Úvod / Nálezy

Výzva a varování!

09. 05. 2011 Autor: adi 5783× 66
Vážení a milý kolegové (slušní hledači)

Je mi velice líto, že musím tyto fotografie zveřejnit, ale nemohl jsem jinak. Když jsem vešel do jednoho remízku málem jsem spadl do díry cca 110 cm hluboké a 130X100cm široké, pro ilustraci detektor Whites Prizm 6T.

Zakopal jsem ji. Nemohl jsem jinak. Jsem správcem oné lokality, kam se ročně sjíždí několik stovek hledačů. Vážně mě nebaví zahrabávat díry po líných lidech. Pokud se nebudou hledači chovat jak se patří, vynesu je v zubech. A dostanou co proto. Může to dopadnou i vyhláškou obce s rozšířenou působností, která by zakázala hledání v této lokalitě. Slušní hledači přijdou zkratka.

Slušným hledačům přeji hodně štěstí při hledání.

 Autor: adi

Komentáře

kim

09. 05. 2011, 11:24

pakáž zasr. ná

B.bang

09. 05. 2011, 11:25

take se kolikrat divim co vidim..... vyhrabat zahrabat neni to tezky

Štěpis2

09. 05. 2011, 11:29

tak, to je něco

General division

09. 05. 2011, 11:32

dobytkové

tibko

09. 05. 2011, 11:33

Nič v zlom, ale si mohol uviesť lokalitu - aspoň orientačne kataster, takto je to veľmi všeobecné, a môže to byť aj u nás na Slovensku.

niman

09. 05. 2011, 11:34

víte chlapi, ono je to asi tak: kdo má hledání jako koníčka, tam není problém po sobě zahrabat. Ale kde se kope pro "výdělek" tam to čekat nemůžeme a takový nepředěláme. Je to smutný, že jsou i takoví.

kote

09. 05. 2011, 11:41

nechápu. vždyť je to hned. Nacházim i nezavřený odklopený drny a to už nechápu vůbec, stačí to jen překlopit.

adi

09. 05. 2011, 11:43

Odpoved Tibko

Karlovarský kraj CZ

marczus

09. 05. 2011, 11:44

co blbnete to je jenom zakop po fritzkach))))))

adi

09. 05. 2011, 11:44

Jsem autorem příspevku. Zapomněl jsem se podepsat no:-D Adi je Strite

konopek

09. 05. 2011, 11:49

Tyto příspěvky jsou zbytečné, i kdybby to byly každý den.. Prase se nepoučí ani nepřizná a slušný člověk to ví....

severák

09. 05. 2011, 12:08

To už je úplně běžné

Dark.Warrior

09. 05. 2011, 12:18

Nejhorší je, že to člověk jak vůl zahrabe a za měsíc je to znova překopaný, protože další prase chce vidět, co tam "pípá"... Stejně tak jako včera jsme z auta viděli hledače na osetém políčku, kde sotva máchal v hustém obilí detektorem. S takovejma ale nemá cenu něco řešit, neboť vůl zůstane volem.

hariboy

09. 05. 2011, 12:22

to neni len u vas v CR ale aj na slovensku! hovado sa nepouci! a najviac ma mrzi, ked stretnem niakeho lesaka a dobreze ma v zuboch nechce roznosit, ze nicim les, nemam tam co robit a tak. kazdu jamu si poctivo zahrabem. ale to ze oni po sebe nehavaju vseliaky bordel - krabicky od cigaret, plechovky, sacky a pod. je upne normalne...

sergej v. z.

09. 05. 2011, 12:34

Suhlasim s tvojim nazorom na tento problem. Pokial sa ludia nepoucia nie je ine vychodisko ako to zakazat. Prajem ti aby toto zahrabavanie bolo posledne a aby si uz takyto bordel nenachadzal. Drz sa.

TEPNA

09. 05. 2011, 12:36

Souhlasím s nimanem. Většinou si co to dělaj pro prachy jsou prasata bez vztahu k ničemu. Hlavou se jim jen honí jak co nejrychleji a bez námahy zbohatnout... Jak píše DarkWarrior - vůl zůstane volem...

Johnterry

09. 05. 2011, 12:55

Chlapíkovi bych dal min. 200 hod. veřejně prosp. prací, lopatu, krumpáč a bež panáčku

tadeas01

09. 05. 2011, 12:55

Tohle je hrůza Buďme rádi, že vůbec můžeme ještě hledat po tomhle všem. Každého je povinností po sobě vše uklidit. Jak říkam, na místě by to mělo vypadat ještě přírodněji, než to vypadalo před vykopáním

playa

09. 05. 2011, 13:06

Proč vyhláškou, pozemek má nějakého majitele, takže proč zakazovat, když na cizím nemá kdo co dělat. Když cedule, tak s upozorněním na možnost pokuty. Stačí jich pár udělit a ono se to rozkřikne. Nehledě na jiné ochrany

Lupardo

09. 05. 2011, 13:07

Jo, tak to máš pravdu, ale toto nejsou hledači, jsou to hovada a kvuli takovým se dělají různé upravy v zákonech a kličky a v tom pytli jsme potom všichni.

