Úvod / Články

XP Deus V2.0 aneb co je nového

24. 06. 2011 Autor: UC 11074× 57
Letošek přinesl řadu novinek u tohoto skvělého detektoru a tak bych vás nimi chtěl seznámit. Jedná se o nové příslušenství, vylepšení konstrukce a také novou verzi software. Výrobce se tak drží svého trendu a snaží se své výrobky inovovat a vylepšovat, aby dosáhl co nejvyšší kvality a výkonu.

Nová cívka 28x34 cm 2D

Objevila se těsně na konci minulého roku. Přináší nejen větší pokrytí, ale samozřejmě i nárůst hloubkového dosahu. Ideální pro válkaře, ale i mincičkáři si přijdou na své, protože při použití frekvence 18 kHz má stále výbornou citlivost na droboť. Je osazena novou baterií s větší kapacitou stejně tak jako všechny základní cívky 22,5 cm 2D do kterých se tyto baterie začali dávat již v srpnu 2010. Oproti původní baterii, která na plný výkon vydržela zhruba 8 hodin vydrží nová baterie 11-12 hodin provozu při maximálním výkonu, při střední úrovni výkonu je to cca 13-14 (dle použité frekvence) a při nejnižší úrovni je to 19 až 20 hodin.

Díky větším rozměrům je tato nová cívka také o něco těžší, ale výrobce použil osvědčený materiál ze skelných vláken je hmotnost cívky včetně krytu 670 g a dle vlastní zkušenosti mohu říci, že se sní dá hravě zvládnout celodenní hledání. Cívka je dodávána včetně spodní tyče a sady šroubů pro upevnění. Pakliže si majitel zakoupí tuto větší cívku a druhou konstrukci má rázem z jednoho detektoru dva. Základní cívku si např. nastaví pro práci s bezdrátovými sluchátky a druhou cívku 28x34 cm 2D může nastavit pro práci s hlavní jednotkou ke které je možné připojit klasická drátová sluchátka nebo použít vestavěný reproduktor. Jak bezdrátová sluchátka tak i hlavní jednotka dovoluje totiž volbu hledací cívky.
Další informace o této cívce naleznete zde:
www.detektorykovu.cz/hledaci-civka-xp-deus-28x34-cm-2d


Nová verze software

Software verze 2.0 přináší především tři nové bezpohybové režimy a volbu profilu zobrazenou na displeji. Bezpohybové režimy jsou následující: 1) bezpohyb s diskriminací, 2) bezpohyb s audio rozlišováním a 3) bezpohyhový all metal. Režimy se aktivují z funkce pinpoint a každý z nich má možnost úpravy jednotlivých nastavení pro optimální výkon.
Na displeji přibila možnost volby zobrazení profilu. Zvolit můžete statickou informaci, která vám zobrazuje tvar a šíří záběru pod cívkou dle aktuálního nastavení a nebo novou volbu indikátoru ve tvaru podkovy. Podkova je rozdělena do dvou částí a zobrazuje informaci železo/barva, intenzitu signálu a případně hloubku uložení.
Dále na displeji jeho pravé části byla přidána nová funkce v podobě grafu změny půdní mineralizace. Poskytuje tak mnohem větší přehled o změnách mineralizace.
Pakliže váš Deus nemá tuto aktuální verzi software není nic snazšího než provést aktualizace. Podrobné informace jak provádět aktualizaci naleznete na v manuálu. Pakliže by někomu aktualizace činila problém nebo by se do ní nechtěl z jakéhokoliv důvodu pouštět rádi mu nahrajeme nový software na naší prodejně (Žitná 2, Praha 2) a samozřejmě zcela zdarma. Vše je otázkou několika minut a můžete s námi zároveň konzultovat jednotlivá nastavení vašeho detektoru atd.

Úpravy konstrukce

Hlavní jednotka doznala dalších změn a to v podobě nového mechanismu upnutí hlavní jednotky, který nahrazuje stávající magnetický upevňovací systém, který nemusel být pro některé uživatele zcela vyhovující. Magnetické upevnění však zůstává i nadále v nabídce jako volitelné příslušenství.

Další změny, ale to již v minulém roce doznala i loketní opěrka. Je z kvalitnějšího materiálu zároveň doplněna o profilové vyztužení.
Zkvalitnění doznala i rukojeť a to nejen její kvalitnější povrch, ale také celkové vyztužení a zpevnění.

