Vykopávka
Posílám nález, který se podařil a myslím, že stojí za to.Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Rýžování zlata
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
kim
14. 03. 2011, 13:48kote
14. 03. 2011, 13:49To bude komentářů. . různejch... Víc info by neškodilo
EsN69
14. 03. 2011, 13:49toto je falzifikat da se koupit na nete za babku
Patriot
14. 03. 2011, 13:51Už to začíná.... tipuju to tak na 10 stránek... nejmíň
soptík
14. 03. 2011, 13:52No... Kim ti k tomu dal ještě tři medaile :-)žádná fotka z terénu a ani žádné poutavé povídání. A první příspěvek a hned darovák. To hold někdo klikař To jsem zvědavej jestli tě přeřadí do nové kolonky Falsa a repliky....
Novka
14. 03. 2011, 13:58Nepotěšil jsi nás Radysh, ani mi tě nepotěšíme.
radysh
14. 03. 2011, 14:11Nemám v úmyslu někoho těšit a psát nekonečné příběhy. Prostě je to vykopávka ze severu Čech - Hora sv. Kateřiny. Pokud máš zájem o repliku, tak to musíš do Polska.
radysh
14. 03. 2011, 14:14Jinak... když jsi takový odborník, podle čeho jsi tak přesně poznal, že je to replika?
Antares
14. 03. 2011, 14:16Jé to bude zas hon na čarodějnice ještě že já pravej od repliky nepoznám, aspoň tu nebudu nikomu pro smích
Kajman1
14. 03. 2011, 14:19No hlavně, že se dokážeš pohybovat v čase
jkmineral
14. 03. 2011, 14:20gratuluji, na rozdíl od jiných je krásně zachovalý.
koholik
14. 03. 2011, 14:20no... nechci nikoho hanit, taky se nevyznam v origo a neorigo, ale ten vnitřek se mě nezdá... na to, že by byl tak málo jetej je taky k pozamyšlení...
maraxp
14. 03. 2011, 14:36Ahoj Edo
Jinak po dnešku je Hora sv. Kateřiny měsíční kopec *2
A propo co to je za prszýnek
kim
14. 03. 2011, 14:37mládenci ač origo či falzum je to nález a to se počítá
duker
14. 03. 2011, 14:56ORYGINALNY DAWNY PIERŚCIEN
ragnarog
14. 03. 2011, 14:58No tohle tu už dlouho nebylo... Už se těším na tu diskuzi.
ragnarog
14. 03. 2011, 14:58No tohle tu už dlouho nebylo... Už se těším na tu diskuzi.
rock in rock
14. 03. 2011, 15:00To piękne dzieło kolegów. Przegrałem go, kiedy byłem w górach Katarzyny
AlexanderI
14. 03. 2011, 15:04Opravdu nechapu jak nekoho může těšit když si koupi repliku a na webu z ni dělá vykopanej nález... takovyhle lidi tu nemaj co delat...
Marouš1
14. 03. 2011, 15:32Já jen pro pobavení: Kámoš jich koupil 50 levejch a střílí je při služebkách po zemích českých prakem do lesa, to jsem zvědav kolik se jich letos objeví na DW.
luzak
14. 03. 2011, 15:33radysh smůla tady to poznaj ale jestli jsi to kopnul tak upřímnou soustrast to musí být sklamaní
maraxp
14. 03. 2011, 15:39Marous -nezlob se ale kamarad taky nemá všech 5pohromadě že. A ty asi taky ne když se s tím tady chlubíš. To mi k někomu jako ty kdo sem chodí už léta nesedí... a připadal si mi jako rozumný člověk škoda
tetřev
14. 03. 2011, 15:46maraxp-souhlas.
NeCrY
14. 03. 2011, 16:08ale že jich bylo
lukis555
14. 03. 2011, 16:13Ahoj, o originalitě vůbec nepochybuji, nechápu že to sem všichni cpou když se majitel na originalitu vůbec neptá. Závidím a gratuluji, jen by neškodilo něco víc napsat. No až najdeš další tak to naprav jen tak dál...
