co reaguješ než tak učiníš.

schoty

14. 07. 2011, 21:38

Fieldmaster sakra, to si mám olízat prsty a přísahat že jsem je našel jak jsem to napsal. Doprdele co pořád chcete. V žádným e-shopu jsem je nekoupil a sám nezakopal. Z pionýra mne kdysi vyhodily, tak naco mám přísahat.
ožná kdybych nenapsal ten postup nálezu, tak je klid, a vy si tady nepřitakáváte.

Špageta

14. 07. 2011, 21:39

schoty: řekl bych, že ti Fieldmaster dal šach mat. Pročetl jsem si tuto náročnou diskusi a soudím, že se tu prezentuješ jako šílenec. Skonči tuto nepovedenou partii a nech si smazat příspěvek.

SALLMON

14. 07. 2011, 21:44

Tak tohle je panečku počteníčko... smutné

krbapp

14. 07. 2011, 22:28

stačilo odpustit si to trapný naaranžovaný foto z terénu a byl klid. omáčku jsi mohl nechat, dověděl by jsi se, že jsou to falza a hotovo. jo a souhlasím, že hypo1 je micičkářský guru, nic špatnýho neřek, smekám před ním...

Gibbon

14. 07. 2011, 23:12

Gratuluju Krutore, mlácení hlavou o strom u tebe zabralo, teď je z tebe intelektuál! Jen jsem ti zapomněl říct, že to má i vedlejší účinky, jako je třes rukou, proto si se tolikrát ukliknul. Muhehehehe

Krutor

14. 07. 2011, 23:20

schoty: To, co napsal hypo1 je bohužel dvojznačné a rozpoznat koho tím hajzlem myslel se prostě nedá. Tvé reakci se po všech těch sračkách, co se na tebe vyřítili, ani nedivím... Možná by měl hypo1 upřesnit, jak to vlastně myslel...

Vykašli se na to, nic nemaž, vztek za pár dní přejde a všechno půjde zase dál. Mě se stalo něco podobného a vím, co je to vysvětlovat něco lidem, kteří o žádné vysvětlení nestojí. Rozhodně nikam neutíkej, kdo by tady potom zbyl? Lidi ze kterých nikdy žádný příspěvek nevypadl? Pořád bohužel platí "za dobrotu na žebrotu" a na tom se nic nezmění. Když jsem viděl ty mince a jak jsi si dal s tím příspěvkem práci, tak mi bylo jasné, že jsi si strašně naběhl a co bude následovat, ale co naplat, žít se musí, nevěš hlavu a hlavně nikam neutíkej, neměň nick ani další podobné nesmysly! Utíkat není kam.

Artur--

15. 07. 2011, 00:09

To snad není možný, co tady je za lidský odpad. Takhle se tu baví milovníci historie? Tak bych typl, že většina z vás, co tu tak plivete, je jen banda zlatokopů a senzacechtivých slintálků. Najít falzum je jistě velice nepříjemné. To určitě autorovi článku stačí k slzám. Netřeba do něho ještě kopat.

ferru

15. 07. 2011, 00:49

Tohle je fraska a omlouvat;napadat, za nej prostredníci nemusi, je to odpad co sem poslal. Ví to, tak se musi vymlouvat na ostatni, kdyz ho stim jeho kekelem poslou do prd*le. a to je hola pravda. Nejde tu o zadne zlatokopsti jen o jeho hloupost. Jen se divim ze ten prispevek jeste admin nesmazal.

ametyst

15. 07. 2011, 04:54

to: ARTUR!!!! Napiš svůj názor na daný problém a nebo info, jakmile píšeš co je tady za lidský odpad tak se to výsostně dotýká i mne!! Pokud chceš se o něčem bavit tak se ptej... ale urážet nevím kolik je Ti let ale jednou až se ohlédneš tak zjistíš že ten lidskej odpad Ametys měl pravdu

2kajman

15. 07. 2011, 08:22

Co se stalo, to se stalo a nejde to odestát. Prosím zanechte už emocí a budˇte k sobě hodnější a tolerantnější. Stejně se nakonec všichni potkáme někde v přírodě a měli bychom být kamarádi a ne se na sebe dívat skrz prsty. To je můj názor. Kajman st.