SunTzu

09. 05. 2011, 13:11

Hovádka, co tohle dělají, to hnojí nám všem. Fakt výborný. Ten kdo tohle dělá, se stejně za rypák nechytne, asi to komentujem zbytečně...

aurumann

09. 05. 2011, 13:21

Tohle je hodně smutné, ale i takový příspěvek je bohužel na místě, pár takových prasat z bukvic jak jim tady v našem okolí říkáme, známe několik, bohužel se vždy jedná o začínající hledače, nebo mladé zlatokopy kteří nemají vztah vůbec k ničemu. .

b

09. 05. 2011, 13:30

strite:sám ses asi pasoval-ja teda nikdy jsem neslyšel že by někdo byl správce lokality??? No řekl bych že některé spíš než ta ďoura sere to že tam nebyli první a nekopli to samy. .

SunTzu

09. 05. 2011, 13:56

b: mě nasere akorát to až mě od někud požene majitel s klackem v ruce. Že jsem to nebyl já, mu asi nevymluvím...

luzak

09. 05. 2011, 14:12

aby mu chcípnul detektor a manželka ho nikam nepustila

naty

09. 05. 2011, 14:23

Měl jsi toho magorat do té díry zahrabat!!!!

piskot

09. 05. 2011, 14:49

Úplně běžná věc, takové díry jsou v každém lese. Všichni říkají, že zahrabávají, ale opak je pravdou

Backwood

09. 05. 2011, 14:54

Běžný obrázek z většiny lágrů...

Gerlach-G1

09. 05. 2011, 15:13

Jestli chceš pošlu ti fota od nás je to nemlich to samé pakáž jedna vrazil bych jim lopatku do analu magorům

Adams

09. 05. 2011, 15:14

Tak něco podobnýho - cca. 2x2 metry - 70cm do hloubky, jsem zahrabával před týdnem na Lounsku. Bylo to čerstvý - max. 1 den a já se modlil aby mě u toho někdo nepřekvapil, protože, pak bych asi těžko vysvětloval, že jsem to nebyl já...
Spotil jsem se jako prase a rázem mě přešla chuť na hledání.
Byl to starej smeťák a za odměnu jsem si nabral plno starýho skla co tam to prase nechalo...
Nechápu to - vykopu - zahrnu - nic těžkýho...

WOTANII

09. 05. 2011, 16:00

Tohle je tead extrém, i když jsem nedávno hloubal nad docela slušnejma kráterama, který ale byly dílo přírody - divoký prasata, naštěstí tam nechali hluboký otisky těch svejch paznechtů. Tohle "Wilde Sau" bych nechal pro výstrahu

DUTMAN

09. 05. 2011, 17:19

Fenomén dnešní doby já tomu neříkám jinak než prasozrmdcasení. No nedivme se. Co jsme si vychovali to máme.

Millan

09. 05. 2011, 17:31

Taky jsem u nás na Uherskobrodsku takovou díru našel, a jěště ty hovada tam naházela prázdné plechovky od piva. Zkrátka dnes je doba-do rána bohatý za každou cenu.

dedek33

09. 05. 2011, 18:39

Co dodat jsou to HOVADA

tony counter

09. 05. 2011, 19:24

bohužel je to nic ve srovnání s krátery po hledání vltavínů v okolí Netolic ale i tak je to v p... li. fackovat fackovat a fackovat

detik1

09. 05. 2011, 19:37

ty-jo, to asi udelali mincickari, urcite tam lezel nejaky videnak nebo husita z toho vyplyva ze je treba tridit hledace

Gudmil

09. 05. 2011, 19:42

fakt humus

adi

09. 05. 2011, 21:05

Pro pana b

Nepasoval mám oficiální povolení s právy a povinnostmi od majitele pozemků.

pilot123

09. 05. 2011, 21:14

abych k tomuto neco dodal proste tito lide nemaji vztah k prirode sami do ni nepatri uz tak me stve ze kopnu malou diru kterou samozrejme zahrabu ale tohle co je na tom par hozeni lopat a hlina je zpatky v jame

adi

09. 05. 2011, 21:26

Tak jsem zapracoval a něco málo si zjistil. Je tu poměrně dost příspěvků. takže nejsem jediný kdo má pifku na ty hajzlíky. Když jsem občas venku a vidím někoho hledat nelením a jdu se podívat za ním. Jednak obhlédnout zdravou konkurenci a jednak shlédnout jak se chová zda po sobě nenechává svinčík a když je hodnej tak i poradím profláknutý místa. V opáčném případě jsem schopný doslova a dopísmene vystrnadit dotyčného pryč. A když to nejde podobrém. Mám prak a hraju si na práče dotyčný si rychle rozmyslí zda danou lokalitu opustí.