ŠMAX90
14. 03. 2011, 16:22pěknej, ale chybí mi na fotkách foto pečetního sváru pod lebkou z vnitřní strany pokud tam teda nějaký je
rott
14. 03. 2011, 16:31Marous: jen a´t kolega střílí ringy dál... možu mu zajistit slevu na nákup dalších ringu...
to bude dobrá čuryna...
reznik
14. 03. 2011, 16:39Obešel jsem z detektorem tutově zěměkouli, našel jsem lecos ale takovej profík a mistr hledač jako jsou tady to nejsem, asi přerazím detík o strom a začnu nakupovat na aukru
Pittbull
14. 03. 2011, 16:41šumavák má pravdu. Příjde mi i slabší, měl jsi to lépe nafotit.
xpack
14. 03. 2011, 17:02maraxp- Dobře napsano!! Lituju tech kteři ten Fake najdou, maji radost ze se jim povedl životni kop, a pak sem nakej BLAZEN napiše ze jeho mentalni kamoš je střili do lesa!!! . . Radysh- jestli jsi ho opravdu kopnul tak gratulace velika i kdyz to treba neni origo!!!
dobroděj
14. 03. 2011, 17:03Pěknej kousek do skříňky. Komu jde o pravost, tak se dá docela dobře zjistit. Ale takhle bych to nelámal. Mám origo ponorku, dokonce z první série. Měl jsem z ní radost když jsem ji kopl, ale dnes si myslím že i kdyby to byla dobrá replika tak je to jedno. Nemám ji na kšeft. Mám jen dobrej pocit že je origo.
Kajman1
14. 03. 2011, 17:13sešteluj si ten datum na foťáku. nevěřim, že někdo střílí prakem darováky do lesů. i kopie nejsou za dara. tenhle prste je jinej než ostatní hlavně tlouškou i rytí je jiný, to ale neznamená, že říkám, že je to levý. Nejsem odborník na darováky
fil
14. 03. 2011, 17:22Skoro to vypadá na jméno Pückler...
Mazurek
14. 03. 2011, 17:23jestli je dobrej tak je dobrej
Marous kdyby tvůj kámoš vystřílel padesát ringů jen tak do lesů a každý ho stál jen tři stovky to máme patnáct tyček... to není v povaze českého človíčka rozhazovat hrstma
A jestli jo tak ať jich pár vystřelí i do mého
bratři v triku
14. 03. 2011, 17:42Falsum či ne, ten pocit když jsi ho nalezl ti nikdo nevezme. A o to taky jde, ne?
Bobesak
14. 03. 2011, 17:56jestli mohu poprosit Marousova kámoše o střelení jednoho ringu i pro mě k nám na zahradu s věnováním pro Bobesak. Díky moc
P. S. a nebude trvat dlouho a budu je už mít na všech prstech obou ruk.
Jinak hezkovej kop Radysh
Dark.Warrior
14. 03. 2011, 18:06Nechci nic říkat, ale i příběh je chabý - byl jsem v horách včera (13.3) co by kamenem dohodil od Kateřiny a zem je stále jako šutr, takže pokud si ho doloval, tak si nad tím min. 30 minut života zanechal. Co se týká pravděpodobnosti - celkem bych tomu i věřil - v okolí vím o zajímavých nálezech známek divizí jako Totenkompf, Lajbštandarta...
hans.poa
14. 03. 2011, 18:15radysh:u takových věcí obvykle platí, že to kdo nebyl přímo u nálezu, nevěří. Takže z těhle lidí nikdo. Já taky ne! Původ toho prstenu znáš jenom ty!
Bajo72
14. 03. 2011, 18:31maraxp souhlas... takhle kopnu hovno a ještě IDčka Ahoj SS a darovací fake z polska... že si dá tu námahu a střílí fake prakem... asi jen pro pobavení kamaráda. .
KukiG60
14. 03. 2011, 18:43jako sory ale když jsem koukal na darovak od šumavaka tak byl tak nak trochu jinej, ja mam kopiji a řekl bych že je naprosto shodná stim tvim darovákem!!!