Artur--

15. 07. 2011, 09:53

Ametyst: Pravdu v čem? V tom, že je potřeba ukamenovat nadšeného hledače, který svoji radost z nerozpoznané repliky vyjádřil trochu přehnaně a nešikovně? Tak se to má dělat? S takovou tu zůstanou jen štváči a trikohonci. Slušný člověk se tu nebude cítit ve své kůži. A to je škoda, přátelé.

maraxp

15. 07. 2011, 11:10

Mozna si v tom opravdu nevine ale nech si rict. Opravdu jsou to novodobe kopie. Ja jsem prazaku nasel uz celkem dost a t i na piscite pude a vetsinou na nich neschazelo nejake to opotrebeni popripade orezani a to zelinkavy svinstvo. Je pravda ze prvni vaclavove jsou vetsinou co se razby tyce pekny ale toto je moc.
Preju ti do budoucna pravyho prazacka

maraxp

15. 07. 2011, 11:12

http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=31028&mm=1&vd=1
tady muzes skouknout par koplych kousku

MartinDW

15. 07. 2011, 12:00

ALL - Uvědomte si prosím, jaký obraz si o vás dělá okolí jiných návštěvníku DW, kteří to zde taky čtou. Místo toho, abyste zde tvořili kamarádskou atmosféru lidí, kteří mají stejné hobby, tak se tu předháníte v urážkách a nadávkách. Odhaduju, že váš věkový průměr všech bude tak nad 30 a tím je to smutnější. Každý druhý zde má diplom z archeologie, numismatiky a další odborností. Chytrost studovaných odborníků a přístup ke kolegům jako absolventi ZŠ se slovníkem dlaždiče, hrdost a čest se zde ztrácí v intrikách. Uvědomte si, že DW tvoříte vy, ne admini. Každý registrovaný má právo poslat příspěvek - jakýkoli (v souladu s pravidly). Na ostatních je aby se zde vyjádřili - k tématu. Na novém DW budou i jiná pravidla co se týče přispívání a komentování. Jsme přesvědčeni, že to povede k lepší úrovni diskuzí a jednorázový návštěvník nebude kroutit hlavou, co jsou hledači zač. V zájmu mě a UCeho je držet určitou slušnou úroveň DW, ale není v našich zájmech pořád něco promazávat a atd. Je to tedy i na Vás, jak se zde budete prezentovat. Tímto nechci všechny z vás házet do jednoho pytle. Tak prosím, udržujte diskuzi k tématu a ve slušnosti a nenapadávejte se mezi sebou. Všechny nás tohle hobby baví, tak nevidím důvod proč si dělat navzájem zle. Děkuji.

cimrman

15. 07. 2011, 12:28

MartinDW: je dobře, že jsou i radikální komentáře, každý si aspoň potom dopředu rozmylslí co sem pošle a jak to bude prezentovat. Třeba si i dopředu o nálezu něco málo zjistí aby nebyl za lopatu

rumburag

15. 07. 2011, 12:31

plně souhlasím s adminem. necháme toho jako sranda je to pěkné...

MartinDW

15. 07. 2011, 12:33

cimrman: Komentáře jsou každýho věc, ale ať jsou ve slušnosti a bez emotivního napadání ostatních. Pokud chci někomu něco vyvrátit, tak to napíšu slušně a své tvrzení podložím. Všechno jde, jen když se chce a bez nějakým zbytečných tlaků.

Krutor

15. 07. 2011, 12:45

MartinDW - ADMIN: To je co? Jak z malé jiskry vznikl požár... Na druhou stranu je aspoň vidět, kdo je kdo. Bouře ve sklenici vody. No co, vzduch se vyčistil a jede se dál, ne? Jak říkal můj kámoš při kontrole revizorem: " Takový hezký člověk to byl a taková svině se z něho vyklubala. " Na tvém místě bych nic nemazal. I tohle je kus kultury hledačské obce... Konstruktivní kritika vzala za své a objevili se temné pudy z minulosti, doteď maskované společným zájmem o věc.
Někteří lidé i když jsou naštvaní (proč?) mají pořád sklon se nějak vzájemně bavit o něčem (i když je to blbina), ale objevili se tu i lidé typu Gibbon a ti předvádějí čistý "trollismus". Když si přečteš mou komunikaci s Gibbonem, zjistíš, že jemu vůbec nejde o to, bavit se o tom, co se tady stalo, ale jen o to, mě urážet a ponižovat nesmysly vycucanými z prstu a ukájet se nad mými reakcemi. Co s tím? Já se s trollem bavit nebudu, to nemá smysl, ale co s takovými uděláš jako admin webu ty? Pokud chceš cenzurovat lidi, tak ne za sprostá slova (to je nesmysl), ale za trollismus určitě. Jak zvednou úroveň DW? Snadno! Jsme na samém dně žumpy a tudíž cokoliv, může jen úroveň zvednout. Jak jsem navrhoval už dřív, 1IPadresa=1nick. Pokud si někdo dlouhodobě a opakovaně bude hrát na trolla, zakázat přístup z IP adresy. Nicky zveřejnit i s proviněním. Pokud se to někomu nebude líbit, má možnost si své stanovisko veřejně obhájit. Je to problém?

