Úvod / Nálezy

Taký slabší signálik

15. 12. 2009 Autor: candies 9686× 63
Juhovýchodné Slovensko dokáže vždy prekvapiť. Lokalitu prešli snáď stovky hľadačov a napriek tomu tam tento krásavec ležal doteraz. Je to priam neuveriteľné. Bolo už len treba vybaviť odťahovku a bolo to. Od vojny tam ten Kettenkrad ležal, iba ľudia z okolitých dedín pobrali všetko, čo sa dalo odmontovať. Je veľkou raritou, že sa jedná o Kettenkrad nie od NSU, ale od licenčného výrobcu Stoewera zo Stettinu (bolo tam vyrobených asi len 450 ks z celkového počtu cca. 8000 ks). Odborníci dokážu rozoznať rozdiely na základe zaslaných fotiek. Bohužiaľ je na výrobnom štítku na mieste pre rok výroby uvedený kód výrobcu a nie rok, ale ten by sa dal pri troche námahy dohľadať.

PS: Ja nie som nálezcom a už ani majiteľom tohto krásavca.

 Autor: candies

Komentáře

Vana

15. 12. 2009, 10:33

Tak to je bomba. A pak, že nerostou. Fakt super

soptík

15. 12. 2009, 10:36

Hmm... Dost dobrý. ale poskládat to bude doživotí práce.

sacharid

15. 12. 2009, 10:39

Ano, áno počul som o tom, krásny nález
Kto hľadá ten nájde, treba pozerať aj tam kde podľa nás(Vás) určite nič nie je,
resp. že aj ten šrot možno niečo je 

Vana

15. 12. 2009, 10:39

BLONDI: Můžeš se mi ozvat na mail? Dík Vana

nositel

15. 12. 2009, 10:40

No nakročeno máš dobře. Ted "dopilovat "detaily. P. S. U  Kopřivnice je celá, jen skla na přístrojích jsou rozbitá. Stojí a stárne.

Vana

15. 12. 2009, 10:44

nositel: můžeš se mi taky ozvat na mail. Dík Vana

gyry

15. 12. 2009, 11:00

no u tohohle se už ale nedá říct že bude následovat renovace. . ale rovnou novovýroba. .

fil

15. 12. 2009, 11:06

Mylím, že by bylo zajímavé se poohlídnout v místní dědině - pár věciček ještě po stodolách dohledáš ;-)

dundee

15. 12. 2009, 11:08

nositel: A teď všichni hurá do Kopřivnice... Jakoupak si pan majitel asi určil cenu? A jestli tam ještě vůbec "stojí a stárne"...

dundee

15. 12. 2009, 11:15

A nálezcovi znova veľká gratulácia a prajem mnoho šťastia pri dohľadávaní chýbajúcich dielov.

dundee

15. 12. 2009, 11:22

Ešte mi nedalo nenapísať pár detailov:
Kettenkrad HK 101
Pásový motocykl s vojenským označením Sd. Kfz. 2 byl navržen jako tahač malých děl a přívěsů, sloužil jako spojařský a rovněž k vlečení letadel. Za války firmy NSU a Stoewer postavili 8345 vozidel s motorem Opel Olympia o výkonu 36 k, dalších 500 pro civilní uživatele bylo vyrobeno po válce.
Posádka: 1 + 2
Délka: 3000 mm
Bojová hmotnost: 1560 kg
Nejvyšší rychlost: 80 km/h

kote

15. 12. 2009, 11:34

Bomba! Ty máš štěstí! Super!

dolin

15. 12. 2009, 11:59

Pěkné,... něco sem o tom už počul ,... a je jako furt na Slovensku?

Opičák1

15. 12. 2009, 12:10

Tak to čumím

nositel

15. 12. 2009, 12:32

miner: Původní info byla že je tam Jeep. Nakonec tohle. Nicméně nabídek bylo víc, řádově v ceně H2 po prvním majiteli.

makar

15. 12. 2009, 12:34

To BLONDI: a proč tento příspěvek sem nedal sám nálezce???
Žeby se G... nechtěl chlubit? !