Dr.Garret
14. 03. 2011, 19:05Přiklánim se k názoru že je to fake i když já mám detektor měsíc a hned jsem kopnul zákopák Westwall 1939-40 a také na hoře
pepa_d
14. 03. 2011, 19:33Marous jdi s tim blábolem taky do prdele, každej zasranej dluhama, auto na lízink, kůču na hypotéku a prstýnky po pár stovkach střílíte pro zábavu do lesa. No snad ti to ti náctiletí sežerou. Hnus. Prsten tenhle je mně ukradenej.
soptík
14. 03. 2011, 19:47maraxp:no.. mesíční.. to už je dlouho.. už to bude pár let co jsme tam něco nachodily. A tyhle povídačky? A teď o pejskovi ta tu dnes ješte nebyla.
soptík
14. 03. 2011, 19:49Ještě mě napadlo... že to tam zahodil jeden z těch co tam zakopal tu jantarovou komnatu! Tak že hurá všichni sem... je tady všude.
maraxp
14. 03. 2011, 19:58soptík -neboj hned jak to pujde jsem u Vás
maraxp
14. 03. 2011, 20:06soptík -teda pro tu jantarovku a vystřelený darovák z praku. To bude žůžo
Krutor
14. 03. 2011, 20:08O originalitě nic nevím, ale první příspěvek a hned darovák?... Už jsem tu několikrát viděl podobné "první" příspěvky, ale minimálně je to podezřelé. Budí to ve mě dojem, že někdo zkouší, jestli mu to projde a jestli se někdo chytí... Pokud je to jinak, tak se nálezci omlouvám...
carcharon2
14. 03. 2011, 20:16Tor Krutor:
pokud nedokžáš poznat originál od falza, ale jsi takový detektiv, že pochybuješ dle početnosti příspěvků tak jsi minimálně James Bond.
Počet oříspěvků není přece určující faktor k pravosti.
Mám taky ve sbírce kousky k pokoukání, ale právě kůli takovým přemejšlivcům je sem nedávám.
pepper
14. 03. 2011, 20:35Dneska jsem byl hoďku na svém oblíbeném políčku a taky sem si dva kopnul. A ty jenom jeden to máš docela smůlu.
Guderian
14. 03. 2011, 21:19nález na www-fakeaukro.cz?
Hampr
14. 03. 2011, 21:19Co nato říct, top 10
KHF
14. 03. 2011, 21:24U nás je toho tolik, že to věším na stromy, kdo by se s tím tahal.
hans.poa
14. 03. 2011, 21:26Zevnitř jde vidět spoustu důlků po nekvalitním odlití. Starobní hniloba to rozhodně není. Voni ti Germáni by tak odfláklý prsten ani nepoužili k udělení.
Hampr
14. 03. 2011, 21:29šumavák hovoř
Stejski
14. 03. 2011, 21:32Podle počtu příspěvků bych to taky neurčoval, první den co jsem měl detik, tak se mi podařilo kopnout závěr na Mausera, bodák a ještě Werndla 1866,samozřejmě ne na jednom místě. A na DW jsem to ještě nedával, takže by to měly být kopie kdyžtak to sem zítra hodím. jestli jsi pokud nejsi Allus , tak nález luxusní.
Hampr
14. 03. 2011, 21:41Nebudeme závidět jeto o štěstí Zdar šumi
UCAdmin
14. 03. 2011, 23:02Marous - tak to klobouk dolu... Lide jsou ruzni...
Nula78
14. 03. 2011, 23:37Fotky na hovno, detail žádný. I o příběh nás radysh ošidil a to už je po druhé v tomto jeho příspěvku. Z počátku jsi Radyshi prskal a stál jsi si za svým. Proč tomu tedˇtak není? Proč jsou ty fotky tak hnusný? Proč jsi k tomu nedodal srdečný příběh o nálezu? Proč jsi to poté nasměroval na Horu Svaté Kateřiny? Proč jsi to nenapsal hned k příspěvku? Inspirovali tě dva zoufalci Gensel s Mužíkem, co hledají, nebo možná ještě hledají JANTAROVOU KOMNATU a ARCHIV SS? Nepříde ti to trapné? Na ty dva zoufalce zapomeň. Z těch si příklad neber. V 90 letech od nás nakupovali kopané sračky, které poté prezentovali jako své nálezy, se kterými se prezentovali v novinách a telce. Byl to chyták na sponzory, který fungoval!!! Tomu se říka geniální podvod, což se v tvém případě říci nedá.
stepe
14. 03. 2011, 23:45Ty fotky jsou opravdu nepoužitelné k jakémukoliv názoru. Ale na druhé straně na doma dělaný foťák s optikou ze dna pivní flašky, který zapůjčil šumavák je to dobré.