Nová sluchátka

Výrobce také změnil provedení bezdrátových sluchátek, která dostala nový modernější vzhled včetně celkové zvýšení odolnosti pro případ pádu atd.

Baterie

Kromě již zmíněné nové baterie se zvýšenou kapacitou v hledacích cívkách, dostali nové baterie také hlavní jednotka i sluchátka. U obou zařízení tak došlo ke zvýšení výdrže baterie z původních 20 hodin na 27 hodin. Což je samozřejmě další zpříjemnění.

České menu

Již první detektory XP Deus, které jsme jako výhradní dovozci pro ČR a SR prodávali mají české menu a pro jejich uživatele je tak jejich ovládání velmi pohodlné. Plnohodnotný manuál odpovídající originálu je také samozřejmě v češtině. Jazyk je pro hlavní jednotku nastaven na pevno bez možnosti jeho změny. Deus zakoupený např. v Itálii na vás bude „hovořit“ pouze v italštině bez možnosti změny. Zakoupením detektoru od naší firmy získáte nejen češtinu v hlavní jednotce, ale samozřejmě také technickou podporu z naší strany pro možné konzultace atd. stejně tak záruční i pozáruční servis.


Dále bych se rád vyjádřil k různým fámám a chorobomyslným pomluvám, které putují po internetu a mezi hledači. Díky velkému zájmu o detektor XP Deus a také o nové hledací cívky byl problém s dodávkami a dostávali jsme tak omezené množství detektorů a než jsme obdrželi novou zásilku byla samozřejmě ta předchozí beznadějně vyprodána. Nevím jestli to bylo ze závisti nebo čistě z hlouposti a chutí nás za každou cenu poškodit, ale jistý dobrák začal šířit pomluvy, že nám výrobce nedodává zboží z důvodů, že mu nehradíme faktury. Je to samozřejmě absolutní nesmysl, který není problém doložit. Ostatní detektory XP nám chodily pravidelně jen u Deuse byl prostě problém. Minulý měsíc mě majitel firmy XP Alain Loubet potvrdil, že díky spuštění nové výrobní linky došlo ke zdvojnásobení výrobní kapacity a dodávky by měli být opět pravidelné což i potvrdila dodávka 40 ks XP Deus minulý týden.

Stejně tak se objevují různé nesmyslné fámy o výkonu Deuse atd. Pro zájemce jsme schopni zajistit předvedení v terénu jak individuální v blízkosti našeho obchodu tak i pro případné skupiny po celé ČR. Mnoho kolegů se již mělo možnost přesvědčit o vynikajících kvalitách tohoto detektoru a to nejen při běžných hledáních, ale také na archeologických výzkumech kde jsme s Deusem pomáhali. Deus je nekompromisně rychlá a stejně tak citlivá mašinka. Jsme připraveni zodpovědět veškeré vaše dotazy – elektronicky, telefonicky (720 100 200) nebo osobně na naší prodejně (Žitná 2, Praha 2) kde máte samozřejmě možnost Deuse si prohlédnout, "osahat", zjistit o něm vše co potřebujete a následně vyrazit na předvedení do terénu.


Nová cena

A na závěr ještě jedna příjemná zpráva. Díky výhodnému kurzu EURa je nová cena pro XP Deus 35.990 Kč včetně DPH. Detektory jsou skladem připravené k okamžitému oděru.

Miroslav UC Kratochvíl

 Autor: UC

Komentáře

mek71

17. 06. 2011, 10:20

Deus má stejnou hlubku ( výkon) na 18 kHz, cívce 22 cm, rychlosti 1 jako GMP. Jak se zvýší rychlost snižuje se hloubka. Deus není "naddetektor", ale výkonově průměrný detektor s komfortní obsluhou nic jiného. Co mě hodně sejří je, že na hraničních signálech se ztráci zvuk a přechází do lupání ve sluchátkách. Loketní opěrka šla po dvou měsících do kytek. Ještě, že mi Oťas poslal novou zdarma. Kámoš na Slovensku si ji musel kupovat. Cena neodpovídá kvalitě zpracovaní.

kim

17. 06. 2011, 10:37

mek71:zajimavé informace.

