Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Velká orlice a SS ALLGEMEINE Hitparáda

14. 11. 2008 Autor: candies 6944× 186
Zdravím všechny hledače a půdaře a posílám další fotky z mé malé sbírky-půdovka Bytovka. Jeto snad už dostatečně nafocení detail originálu co si někteří stěžují a nevěří a pomlouvají mě. Orlice je mosaz + chrom nebo nikl. Jinak už se dělá kopie černý hrubě odlity- Hrůza a nemá vyvrtání díry v držáku.
Tak jsem našel super stránku (Český rozhlas 1 i Žurnál ) v seznamu 2.světová válka Jsou to reportáže, vyprávění lidí co se dělo za 2.světové války i koncentrák- A Jak komunisty zacházeli z lidmi. Gulak-co je super je to v mp3 a dá se to stáhnout a dát do mp3 a poslouchat večer v klidu v posteli jako večerníček na dobrou noc. - Příběhy 20. století - A mezi jednotlivými díly ten, ve kterém pan Burger vzpomíná – Padělání peněz v koncentračním táboře. Napište jestli to funguje. Na rok máte co poslouchat. Tohle je snad každého občanská povinnost si to poslechnout co se dělo za svinstvo.

http://www.rozhlas.cz/radionaprani/archiv/? p_num_from=80&p_num_offset=20&p_no_date_limit=1&p_po=3115&p_pattern=

S pozdravem Kutil

 Autor: candies

Komentáře

darkin

14. 11. 2008, 11:58

Dík za odkaz, ani mě nenapadlo, že to mají na netu, to si rád poslechnu, až ti moji zbojníci večer zalehnou.

Kutíl

14. 11. 2008, 12:33

darkyin:To člověk žasne co dokázali Komouši a náckové z lidmi udělat a za jaký kraviny vyfasovali 20let nebo doživotí to jsou výpovědi. Tohle by měli si dát Komunisti jako reklamu pro voliče.

dual

14. 11. 2008, 12:57

Moc krásné věci k doplnění historie reálná podoba artefaktů doby o které je zde většinou řeč. Tato "malá sbírčka " je opravdu výživná a stála by za samostatnou expozici. Aby bylo možno si ji prohlédnou na živo ne se dotýkat! Lze? Jinak chrom nebo nikl není to jedno obojí se liší jak cenou tak dobou použití Autoveránisté musí znát jinak nemohou uchovat věrnou podobu, že jsou oba strategiskou surovinou je jasné chrom - modrý lesk nikl do žluta. to jen k doplnění

Kutíl

14. 11. 2008, 13:06

Dual:Dekuji je to nikl asi.

Nula78

14. 11. 2008, 13:15

Kutile, Kutile, Kutile!!! To je zase špek co? Ta tvoje orlice je jasná kopie made in Poland. V tvém případě se jedná o dopracovaný odlitek a tvůj chrom nebo nikl je pouhá stříbrná barva ve spreji, takže si dej odchod.... Tvoje dvě vyvrtaný díry jsou opravdu skutečným důkazem originality, to bych nedokázal.

Kutíl

14. 11. 2008, 13:36

Prcek 72:Snad barvu poznám ve spreji ty jseš totální idiot.

MIKmik

14. 11. 2008, 13:41

to jako maš doopravdy doma doprdele to neni ani možny

Nula78

14. 11. 2008, 13:44

Kutil, Kutil, Kutil!!! Už zase bereš prášky viď??? Jen tak dál, aspoň bude klid. .

Krusty

14. 11. 2008, 13:53

Kutíl: Na fotu cislo 6 je jasne videt ze to neni ani nikl ani chrom, tak co to asi bude, ze ty nepoznas barvu ve spreji? ! No, mozna je to fladrovani, u tebe nikdo nikdy nevi.

Alex de Large

14. 11. 2008, 14:46

to je originální polská válečná orlice

Petr1259

14. 11. 2008, 16:37

To je gramatika!

bobek bobkovatý

14. 11. 2008, 17:01

Kutil, kutil, ty jsi opravdu uchyl...

Tayla

14. 11. 2008, 17:54

ten pořad o kterým píšeš byl i v televizi s rozhovorem s tim typem a jak vzpomina jak byl ve vlaku v praze na nadraži zavřenej a nevěděl kam jede...

jarotv

14. 11. 2008, 18:02

uz na tom vytvarnom spracovani haken kriza vidno ze ide o repro...

Kutíl

14. 11. 2008, 18:17

Tak koukám dost lidí to psychicky nezvládají. Já koukám posílám fotky do klubu šachistu ne mezi sběratelé. Příště posílám sežraní knoflíčky a ostatní voloviny na určení.

baxters

14. 11. 2008, 18:41

Kutil, odkud to se beres jestli to teda jsou originaly? Vzdyt to ani neni mozny, pokud si to nesbiral za komanču, dnes to nemas sanci origo sehnat, a jestli jo tak ne urcite na pudach a od dedecku ale za velke penize treba v raichu.

Kutíl

14. 11. 2008, 19:00

boxters:Za komanču SA dika stala800 - 1500 korun dnes 12000 korun. No a že se to nedá sehnat v originálu ale dá třeba v Praze v sobotu na burze Kolejní Prodával němec černou SS čepici podustojník za super cenu 2500 euro to je zadarmo.

Nula78

14. 11. 2008, 19:19

Kutil, Kutil, Kutil: Příšte opravdu nafoť raději sežraný knoflík, ten bude alespoň originál, tedy doufám... Někteří z nás tu tvou "hitparádu" zvládají v naprostém klidu, není co obdivovat. Těchto kopií orlic ti přivezu plný pytel, když mi je zaplatíš předem. Ty jen zkoušíš co vydržíme, vím to dobře. Pokračuj v tom dál, sbírám tvé poznatky a neskutečně se bavím. Děkuji

collection

14. 11. 2008, 19:25

chlapi, to chce klid
ja uz viem jak to je.. KUTIL PROSTE SEDI ZA KOMPOM, A JEDNODUCHO MASTURBUJE (HONI VTAKA) NAD VASIMI PRISPEVKAMI
ide o jeden druh uchylky...
PROSTE HO VZRUSUJU VASE REAKKCIE

collection

14. 11. 2008, 19:27

VED SA POZRITE AKO SA ODBAVUJE UZ LEN PRI FOTENI JEHO PRISPEVKOV CERVENY SATEN, ATD...

Krusty

14. 11. 2008, 19:51

Kutile, pises ze hlavnim materialem je mosaz pokovena niklem nebo chromem, vysvetli mi tedy, proc je zadni strana v barve tmave slitiny bez znamek pokoveni. Slysel jsi vubec nekdy o galvanickem pokovovani?? Rekni mi jednu vec, delas to pro sve uspokojeni z pochvalnych komentaru, nebo jsi jen dalsi hloupa "sberatelska" ovce kterou nekdo za nekrestanske penize krmi predrazenymy nesmysly. Prestan tu prosim otravovat s levotou, nikdo na ni neni zvedavej, jsou ji plne burzy a bazary, staci mit par nepotrebnejch penez a v hlave pruvan aby si takovou "sbirku hovadin" udelal kdokoliv. A ted se treba podelej... kutile...

pettepette

14. 11. 2008, 20:32

Ahoj mam doma podobnou orlici když by jsi chtěl tak se určitě nějak domluvime, zavolej mi na číslo 284016110

Pesimista

14. 11. 2008, 22:44

Co ten darovák? Origo?

Krusty

14. 11. 2008, 22:51

kepák: jistě ze origo, kutil v kopiich prece nejede.

Venawass

14. 11. 2008, 23:19

Spím či bdím??? Jdu se prohrabovat v mejch kvalitně špinavejch, nahnilejch a rezatejch knoflících

pony

14. 11. 2008, 23:46

Lepší originální slepici jsem ještě neviděl.