Krutor
14. 03. 2011, 23:57carcharon2: Jistě, že četnost příspěvků není faktorem pravosti, ale za poslední rok už jsem tady několik přinejmenším sporných věcí viděl (k tomu se vyjadřovali jiní) a nick byl zcela neznámý s jedním příspěvkem. Otázkou je, jestli nebyl vytvořen čistě kvůli jedné věci. Taky mě vadí to, že jeden člověk používá několik nicků. Zeptáš se na něco autora a odpoví ti někdo s úplně jiným nickem. Tohle je pro mě nepřijatelné. Jeden člověk, jeden nick - na tom se snad shodneme, ne?
Když už jsi se chtěl k něčemu vyjadřovat, tak jsi se měl vyjádřit k tomu, co jsem napsal, dává to smysl nebo ne? Ale ty mě srovnáváš s Bondem... Ty podle téhle, ne moc dobré fotky, něco poznáš?
Ty pěkné kousky sem nedáváš kvůli "přemejšlivcům" jako jsem já, ale z úplně jiných důvodů. Mně je fuk, co kdo našel a co s tím udělá, každému, co jeho jest, ale rozhodně nebudu řvát s davem, abych se za nějaký čas dozvěděl, že si ze mě někdo vystřelil.
UC-ADMIN: Lidé jsou různí... Nedávno tady někdo zveřejnil dvě německé známky, které vykopal, vyjádřil obavy o pravosti a hned ho spousta lidí začala obviňovat z šíření falz. Vzpomněl jsem si, že někdo na netu před časem uveřejnil jak někteří lidé "znovuosévají" lokality za účelem oblbování detektorturistů z ciziny. Tohle by mohl být také takový případ, nebo je to zcela vyloučeno?
K těm kazům uvnitř prstenu bych jen dodal, že ze zlatnického hlediska u tak masivního odlitku není problém "šmirglovacím válečkem" vybrat bubliny po odlití do mrtě a pokud by to nešlo, pak použít pájku a vyletovat je. To je v zlatničině běžná praxe. Nějak si neumím představit, že by do těch děr rytec něco ryl. Ten by to zlatníkovi hodil na hlavu!
FnuK
15. 03. 2011, 00:16Tento prsten patří o 5 rubrik níže. Kopie až to buší do očí.
hoboes
15. 03. 2011, 00:37Nejsem žádnej znalec ale pár falzu tohoto prstenu jsem už viděl a tenhle mi je značně připomíná.
Gerlach-G1
15. 03. 2011, 01:10to je srandy s jedním prstenem
Dr.Garret
15. 03. 2011, 01:13zA 300 kila na aukru. .
tausig
15. 03. 2011, 03:54boha jeho proč??? proč tohle sem dáváte...
todus
15. 03. 2011, 04:49Dr. Garret tak za 300 kila bich nekoupil ani origoš, ale za 3 kila tak to je jiný kafe, ale to není podstatné, fakt je že se jedná nejspíš o falzu.....
makak
15. 03. 2011, 06:32Okolo podobnejch nálezů se tady melou pořád stejný nesmysly. Kdejakej trouba si přisazuje, když to najdu, nechám si udělat od znalce v Německu expertizu a potom to s ní vystavím na odiv, není zase tak drahá a třeba pan Baldes, který celá léta pracoval ve voj. archivu a skutečně je uznávaný tohle zhodnotí, dostaneš papír s fotkou a je po ptákách.
Marouš1
15. 03. 2011, 09:19To all: co si dělá můj dlouholetý kamarád je jeho věc, to si před něj mám kleknout, nebo ho vyfotit a poslat všem mrcasníkům na prohlédnutí.