UCAdmin

17. 06. 2011, 10:45

mek71 - s tvým tvrzením jednoznačně nemohu souhlasit. S Goldmaxxem jsem hledal již od verze 1 a u Deuse se jednoznačně potvrzuje celkově vyšší rychlost i citlivost na droboť. Samozřejmě vše záleží na správném nastavení a praxi. Stejně tak to platí o hloubce. Ano u loketních opěrek byl problém a proto výrobce přišel s novým typem a pakliže zákazníkovi praskla dostal od nás zdarma novou. Kdyby jsi si celý článek přečetl tak zmiňuji i novou rukojeť i její nové provedení včetně zpevnění. Setkal jsem se u několika zákazníků, že s Deusem nebyli plně spokojeni. Stačilo však krátké zaškolení v terénu a vše se rapidně k plné spokojenosti změnilo. Samozřejmě, že Deus není naddetektor jak ty píšeš - to není žádný detík. Deus přišel s novým konceptem a sám víš jaká je paráda jeho hmotnost, teleskopická konstrukce, absence kabelu, rychlost, citlivost atd. atd. Pakliže budeš chtít konzultovat nastavení atd. klidně se na mě obrať.

marczus

17. 06. 2011, 11:03

souhlas s mekem.

mek71

17. 06. 2011, 11:28

UC- chodím Deuse rok a střídám s GMP. Nastavení nepotřebuju konzultovat. A změna rychlosti je na úkor hlobky tak jako změna frekvence ja na úkor citlivosti na droboť a discriminace. Deus je pro hračičky co raději zkouší různé nastavení. S GMP se víc člověk soustředí na hledání a ne na různé nastavovaní. Samozřejmě, že skladnost, komfort bezdrátu, aktualizace softu je plus. Ten kdo ale chodí pola, dělá malé stříbrné a nechce porád přemýšlet, jestli má dobře zvolené nastavení stačí GMP s elipsou a má stejný hledací výkon jako Deus nastavený na droboť

UCAdmin

17. 06. 2011, 12:14

mek71 - s tím mohu souhlasit, ale přece ti stačí optimální nastavení uložit a příště jen zapnout a nic neřešit.

UCAdmin

17. 06. 2011, 12:20

A ještě k té rychlosti. To co píšeš, že rychlost na úkor dosahu a stejně tak jako frekvenci na úkor citlivosti (vyšší citlivější na doboť) je samozřejmě pravda. Ale řekni mě na co mě bude hloubkový dosah na zamořeném poli kde budu chtít tahat drobné barvy? K ničemu. Tam potřebuji vysokou reakční rychlost a tím i vynikající separaci a samozřejmě rychlou odezvu bez zpoždění. To je věc, která se mě moc líbí u Deuse kde si krom těchto věcí můžeš i snížit hloubkový dosah pomocí funkce Výkon TX.

Backwood

17. 06. 2011, 12:55

K deusovi nemám po půl roce používání žádných výhrad kromě té drobnosti, že se hrozně rychle odírá a huntuje gumová rukojeť i když se na drahou mašinu samozřejmě snažím být opatrný...

baxters

17. 06. 2011, 13:10

mek 1:dik za info uvazoval jsem ze si ho koupim, ale radsi g max 2

sms

17. 06. 2011, 13:20

Funkcia TX ak internet neklame je vlastne výkon vysielača smerom k sluchatkám alebo k hlavnej jednotke. Vplyv to má ale minimálny. Ja vidím prínos nie k hlbke detekcie skôr k jasnosti signálu. Ale to je nastavenie ktoré je prínosom skôr hypotetickým.

UCAdmin

17. 06. 2011, 13:29

Backwood - jestli to máš ještě úplně ten první typ tak se mě ozvi na mail a vyměníme ti to za aktuální odolnější verzi.
Baxters - jak jsem psal, není problém ti oba detektory v terénu předvést a sám uvidíš co, který umí či neumí.

mek71

17. 06. 2011, 13:30

baxters : než si vybereš, tak si zkus oba. Nedej jen na zkušenost někoho. Každý hledač má jiné zaměření a techniku hledání ( rychlost pohybu, překrývání, dukladnost projítí lokality, zaměření na slabé signály, nebo jen dělá machry s detíkem a večer balí holky na historky o tunách zlata co vykopal)

mek71

17. 06. 2011, 13:36

Backwood : na to gumové držadlo jsem zapomněl. Jak se to začalo loupat, omotal jsem to izolačkou a byl klid.