Krutor

15. 07. 2011, 12:54

ametyst: Nenasazuj na artura. V podstatě má pravdu. A pokud tě uráží ten "lidský odpad" (proč to vztahuješ na sebe?), tak mě ne, mě můžeš urazit jen lopatkou nebo KTčkem...

TRXIK

15. 07. 2011, 12:58

zdravím všechny, přečetl jsem celou diskuzi a docela drsný počteníčko, pravdu se nedozvíme, tu zná jenom shoty. Chápu že ten příspěvek spoustu lidí rozčílil, to že to jsou kopie to bije do očí, ale mohlo se to obejít bez urážek. Na druhou stranu, pokud to shoty opravdu kopl, napadla mě jedna varianta jak se to do té země mohlo dostat. Je ještě jeden koníček kterej se v ČR začína také pěkně rozjíždět a to, , Geocaching, , A jelikož to našel vedle nějakého rozpadlého zámečku u Prahy, tak proč by to klidně nemohl být jeden z pokladů těchto lidí. Oni sobě nechávají uschované věci, zakopané v zemi s uvedením přesných souřadnic, a ten co to najde si to může vzít, ale znovu tam musí nechat nový poklad pro dalšího. Jak už tu někteří psali podobné historky o tolaru Marie Terezie nebo o nalezené skřínce s falešnými penězi a jednou pětikačkou. http://www.geocaching.cz/news.php

cimrman

15. 07. 2011, 13:14

MartinDW: jasně, souhlasím, byl by to ideál, ale takhle to fungovat nikdy nebude, vždy tu budou lidi, kteří napíší krátce "fake", nebo "s tím jdi do... " A jsou to třeba odborníci.
Krutor dno žumpy ještě zdaleka ne 

kim

15. 07. 2011, 14:19

2kajman

MartinDW

15. 07. 2011, 14:31

cimrman - Ideální nic není, ale jak jsem psal, když se chce, tak to jde napsat slušně a zdržet se urážek a nadávek. A pokud tu mezi sebou máte osobní problémy, tak si je řešte mimo DW.

ragnarog

15. 07. 2011, 14:54

TRXIK: Jo, tohle se rozmáhá, ale ty věci vždycky bývají v nějaké krabičce, ne jen tak volně...

Gibbon

15. 07. 2011, 15:19

Troll Gibbon zdraví obyvatele žumpy Krutora. Máš velmi radikální názory a souhlasím s tebou, všechno zlé a špatné je zapotřebí potlačit, zničit a vymazat!!! Být tak dvacet a něco let nazpět, tak by z tebe byl zajisté řádně kovaný komunista a nebo nedej bože estébák. Pokud ti to teda po tom minulém režimu nezůstalo.

Rossy

15. 07. 2011, 15:23

Nechtěl jsem se zapojovat do diskuse, ale tato myšlenka mi připadla natolik zábavná, že ji napsat musím. Na konkurenčním webu Lovci pokladů probíhá soutěž v hledání zakopaných kopií historických artefaktů. Nedávno například to byla kopie keltského bronzového kančíka. Myslíte, že kdyby jim někdo z nás tohle vykopal, že by jsme se tady tak bavili a že by jsme to z fotek poznali. Maximálně by jsme dotyčnému vyčinili, že to přečistil. A na Lovci pokladu by se bavili, jací jsme primitivové. Ale my tady ty falešné mince poznali a spíše na to by jsme měli být pyšní. Kdo ví, jestli už neměli nachystáno další kolo a než se jim ho podařilo vyhlásit Schoty jim ty mince vyfoukl. A proč to Schoty tak naaranžoval? Všiml jsem si na Detektorwebu, že příběh se cení stejně jako nález a jsou lidé kteří po tom přímo volají. Spolu je to pak bomba. Schotyho přístup jsme si tu vytvořili sami. Příliš se spoléháme na krásnou historku a cizí hodnocení a určení. Začíná chybět u některých snaha o vlastní dopátrání se pravdy a snad i strach z autorit. Když jsem donesl do muzea jehlici kterou mám v příspěvku, předběžně ji zařadili jako fragment bronzové spony a až tady na Detektorvebu jste mi ji pomohli určit jako špáradlo do fajfky. A myslíte že si v muzeu nadávali do hlupáků. Řekli, ani archeolog nemůže vědět všechno. "SCHOTYHO PŘÍPAD"je ale v něčem přínosný. Podle mne se lidé začnou víc zajímat o to co na web dávají a snad se budou i sami snažit dopátrat pravdy. Katastrofický scénář by ovšem byl, že by se k nálezu báli napsat cokoliv.