Kutíl

15. 11. 2008, 03:49

Krusky: Tady je odkaz na vyznamenání -- German Kriegsmarine Badges-- (loďstvo ) tak ty vyznamenání jsou natření barvou co nebo pokovení zepředu jsou stříbrní nebo zlaty a zezadu jsou šedí tak nám to vysvětli jak to je nechám se od tebe vyškolit hned to první vyznamenání (German coast Artillery) nebo (minesweeper – minolovka) to určitě je natření stříbřenkou na kamna. Z POLSKA.
http://snyderstreasures.com/pages/germanbadges. htm

Krusty

15. 11. 2008, 08:11

Kutile, zadny z tech odznaku co zminujes neni niklovany ani chromovany. Na ostatni sve otazky si vytvor svou dalsi malomyslnou teorii, ja uz s tebou dalsi cas ztracet nehodlam.
PS. Prestan kazdemu prznit prezdivku, chudaku

pichi4

15. 11. 2008, 09:46

I kdyby to byly všechno kopie, tak se přiznejte kdo to doma máte? Pěkný prd. Já bych byl spokojenej i kopie než plnou hubu vašich keců o kvalitách věcí. Zdá se mi, že každej druhej je tady odborník na německý militarie. Podle fotek určovat pravost je docela odvážnost. Že pánové

Nula78

15. 11. 2008, 11:05

Pi. chi : Neplkej blbosti, jsou kopie co se dají poznat i podle fotek, např. tato kutilova orlice. Jestli by jsi byl spokojen za tuto kopii, tak prostě vem cca 800,- Kč, kup si jí a neunavuj s tím co kdo má a nemá. Mám dost slušnou sbírku, tak sem schopen posuzovat a nejsem tu jediný kdo má velkou sbírku a odnorníků je tu taky dost, ale o takových vy říkáte, že vám to tu kazí. Jestli ty nemáš žádné znalosti v tomto oboru, tak se příště raději nevyjadřuj!

pichi4

15. 11. 2008, 11:44

Prcek 78: A je možnost vidět alespoň část tvojí sbírky? Rád bych se podíval.

collection

15. 11. 2008, 11:47

to Pi. chi:
CHCEL SOM PO KUTILOVI DETAILNE FOTO, NIEKTORYCH JEHO VECI...
VIES CO MI NA TO NAPISAL? POVIEM TI TO PRESNE - PEKNU PITCHOVINU. MOZES SI TO PRECITAT SAM V JEHO PREDCHADAJUCOM PRISPEVKU.

A ESTE JEDNA VEC, JA MAM TIEZ DOMA PAR KOPII, JEDNA SA HLAVNE O VECI KU KTORYM SA TAZKO DOSTANES... ALE NEJEBEM TO NEUSTALE NA TENTO WEB, AJ S NEJAKYMI POTRKANIMI KECMI
HAV, DOMLUVIL JSEM

collection

15. 11. 2008, 12:05

to Pi. chi:
po tvojom prispevku ma napadla jedna vec. Poprosim adminovDW, nech urobia dalsiu rubriku s nazvom REPLIKY a tam sa mozu niektori jedinci odbavovat svojimi prispevkami.

pettepette

15. 11. 2008, 12:47

pi. chi:
Já se přiznám, já opravdu kopie nemám. Na co taky sbírat kopie . Dívat se na kus bezceného kovu by mě opravdu nebavilo.
V dnešní době i ten kov ve zběrných surovinách je bezcený

Nula78

15. 11. 2008, 12:47

Pi. chi: Psal jsem to tu stokrát proč nic nezveřejním, kdybych tě znal tak by to bylo o něčem jiném a věř, že kopie opravdu nevlastním. Tady se zviditelňovat nehodlám.

pettepette

15. 11. 2008, 12:49

OPRAVA:sběrné suroviny

pichi4

15. 11. 2008, 13:05

Prcek 78: A ukázka na mail by nešla?

Nula78

15. 11. 2008, 13:17

Pi. chi: Nezlob se, ale nepotřebuju nic dokazovat Tobě ani nikomu jinému. Ten kdo mě zná tak ví...

pichi4

15. 11. 2008, 13:39

Prcek 78: Nejde ani moc o dokazování, ale taky o to, že by se dost lidí docela rádo podívalo co máš.

koukol

15. 11. 2008, 19:46

prcek78-zase pod jiným nickem to máš na tom starým furt banana Jinak souhlas akorát nechápu že specialně velkého zběratele Kutila někdo ještě řeší

davidos

15. 11. 2008, 19:51

poláci jsou mistři v kopiích, toto důkazem.

Kutíl

16. 11. 2008, 00:03

Ani jeden co mě tady kritizuje jste to nikdy neměl v ruce a pasujete se na odborníky když se podivám na vaše příspěvky tak je to trapní ze sebe děláte odborníky každý to tak viděl na obrázku v knize a děláte posudky pravosti. A největší odborníci-idiotii co tady nejvíc vykřikují nemají v příspěvkách ani jednu věc ani ten rezaví knoflík, většinou nuly nejvíc křičí aby byli vidět a největší odborník je prcek 78: Prcku nejdřív něco musíš dokázat a potom můžeš rozdávat rady kdo má originály a ne se sem chodit vyřvat Prcku nejspíš jseš a korat závistiví prostě prcek. Prcku jsou to originály tak se podívej jak to vypadá nulo.

Nula78

16. 11. 2008, 00:51

Kutile!!! Jsou to kopie a ty to dobře víš. Zavidět kopie, může jen blázen. Rozdávat rady můžu, jelikož jsem v lepší pozici, než ty. Tvé ultrararity na Aukru mě opravdu dojímají, jedna blbost větší, než druhá a prodejnost mizivá. Strašně se tím bavím, neumíš si ani představit jak moc. Obtloustlý, bláznivý, psychopatický komediant, jako jsi ty mě opravdu nemůže rozhodit. Pane "NULO" nedělej ze sebe "JEDNIČKU", tou skutečně nejsi. Jsi hloupý blb co chce šidit svět, kterému se nedaří!!!

Kutíl

16. 11. 2008, 01:45

Prcek 72: Magore co tady kecáš o Aukru já tam nejsem ani zaregistrovaní jseš totální hypochondr a totální nula já mam navrch nulo já vím že sem nemůžeš dát ani jeden příspěvek protože tvá sbírka je nula nulo totální nula úplní fiasko nulo a podle toho si hraješ na odborníka sběratele = obrázky s knih to je tvá sbírka nulo Jinak sem dej odkaz ať se podáváme jaké věci na Aukru prodávám já jsem moc zvědaví-jinak už na mě nemáš co tak sem něco cpeš o Aukru-nulo-nulo- totální nulo. A nezapomeň poslat odkaz na AUKRO. Ať se podivíme co prodávám.. NNNNNNNNNNNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOO…………………

Kutíl

16. 11. 2008, 01:53

Prcek 72: ty vole já ti něco půjčím z mé sbírky ať sem něco můžeš dát aspoň jeden příspěvek já toho mám dost nulo

baxters

16. 11. 2008, 08:42

To je zase fajn diskuze,

Krusty

16. 11. 2008, 08:43

Kutil 0:03 - 16. 11. 08: Byt tebou, tak si to do ty ruky vezmu a trochu si s tim pohraju, uvolnuje to napeti

Delon

16. 11. 2008, 10:45

Kutil: zamysli se sám nad sebou a zcela upřímně ti radím, ve vlastním zájmu si zajdi k doktorovi, nejlépe na psychiatrii…. třeba ještě není úplně pozdě Proč tady pořád dokola trapně vystavuješ levárny? Opravdu tě uspokojí, když ti pár dětí zatleská a pošle medajli?
Stojí ti tyto ovace od sběratelských nul za ostudu při odhalení kterou ti udělají znalci jako je prcek a spol? Co tady pořád vybízíš ostatní aby také ukázali své sbírky? Myslíš že je každý takový namachrovaný vejtaha jako seš ty sám? Kdyby si ty viděl opravdové sbírky originálů které jsou mezi lidmi, tak se  závistí a lítostí nad svojí sbírkou doslova rozbrečíš. Já osobně se raději na originální, třeba napůl shnilý knoflík, než na sebelesklejší bezvýznamnou koipi nějaké orlice.
Prcek: nikomu nic neukazuj a nech tady kutila s jeho obdivovateli, ať i nadále onanují nad svými bezcennými kopiemi. Takový pako jako je on, si ani pohled na kvalitní originál nezaslouží. Navíc by to jeho psychika nemusela vydržet. Podle jeho posledního příspěvku si každý rozumný člověk už obrázek udělal Jedná se s určitostí o agresívního, nervově labilního, nemocného člověka s nějakou hodně nebezpečnou úchylkou, a to myslím zcela upřímně a vážně. Raději mu už vše jen chvalte a posílejte medajle, nebo ho máte na svědomí….