UCAdmin

17. 06. 2011, 13:38

sms - nevím kde jsi se tuto informaci dočetl, ale s přenosem signálu mezi cívkou a hlavní jednotkou/sluchátky. Výkon TX/Power TX nastavuje ve třech stupních a ovlivňuješ tím hloubkový výkon cívky. V lokalitách s extrémním zamořením železem se vyplatí snížit na úroveň 1. Sice nedostanu tak hluboko, ale zlepším separační vlastnosti a uvidím tak více zajímavých/drobných předmětů než na plný výkon - ne vždy je hloubkový dosah tím nejdůležitějším

UCAdmin

17. 06. 2011, 13:41

mek71 - ano s tím také souhlasím. Postavit kovaného válkaře na zaneřáděné pole, aby tam zobal droboť a k němu zkušeného hledače se zaměřením na droboť tak je zcela jasné jak dopadne výsledek. Jestli máš problém s rukojetí tak ji rádi vyměníme i tobě.

mek71

17. 06. 2011, 14:23

UC- dík za nabídku, ale jedná se jen o pohledovou záležitost, která nemá vliv na funkci. Omotal jsem to a byl klid. Sice to vypadá divně, ale držííí

Duran

17. 06. 2011, 16:35

Z mé strany naprostá spokojenost

Kajman1

17. 06. 2011, 22:34

Nechápu, co firma Xp volí za materialy. Viz třeba tyhle opěrky. neni to  ojedinělí jako by chtěli ušetřit na něčem na čem se šetřit nedá. Mě se po 14dnech na kousky rozlámali sluchátka ws3.Ta plastová konstrukce co drží sluchátko. Za 5000 trochu kšunt material. vyrobil jsem si nový z obyčejnýho plastu a ty držej akorát to musim mít izolačkou smotaný, protože to nedrží v kulatince kterou je těžký ručně vybrousit aby seděla. Funkčnost přístrojů je parádní, ale ty materialy jsou tragický

Kajman1

17. 06. 2011, 22:35

Kdyby to udělali ze silonu tak maj klid

UCAdmin

18. 06. 2011, 08:09

Kajman1 - proto právě došlo k výrobě nové loketní opěrky a jiného materiálu. Ta nová je podle mě nezničitelná. Sluchátka WS3 k předchozí modelové řadě XP - u nich jsme za celou dobu zaznamenali dvě prasklé konstrukce až teď vím o té tvojí takže tři a z toho ty první bylo poškození přejetím autem. Ale je pravdou, že bych uvítal kdyby u modelů WS1 používali krapet silnější konstrukci. Mě osobně nikdy nepraskla, ale bylo poměrně dost případů, kdy majitelům při nešetrném zacházení praskla. Samozřejmě je to i o tom kdo se jak o ně stará, ale to platí o všem.

maa

18. 06. 2011, 18:38

tak mne sa npo pol roku zlomilo drzadlo na dve polovice, docela ma to nastvalo. K ostatnym konstrukcnym prvkom vyhrady nemam az na tie tenucke sroby a matice ktore sa strasne rychlo pretiehnu a nove je docela problem kupit, hoci sa mi to vidi na hlavu aby som kupoval rocne dve tri sroubenia na deus . vykon a vydrz baterii je pre mna dostacujuci, UC ako mam vyreklamovat to drzadlo? detektor som kupoval v Spanielsku, kedze tam zijem? musim podotknut ze som to uz vyztuzil a zlepil sam, dufam ze sa to vyreklamovat bude dat, trebars aj priamo u vyrobcu

UCAdmin

18. 06. 2011, 22:01

maa - doporucuji obratit se na prodejce kde jsi kupoval a mel by ti to vymenit ;) U sroubu bych doporucil neprehanet to z jejich dotahovanim. Ja jsem za skoro dva roky co s Deusem beham zlomil pouze jeden a to jsem si na civku v oranici slapnul.

pantograf

19. 06. 2011, 11:51

já jsem po měsíci deuse raději prodal, ničím mě nepřekvapil, snad jen hmotností a skladností, dosahem mě neuspokojil, dle mého názoru zbytečně předražená hračka, ,

Kajman1

19. 06. 2011, 21:16

UC:Je možno objednat na WS3 ten plastovej rám co drží sluchadla? Musel jsem si udělat svoje, ale tím, že jsou zaizolovaný k hlavní konstrukci špatně seděj na hlavě a padaj. Dík... Podle mě je možný, že měli buďto nekvalitnísměs na lití plastu anebo nějaký kazy materialu. chtěl bych si trochu užít konfortu. přeci jenom jsou to nejdražší sluchátka jaký jsem si v životě koupil. podle toho taky s nima zacházim. Maj se jako v bavlnce a přezto rozpraskala konstrukce

Pavko

19. 06. 2011, 22:02

Kajman1: Vidíš to a mě UC tvrdil, že jsem jediný komu ten rám praskl, a že buď křehký matroš v zimním období nebo moje neopatrnost. A to se k nim chovám také nadmíru opatrně. Jedině co šlo udělat, tak mi nabídl pořídit si opravný kit na WS3 skoro za 2000kč. Myslím, že jsem zahlédl v diskuzi další tři, nebo čtyři hledače se stejným problémem >> takže pardon, ale chyba je v konstrukci XP a ne v nás!