ETTT

15. 12. 2009, 12:58

nositel: napis mi prosim mejla, dik

džingis

15. 12. 2009, 13:01

Cav blondi,
počul si o autorských právach na fotky???
prvé tri fotky sú moje, a nepamätám sa, že by som dal súhlas na ich zverejnenie...
Zasa sa mi potvrdilo, čo som si myslel, a je mi z toho do grcu...

džingis

15. 12. 2009, 13:02

P. S. A prečo si nedal foto prednej vidlice, bol nájdený predsa aj s prednou vidlou...

blond

15. 12. 2009, 13:20

Džingis: Neviem o tom, ze by to bolo foto od Teba. Ak je to skutocne tak, sorry - snad Ti nebude az tak zle. Na fotke s prednou vidlicou boli detaily ktore nie su na web urcene.
Makar: Ano, G. . je skromny clovek a uz neoblubuje detektorweb.
Dolin, Vana: Na Slovensku nie je, ale v EÚ ano.

Vana

15. 12. 2009, 13:40

džingis: Muzes mi pisnout na mail. Dik Vana

dundee

15. 12. 2009, 13:50

BLONDI, blond: takže keď to chápem správne, tak Ty si to od G-éčka vymámil a potom obratom posunul ďalej do EU???
Smutné, čo dodať...

dundee

15. 12. 2009, 13:52

nositel: Hamrík po prvním majiteli, tak to by docela šlo...
Máš nějaké fotky? Když budeš mít čas a chuť, tak mi to pošli na mail. Dík

siko

15. 12. 2009, 14:00

Dzingis- sluby sa slubuju- blazni sa raduju... Bohuzial aj ja uz verim len sam sebe. Dnes sa uz neda spolahnut ani na priatelov a pre niekoho uz ani slovo chlapa a kamarata- ako mi bolo opakovane- nic neznamena... Bohuzial euro je viac ako historia a priatelstvo Co je pre mna najviac smutne, ze to bol jeden z Kettenkrad-ov Slovenskej armady a zas ako kopec ineho a priamo spojeneho s historiou naseho prveho statu zmizol nenavratne prec

blond

15. 12. 2009, 14:11

Miner: Ja som vobec nic nemamil, bol to klasicky kseft (ponuka a dopyt). Na ksefte sme sa podielali viaceri a kazdemu bolo od zaciatku jasne, kam to pojde. Ale ved to je predsa bezny, kazdodenny zivot, naco tu apelovat na nejake narodne citenie, povedomie a historiu.

dundee

15. 12. 2009, 14:28

blond: on problém je v tom, že tie veci nepribúdajú a keď sa všetko bude merať len skrze peniaze, tak kde tá naša spoločnosť speje... A čo sa týka "kšeftu" tak podrobnosti neviem, tak ti nechcem oponovať.
Dúfam, že ten kúsok bude čoskoro reštaurovaný a že sa nálezca aspoň v ňom zvezie (ale to musí ostať niekde poblíž, lebo som zvedavý kde nakoniec skončí... )

blond

15. 12. 2009, 14:38

miner: Ide to na restaurovanie. Aj ten prvy Kettenkrad sa kompletne restauruje na uzemi byvalej NDR a nasledne pride do Rakuska. U tohto bude restaurovanie znacne narocnejsie a nakladnejsie, ale nakolko je to jedinecny kus od Stoewera, tak ten zaujem dat to do povodneho stavu tam kazdopadne je.

džingis

15. 12. 2009, 15:12

To Vana:
Máš to tam.

siko

15. 12. 2009, 15:14

Blondi-Jasne ze nieje in apelovat na povedomie a historiu. V kurze je len zisk. Vsak je kapitalizmus- to nam uz vsetkym doslo. Ale to ani nebolo mojim cielom.
Chapem Ta ako obchodnika, ktory dostal ponuku a zareagoval. Mna vsak totalne prekvapil pristup ako si velmi pekne napisal -skromneho G.
To je z mojej strany vsetko co som chcel k tejto teme napisat.

heller

15. 12. 2009, 15:17

suhlasim s blondim poznam tu viacerich co sa hraju na narodne citenych a potom to obratom predaju.,.. niekto tu este nedavno predal vidlicu s Kettenkradu a vybehol mu pre nu aj v snehu za cesky peniz,,, tak neviem kto sa hraje na  poctiveho... chlapi uvedomte si doba je zla!!! nutia nas kazdeho zarabatako sa len da  lebo s normalnej vyplaty sa nevyzije!!! na rovinu kto prezije z vyplaty??? ja urcite nie... a musim sa obracat aby som prezil... ti vyvoleni co nemusia robit ziju z nasich dani a socialok... tak tu nepidajte a bud sa postavte zoci voci pravde alebo urobte so sebou nieco. . a nielen krcmove reci o narodnom citeni!!! Take tu uz bolo...
zdravim Heller