Nula78

16. 11. 2008, 11:14

Kutile, dočkej času... Až budu mít na tebe kompletní složku, tak se oní podělím se všemi učastníky tohoto webu. Zatím se budu pořád bavit ultrararitama, špekama a hitparádama

marczus

16. 11. 2008, 12:17

kutile ty jsi debilek hahaha. vetsiho kokota snad lidi tady nepamatujou. nulo!!!!!! p.s. padej s tim srotem na aukro ubozaku

pichi4

16. 11. 2008, 12:53

Delon: To někdo před pár lety řekl trapnou frázi, že někdo onanuje nad nějakou věcí a všichni se toho chytili, že? A myslím, že i kdyby to byly kopie, tak bezcený určitě nejsou

Krusty

16. 11. 2008, 13:10

Pi. chi: Ze sberatelskeho hlediska jsou to bezcennosti, mohou ovsem dobre poslouzit jako docasna chybenka. Jinak financni hodnota je miziva a s postupujici dobou stale klesa, nebo si snad myslis neco jineho??

baxters

16. 11. 2008, 13:48

Díky takovým kopijím, tenhle koníček jde pomalu do faku, ja mam BMW R75 a když vidím že už dnes se děla na tuhle motorku vše v replice včetně sajdy a motoru, tak mi je do breku.

pichi4

16. 11. 2008, 13:59

Krusty: Myslím, že finanční hodnota není mizivá. Když koupíš repliku za několik tisíc, tak je to několik tisíc Ty ti možná zmizí z kapsy, ale mizivá částka to určitě není

Krusty

16. 11. 2008, 14:23

Pi. chi: Zustanme se v rovine sberatelstvi, hromadeni falz v domeni ze jde o originali nechme kutilum. Pro jakehokoliv skutecneho sberatele je kopie ve sbirce jen trpenym zlem, a ver, ze pro majitele cenna NENI.

Delon

16. 11. 2008, 15:02

Pi. chi: no nevím kdo to sem napsal, ale sám to používám v případech kde se to hodí. V tomto případě to sedí a již to níže někdo zmiňoval.
A kopie? Ty bych nebral ani jako „chyběnku“. Nemají vůbec žádnou sběratelskou cenu, jsou to kýče u kterých onanují ti, kteří nemohou sehnat nic kvalitního. To bych raději nesbíral vůbec nic. Jsou to pouhé krámy které mají cenu jenom takovou, kolik jsi ochotný smějícím se šmelinářům zaplatit ty. Toto je jejich skutečná cena. Jiná neexistuje a jak se zdá „sběratelů“kteří rádi platí za padělky jenom proto, že jsou ozdobené slepicí nebo hákáčem, bohužel přibývá. Dle Tvých vyjádření jsi ochotný cálovat v tisících. Tak si třeba mysli, že máš moc pěknou sbírku, ale v mých očích kromě zbytečně vyhozených peněz nemáš vůbec nic a vidět to, tak se smíchy poseru!
Baxters: tomu vůbec nepodléhej. Ty máš skutečný originál a i kdyby jezdilo podobných tisíce, zůstane to tak stále. Ty máš mašinu origo, včetně její originální historie a tu nikdo vyrobit nedokáže. Můžeš být na ní právem hrdý. Podobné je to i s ostatními věcmi. Jsou to jen bezcenné, bezduché krámy, za které někteří rádi utrácejí po tisících…

pichi4

16. 11. 2008, 15:36

Delon: Neříkal jsem, že to někdo psal sem. Ale někde na internetu to před pár lety vzniklo. A já bych kopii bral. Sám sbírám známky z protektorátu a mám ve sbírce znovu tištěnej arších, kterej se dávalna pohřbu říšskýho protektora. Katalgová cena je 200 000 a není šance jí koupit. Tak mám kopii, abych zacelil to prázdný místo.

pichi4

16. 11. 2008, 15:39

Co se ještě týče replik vozidel, nezatracoval bych to. Málokdo bude huntovat originál v terénu. Já osobně mám rozdělanou repliku kübelwagenu.

pichi4

16. 11. 2008, 15:45

A ještě. Máte názor, že všechno čím Kutil přispěl jsou repliky?

Nula78

16. 11. 2008, 16:23

Pi. chi: Kutil má ve svých příspěvcích cca 70% kopií. Přečti si všechny diskuze v jeho příspěvcích a jestli jsi aspoň trochu technický typ, tak vše pochopíš. Nepodceňuj Kutila ve zručnosti. Kutil sám sebe nazývá KUTIL a dobře ví proč.

lebkoun

16. 11. 2008, 17:02

Pi. chi:Kutil je přinejmenším exibicionista, který potřebuje neustále něco za každou cenu ukazovat a když mu to nedej bože někdo zkritizuje, tak to velmi těžce rozdejchává a hned jseš pro něj kretén co nemá příspěvky a v životě si nemohl nic držet v ruce, protože to má jen on. Kutile a Pi. chi, už to tady padlo, kdyby jste viděly některé sbírky militárií, tak by jste takhle blbě nekecaly. Fakt mi připadáte, že to tady provokujete schválně. Je to směšný čím dál víc. Kutile než mě začneš nadávat do pičusů, kreténu atd. tak opravdu musím přiznat že příspěvky nemám protože o to tady nestojím a nechal si je vymazat. Tím pádem jsem ubožák bez příspěvků a samozřejmě ti všechny ty pouťovky nesmírně závidím a chtěl bych je a proto jsem takhle reagoval . Obdivovatelé, které Kutil potřebuje na namasírování svého Ega, do toho a udělujte metály za h... o!!!

Alex de Large

16. 11. 2008, 17:22

http://www.plbohnice.cz/index.php

to je pro tebe Kutile myslim že ti to pomůže, chci ti pomoct aby jsem se měl čím v budoucnu dál bavit bez tebe by byl DW smutné místo

pichi4

16. 11. 2008, 19:05

lebkoun: Koho tady provokuju ty frajere? Urovnej si to!!!

lebkoun

16. 11. 2008, 20:36

Pi. chi:Chtěl bych tě potkat někde na akci a popovídat si s Tebou, bylo by to asi pro oba zajímavý.

pichi4

16. 11. 2008, 20:43

lebkoun: Proč myslíš, že by to bylo zajímavý?

lebkoun

16. 11. 2008, 20:46

Pichi:No coment, uvidíš jestli ta situace nastane. End

pichi4

16. 11. 2008, 20:48

lebkoun: Tak proč říkáš takový věci, ty no coment

xjrwoody

16. 11. 2008, 21:24

Vážení, nevím proč Vás tak Kutil irituje. Pokud lže, dělá jenom to co dělají naši i zahraniční politici, uředníci i my sami. Řekl bych, že je ještě lepší, jenom se chlubí. Já mu můžu poděkovat za ten link na rozhhlas, je to pěkné poslouchání.

xjrwoody

16. 11. 2008, 21:38

Vážení, nevím proč Vás tak Kutil irituje. Pokud lže, dělá jenom to co dělají naši i zahraniční politici, uředníci i my sami. Řekl bych, že je ještě lepší, jenom se chlubí. Já mu můžu poděkovat za ten link na rozhhlas, je to pěkné poslouchání.

Venawass

17. 11. 2008, 02:24

Tady jde jen o HITPARÁDU!!! Toto je 70 komentář - Kutile můžeš slavit nebo......

jkmineral

17. 11. 2008, 10:27

Kutile neboj, i do Top 10 se možná tentokrát dostaneš, na Tvou hitparádu jsem kliknul asi 5x, protože jsem nemohl uvěřit svým vlastním očím...