UCAdmin

20. 06. 2011, 07:39

NIC NENASEL - stačilo si pohrát s nastavením. Sorry, ale podle mě jsi prostě mašinu nezvládl. Mě osobně při prvních pár hledáních Deus také tak nějak nesedl, ale bylo to jen o tom si zase zvyknout na novou mašinku, ale díky přechodu z Goldmaxxe to nebyl problém. Velmi důležité je nastavit ladění země. Ono se s každým detektorem bude člověk učit klidně i po roce - různá nastavení, lokalita, typ hledání, půdní podmínky, předměty, které hledám atd. Má osobní zkušenost i jiných kolegů hovoří jednoznačně o skvělém výkonu a citlivosti Deuse. Stačí se podívat třebas na výsledky od hledače s přezdívkou Virco:
http://www.detektorweb.cz/index.4me? s=user&aut=virco
Škoda, že ještě nemohu publikovat mé výsledky s Deusem na několika loňských a letošních archeologických výzkumech kde jsem pomáhal, naposledy minulé úterý a to bylo opravdu něco!

UCAdmin

20. 06. 2011, 07:40

Kajman1 - pošli mě fotku dílu, který ti praskl. Jak píše Pajix tak to je vskutku drahá záležitost a to je čistě naše nákupní cena ke které si nic nepřihazujeme.

UCAdmin

20. 06. 2011, 07:43

Pajix - ano a také je to pravda. Byl jsi druhý člověk, kterému jsme objednávali novou konstrukci. První byl Profa, který si WS3 ovšem přejel autem současně s cívkou 30x36cm. O jiné prasklé konstrukci pokud mě paměť neklame jsem neslyšel až teď od Kajmana.

Kajman1

20. 06. 2011, 13:30

Teď mám dovolenou a prasklou konstrukci mám v práci tak pošlu fotky na konci měsíce. U jednoho to prasklo po obou stranách kulatinky která drží sluchátko a u druhýho taky tam a navíc na dvou částech rámu. Pozor:Nic jsem neroztahoval, Bylo jaro nic jsem nepřejel, nic mě nespadlo. Pajix napiš mě na email. Dík

pantograf

20. 06. 2011, 19:09

admine, taky jsem přemýšlel že jsem detektor prodal dřív než jsem mu přišel na kloub,, pár záporných názorů v zahraníčních forech mě ale odradilo si jej ponechat, ted mám mašinu jinou dražší nebudu psát jakou a jsem spokojen. myslím že by mohl být do budoucna problém se zajištováním tyče detektoru, kdy nebude držet nastavení délky z důsledku jejího vymačkání, , ale každá věc má své klady a zápory

UCAdmin

20. 06. 2011, 20:53

Nice nenasel - každému sedí něco jiného a jistě tam svou roli hraje i to z jakého detektoru přechází. Co se týká nastavení délky konstrukce tak ta také dostala vylepšení i v tomto směru, ale o tom jsem se již nezmiňoval. Já si konstrukci krapet upravil, ale z toho důvodu, že měřím cca 204 cm a potřebuju ji mít nastavenou na max. délku a tak jsem si na ní udělal takový ten klasický aretační výstupek - jednoduše to cvakne a vím, že to mám na max. možné délce. Třebas se někdy potkáme a můžeme si ukázat co jak komu na svém detíku vyhovuje a co naopak ne.

MRKVIČKA

21. 06. 2011, 14:25

proč stojí v itláli deus 1080 eur a tady začal na 38 000kč? jaká je provize?