heller

15. 12. 2009, 15:36

kurna aj s chybami... z normalnej vyplaty

sacharid

15. 12. 2009, 16:00

No hlavne, že to ďalej nehnije

andolf

15. 12. 2009, 16:15

No konec konců dalo se to čekat... Pak ale nebrečme, že u nás nic není

džingis

15. 12. 2009, 16:53

Heller : Nepoznám Ťa, môj kamoš nie si, a nevieš o čom hovoríš, vidlicu z kettenradu, o ktorej píšeš, som našiel ja, a naozaj som po ňu vybehol v snehu pre chlapca, ktorý si po ňu prišiel vlakom z severu čiech, a dostal som za ňu fľašu červeného vína, a mal ju odo mňa pre to, lebo ju chcel použiť pri rekonštrukcii. Takže, uvádzaj fakty a netrep. To len pre iných, aby vedeli, aký to bol obchod.

MIRI.NR

15. 12. 2009, 17:24

General division

15. 12. 2009, 19:46

blond to by me zajimalo z  jakyho duvodu ty detaily z vidlice nejsou urceny pro web

dundee

15. 12. 2009, 23:13

General division: to bolo skor myslené tým, že v pozadí tej fotky boli "identifikačné znaky" (lokalita, tváre, spz-étky... )
Ale aj tak mi je z toho všetkého smutno, nie len preto že sa to "predalo" tak rýchlo a boh vie aký rozdiel ceny je medzi nákupom a koncovým predajom, ale hlavne preto, že sme boli tým nálezom tak krásne "očarení" a to sme tam ani neboli prítomní...
Ale je pravda, doba je ťažká...

dundee

15. 12. 2009, 23:26

heller: nepoznáme sa ale mal by si vážiť slová a vety ktoré píšeš, lebo z Tvojich príspevkov moc "poctivosti" nevyžaruje... Nič v zlom si nevysvetľuj, len som reagoval.
A ako píšeš, tak "vyvolení" nežijú z našich smiešnych dávok, ale žijú z našich nálezov a to ma nenecháva kľudným.

fredy1

16. 12. 2009, 04:31

Může někdo napsat k čem to sloužilo? Díky.

blond

16. 12. 2009, 08:45

Fredy1: bola to nemecka polopasova motorka Kettenkrad - zadaj do Googla a uvidis fotky ako to povodne vyzeralo

blond

16. 12. 2009, 08:50

Ono sa treba zamysliet, ci je lepsie:
1.ked vec skonci hocikde mimo Slovenska kde sa niekto pokusi dat do do povodneho stavu (lebo na Slovensku nepoznam nikoho kto by bol ochotny investovat take peniaze do takehoto stavu )
2.alebo to zostane na Slovensku asi tak ako tie 4 Kettenkrady a 1 Hetzer a ine vozidla u nemenovaneho Slovaka nedaleko od Trencina, ktory je vela citatelom Detektorwebu uz dobre znamy. Tam tento tovar lezi roky-rokuce bez pohnutia a pekne si hnije a hrdzavie pre nase dalsie pokolenia (Hetzer stoji dokonca vonku na volnej, nekrytej ploche).
Takze posudte a rozhodnite sami!

malyjoe

16. 12. 2009, 08:54

chlapci Dzingis miner robite sa ako keby si ani nic z nalezov nepredali..., o tej poctivosti by som o tebe pomlcal,, malo krat sa vyjadrujem tunak ale toto mi nedalo, chlapci ak si dobre pamatam kde suvase prispevky ktore spropagovalo Donovaly_??? Vdaka Vam a teraz to tam vyzera ako po vybuchu, Vdaka VAM Dzingis MIner... a podobnym...

džingis

16. 12. 2009, 09:16

Edo33
Ad 1. Ja nepredávam, väčšinou darujem, alebo vymením, kto ma pozná, vie o čom hovorím.
Ad 2: Moje bývalé články mám odložené, povedz mi, kde je tam zmienka o nejakých Donovaloch
Ad 3: O tej rozkopanej lokalite, o ktorej hovoríš, to máš pravdu, mal by si si po sebe zahrabávať, a keby si tak pozorne čítal, ako vravíš, dobre by si videl, kto čo a ako propaguje, prečítaj si články niektorých tu v komentároch, ľudí, ktorých sa zastávaš, a všimni si mená lokalít. chýba už len GPS.
A na záver: Nechápal som voľakedy ľudí, čo sa rozčuľovali, že do hory chodia partie, a väčšina z nich zastávala názor ( lebo v minulosti boli členmi takej dobrej fungujúcej partie ), že je najlepšie chodiť samotnému. V poslednej dobe pomaly začínam aj ja nadobúdať ten dojem, že to opäť má niečo do seba. Asi sa cez to musím prehrýzť, alebo potrebujem oddych
Ale inak, Edo neviem aký, veľmi sa mi páči, ako si ma vyhodnotil. dík!
A nezáviď, ja som nezávidel nikdy, aj Ty si nájdeš