Kutíl

17. 11. 2008, 14:02


Panové někteří sběratele mají třeba staré auta drahé vzácné veterány tak musí mít kopie co já mám prostě německo ale tady to lidi nesnesou vybočovat z řady úspěch vždy někteří co nic nedokázali nesnesou jinak největší siláci jsou nuly co sem nic nedají a jenom pomlouvají. Delon: až tady každý jako ty nic nedají příspěvek tak sem nikdo nebude chodit číst tvoje kreténské příspěvky tak si to uvědom. Jinak už pro psychicky labilní dělám fotky SS čepice důstojník černá nádherné foty všechno hezky vyfoceno zblízka originály se nádherně fotí. Tak doufám že se vám líbí moje nádherná sbírka originálu —originálu. . Prážky do hrsti a jedem dál.

nadenik42

17. 11. 2008, 14:47

Kutile ( diskžokeji), k jakému dobovému účelu tato "orlice" sloužila? Děkuji za fundovanou odpoveď.

pondeli

17. 11. 2008, 15:08

Nádhera

Degrelle

17. 11. 2008, 17:49

Akou rečou stě teraz hovoril Kutil?? Čo bolo... to bolo... terazky som majorom.

Kutíl

17. 11. 2008, 18:24

Prcek 78: Prcek 78: Prcek 78: Prcek 78: Prcek 78: Prcek 78:
Kutile!!! Jsou to kopie a ty to dobře víš. Zavidět kopie, může jen blázen. Rozdávat rady můžu, jelikož jsem v lepší pozici, než ty. Tvé ultrararity na Aukru mě opravdu dojímají, jedna blbost větší, než druhá a prodejnost mizivá. Strašně se tím bavím, neumíš si ani představit jak moc. Obtloustlý, bláznivý, psychopatický komediant, jako jsi ty mě opravdu nemůže rozhodit. Pane "NULO" nedělej ze sebe "JEDNIČKU", tou skutečně nejsi. Jsi hloupý blb co chce šidit svět, kterému se nedaří!!!
Prcek 78: Odpověď
Jinak sem dej odkaz ať se podáváme jaké věci na Aukru prodávám já jsem moc zvědaví-jinak už na mě nemáš co tak sem něco cpeš o Aukru-nulo. A nezapomeň poslat odkaz na AUKRO. Ať se podivíme co prodávám. Střílíš vedle -Omluva by docela bodla.

nadenik42

17. 11. 2008, 18:48

Kutile odpověz mi k jakému účelu tato orlice sloužila Nebo to snad znalec jako jsi ty nevi??

maraxp

17. 11. 2008, 20:07

Všichni co jsou proti našemu koníčku musejí nad touto diskuzí jen tleskat. Jak všichni táhnem za jeden provaz -kolem krku

SALLMON

17. 11. 2008, 20:19

Někdy je to tady pánové hodně ubohé!! Styl komunikace je téměř nulový.. Takový malý nápad.. co takhle vzít klacky do ruky, svačinu do batohu a vyrazit někam do přírody hm..?? Provětrat klacky.. hlavy.. a trošku porelaxovat.. To by se nám krásně žilo..
A děláme si to sami.. díky takovým vláknům, komunikaci atd. upadla úroveň na né jednom webu téměř na nulu.. tady to začíná být hodně podobné.. Jaká to škoda!!

Sádloš

17. 11. 2008, 20:20

Tak to bych si nechal taky libit...

Slater

17. 11. 2008, 21:08

Diskuze většinou celý nečtu, ale tuhle jsem si přečetl od začátku a hezky se bavím Jen tak dál

Nula78

17. 11. 2008, 22:13

Kutile: TATARE: Dočkej času a nevotravuj mě, nemám na tebe teď čas.

Nula78

17. 11. 2008, 22:22

maraxp: Lidé co jsou proti našemu koníčku ať jdou do hajzlu. Co se o ně staráš? Za jeden provaz můžou táhnout sběratelé a né idioti s kopiema a to je zásadní rozdíl.

pichi4

17. 11. 2008, 23:26

Prcku co ty jsi zač? :-D Že ty budeš nějakej soudruh:-D

furtsedivil

17. 11. 2008, 23:59

No tak to se vám zase něco povedlo, to je diskuze snů! V jednom s Vámi ale nesouhlasím! Že prodej a výroba kopií snižuje cenu originálu! Schopný a učenlivý sběratel vždy dokáže ocenit cenu originálu. A pro sociálně slabšího sběratele, může být i slušná kopie přínosem do sbírky. Ten kdo vše přepočítává na peníze je "jen" pacientem téhle doby. Sbírka a sběratelství by měla sloužit především k relaxaci a uvolnění...

Nula78

18. 11. 2008, 00:15

Pi. chi : A co ty jsi zač? :-D. V tvém případě nechápu o co tobě jde. Byl by jsi spokojen za kopie, ale nejsi ochoten si je koupit, vůbec tomu nerozumím. Co vlastně chceš? Zajímáš se vůbec o sbírání německých věcí z druhé války? Jasně jsi dal najevo, že na tohle nemáš názor, tak po čem pátráš? Pořád se na něco ptáš. Jestli tvé znalosti jsou na  úrovni, tak nám tu všem pověz, proč tato Kutilova orlice není kopie.

Kutíl

18. 11. 2008, 03:24

NULA-Prcek 78: Jaký máš koníček Německo tvé repliky které nemůžeš ani nafotit a dát sem jenom urážet například o mně – Aukro. Nejvíc malí zmrdi co nic nedokáží totální nuly skáčou dva metry aby je bylo vidět a uráží. Ty jsi už tak ze svých replik tak nasraní že nemůžeš snést že má druhy originály a mlátíš okolo sebe a sám si musíš nalhávat že mám repliky chudáčku –Nulo tak sem něco pošli nám přece musíš ukázat jak mají vypadat originály. N U L O.

Kutíl

18. 11. 2008, 03:26

NULA- Prcek 78: NULO=Prcek 78: NULA-Prcek 78: NULA=Prcek 78: NULA-Prcek:-:-:
Kutile!!! Jsou to kopie a ty to dobře víš. Zavidět kopie, může jen blázen. Rozdávat rady můžu, jelikož jsem v lepší pozici, než ty. Tvé ultrararity na Aukru mě opravdu dojímají, jedna blbost větší, než druhá a prodejnost mizivá. Strašně se tím bavím, neumíš si ani představit jak moc. Obtloustlý, bláznivý, psychopatický komediant, jako jsi ty mě opravdu nemůže rozhodit. Pane "NULO" nedělej ze sebe "JEDNIČKU", tou skutečně nejsi. Jsi hloupý blb co chce šidit svět, kterému se nedaří!!!
Prcek 78: ---Odpověď
Jinak sem dej odkaz ať se podáváme jaké věci na Aukru prodávám já jsem moc zvědaví-jinak už na mě nemáš co tak sem něco cpeš o Aukru-nulo. A nezapomeň poslat odkaz na AUKRO. Ať se podivíme co prodávám. Střílíš vedle -Omluva by docela bodla.

koukol

18. 11. 2008, 07:26

Hmm zajímavé-podle mě je KUTIL, PRCEK 78,atd jedna jediná osoba se schizofreníí a hádá se tu sama se sebou. Jinak to snad ani není možný

reds

18. 11. 2008, 08:59

Prcek 78: mohl bys mi napsat email? měl bych jen nějaký dotaz, díky

Marouš1

18. 11. 2008, 09:32

Mě to přijde, že pár lidí vysadilo prášky. Za tuhle diskusi dávám všem "1 s *"

Nula78

18. 11. 2008, 10:45

koukol: Neblouzni

Nula78

18. 11. 2008, 11:04

Kutíl: Nejsi schopen vést diskuzy a hlavně už mě nebavíš. Jsi děsný analfabet, kterému by neuškodilo pár lekcí z ČJ ( ČJ znamená ČESKÝ JAZYK ), musím na tebe srozumitelně, aby jsi vše pochopil. Když ti napíší "nevotravuj" znamená to "nevotravuj", takže nevotravuj na tomto webu s kopiema, dycky tu totiž bude někdo kdo to pozná. Tvůj malinkej mozeček nechce připustit, že to pár lidí poznalo a nejsi schopen se s tím vyrovnat. Nic tu ze své sbírky ukazovat nebudu, nepotřebuji si zde něco dokazovat.