MartinDW

15. 07. 2011, 16:12

Gibbon, Krutor - Už toho popichování nechte nebo si to řešte mimo DW.

Čmuchý

15. 07. 2011, 20:57

Rossy

Krutor

16. 07. 2011, 03:43

MartinDW- ADMIN: Tak teď jsi mě admine pěkně nasral! Jsi slepý nebo co? Já se s Gibbonem vůbec nebavím! Přečti si to zpětně a uvidíš, kdo tady popichuje! Ať si píše co chce, jemu neodepisuji, protože to nemá smysl. Napsal jsem to snad jasně, co si o jeho jednání myslím a ty mě budeš ještě buzerovat! Místo abys lidi jako Gibbon odkázal do patřičných mezí, tak shazuješ mě a hážeš mě do stejného pytle... Jsem zvědavý jak skvělý bude ten nový DW, jestli bude tak nestranný jako ty v tomhle případě, tak potěš koště!

schoty

16. 07. 2011, 07:22

MartinDW-ADMIN--. Už by jste na tomto webu měli udělat pořádnou přítrž těm rejpalum, sprostákum a nevychovancum jako je Gibbon a  další desítka rádoby příznivcu DW. Je mi líto že jsi to neztáhl jak jsem tě žádal, psal si mi že jsi k tomuto ted už trapnému příspěvku napsal své vyjádření. Ale to je jen bububu kamarádi. A jak vydíš je to stále stejné. Měl bys těm co urážejí, nadávají, po upozornění zakázat přístup na tyto stránky, jak z příspěvkama tak se vším všudy. Tak by měl vypadat nový DW. A to nehledě nato že sem chodí na kukandu strašně moc lidí, kteří klacek ani nemají, ale jeden popíchne druhého, a už je to jak lavina. To určitě na LOVCI POKLADU z toho mají vánoce. Podívej se na Krutor--- nikdy jsme se nevyděli, a on se mne zastal, jako pár, opravdu pár dalších( tomu se říká kamarádi) a jsou napadáni-viz Gibbon kterej sem (sere) komunisty a estébáky. Takovým lidem bych hned ukončil vstup na DW. Zamyslete se všichni nad tím vašim jednáním. Jaj jsem řekl, já na tomto webu končím pod heslem Schoty, dám si pauzu, protože kdybych něco poslal k nahlédnutí, tak by mne opět ti rýpalové napadali, a vraceli by se k tomuto příspěvku. Těšilo mne Schoty

honda2

16. 07. 2011, 21:40

Tak si zkusím ještě taky přidat(nevím, jestli už nejsou příspěvky zastaveny)
Jsem hledačské ucho, většina nicků jsou pro mě pojmy. Kolikrát čtu omáčku, prohlížím dlaně s nálezy a zkouším si představit toho člověka.
Je mezi námi hodně vysokoškoláků i dělníků, ale tady a před bohem jsme si rovni.
Od prvopočátku jsem Schotymu věřil nálezové okolnosti. Já sebou foťák nenosím, u díry v lese kopii nepoznám(nejsem Hypo1 )Tak bych udělal díru na zahrádce a pěkně vyfotil, ať má omáčka pěknej šmak.
Všichni si ale uvědomte, že největší zklamání měl Schoty a někteří mu ho ještě pěkně opepřili. Dovedu si představit jak mu je po takovém honu na čarodějnice. Sám jsem tady zažil něco podobného(můj snad první příspěvek v půdovkách)Kážeme vodu a pijeme víno.
Schoty-buď v pohodě, nic neruš. Já ti ruku podám kdykoliv
A nakonec si z toho můžeme vzít poučení všichni, vždyť někteří se tím chlubí veřejně-že zakopávaj i vyrábí různá fake a divili byste se nad jejich zpracováním. I dobří žáci by měli problémy s určením
Pro mě má i takový nález hodnotu-protože to je Můj nález.

hypo1

16. 07. 2011, 22:40

Schoty, ten můj příspěvek někdy ze čtvrtka nebyl mířenej proti tobě. Jen prostě nechápu toho, kdo tam ty falza za necelý dvě stovky jen tak pro srandu králíkům zakopal a nechal je tam, to je celý. Netvrdim, žes to byl ty 

hypo1

16. 07. 2011, 22:59

Hlavně nenech tenhle tvůj příspěvek smazat - je to zábavný čtení jak nad fotkama, tak i pod nima a myslim, že budeš mít asi nejvíc komentářů, co kdy kdo měl Jo a uraženej jsem nebyl - neozval jsem se dřív, páč jsem byl mimo civilizaci rejžovat nějaký to zlato. Fotky snad budou příští tejden, jestli se mi je podaří dostat z mýho cestovního foťáku. Snad jsem tě svejma předchozíma komentářema moc neurazil a jestli jo, tak nebuď tak urážlivej