Prostě to má jako poslání a zábavu, sám si naběhl na povídačku o zaručeném originálu vykopaném v lese a stálo ho to dost peněz. Holt nemá hypotéku ani lízing a nějakých pár tisíc za 50 ringů mu za to třeba stojí, hlavně to jsou šitky na kterých pozná každý mrcasník, že nejsou OK.
ignis
15. 03. 2011, 10:41Myslím, že každý hladač by si maj nájsť aspoň jeden svoj darovák. Tý lepší aj dva.
Parrmen
15. 03. 2011, 10:47Mě se na Radyshovi líbí, že tam nafotil i jméno a nedělal s tím vědu. Nevím kolik prstenů s tímto jmenem se dá sehnat jako fake. Já bych na Mělnicku byl rád i za falso.
radysh
15. 03. 2011, 14:54Některé komentáře jsou opravdu od srdce. Koukám, že se kvůli jednomu prstenu dokáže spousta lidí pobavit. Prsten vykopal kolega asi před 10ti lety v okolí Kateřiny. Je vidět, že někteří Kateřinu znají jen podle,, pokladu, , a nejsou tam jen samé kameny. Ani urážky o zakoupení někde na netu mě neurazí. Je to váš názor a nikomu ho neberu. Vím dobře, že replik je spousta a proto nechápu, jak může někdo věřit, že je to ode mě zkouška. Je vyčištěný, jelikož mi leží doma a dal jsem ho sem proto, že jsem chtěl slyšet názor lidí, kteří těmto věcem rozumí a třeba poradí. Což zřejmě ne všichni pochopili. Ale i tak díky.
Margot19
15. 03. 2011, 15:09Strč si tu repliku do prdele, stimhle smejdem aspon me neohromis. Vnitrni rytina smejd, symboly na obvodu to se nebudu uz ani zminovat. Tohle bych proste smazal. A jete vic smesne ze sem nakraci nejakej panacek vystavi prvni prispevek na darovak, bez fotek z terenu ci pribehu. pak dodá ze prsten nasel kamarad pred 10 lety Tvl tyhle pastiky ti mozna sezerou na aukru za 600-900 Kč za kus
Antares
15. 03. 2011, 15:15Chlapi že si s tim děláte hlavu, Když to sem chce dát tak to sem dá, a vaše názory mů můžou bejt s prominutím u prdele. Jestli je to originál nebo ne o to přece nejde. Pochlubil se s nálezem, pochlubil, a jestli mu to někdo závidí nebo opravdu pozná že jde o šmejd tak jeho to absolutně nemusí zajímat. Hezký na tom je akorát to, že tady krásně vidíme jak rozmanitá je různorodá je obec hledačská. Někdo by ho pověsil za to co si dovolil, někdo z toho má srandu a někdo mu upřímně pogratuluje. No neni to hezký? Já ho najít dám ho sem taky, a ať si každej říká co chce, doma ten prsten chleba žrát nebude a zbohatnout se na něm taky nedá.
Ale 70 příspěvků je málo, kolegové snažte se
A ty radysh, vykašli se na všechny možná si to myslel dobře možná ne, ale nikomu to neublíží a my si máme aspoň o čem povídat.
Ať se ti dál daří.
spion
15. 03. 2011, 15:40"jelikož mi leží doma a dal jsem ho sem proto, že jsem chtěl slyšet názor lidí, kteří těmto věcem rozumí a třeba poradí. Což zřejmě ne všichni pochopili. "
tak tomuhle nerozumim, seš si jistej originalitou, nebo nejseš? Jaký rady nebo názory ohledně darováku si představuješ? Touhle větou si naznačil, že to nebude tak čistý.
rott
15. 03. 2011, 15:48radysh: pokud chceš slyšet k ringu názory odborníků tak bys ten ring měl nafotit líp, jak vnitřek tak vnějšek a hlavně spoj pod lebkou z vnitřní strany
tak se nečerti nad komentařama, fotit umíš tak ho nafoť ještě raz a pošli znovu
milwaukee
15. 03. 2011, 18:43Antares -----
milwaukee
15. 03. 2011, 18:50Proto sem nic nedávám, protože já mam radost už jen proto že se mohu projít po lese, atd. a pokud něco najdu je to ještě krásnější, a né řešit tohle všem mnoho zdaru a hodně ke hledání.