DAK

18. 11. 2008, 11:05

Tak alespoň je tady nějaká legrace .

lebkoun

18. 11. 2008, 11:22

Kutile, proč to sem pořád dáváš, když přitom musíš vědět jak to skončí. Pokaždé Tvůj příspěvek skončil touhle sračkou-bohužel!!! Že Ti to za to stojí. Příspěvky nemám a jsem nula-VÍM .

dolin

18. 11. 2008, 11:39

Dobré počtení!!!!!! Kutile já se díval i do tvých starších příspěvků - to je opravdu z jedné půdy? A nebo jsem to špatně pochopil.
PS: Ještě že mě toto nebere (pokud to nenajdu někde já osobně) a jedu jen ve fotkách! Nekoupil bych už fakt nikdy nikde nic!!

manowar

18. 11. 2008, 12:01

To skoro vypada, jak kdyby pan Kutil zasvetil zivot Adolfovi..... Dle toho aranzma s temi hakenkrojzy, se na tom delikatne vyziva :)))) Ani bych se nedivil, kdyby nekde doma pred zrcadlem hailoval :-)))

štětináč

18. 11. 2008, 13:26

tak je tu 97 komentářů a o čem o hovně. oba tábory na sebe hážou špínu. tak dejte jasné a pádné důkazy a ukažte své znalosti a né jen furt psát kdo je jak velkej pičus.

štětináč

18. 11. 2008, 13:31

i já nemám žádnou zde prezentovanou sbírku (mini)tak se dobrovolně hlásím k nulám.

štětináč

18. 11. 2008, 13:37

třeba mě by zajímal ten darovací lept na té SS 

Slater

18. 11. 2008, 17:39

dolin někde jsem četl že už i mezi fotkama se objevují falza když je to z negativů a má někdo zkušenosti s vyvoláváním co se dělo dřív.

štětináč

18. 11. 2008, 18:03

taky jsem to někde četl a možná to psal zrovna dolin

koukol

18. 11. 2008, 20:04

Hmmm ted je to už skoro jasný. Jak jsem psal. Jeden člověk s rozpětitou osobností se tu sám se sebou hádá a brzy bude nebo možná už je v top 10.Zajímavý takováto schizofrenie se jen tak nevidí Gratulace a tady ty ty ty i ty máš at se dobře usíná

Acci

18. 11. 2008, 20:21

Zaplať Pánbůh, že dělám fotky ww1... žádná falza a pokud, tak jsou směšná :-) Kvůli tomuto jsem přestal sbírat fotky ww2...

dolin

18. 11. 2008, 22:26

Jo jo i u fotek je potřeba dávat si pozor!! Naštěstí jsem jen jednou koupil falzum (2x 200,-)! Ono to de z negativu udělat,... ale originál papír Agfa Lupex, Ridax, leonar a podobně už moc neseženeš. A taky někdy je dobré zapojit logiku!! Někdy je sranda co dávají jako motivy!! navíc jsem už viděl DOST fotek tak si ve fotkách celkem věřím,...
Ale i přesto se nepovažuju za neomylného,...... a asi budu taky O 

Kutíl

18. 11. 2008, 22:36

Jinak panové jsem už dřív v mích příspěvků udělal par změn a abych poznal jak jste na tom z vědomostmi ve sběratelství a kam posílám foty=dům mládeže šachistu. A napsal jsem to ať to najdete a jsem i přiložil historické fotky ani jeden to nenašel docela základní věci tak co se tady pasujete na odborníky ve sběratelství ani jeden neupozornil vám bych prodal nesmysle odborníci na originály. Jinak zase je tady skrytá absolutní bomba v sběratelství Německa. Ale to bych musel fotky poslat opravdovým sběratelům kteří hned zpozorněli a ne křiklounům kteří jsou tady na prášky že to doma nemají tak to musíte aspoň pohanit= kopie. Prcku 72:----bobek bobkovatý---- až to odhalíš nezapomeň tady vyřvávat jak to je kopie z Polska ale ty to stejně nenajdeš protože jseš magor který jenom uráží a špiní.

nadenik42

18. 11. 2008, 22:42

Kutile, potreti se ptam, k jakemu ucelu tato "orlice" slouzila? Vis to nebo to nevis?

Nula78

18. 11. 2008, 22:59

Kutíl: Děkujeme, že se o nás tak staráš, co by jsme si bez tebe a tvých hádanek počali. Bobek bobkovatý nic odhalovat nebude, jsou to stejně blbiny. Fotky posílej kam chceš, stejně tě s nima vyhoděj jako tady.

Kutíl

19. 11. 2008, 00:00


Nadeník 42:Zleva doprava stříbrná a zlatí -hak. Se používali koncovky malé standart který byly umístněné v domě NSDAP například Berlin ve vestibulu vstup do hlavního sálu postaveni asi vosům standart obehnaní zlatím lanem. Stříbrná orlice je na hůl –černá. Standarta vlajka byla přidělána 5 kroužky hliník u každého kroužku je RZN číslo a rok já mám rok 43 celá standarta v super stavu je umístněná ve vojenském muzeu na stropě za sálem se zvonkohrou standartou v Praze- Žižkov a také se používala SS při projevech třeba v roce 1944. Kulatá hák je koncovka standarty u konce nástrčky je díra na šroub upnutí na klacek. Stříbrná je NSDAP velice ranná tip orlice odhaduji na 1933-36-7 na standartu hul. Už si našel něco neobvyklého na  fotkách foty se dají zvětšit snad to někoho trkne.

snafu

19. 11. 2008, 00:14

No Kutíl, ty být ale spráfná čecha, še já ti skorem nerosumjet.

Jinak je mi zcela egal jestli ty předměty jsou origo, či ne. Ostatně německý krámy mě ani příliš nezajímaj, ale podle tvýho projevu si o tobě celkem dokážu udělat obrázek.

Kutíl

19. 11. 2008, 00:18

Nula-Prcek78: Pro opravdové nezávistivé sběratelé jsou to nádherné kousky pro nuly = kraviny to je stek co ty musí být pěkná svině závistivá u tebe bych si postavil u baráku luksusní-drahé auto a věřím že dorána je z auta troska zničená.

darkin

19. 11. 2008, 06:32

Jen jsem se chtěl zeptat. jak to, že ty orlice na standarty se koukají jinam než ta z toho razítka na pytle?

darkin

19. 11. 2008, 06:34

Protože když ji natisknu, tak se sjednotí kříž ale pohled jde jinam?

nadenik42

19. 11. 2008, 08:00

Kutile, díky za snahu o odpověď, muselo ti to dát práci. Buď tak hodnej a napiš k jakému učelu sloužila pouze ta orlice ktera je hlavním bodem sporu o originalitě. Jde o tu prostřední, tu niklo-chromovanou, zlato-stříbrnou, papouško-dudka.
Až mi odpovíš na tuto konkrétní otázku, tak já se budu zabývat tvou hadankou, to je fér, ne?

Degrelle

19. 11. 2008, 11:03

Češky fójak, toprá fójak, kriplfójak pýt tapferfójak, moc rád měl cešky Rakušan.

Kutil.

19. 11. 2008, 11:16

Ja pýt félice bochatá americká spěratel a ja fšimla si ta rarited, tem pérsten SS. Ja cho koupyt sa jakokoliv sena. U nas v Úsa takofá unikáta nepýt. Pfosím, pfosím fy mi cho protávat. Mám chódně amerikánskich tolárů.

P-A-T-E-J-L

19. 11. 2008, 11:54

Ježiši to je hrozná debata.....