PS: Nejsem vidět, nejsem slyšet, přesto vidím vše a slyším vše.

SunTzu

09. 05. 2011, 21:29

adi: i kdybys mu dal přes držku, bojím se, že takový lidi nepředěláš... Svět je tu pouze k ukojení jejich potřeb...

adi

09. 05. 2011, 21:35

SunTzu víš co máš velkou pravdu nepředělám, ale ten pocit když mu napráskám za uši. Klidně ať mě udá za napadení. Jeden na jednoho tvrzení proti tvrzení. Někdo tu zmínil něco o pokutách. Těžko někoho chytit při činu a tak řešení je následující. Detík omlatit o hlavu a lopatkou přes koule.

SunTzu

09. 05. 2011, 21:41

No, má to něco do sebe, to je fakt...

Vlasov68

09. 05. 2011, 22:26

Tak to je "porcedíra". Hrůza, jak se někteří typoni chovají v terénu. Také občas zahrabávám díry po lenoších a vyházené kameny z děr, házím zpět pod drn. Je to tu stále. Hnus!

milwaukee

09. 05. 2011, 23:05

Hovada

ignoj

09. 05. 2011, 23:34

Ahoj všichni slušní hledači, takhle se můžou fakt chovat jen blbý hovada, kteří detektoring nemají jako koníčka. Co dodat, lopatkou zamlátit do zeme

Dole.kop

10. 05. 2011, 00:28

Na tohle narážim u nás poměrně často, se 100% jistotou mohu říct, že co mrcas, to upravování a zahrabávání smeťáku po najakém praseti...

Marouš1

10. 05. 2011, 07:13

s tím prakem si nedělej legrandu.......

zaiko

10. 05. 2011, 07:31

dotycny co to kopal je  prase na to neni potreba diskuze... strite je chvalihodne ze to zahrabavas a za to ti patri urcite poklona jinak jsi ale pekny magor spravce s vyhlaskama a nejlepe kdyz tech vyhlasek budete mit opravdu hodne to se potom cela vesnice muze soustredit na to aby se dodrzovali a delat hlidky kontroly a vsichni muzete hrde mavat stranickyma legitkama... a ten zbytek na ktere se nedostane muze mavat treba prakama nebo co jak je uvedeno v prïspevcich tobe podobnych deti nize...

kebabJm

10. 05. 2011, 08:35

Když někdo nedokáže nohou zahrnout díru velkou 10cm, tak těžko bude zahrabávat tohle..
A k příspěvku co tu byl ohledně "vykradené mohyly". . jak se hlásilo spousta hledačů z Prostějovska. . všude po vás děr jak po prasatech. . z principu je úplně jedno jestli díru nedokážu zahrnout v lese, na poli nebo třeba ve vypuštěné přehradě. .

b

10. 05. 2011, 08:45

strite: koukám že jsi tvrďák,,, s prakem,,, haha

Marouš1

10. 05. 2011, 09:11

Je to legranda s tím prakem???? jestli by po mě někdo střelil prakem i kdyby jen kolem směru pohybu, tak volám 158 bez milosti.

Ohledně "zahrabávání" to nemá cenu, každej se tu tluče do prsou jak zahrabává a hned dodává... to dělaj ty co hledaj pro peníze.... pozor díry nezahrabávaj i ty co hledají pro zábavu.

Piras

10. 05. 2011, 09:33

kolikrát jdu hledat a místo hledání pouze zahrabávám. Tyto jedince nepředělá ani rozbití huby, protože to mají v sobě zakodované-po mě potopa, přeci to nedám do původního stavu je to ztráta času, on se nějaký blbec najde a zahrabe to. Je mi z toho smutno. Prostě je to pouze a pouze v nás lidech. Přeji krásného dne všem slušným hledačkám a hledačům.