UCAdmin

21. 06. 2011, 15:34

peyman - no protože ten obchodník co ho tam za tuto cenu nabízí ho nemá a lidem pak cpe něco jiného. Je to známá firma. Oficiální doporučená cena je 1480 EUR což v době kdy byl Deus vypuštěn na trh odpovídalo zhruba částce 38500 Kč. A těch 1480 EUR stále všichni oficiální distributoři drží.

lorados

21. 06. 2011, 16:25

Uc-několikrat jsem ti psal na maila, že když jsem si koupil deuse byl bez českeho navodu, a že ted bych ho potřeboval. tak to zkouším ještě jednou zda by byla možnost ho poslat? jinak ta ručka se mi taky loupe ale to nějak neřeším, spíš to připevnění magnetem je opravdu někdy na nervy.

Fanu

21. 06. 2011, 16:30

A copak to je prosím za zaklínadlo OFICIÁLNÍ DOPORUČENÁ CENA? Něco jako kartelová dohoda? Ale to je obecný jev a netýká se jen detektorů. Jen tedy nevím, proč nedošlo k úpravě ceny dle kurzu už dávno
Peyman: na provizi se slušný člověk neptá a když, stejně mu nebývá odpovězeno, . Tak se neptej nebo dostaneš banána. Provize u tohoto typu zboží bývá obvykle okolo 30-40 procent a výrobní cena detektoru bude tak 5tis. kč. /

UCAdmin

21. 06. 2011, 16:54

lorados - poslal jsem ti mail.
Fanu - výrobní cena - ano to je další zaklínadlo. Jen ti zde krapet schází nejdůležitější položka a to jsou náklady výrobce. Vývoj, náklady na výrobní přípravky, energie, splacení úvěrů bez kterých se to neobejde, zaměstnance atd. atd. atd. ten seznam by byl hodně dlouhý. A samozřejmě už není socialismus a výrobce musí produkovat zisk, aby mohl platit daně a koupit si chleba. To stejné pak platí o distributorech, kteří pro každou zemi zároveň fungují jako velkoobchod a těžko by se mohli dělit o zisk 10% se svým prodejcem. Tohle platí obecně pro jakýkoliv segment zboží a nízko obrátkového obzvláště. Takže pakliže jsi tak erudovaný a tak když řekneš A měl by si říci i B. Předpokládám, že do práce chodíš čistě pro radost bez nároku na mzdu a když ti bylo nabídnuto, že by jsi mohl dostat plat a ještě přidáno tak jsi to hrdě odmítnul. Tohle vždy někde vyskočí na různých webech různého zaměření a samozřejmě se jen křičí, ale reálné argumenty si málo kdo dokáže připustit. Nulová nezaměstnanost byla krásná věc, ale to už doufám nikdy nebude...

mek71

21. 06. 2011, 17:29

UC- mezi oficiálními distributory XP je pravidlo, že provádějí záruční servis jen u zboží, které bylo u nich zakoupeno? Když mají všichni doporučené ceny a jsou si rovni, proč se nedělá záruční servis na všechny výrobky XP u všech ofic distributorů? Nebo to je jen tvoje pravidlo pro ČR?

UCAdmin

21. 06. 2011, 17:51

mek71 - no to je přece jednoduchá věc. Pakliže zakoupíš zboží u nás tak máš z naší strany plnou podporu - jak ve směru záručního i pozáručního servisu tak i podpory v podobě poradenství od zkušených uživatelů. možnosti zapůjčení příslušenství na vyzkoušení atd. Jeden z důvodů proč koupit u nás. Řekněme, že je to taková přidaná hodnota. Je fajn, že třeba díky kurzovnímu rozdílu můžeš někde koupit o něco levněji, ale nevidím důvod, proč bychom měli řešit záruční servis za naše náklady a čas. Pozáruční servis samozřejmě není problém, stejně by jsme i zvládli odeslat zboží k výrobci, které by nebylo zakoupeno u nás, ale logicky to budeme chtít zaplatit. Řešili jsme už několik oprav detektorů, které byly v záruce, ale zakoupené mimo ČR/SR (zde jsme výhradní dovozci) a dotyčný sice ušetřil něco při koupi, ale pak měl problém s reklamací stejně tak nákupy z pochybných zdrojů. U spotřební elektroniky mají někteří výrobci mezinárodní záruku a je to z pravidla u zboží, kterého se prodávají tisíce a více kusů. Nevidím důvod hledat v tom něco světoborného.