Kutíl

19. 11. 2008, 13:58

NULA- Prcek 78: NULO=Prcek 78: NULA-Prcek 78: NULA=Prcek 78: NULA-Prcek:-:-:
Kutile!!! Jsou to kopie a ty to dobře víš. Zavidět kopie, může jen blázen. Rozdávat rady můžu, jelikož jsem v lepší pozici, než ty. Tvé ultrararity na Aukru mě opravdu dojímají, jedna blbost větší, než druhá a prodejnost mizivá. Strašně se tím bavím, neumíš si ani představit jak moc. Obtloustlý, bláznivý, psychopatický komediant, jako jsi ty mě opravdu nemůže rozhodit. Pane "NULO" nedělej ze sebe "JEDNIČKU", tou skutečně nejsi. Jsi hloupý blb co chce šidit svět, kterému se nedaří!!!
Prcek 78: ---Odpověď
Jinak sem dej odkaz ať se podíváme jaké věci na Aukru prodávám já jsem moc zvědavý-jinak už na mě nemáš co tak sem něco cpeš o Aukru-nulo. A nezapomeň poslat odkaz na AUKRO. Ať se podivíme co prodávám. Střílíš vedle -Omluva by docela bodla.

Kutíl

19. 11. 2008, 13:59

Jinak pánové jsem už dřív v mích příspěvků udělal pár změn a abych poznal jak jste na tom z vědomostmi ve sběratelství a kam posílám fotky=dům mládeže šachistu. A napsal jsem to ať to najdete a jsem i přiložil historické fotky ani jeden to nenašel docela základní věci tak co se tady pasujete na odborníky ve sběratelství ani jeden neupozornil vám bych prodal nesmysle odborníci na originály. Jinak zase je tady skrytá absolutní bomba v sběratelství Německa. Ale to bych musel fotky poslat opravdovým sběratelům kteří hned zpozorněli a ne křiklounům kteří jsou tady na prášky že to doma nemají tak to musíte aspoň pohanit= kopie. Prcku 72:----bobek bobkovatý---- až to odhalíš nezapomeň tady vyřvávat jak to je kopie z Polska ale ty to stejně nenajdeš protože jenom uráží a špiníš.

furtsedivil

19. 11. 2008, 14:41

Tady je to fakt jako v nejákým podivným ústavu Takhle jsem se už dlouho nezařehtal. Jinak z těch fotek je poznat prdlačka, co je originál a co kopie. Nafoť detailně každou věc zvlášt, kvalitně a pak se uvidí.

pettepette

19. 11. 2008, 18:22

KUTÍL: nemělo by tam být spíše RZM a ne RZN jak píšeš?

Kutíl

20. 11. 2008, 00:20

Harywentil: ano RZM.

Nula78

20. 11. 2008, 00:23

Admin: Zkus prosím zvážit, jestli by nestálo zato příspěvek od Kutila, který vložím níže, zveřejnit ve vašem časopise. Napadá mě zřídit vtipný koutek, jelikož taková slova jeko jsou: Kulatá hák, asi vosům standart obehnaní zlatím lanem, orlice je na hůl, koncovka standarty u konce nástrčky je díra na šroub upnutí na klacek, rozmezí let mě taky pobavilo"1933-36-7 " atd. . Možná by to stálo za pokus, protože takhle jsem se dlouho nenasmál .
Zde je celý přepis:
Zleva doprava stříbrná a zlatí -hak. Se používali koncovky malé standart který byly umístněné v domě NSDAP například Berlin ve vestibulu vstup do hlavního sálu postaveni asi vosům standart obehnaní zlatím lanem. Stříbrná orlice je na hůl –černá. Standarta vlajka byla přidělána 5 kroužky hliník u každého kroužku je RZN číslo a rok já mám rok 43 celá standarta v super stavu je umístněná ve vojenském muzeu na stropě za sálem se zvonkohrou standartou v Praze- Žižkov a také se používala SS při projevech třeba v roce 1944. Kulatá hák je koncovka standarty u konce nástrčky je díra na šroub upnutí na klacek. Stříbrná je NSDAP velice ranná tip orlice odhaduji na 1933-36-7 na standartu hul. Už si našel něco neobvyklého na fotkách foty se dají zvětšit snad to někoho trkne.

Kutíl

20. 11. 2008, 00:25

Jinak každí je tady sběratel – odborník a čumíte na fotky jako bulíci ani jeden to nenajde. Je to sběratelská lahůdka sen každého velkého sběratelé to vlastnit ale je to bohužel pro vyvolení. - - - Každá fotka se dá zvětšit. NULO 78 hledej ať se tady totálně neodepíšeš pomluvy ti jdou – Aukro- tak hledej doufám že budeš první vkládám do tebe všechny naděje. NULO 78—Prcek 78 v Aukru nejsem ani zaregistrovaní.

Kutíl

20. 11. 2008, 00:47

NOLA 78: Až půjdeš z hospody na hadry a odepisovat na kreténský příspěvky –NULA78 tak ti to půjde jako mně na šrot.

lebkoun

20. 11. 2008, 02:47

Nadenik42:Což o to fér to je, aqle to by si Kutil musel být jistý originalitou a tím za čím stojí a to se bohužel stát ani nemůže. Příspěvky nemám, jsem ubožák-vím.

lebkoun

20. 11. 2008, 03:10

Kutil:Bohužel Ty  a to mě mrzí. jseš na šrot asi pořád. Tvůj pravopis je opravdu na pí. u a připadáš mi jako Tatar, ale to bych ho urážel. S tvojím IQ bych se bál posuzovat co je origo a co kopie-bohužel. Ty jseš bohužel jen celosvětový plagiát a to mě mrzí. Čekal bych od Tebe větší rozpuk. Urážíme se navzájem a celá debata stojí za starou Belu, ale o tom to je. Mě je 35 let a nejsem zrovna začátečník, ikdyž vím že jsem si právě naběhl. Pravopis, zrovna tak jako Kutilovo, není právě vytříbený a příspěvky nemám, ale na druhou stranu dokážu posoudit co je normální a co ne. A tahle debata jde do hoven, zrovna tak jako Kutilova písnička o ubohosti a o vysvětlení kde je pravda a kde ne. Co se týče originalitykaždý doufám viděl všechny příspěvky tohoto člověka a  dokáže posoudit, aníž by vysvětloval jak na to přišel, co je origo a  co ne. Prostě potřebuješ si namasírovat Ego a zviditelnit se a to se Ti samozřejmě povedlo. Jsem kokot, jsem ču... k,jsem ubožák, jsem psychopat-jasný. Jen Ty si originální LETADLO!!!!!!!!! P. S.Psáno po návratu z hospody-není to omluva -zase vím!!!!

nadenik42

20. 11. 2008, 08:06

No, debata je to teda vypečená, je fakt, že takhle jsem se už dlouho nenasmál. Neodbíhejme však od tématu a nechme Kutila ať obhájí původ té orlice.
Kutile, k jakému účelu tato originální "orlice" sloužila, v jakém muzeu si ji můžeme prohlédnout, případně na jakém dobovém snímku je zachycena?

Venawass

20. 11. 2008, 10:31

Taky čekám na určení této orlice mistrem Domácím Kutilem a pořád nic. --Kutíl- na TOP-10 to nevidím, musíš změnit svojí schizofrenií strategii

Nula78

20. 11. 2008, 10:58

Kutíl: Zodpověz nám otázky ohledně orlice, viz níže!!! Odpověď mi prosím zašli písemně na mou adresu:
Bobek Bobkovatý
Kulatá hák 33
Vestibul NSDAP - Berlín
PSČ 1933-36-7
Tel. nula, nula, nula, dvě nuly, pět nul.