milwaukee
15. 03. 2011, 18:52Antares -----
jkmineral
15. 03. 2011, 19:51http://www.dolin. estranky.cz/clanky/historie---clanky-o-technice/darovaci-prsteny-ss. html
jkmineral
15. 03. 2011, 19:54dovolil jsem si zde vložit článek Dolina, jsou tam známá jména
kopií. Protože jsem dost prstenů z Polska kamarádům přivezl do sbírek vím, že toto jméno je zatím ojedinělé a těžko se s výrobcem domluvíš, aby Ti něco vyryl.
kozuuch
15. 03. 2011, 21:20totální brak, podvrh, ani to dál nebudu komentovat. Jen se divím administrátorovi webu, nemá rozum, doposud jsem věřil, že to jsou profesionálové...
stepe
15. 03. 2011, 22:36Otto Gahr by asi plakal, kdyby mu nějaký zlatník vysekal do zbublaniny písmena a čísla ve stylu "každej pes - jiná ves". Jinak pokud je kvalitní kopie, nelze ji již v dnešní době rozpoznat. Navíc pokud se dá jméno do souladu se seznamy a působením osoby, má padělatel vyhráno. Nenamlouvejme si, že jsme Všeználci, tady se dají poznat jen evidentní zmetky, ale se super falsifikáty je trh jinde a chudý hledač si k nim nečuchne. A vyrábějí se jako kusovky i u nás s rytím jména dle požadavku - ne jako v Polsku seriovky, kdy kýbl prstenů má jen jedno jméno a druhý kýbl jiné. A spojovasí šev pod lebkou je u lepších kopií u všech, stejně jako pájená lebka jinou kvalitou pájky s oxidací. To už je dávno standard všech lepších padělků.
dolin
16. 03. 2011, 12:53Ale co je hezký! Autor ví sám jak k němu přišel.... Himmler je tu alespoň v nezkrácené podobě,...
Já mám jen pocit, že tu se vyskytující němci měli v dubnu a květnu 45 uniformy samou insignii (nejlépe od 3-4 zbraní zárověň... nejlépe ty pro ČSR nejběžnější jako ponorky, minonosky, letadlové lodě... Thule... ), samo vše od SS, SA a SD,.. případně i kombinací dvou naráz.... nejlépe divize Totenkopf (je jedno jestli SS, SA, SD nebo WH),... dále měli všichni tak 7 až 12 náhradních opaskových přesek ke každé této zbrani a byli to důstojníci vyzbrojení několika nejhezčími kordíky a mečíky, tak jako 3 (samo že SS) Musketers. Dalším poznávacím znakem bylo množství Mutterkreuzů co měli u sebe od maminky v torničce... typuju tak 5-6 každý vojcl... a teda nechápu, podle toho co těch mutterů v poslední době je, že se nejmenuju Heinrich...
panzer1
16. 03. 2011, 16:00dolin//
jkmineral
16. 03. 2011, 17:35radysh: když už nic jiného, tak jsi se dostal do Top 10
wessel
16. 03. 2011, 20:07Už sem zase někdo dal tohle jo. .
UCAdmin
16. 03. 2011, 22:08kozuuch - osobně se mě na prstenu také nezdá několik věcí, ale rozhodně nejsem expert přes darováky. Jeden jsem taky kopnul, ale abych na 100% podle fotek poznal jestli se jedná o orig. či kopii tak jak jsem psal nejsem expert. Pakliže by jsme měli být schopni přesně identifikovat veškeré nálezy, které jsou zde na DW včetně určení pravosti tak to bych sám před sebou smeknul klobouk... Takže to chce trošku více soudnosti
Kdo si bude chtít nastudovat něco o těchto prstenech tak doporučuji tyto články:
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=19903
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=19980
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=20084
Mirek D.