ExtraligaHk

17. 07. 2011, 02:23

schoty : Nechápu jak si můžeš ještě otvírat pusu a někomu (Gibbon, atd.. ) sem zakazovat přístup. První kdo by měl mít přístup zakázán jsi ty! A na lovcoj mají možná největší Vánoce z těch tvejch "hliníkovejch grošů". Už se k tomu nebudu vyjadřovat, admin to tu řek jasně. Takže to je můj poslední koment k tomuhle "příspěvku" a těším se na tu tvou pauzu. Admine sorry.

Dingiro

17. 07. 2011, 09:05

No koukám, koukám a nestačím se divit... 209 příspěvků v řádu 14 dní :) to je ale najednou živo na DW... Je zvláštní tenhle web... Kdyby admin chtěl, tak tuhle diskuzi o ničem, již dávno mohl zamknout a mohlo se předejít tomuto slovnímu "průjmu", kterej je zbytečnej... Nic veselýho z toho stejně nevzešlo, tak co na plat... Myšlenkové pochody některých jedinců, co jsem dáváj komentáře jsou opravdu excelentní, dejte si každej 5-ti korunu pánové : )

mafug01

17. 07. 2011, 13:11

THE END

Gibbon

17. 07. 2011, 16:31

mafug01 - nene

Krutor - hahaha, hahaha, hahaha!!!

schoty - sbohem, pápá!

ExtraligaHk - děkuji pane.

ferru

17. 07. 2011, 18:19

Vlastnici ( administrator ) tohoto webu si temito falzy a hnupskymi prispevky nici komunitu sami. . Melo to byt davno smazano ( v lepsim pripade damo do sekce falza a repliky ), misto 220 komentaru o tehlech paštikach. Nema to hlavu ani patu, ale asi si to obevi brzy v TOP 10, jako ten padelek totenkopf ringu. Nepřeju všem slušným hledačum další takové příspěvky. Schoty pro tebe . (Falzum zdar! ).

schoty

17. 07. 2011, 19:25

Hypo 1 tobě díky za podporu slovem, uraženej nejsem, doufám že ty taky ne. Gibbon, je hlava maková, nedá pokoj, plete se do toho zase nějakej ferru( neznám). Ty chytrolíne co máš ty v příspěvkách.

ferru

17. 07. 2011, 20:14

Schoty: nemam tam narozdil od tebe Falza, ktery si fotis na zahrade. Přestan se tu dál strapnovat a jdi radsi nakoupit zase par cetek a vyfotit na posekanym travníku.

schoty

17. 07. 2011, 20:22

ferru, jsi mamlas, nic jsem nekupoval, ale nato ty nemáš myšlení. co. A že to jsou falza, tak to jsem se dozvěděl až tady od takovejch jako jsi ty, já netvrdil že jsem našel pravé. Umíš číst, tak si to přečti.

MartinDW

18. 07. 2011, 09:28

Krutor - zatím jsem na tebe nic patřičně nemířil, ale teď už jo. Co sleduju tvoje komenty i u jiných příspěvků, tak si ke konfliktu občas pomůžeš sám. Chápu, že poslední slovo musíš mít ty, ale občas je potřeba udělat STOP a některé věci přejít. Nemyslím to zle.

MartinDW

18. 07. 2011, 10:00

ALL - To že budeme uzamykat diskuze nebo neustále něco mazat k ničemu nepovede. Myslím, že není až tak na škodu, že si občas vyměníte své názory (viz. tento příspěvek). Jen by nebylo od věci, kdyby se to obešlo bez urážení a nadávek. A jak už jsem psal, na novém DW budou nová pravidla a systém přispívání a komentování. Zatím je necháme pod pokličkou. Blokování IP adres bude jen v krajním případě. A ještě to zopakuju znova - DW je veřejný a bude a jeho úroveň tvoříte vy, tím jak se tu prezentujete. Nebudeme tu zavádět nějaký totalitní dohlížení kdo co kde píše a atd. Jak to překročí meze a nebude to k tématu zasáhneme my admini. Jelikož se tu už řeší něco jiného než nález, tak diskuzi uzamykám. Na titulní straně založím příspěvek a tam se můžeme volně bavit o tom co a jak třeba zlepšit.