Na tuto adresu mi můžeš přijet i  rozbít hubu, budu se těšít.

georg.12

20. 11. 2008, 11:46

Kutil: Člověče, mě by zajímalo, za jaké země seš... Takové chyby jsem snad ještě neviděl...
Přidávám svůj příspěvek z minula:
Ahoj Kutile, chci se optat - Jak je možný, že ty Tvé čepice půdovky neviděli mola ani z dálky??? Půdovky bývají docela dost jetý a někdy dosti ožraný... Hlavně takový materiál, z jakého jsou tyto čepice. . Kdyby to bylo z divadla nebo ze skladu nebo z udržované skříně, tak neřeknu, ale z mýho pohledu je to divný... Nedokážu si představit, že by měl jeden člověk štěstí na tolik krásných brigadýrek a jiných čepic, které jsou na první pohled netknuté...
Díky za odpověď.

dolin

20. 11. 2008, 12:11

No mě by zajímalo (i když nemám o originalitě těchto věcí ani páru) to jak se tu už kolega ptal :
- proč se dívají orlice na jinou stranu!!?? Odvrací znechucený zrak od východní fronty?
- jak se ptá georg jestli ej to všecko z půdy a jak sem se ptal já je to z jedná půdy???

furtsedivil

20. 11. 2008, 15:21

No a mě by zajímalo, jestli je tady jěště někdo normální? Já například proti Kutilovi nic nemám. Má zajímavé příspěvky, ověnčené dobovými fotografiemi, které dokáží pár labilním lidem pekně pocuchat nervy Je mi jedno, co tady Kutil vystavuje jako celek, vezmu si z toho, co je přínosné pouze pro mě a ostatní hodím za hlavu a doporučoval bych to i ostatním nebo tady bude za chvíly každý vystavovat akorát manuál od antidepresiv Což až tak zajímavé, předpokládám, nebude ...

koukol

20. 11. 2008, 19:52

Admin-nechtěl bys tohle vlákno smazat. Co si o nás ostatní pomyslí? Schizofrenik se tu hádá sám se sebou. Nejdřív se při odchodu do hospůdky nařkne a pak k ránu když se z hospůdky vrátí si třkrát možná čtyřikrát vynadá do nul Možná než krčmu by měl navštívit Chocholouška

Marouš1

21. 11. 2008, 11:40

Tohle mazec, opravdu od Chocholouška, nejdřív nám všem nadá, že jsme nuly, tak nám nadá, že nepoznáme super raritu, co tam nafotil, každého napadá, sám chce omluvu. No moc a moc jsem zvědav kam dospěje debata okolo KM čepic.
Já mám příspěvky Kutila moc rád, protože se naučím vždy spoustu nových věcí, prohlédnu si super rarity, který jako nula ani nepoznám, pak si pročtu příspěvky jestli je to blázen nebo není. Je to kolorit DW.

Marouš1

21. 11. 2008, 11:41

jen porád nevím, kde mám hledat ten kulatý hák.

Kutíl

22. 11. 2008, 03:44

Jinak každí je tady sběratel – odborník a čumíte na fotky jako bulíci ani jeden to nenajde. Je to sběratelská lahůdka sen každého velkého sběratelé to vlastnit ale je to bohužel pro vyvolení. - - - Každá fotka se dá zvětšit. NULO 78 hledej ať se tady totálně neodepíšeš pomluvy ti jdou – Aukro- tak hledej doufám že budeš první vkládám do tebe všechny naděje. NULO 78—Prcek 78 v Aukru nejsem ani zaregistrovaní.

Hank

22. 11. 2008, 09:01

Puvodne jsem se do teto naprosto stupidni debaty nechtel zapojovat ale prispevek podemnou mi neda. Kutiile docela by mne zajimalo jak se pozna malej a velkej sberatel? Podle poctu veci ve sbirce nebo podle znalosti ci snad podle velikosti prirozeni... ?
Ja mam ve sbirce na 200 polozek a myslim si ze o nich neco vim jsem malej nebo velkej sberatel? A ver ze urcite neni mym snem vlastnit prsten kterej tam mas nafocenej. To jestli tvoje nafoceny poklady jsou nebo nejsou origo vubec neresim je mi to vcelku jedno.
Taky by jses trochu mel zamyslet nad svou gramatikou nejsem zadnej cestinar ale to co plodis je spise k smichu nez prispevek do vazne myslene debaty(otazka je nakolik seriozni a vazna tato debata jiz je... ). *2

Wurst

22. 11. 2008, 09:17

Marous:"Kulatá hák" je takový překladatelský oříšek, zřejmě to bude hákový kříž v kruhu, na poslední fotce druhý vpravo nahoře. Je tam vidět i  "díra na šroub upnutí na klacek".

LUKYHA

22. 11. 2008, 09:27

Wurst: hezky jsem se zasmál možná je to právě to, co jsme měli hledat. Myslím žes na to kápnul a rébus je vyřešený. Tak co, Kutile, dlouho to netrvalo co? Jinotaj je  "KULATÁ HÁK" Nejsme žádní blbci

Marouš1

22. 11. 2008, 10:10

hank: správný sběratel se pozná podle velikosti pimpase, to je snad jasný ne????
jinak jsi taky nula neb jsi sem toho moc neposlal

Marouš1

22. 11. 2008, 10:11

já bych tam na těch fotkách v super rozlišení viděl 2 zajímavosti, ale jako nula to bude asi kravina, je tam vidět kudla s věnováním a druhá věc je darovák

Hank

22. 11. 2008, 10:15

No jo co naplat nul je tu vicero. Uz na zakladce mi ucitel zblblej bolsevickym rezim rikal ze rostu pro krim tak jsem tou nulou zustal az dodnes Ale dekovat za to ze  nejsme jak ztraceny deti v lese muzeme jen temto prispevkum pana Big sberatele.

Marouš1

22. 11. 2008, 10:22

Hlavně držím palce Kutilovi, protože má super kliku na samé rarity, jenže já jako nula ani nepoznám co je rarita a co je brak. Takže to vlastně nemůžu posoudit.

lebkoun

22. 11. 2008, 10:49

Jinak každí je tady sběratel
je to bohužel pro vyvolení.
Aukru nejsem ani zaregistrovaní
Kutile tohle jsou prostě hrozné pravopisné špeky , jseš z Marsu? Jsem nula a nulou zůstanu, protože nemám příspěvky a závidím.

Kutíl

22. 11. 2008, 14:39

Čumíte na fotky jako bulíci ani jeden to nenajde.

Marouš1

22. 11. 2008, 15:21

Co by jsi chtěl ty "nulo" od ještě větších pitomců než jsi ty sám???
Do očí by jsi mě tohle neřekl.

Nula78

22. 11. 2008, 15:40

Kutíl: Už jsi fakt otravnej!!! Věnuj se kopiím španělských čepic, tam se obhajuj, tady už jsi odepsanej. Neumíš nic jinýho, než jen pořád každému nadávat! My všichni chápem, že musíš obhajovat svoje levý špurky. Co ti také zbývá, když tě stály hromadu peněz.

Krusty

22. 11. 2008, 16:02

Kutile, ze ty myslis ten levotocivej "stribrna kulata hak", nechces nam tim treba naznacit na jakou jsi se dal cestu? Pokud tomu tak je, tak se tim vysvetluji ta tva metafyzicka moudra. Jen tak dal, mas dobre naslapnuto k prevteleni.....:-)))

Kutíl

22. 11. 2008, 16:40

Čumíte na fotky jako bulíci ani jeden to nenajde Marous: nevyhrožuj a hledej. NULO 78: Nezakrývej neschopnost za pomluvy a hledej odborníku jseš v koncích a ostatní. Kam posílám fotky aha mezi odborníky- posměváčky sběratelé klub mládeže šachistu
Fotky se dají zvětšit-je tam skrytá raritka.

Marouš1

22. 11. 2008, 16:50

Kutil: jak "nevyhrožuj" - ty jsi si začal a proč mám jako nula bez zkušeností vůbec něco hledat????? Vždyť jsme kroužek šachistů.
Spíš nemá nikdo vůbec snahu něco hledat. Nejdřív tady všem vynadáš a pak se divíš, já tak vidím jen darovák a SSáka kudlu s věnováním, což jsou zajímavý věci, pokud jsou originál.
Pak je tam samozřejmě ten "zahnutej hák" a podobný kraviny z netovýho překladače.

Marouš1

22. 11. 2008, 16:51

A vůbec jak jsi se dostal ke klávesnici dřív než ve tři ráno?????