17. 03. 2011, 14:58dolin- ne tak doslova, ale vezmi v úvahu, že zde končila válka, co měli ještě u sebe, zůstalo tuna... Začátek války a pohraničí, nelze opomenout, dále trofeje, které rusy táhli z Berlína a pohazovali do svých lagerech, prostě na military, jsme zem zaslíbená.
wessel
17. 03. 2011, 21:57Je třeba ale vzít v úvahu, že kopií je vyrobeno daleko víc než originálů, pokud kdy vůbec nějaké byli. Tudíž pokud najdete tenhle prsten což se stát může, lze předpokládat že se jedná o kopii ztracenou např. hledačem.
www
17. 03. 2011, 22:50SOUHLASIM Z KOZZUCHEM TOTALNÍ SRAČKA HOD TO DO KANALU
A ADMINISTRATOROVI WEBU JE NEJPIS DILETANT TOTALNÍ ŽE TO SEM DÁVÁ
pliza27
18. 03. 2011, 05:39www: trochu nechápu tvou reakci vůči adminovi? To by bylo řevu, kdyby tu bylo polovina příspěvků, keců o cenzuře a podobně. Prostě tenhle web děláme my všichni svými příspěvky i reakcemi na ně. Ty svou reakcí jsi upřimě řečeno úroveň webu moc nezvedl
SMITY
18. 03. 2011, 06:39pliza27: Asi tak nějak
spion
18. 03. 2011, 09:34radysh se přestal ozývat, takže tím pádem je případ vyřešen
MartinDW
18. 03. 2011, 13:15www: Nejsme tu od toho abychom posuzovali nálezy. Tento příspěvek splnil obecné podmínky pro zveřejnění. Nejsem odborník na tyhle prsteny a myslím, že je i trochu troufalé jej posuzovat podle fotek. Od toho jsou opravdoví odborníci. A jak píše pliza27 - úroveň webu děláte i vy, svými komentáři, tak potom nebuďte naštvaní, že sem nikdo neposílá nic zajímavého. Za chvíli se tu bude řešit i pravost vršků od piva.
www
18. 03. 2011, 20:32pliza27 -je mi jedno jesli jsem zvedl nebo nezvedl nákou uroven webu když keždej měsic jsem dá nikdo darovák a tvrdí že ho vykopal zachvíly jich tady asi bude jako winterhilfe a tento web je o nálezech a tento darovák je FALZUM tak nepiš nesmisli
baxters
19. 03. 2011, 10:05Radysh alias ALUSS stejny človek stejný šunt jako vždy, No coment
Margot19
20. 03. 2011, 23:35baxters: --- moje slova :D
nositel
21. 03. 2011, 10:00V naprostém souhlasu s MartinemDW. Nositel
www
22. 03. 2011, 22:04naprostý nesouhlas velmi zdařilá replika
Jenn
23. 03. 2011, 07:33Krásná replika, jen tak dál, na aukru ho jistě za pár stovek prodáš.
Degrelle
24. 03. 2011, 19:20Proč pořád ubývá příspěvků??
kpt
25. 03. 2011, 23:42Jak je možné, že když sem dá darovák Beax, tuším 3 (?),tak nikdo podle fotek nepochybuje o pravosti. Ale u Radyshe je to šméčko. Tomu teda nerozumím.
ferru
04. 07. 2011, 01:37Jak to muze byt v TOP? omg replika.
Sudetenland-Nord
05. 09. 2011, 09:56supr nález, blahopřeji, takový mam taky, našel jsem ho v poštovní schránce, ale předem jsem musel poslat 250.No - pán psal :Ale proše paně ten buze akurátni na vaše ruky. Mam strašnou radost, že takovejch nálezů bude pořád dost a dost, příště můžem dávat k fotkám rovnou odkaz na prodejce.......... teda vlastně lokalitu
elanek28
17. 10. 2011, 13:08Zdar všem, mužu se jen zeptat jak to poznáte že to je Falzifikát?? Docela by mě to zajímalo páč se vtom nevyznám. jeden takovej darovák mi chlápek nabízel asi za 15 stovek ale nevěděl sem jestli to má opravdu takovou cenu a navíc se vtom nevyznám. |Díky Eli