Fanu

21. 06. 2011, 18:14

UC - děkuji za vyčerpávající vysvětlení, i když to nebylo k tomu, co jsem se ptal.
Měl bych prosím ještě jednu otázku k dotazu Meka71. Domníval jsem se, žeí XP mohu zaslat přímo do výrobního závodu a dle SN by mi měla být provedena záruční oprava bez ohledu na to, kde jsem detektor koupil a měla by se počítat od data výroby / pokud nemám ZL/. Pak bývá obvyklé, že se hradí jen jedno poštovné a to do výr. závodu nebo aut. servisu. Nebo se mýlím?

mek71

21. 06. 2011, 18:19

UC- mě je to jedno, mě se to netýká. Vše mám ještě od Oťase, ale ty zastupuješ výrobce. Záruční servis si určitě nacháš proplatit. Je trochu dívné, když někde dostane např. darem ze zahraničí nějaké XP a pak to musí posílat k výrobci z důvodu, že mu to nechce zastoupení v ČR opravit v záruce. U značkové elektroniky mi udělají zar. opravu v každem značkovém servisu. Jako výhradní distributor pro ČR a SR máš určitě dáno provádět značkový servis ( záruční i pozáruční) bez vyjímky a neříkej že ne  Vadí mi, že vystupuješ jako zástupce renomované značky, ale z druhé strany jako krátkozraký obchodníček co chce prodat mraky detíku ( nic ve zlém)

MRKVIČKA

21. 06. 2011, 18:23

admine, obdivuji tvůj přehled, opravdu obchodník z itálie deuse nedoporučuje a doporučuje spíše jiné detektory, , něco podobného jako aaa kdy vám sdělí cenu laciného auta a když tam přijedete auto jako na potvoru není ale hned vám nutí jinou, , za provizi se omlouvám!!! i já mám svou provizi na hospodě a toi přes 100 procent

UCAdmin

21. 06. 2011, 19:16

Fanu - ano to samozřejmě můžeš v tom problém není. Spíše jde třebas o to, že kdy se jedná o nějakou závadu, kterou zvládne vyřešit náš autorizovaný servis v Liberci a vše je pak samozřejmě ve většíně případů rychlejší než, když je nutno poslat na opravu do Francie.

UCAdmin

21. 06. 2011, 19:25

mek71 - záruční servis, který se týká drobných oprav jde celý za námi - tj. hradíme ho my a o výrobce nic nechceme. Pakliže se jedná o složitější opravu nebo problém, který nedokážeme u nás odhalit (nemá k dispozici např. schémata zapojení, protože si to výrobce samozřejmě chrání) putuje zboží do Francie kde dojde k posouzení zda se jedná opravu v rámci záruky či nikoliv. Náklady na dopravu hradíme opět my. Takže jak vidíš výrobce nám nic neproplácí. Servisem od výrobce nikterak vázáni nejsme, ale snažíme se pro naše zákazníky dělat samozřejmě maximum. To co jsi koupil u Oťase tak to bylo samozřejmě zboží, které bylo dovezeno do ČR mou firmou a po letošním odkoupení jeho 50% podílu na DW jsme zároveň přebrali veškeré záruky za detektory, které on prodal. Takže si nemyslím, že bych byl krátkozraký obchodníček - zastav se někdy u nás na prodejně, můžeme pokecat o hledání o práci s Deusem a můžeš si udělat lepší představu o tom kdo jsem nebo nejsem

UCAdmin

21. 06. 2011, 19:27

peyman - jo přesně tak jak píšeš, ale hold to je o lidské slušnosti a serioznosti. Dej vědět kde máš hospodu - rád se někdy stavím na pivko, když to budu mít kolem.

mek71

21. 06. 2011, 19:45

UC jj máš pravdu, nechám toho. Tvá pověst tě předcházi, tak reaguju rýpavě. Jak vydá XP další model, tak si dojedu osobně a možná zjistím, že nejsi zas takové vejce mír a slunce v buši

MRKVIČKA

21. 06. 2011, 20:13

HOSPŮDKU MÁM VE SMILOVÝCH HORÁCH CCA 8 KM OD MLADÉ VOŽICE CCA 12 KM OD PACOVA, V PACOVĚ BYL LÁGR ALE TO JISTĚ VÍTE,, RÁD VÁS UVIDÍM, K PITÍ STAROPRAMEN 11 

ferru

22. 06. 2011, 09:00

Deus 4 ever.

