Úvod / Články / Historická fota

Žádost o identifikaci lokality

09. 04. 2008 Autor: MG34 7529× 203
Ještě jednou zdravím. Spolu s fotkami 10.horalů naší armády jsem dostal fotky této zvláštní lokality s ještě zvláštnějším obyvatelstvem. (zde předpokládám že jde o potomky Indiánů Wild West Cirkusu plukovníka W. Codyho, který do této části Evropy také zavítal) JDE OVŠEM POUZE O MŮJ NEPODLOŽENÝ NÁZOR! Pokud jsou někomu tato místa povědomá, mělo by jít o okolí Trebišova v první polovině třicátých let. Kazdou infotmaci o obsahu snímků ocením! :-)

Zdraví MG34

 Autor: MG34

Komentáře

Pepe

09. 04. 2008, 11:08

Clovece, jsem zrovna na Filipinach a kdyz se kouknu okolo sebe, vidim uplne ty same tvare... Dokonce i architektura je podobna.
Kazdopadne paradni fotecky, celkem unikatni. kdyby jsi se se mnou chtel rozdelit o scan, byl bych rad, trochu se pohybuju v etnologii. Diky Pepe

standovamama

09. 04. 2008, 11:41

pepe čest. tohle nejsou filipínci ale romáci co chcou sežrat fotografa protože je to gádžo jako ty 

petr,n

09. 04. 2008, 11:45

Podle mně to bude Kladno - Okrsek 3 

dual

09. 04. 2008, 11:47

Dual, lokalita už bude patrně vybydlena a srovnána se zemí. Spíše než potomky indiánů Wild West Show mi připomínají potomky etnika které včera oslavilo svůj mezinárodní den.

půdař

09. 04. 2008, 12:02

To jsou otřesní negramoti-cikáni.

půdař

09. 04. 2008, 12:02

To jsou otřesní negramoti-cikáni.

DFC

09. 04. 2008, 12:09

To je sídliště Luník I.

sms

09. 04. 2008, 12:09

Prepni si foťák na farbu ty srandista, takto to vyzerá že su to staré fotky.

profesor

09. 04. 2008, 12:18

... jo, zase jsi mě rozesmál.

marczus

09. 04. 2008, 12:23

CIKANI Z URALU?

turbokrt

09. 04. 2008, 12:27

Boze moj boze za chvilku budeme my v mensine Sa tesim na den kedy bude cigan zarabat na moj dochodok ale to bude asi nerealne

rock in rock

09. 04. 2008, 12:32

Vím kde to je, poznal jsem to hned. To je Chánov :-)

HonzaSandalek

09. 04. 2008, 12:36

Ja na tej poslednej fotke vidím budúcich kozmonautov, akademikov, lekárov, učiteľov a podobne. Inak tam nevidím nič iné.

furtsedivil

09. 04. 2008, 12:39

Tyhle jsou nějáký slušný, mají jěště okna a střechy... To asi proto, že nemají dveře...

furtsedivil

09. 04. 2008, 12:40

nautika: já tam vidím jenom samý kosmonauty.

dual

09. 04. 2008, 12:48

Dual, dělal se maschinengewehr 34  jako foto kulomet a přídavnou hlavní jako třeba vz 34 F? Jestli ne je to velká škoda. čím tak odolným to fotili?

teodor

09. 04. 2008, 13:02

DFC - luník 9 

sm-

npr.Džigira

09. 04. 2008, 13:06

Kde to je, to teda nevim. Za to, ale vim, s naprostou jistotou, že na té prostřední fotce ten chlapec nejblíž k fotografovi je MG34 když mu bylo 6 let...

Snoopy

09. 04. 2008, 13:16

byli tam, jsou tam a bohužel tam asi i zůstanou

HonzaSandalek

09. 04. 2008, 13:19

Ak sa dobre pozrete na poslednú fotku tak ten vojak v ľavo dole patrí podľa oblečenia k Waffen //

creazzzy

09. 04. 2008, 13:24

nemam co dodsať . .

creazzzy

09. 04. 2008, 13:25

dodať

saninko

09. 04. 2008, 13:58

Indiani bol velmi dobry tip, ale tesne vedla. Urcite su to 100 %-ni, nefalsovani cigani z vychodu. Myslim si, ze blizsie ako Trebisov sa to urcit ani neda. Hlinene domceky a jamy sa im rozpadli a tak postavali nove, sice take iste, ale urcite sa v dnesnej dobe vyskytuju v okoli tohto miesta, ak nie dokonca stale na tom istom, len tam maju este na tych chatrckach satelity a pred nimi stoja auta, stare mercedesy.
Pre vojakov z Cechie to musela byt velmi zvlastna atrakcia.
Marian.