stopercz

10. 05. 2011, 10:16

Tak tohle je důvod, proč jsem na detektor zanevřel, vysvětlovat pak hajnému, že zahrabávám po někom, jde blbě (většinou už je naštvanej jak hrom). V dobách mého trampování jsme trampy-čuňata, co po sobě neuklízeli plac, nebo nedej bože pořádně neuhasili oheň, házeli do potoka, nebo dávali po tlamičce, kadili nám to všem. Tohle je stejné, asi lidem, některým, chybí ten pocit sounáležitosti, ta čest, že jsem detektorář (tramp, skaut, turista atd) a jsem na to hrdý a tím pádem dobrovolně a řádně dodržuji všechna i nepsaná pravidla k tomu patřící.

adi

10. 05. 2011, 10:45

Těžko komentovat někoho kdo nemá žádný příspěvek

b

Rossy

10. 05. 2011, 15:31

Možná je to také tím, že se za nálezy"vyjíždí". Nemám za zlé nikomu když se chce věnovat například poslední světové, že jede tam kde se boje odehrály nebo kde byly tak zvané ústupovky a nechce být odkázaný na místo svého bydliště kam nepřišel ani ten pověstný Ivan v době osvobození. Vždyť i mincičkáři mají svá místa zaslíbená. O to víc by ale měli dbát na to, aby po nich takováto spoušť nezůstávala. Ono je totiž něco úplně jiného hledat tam kde Vás všichni znají Vy všechny znáte. Já osobně mám lokalitu k hledání jenom v okolí svého bydliště a to jen do takové vzdálenosti aby když vyjdu abych se do tmy mohl vrátit. Snad bych se ze studu na stejná místa nemohl ani vrátit kdyby mi někdo z místních vytkl že dělám v lese"bordel. "A tak raději někdy místo hledání zahrabávám po ostatních. Je to vždy o vstahu člověka k přírodě a zároveň k ostatním lidem. Někdo to prostě v sobě má a někdo ne. Ale věřím, že se to dá naučit. Možná i tím, že dotyčný dostane občas přes prsty.

vendy

10. 05. 2011, 19:23

no asi máš v rajonu škodnou to se ti bude se špatně zahánět kopáče s klackem v ruce.:))) Kráter je to ale slušnej vyházenej bordel chce trochu zahrnout jinak tak velkej kráter jen tak nezamaskuješ.

Petr1259

11. 05. 2011, 20:58

Tento víkend jsem se byl podívat na notoricky známém místě v Brně a se slzou v oku jsem se nestačil divit. Zákopy vykopané do profilu, na dně uhynulý malý zajíc.
Hlavní důvod vidím v tom, že se tomuto koníčku věnuje kdejaká Piča(omlouvám se za to slovo. Běžně jej nepoužívám). Vůbec mě nepřekvapí, až to zakážou.

kebabJm

12. 05. 2011, 10:02

Petr1259: přesně jak jsi to napsal. . kdejaká "piča" a nejlepší jak se tady někteří bijou v prsa, že to oni ne. . třeba tady jeden polda

bratři v triku

12. 05. 2011, 13:01

Tak to je síla. Ale je to lokalitou. U nás jsem ještě nenarazil na takovou jámu, ale stačí vyjet do sudet. Za cedulí CHKO zrovna taková jáma, kolem skleněné a porcelánové střepy... Díru jsem zahrábl a hned odtamtud vypadl, protože kdo tu jámu viděl tak se ptát nebude jestli je to po mě nebo po někom jiném. Stačí když mě uvidí s detektorem poblíž. .

zuzan

14. 05. 2011, 10:27

mas naprostou pravdu. tohle se vazne nedela. Co znam kluky co se mnou chodi hledat, tak tohle by si nikdo teda nedovolil.

bob.67

14. 05. 2011, 19:25

To je hnus velebnosti. Tohle musí dělat snad jedině přespolní zlatokopové. Dneska detektorář-zítra milionář. Jsem z malé vesnice a nedovedu si představit, že bych se takhle choval. To by se mnou za chvíli nemluvila ani klika u hospody!

Rossy

14. 05. 2011, 21:48

To:bob. 67 Je docela možné, že my z malých obcí máme k přírodě blíž a máme k ní i jiný vztah.

klinkal

15. 05. 2011, 15:48

občas taky narážím na díry, musím je zahrabavat. jestli někoho načapu tak dostane lopatkou do hlavy!

Mopik

18. 05. 2011, 09:22

Je to všude jako mor! Jsem pro zavést zkoušky na detektor, něco jako zbroják nebo rybářský lístky a možnost tvrdě postihovat sankcemi ty kteří nedodržují pravidla a etiku slušného chování. Bohužel i mezi rybáři jsou nepoctivci a tady by to bylo stejný, ale možná by těch hovad ubylo! Nebo je někdo ubije

mafug01

23. 05. 2011, 17:10

To u nás začaly nájezdy poláků a to je mazec BASTARDI