KREZBREJK

22. 06. 2011, 11:34

ZAJÍMALO BY MĚ O KOLIK SE ZVEDNE DOSAH DEUSE S VELKOU CÍVKOU, NA TŘEBA MINCI MALOU GREŠLI AG? TED VĚNUUJI SPOUSTU ČASU ČTENÍ O VĚTŠÍCH CÍVKÁCH BOHUŽEL NEJSOU MOC POZITIVNÍ! SÁM MÁM VELKOU CÍVKU NA TEKNETICSU T2 A KOPU JEN VĚTŠÍ DÍRY ROZHODNĚ NE HLUBŠÍ A MÁ TEDA VĚTŠÍ POKRYTÍ TERÉNU TAK I NÁLEZŮ TAM ZABLOUDÍ VÍC! BOHUŽEL JI SEBOU UŽ NENOSÍM JEJÍ VÁHA MĚ ODRADILA OD JEJÍHO NOŠENÍ POKUD BUDE MÍT NĚKDO ZÁJEM JE NA PRODEJ

Mopik

22. 06. 2011, 14:52

Hmmm! Fakt pěkný , ale úrodnou lokalitu ještě sám určit neumí

filo

22. 06. 2011, 17:12

Tak trošičku mimo téma...
UC píše:... (nemá k dispozici např. schémata zapojení, protože si to výrobce samozřejmě chrání)...
Tak stím mám taky zkušenost.
Koupil jsem na DW T2 a po roce jsem urval konektor z kabelu cívky.
(vlastní blbostí) Ačkoliv jsem ho měl ještě v záruce, tak jsem si říkal, že ho samozřejmě reklamovat nebudu, když jsem si ho urval sám, ale oslovím přímo fabriku(nebo sídlo společnosti) v Texasu, at mi pošlou schéma, jak těch pár drátku správně připájet...
Že to potom předám nějakému šikulovi a ten mi to opraví...
Odpověd byla, že tohle je tovární - výrobní tajemství a že se mám obrátit na výhradního dovozce v ČR - DW.
Oslovil jsem teda UC a popsal problém, vzápětí přišel kontakt na jejich servis v Liberci a do týdne byla cívka o. k. (za pár stovek i s poštovným)
Takže spokojenost......

UCAdmin

22. 06. 2011, 17:21

filo - samozřejmě, že jsme rádi, že jsi byl se servisem v Ramonu spokojen. Zapojení konektorů to samozřejmě není problém, ale horší je to s vlastními obvody detektoru. Za tu dobu co to děláme jsme schopni objevit řekněme 90% závad a opravit je. Horší je to u některých složitějších věcí.

UCAdmin

22. 06. 2011, 17:31

KREZBREJK - nárůst hloubkového dosahu u větší cívky se nedá samozřejmě přesně udávat. Vždy bude záležet na velikosti předmětu, tvaru, materiálu uložení, půdních podmínkách atd. U větších předmětů jako jsou přezky, ID známky atd. to bude cca 20-30% a samozřejmě nárůst pokrytí terénu. U drobných předmětů jako je tebou zmiňovaná grešle bude hodně záležet na zamoření lokality a tím pádem i využitelnosti velké cívky. V čisté lokalitě bych vyděl možnost nárůstu dosahu na grešli řekněme 5-10%, ale opět zde bude výhoda velkého pokrytí terénu a eliminace nepokryté plochy a z toho samozřejmě vychází větší úspěšnost respektive efektivita. I zde bude důležité správné nastavení detektoru a odladění země. S větší hmotností cívky se samozřejmě musí počítat.

UCAdmin

22. 06. 2011, 17:37

mek71 - svět hledačů je opravdu malý a tak se každou chvilku dozvím plno veselých věcí, které o mě šíří...... no nějak mě nenapadá jak to správně nazvat. Vždy mě to dost pobaví a člověk se nad to hold musí povznést.
peyman - když budu mít cestu kolem rád se zastavím ať máš možnost na mě nechutně zbohatnout

raclav

30. 06. 2011, 16:55

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli někdo má zkušenosti, jak s Deusem tak s etrakem, hlavně co se týče dosahu a rozpoznaní předmětu na jeho hranici. dik

Radiator

05. 07. 2011, 23:18

MOC PEKNEJ DETIK UVAZUJI O NEM, ,

major-45

09. 07. 2011, 17:29

něco málo čtu o deusech, jak si poradí s el, ohradníkem má někdo zkušenost, s vyslílačem, a v, napětím, mám t2 a ta se mi dokáže pěkně rozjařit, ,

UCAdmin

15. 11. 2011, 09:46

major-45 - pakliže si tam přepneš frekvenci na 18 kHz tak jsou ohradníky v pohodě