Myslím, že bola to skvelá doba, keď na DW nebolo možné písať komentáre pod príspevky, a bolo to len v diskusíách. Malo to dačo do seba

dundee

16. 12. 2009, 09:26

Edo33: mne nevadí, keď niekto niečo predá alebo vymení, ale skor o to KOMU dá prednosť... Inak svoju poctivosť si musí každý prebrať sám podľa svojho svedomia, či niečo robí alebo robil naschvál alebo nevedomky. A čo sa týka "spropagovania" tak k tomu sa v modernej dobe, keď si priemerný človek-hľadač na internete vyhľadá skoro všetko, jednoducho nechcem vyjadrovať.

dundee

16. 12. 2009, 09:30

džingis: presne ako píšeš, tiež som nikdy nič nepredal, ale skor vymenil a mal z toho vačšiu radosť že som niekoho obdaroval. A tiež pod našimi príspevkami z kopacích akcií nikdy neboli uvedené presné lokality, kopce, dediny... Holt, teraz si už hocikto dovolí napísať pomaly gps-súradnice. .

heller

16. 12. 2009, 10:09

ahojte Nedavno neviem uz koho to bol nalez ale ste tu pisali ze cierny los skoncil v cechach a nemyslim si ze to bolo darovane nie? niekto vodu kaze a vino pije... chalani nic v zlom zbytocne sa tu hadame o nic nejde tak ci tak by u nas ten Ketternrad nik nedal dokopy... stastne a vesele sviatky a uz sa tu nehnevajme... budem rad ked si vzajomne poradime a nebudeme riesit nic v zlom... ak som niekoho urazil nepriamo tak sa ospravedlnujem... Heller

dundee

16. 12. 2009, 10:17

heller: s tým čiernym losom si to nemusel "otvárať"...
Ale inak s tebou súhlasím
Dosť už bolo debát, tak sa všetci držte, užívajte sviatkov a nech to v novom roku pekne pípa!

siko

16. 12. 2009, 11:02

Nehcel som sa vyjadrovat, ale musim- Edo- neviem kto si, ale sypes mimo misu. Dzingisa poznam velmi dobre a je to chlap, ktory je absolutne proti propagovaniu akejkolvek lokality. Praveze je patricne nasraty ked niekto detailne opisuje miesto svojho nalezu- dufam ze nemusim vysvetlovat.... A ked nieco pre mna ako priatel riesil tak nikdy v zivote nezobral ani korunu, cent. Ale urcite nie vsetko je zadarmo, stojme trocha na zemi. Takze bacha na nepreverene blbosti co tu pises Taketo osocovanie ma vzdy naserie a nebudem k nemu lahostajny

Heller- najprv zarypat a potom popriat stastne a vesele je z mojho pohladu trochu divna taktika. A kazdy nieco kupil a predal, a z niecoho zije, to je pochopitelne, ale toto snad nebolo hocico, alebo ano?
Blondi- vidno, ze sa nepozname. Mam trochu vztah k technike a preto by som pre kettenkrad spravil vsetko aby bol v co najlepsom stave. A ze sa daju zohnat peniaze na renovaciu s trochou rozumu aj z inych ako vlastnych zdrojov snad nieje verejne tajomstvo. Samozrejme treba na to cas a vela entuziazmu, a nielen to. To ze skoncil u Teba je fakt a tak to aj beriem.