Nula78

22. 11. 2008, 16:52

Nevotrovuj mě pořád s nějakou rarikou. Ty prostě nikdy nepochopíš, že mě žádná tvá raritka nezajímá, tudíž nic hledat nebudu. Jesli máš potřebu si hrát, tak jdi před barák na pískoviště plácat bábovičky. Budu doufat, že tě nějaké vzteklé dítě praští kyblíčkem po palici, aby bylo o jednoho blázna méně

lebkoun

22. 11. 2008, 17:15

Kopie, kopie, kopie a poser se!!!! Jsem nula .

Kutíl

22. 11. 2008, 17:34

Marous: ve tři ráno????? --Návrat z hospody velká oslava prodeje SS normální dýky za 2000€ nádherně načasováno euro 25.60 Nakup od vesnického matěje za 19000 Korun. -------------- Jseš jednička – (sběratel) Darovák SS -Rohm -firma CAR EICKHORN SOLINGEN-veverka.

Kutíl

22. 11. 2008, 17:45

Marous:

Kutíl

22. 11. 2008, 17:47

NULA78: O  O  O  O  O  O  O  O  O  O  O  O  O  O  O  O 

nadenik42

22. 11. 2008, 17:49

Kutil:

Marouš1

22. 11. 2008, 18:51

Kutíl no a to jsem už psal dnes v 10:11. Takže DOBRO DOSLI - jak je ve Švejkovi

Marouš1

22. 11. 2008, 19:19

Jako poděkování:
http://www.youtube.com/watch? v=PLyTrsk1Ey8&feature=related

lebkoun

22. 11. 2008, 19:30

Kutile kdyby to byl takovej vesnickej Matěj jak píšeš tak by Ti to nechal za 500 a nebo za flašku rumu jak tomu obvykle bývá, je vidět že Tobě už ani Matějové z vesnice nevěří .

koukol

22. 11. 2008, 19:54

Kutil-přečti si svoje příspěvky. Typuji že jseš velmi neštastný opuštěný člověk trávící většinu času v hospůdce a tak když se k ránu vracíš z nálevny jedinej kdo na tebe doma čeká je zapnutej monitor a Tvá originalní zbírka. Jenže ta s tebou diskuzi vést nebude tak najedeš na DW. Napíšeš nějaký nesmysl a mažeš do peří proto aby jsi už vstával a přečetl jsi si jedinou diskuzi co někdo s tebou vede. Nereaguji na tvojí zbírku možná je origo možná né. To nevím tadle doba mě nezajímá ale reaguji na tvoje příspěvky. Jak už tu někdo psal bylo by nejlepší vyhledat profesionální pomoc. Nepodcenuj svůj psychický stav. Může se to ještě z horšit a pak může být pozdě. A ještě si uvědom že takový specialista si tě vyslechne a dá ti za pravdu takže s ním můžeš klidně probrat svoje rarity a nemusíš se bát negativní reakce.

lebkoun

22. 11. 2008, 21:59

A možná se s Tebou psychiatr vyfotí i na Tvém přihřátém saténu . Jsem sráč a nula bez příspěvků a ještě k tomu závidím, protože sám nic nemám a to co mám nestojí ani za řeč.

SIKI2-16

22. 11. 2008, 22:12

Achjo kde toto bereš?!!! Jen tiše závidím. .:(

Kutíl

23. 11. 2008, 00:25

lebkoun:SS dýka. Vesnickej Matěj 15000-19000 korun. Aukro 25000-35000 korun. Němec1800- 2000€. Ital USA. 2000-2400 €. A  největší sběratelé inzeráty. Koupím veškeré věci německo zaplatím dobře= magor=500 korun nebo rum.

lebkoun

23. 11. 2008, 00:35

Kutil:Jasný, zase máš pravdu, Ty kluku jeden, jseš moc fajn a nakonec by opravdu byla škoda o Tebe přijít. Ser to sem, alespoň bude trochu pr.. l.Kutile dobrou a hlavně až budeš onanovat nad tím saténem, tak ho moc neposkvrň aby se Ty příští čepice pěkně vyjímaly. Já bohužel nemám nad čím, jsem nula a někdy mě to opravdu žere, ale nic s tím nenadělám a postupně se s tím učím žít.

furtsedivil

23. 11. 2008, 01:47

Mě pořád uniká jedna věc: Kutil je totožný s Kutílem? Kutile vybal to! A ty Prcku 78 taky! Že vás je nakonec dvacet a schováváte se za tři "člověky". Chtěl jsem jít na škopka, ale s váma je větší hlína...

dolin

23. 11. 2008, 14:32

No k tomu jestli je někdo veliký sběratel,.. já viděl jen dva. Toho USA-ka co ti měl ten obejváček jak kancl AH s asi 150 leugery a dalším milionem věcí a z mého obu fotek jistého pana co si na Ebay říká Sudek13 - bo tam uvalí i 10000Eur/měsic!.... Jako nula s příspěvky znám tyto dva.

Nula78

23. 11. 2008, 15:37

Kutile,
proč na tyto inzeráty"koupím veškeré věci Německo" voláš??? Proč nabízíš své kopie těmto lidem za nesmyslný peníz??? Víš, oni nejsou tak naivní, aby ti platili za kopie. Už jsi konečně prodal jídelní servis z hlavního stanu Adolfa Hitlera???

Nula78

23. 11. 2008, 15:42

dolfazhrobu: Prcek 78 je Prcek 78 a nikdo jiný. Jsem rád, že se bavíš touto diskuzí, protože já se také moc bavím.

kopkov

25. 11. 2008, 10:18

nerozumím tý orlici na dřevěný desce, hlava kouká do prava, ale svastika je na druhou stranu

Liška ryšavá

25. 11. 2008, 20:49

dřevěná deska je razítko.

darkin

26. 11. 2008, 07:40

No to my víme, z dřívějška, ale pořád kouká na druhou stranu, než ta odlitá?

Liška ryšavá

26. 11. 2008, 14:59

videl jsem nekterá origo razítka s hlavou orlice na druhou stranu, pohledám a pošlu

kopkov

26. 11. 2008, 16:10

jasně, razítko, pak je v pořádku směr hlavy orlice, ale směr svastiky je na druhou stranu

Andy Green

26. 11. 2008, 17:12

Není problém... uřízne hlavu a otočí. . dyť je to kutil

jkmineral

26. 11. 2008, 18:45

prostě se spletl, no tak vezme lupénkovou pilku a příště to bude ještě
lepší origo

Liška ryšavá

26. 11. 2008, 20:47

kopkov, asi jsme si nerozumeli, myslim to takhle http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=15528&mm=1&vd=1&PHPSSIDW=90374151b234840f6ae124a7c9323cc2

Liška ryšavá

26. 11. 2008, 20:54

Zase tak moc těmhle věcem nerozumím, abych tu psal, jestli je to origo nebo ne, i když se mi KUTIL zdá přinejmenším jako podivín. Nedávno jsem právě na takovéto razítko narazil (nebylo jediné) Byl bych rád, kdyby se k tomu někdo ze skušenějších vyjádřil. Taky mi to vrtá hlavou.

lundenburg

27. 11. 2008, 22:09

Kutile-kutíle- či jiní lidé
Děkuji za příjemné pobavení, vaše komtáře mi opravdu zvedly náladu. Děkuji a jen tak dál.

Kutíl

28. 11. 2008, 02:21

lada78:Podívej se  na můj příspěvek (RAZÍTKO) +fotky a pochopíš. Já nikde nepíšu že ho mám jenom já.

Liška ryšavá

28. 11. 2008, 15:25

Kutíle, to patřilo Kopkovi, kterému se nezdála strana, na kterou má orlice hlavu. A mne zajímá jen to, proč ji má nekdy doleva a jindy zase doprava.

Supík

07. 12. 2008, 16:32

lada78: copak hlava, ale obrácený hákový kříž, to je rare.

Supík

07. 12. 2008, 16:34

lada78:copak hlava, ale obrácený hákový kříž. To je teda rare.

Kutíl

09. 12. 2008, 13:39

Supík: Razítko je vždy obrácený = Mateřská škola bože kam to posílám -fotky.

Míra 777

24. 08. 2009, 10:48

Nádherné!!! By mne zajímalo kde to teď šijou, že by v Polsku, nebo made in China, Spain.