turbokrt

16. 12. 2009, 11:14

Pani nechcem aby sa domna niekto navazal. . poviem len svoj vlastn nazor. My slovaci si nevieme vazit historiu. Tymto som nechcel nikoho urazit. Ci uz su to povojnove roky ked sa vsetko predavalo alebo sa to davalo do srotu a potom hajde do Podbrezovej. Pred 5 rokmi som sa rozpraval s hutnikom ktory osobne hadzal do peci spaginy, sudajevy sturmov, mpecka, nemecke helmy sable... atd. Viem ze tanky typu Panter boli aj v sedemdnovej vojne na strane egypta a typnite si z kadial boli no aj z CSR. Moj stary otec bol v 49 az 52 opravar tankov. Doteraz si pametam ako vravel ze ked prisla T34 s rozkazom opravit a ked doniesli tigra a stugIII s rozkazom rozobrat. Podme do sucastnosti Ako vyzera,, Udolie smrti, , ved tam za chvilku budu na tej luke len tabulky:,, Na tomto mieste stali tanky T34..., , Mohol by som menovat aj dalsie miesta kde je to tak. Alebo slavne muzeum snp teraz narieka ze nemaju nic poriadne. Do toho lesika uz radsej ani nechodim lebo keby som sa pozrel na tu techniku v akom je stave tak by som len plakal. Jedinou svetlou vinimkou je nas pancierak o tom ked som sa dopocul ze sa ide renovovat tak som skoro spadol zo stolicky. Jedina svetla vinimka pripominajuca kvapku v mory. Bohuzial ako sa vravelo vsetko je len o peniazoch. My ich nemame oni hej. Ja osobne by som sa radsej pozeral na renovovanie techniky u nas ale kto ma vo vacku len tak 2-3 miliony a mozno aj viacej aby to mohol zrenovovat. Ja osobne zhanam uz 2 roky dynamo na moju DKWcku, tak mi povedzte ako by to vyzeralo u vecsich strojov ako je motorka. To je asi tak vsetko co som cel napisat a prosim uz sa nehadajte nema to zmysel.

Petr1259

16. 12. 2009, 13:01

Jo jo, závist je svině. A přitom taková pičovina.

hornbach

16. 12. 2009, 15:13

Řvu smíchy a moc se mi to líbí - bratia z Felvidéku na českém webu začli prát špinavé prádlo... Ještě, prosím.

petrusko

16. 12. 2009, 15:21

Podľa mňa to mohlo skončiť aj oveľa horšie-v kovošrote. Nález z východu Slovenska-z Felvidéku, tam stál roky, a nekončil v pazúroch našich nemenovaných spoluobčonov je priam zázrak!!! U nás vlani v lete prekopaly celé okoli a v kovošrote skončilo viac ton techniky z bývalej JRD.

stormrage

16. 12. 2009, 16:50

petrusko: presne tak na východe sa ukradne aj to co je prizvarane, nejde mi do hlavy ze sa to tam dokazalo ukryvat taku dlhu dobu

General division

16. 12. 2009, 20:28

miner-- tak to jo to mi nedoslo ja to chapal tak ze je neco na ty vidlici, ale bylo to tam tak napsany, ja nevim kdo to nasel ani nevim proc je nekdo nasranej ze sem nekdo jinej dal jeho fotky pripada mi to nesmyslny se o tom hadat a to ze se to prodalo nekomu kterej to da aspon dohromady a vystavi v muzeu tak je to lepsi nez aby se to nekomu valelo na zahrade a nic stim neudelal protoze ruku na srdce muzete bejt fandove do valecny techniky jak chcete ale na rovinu kterej z vas co se tu hasterite by to dal dohromady??? a nebo snad jeden druhymu zavidite ze to nekdo prodal a vy ztoho nic nemate? tot otazka

jawako

16. 12. 2009, 20:50

Kolegovia, počítal som si a radšej bez komentára.

hornbach

17. 12. 2009, 19:45

elk - nevím proč chceš příspěvky. O nic se nepokouším, vy se tam na východě umlátíte sami. Čau Jánošíku.

zemeni

18. 12. 2009, 13:03

Džingis tvoja lokalita to nie je tak sa s tym zmier a kdo si čo najde tak si s tym može robit čo chce.

jkmineral

22. 12. 2009, 21:05

Hornbach, neser mě a nezaváděj sem národnostní otázku. My čehúni jsme taky pěkný parchanti, když na to přijde. Stačí když si přečteš příspěvky o pár stránek zpět.

Tibor T.

23. 12. 2009, 11:24

Pekný príspevok aj nález

Darden

24. 12. 2009, 10:14

Hezký šrot, upřimně gratuluji...

Voss 69

26. 12. 2009, 12:30

jkmineral:Pravdu díš

helma

19. 04. 2010, 18:13

toto neni srot to je stara nemecka lodka kto vi po nemecky tak nech si to precita

Asbjørn

04. 02. 2019, 17:01

Who is the new owner? I would like to buy this Kettenkrad wreck. Please contact.