DFC

09. 04. 2008, 14:09

teodor: Dyť jo teď tam máte už devátej upgrade

turbokrt

09. 04. 2008, 14:33

DFC: A ako bude prosim ta vyzerat Lunik 10??

teodor

09. 04. 2008, 15:18

turbo pre boha nestraš....

MG: tak to sa teda pletieš - na tých fotkách je naša demokratická budúcnosť

Nula78

09. 04. 2008, 15:22

To bude jistě foceno ve slavném táboře v Letech. Tady jsou jasné důkazy o tom jak se tam měli dobře. Nemakaj a jen se poflakujou a ještě si budou pořád stěžovat jak s nima bylo špatně zacházeno.

MG34

09. 04. 2008, 15:39

Pepe:Ozvi se mi na mail. Rád pošlu ty Filipínce
npr. Džigira:Nechtěl jsi po mě náhodou nedávno něco???

Ostaním, díky za vesměs kladné a zábavné reakce.
Nějaká souvislost s nedávným svátkem Magnetů je čistě náhodná!

kebabJm

09. 04. 2008, 15:46

Ahoj všichni, v 90.letech jsem byl v Trebišově na vojně, kolem železniční trati z Michalan do Trebišova bylo několik takových indiánských osad a jestli se neodstěhovali dál na západ tak tam žijí dodnes...

MG34

09. 04. 2008, 16:34

kebabJm:Matně si pamatuji že podoblý slum byl v 80.letech v Liptovském Mikuláši.
Ale to nebyly ani domky.. jen chýše.

Zubrivoj

09. 04. 2008, 17:22

Väčšina z tych cigáňov nebola vtedy ešte kočovných?

bergy

09. 04. 2008, 17:35

treba Secovce to je taky super hole!

lebkoun

09. 04. 2008, 19:15

Bylo mi dobře a teď je mi šoufl z toho všeho.

Wotan 88

09. 04. 2008, 19:29

Jaroměř - Josefov?

MG34

09. 04. 2008, 19:35

Zubrivoj:Četl jsem příručku pro četnictvo z té doby, jak se chovat k kočovným cikánům...
Wotan 88:Ne ne, skutečně je to někde od Trebišova

DFC

09. 04. 2008, 20:09

Turbokrt: Luník 10 = Petržalka. Ne proboha to bych žádnému slovenskému bratru nepřál . No i když takovou garsonku pro Mečiara a Slotu přímo v centru slumu....
Něco podobného jsem viděl při cestě na Spišský hrad. Zaujalo mě, jak vedle těch nejhorších chatrčí vyrostl třeba barák, za který by se nemusel stydět kdejaký vrcholový manažer nadnárodní firmy. Zřejmě těm cigošum půjčuje na "výhodný" úrok.

Kalt

09. 04. 2008, 20:42

Lokalita-Gipsiland

Krokus

09. 04. 2008, 20:48

když vidím 2. foto, architektura mi silně připomíná obrázky z téže doby z dělnických kolonií celé střední Evropy (Baťův Zlín byl výraznou výjimkou)... vzhledem k tomu, že fotky pocházejí z 30. let usuzuji, že z těch dětí si dospělosti mnoho neužilo - vyrůstali v táborech v Guvermánu (které podle Irwinga postavili po válce polští židé), proto se k vašim ostrovtipným poznámkám protentokrát nepřidám. já totiž rozlišuju smradlavý cigoše z východu a český Romy z před války, kteří měli celkem solidně (ačkoli pomalu) nakročeno mezi majoritu... ovšem tímto svým komentářem se do nikoho z vás nechci navážet, neboť chápu, že většina z vás má jistě ty samé negativní zkušenosti s těmi co já

dolin

09. 04. 2008, 20:53

Loni sem jel 2x do Košic vlakem,.. podobné scenérie!

Hej ale moc hezké fotos!!!!!!

rastrperry

09. 04. 2008, 21:08

Kdepak asi soudruh Hitler udělal chybu...

MG34

09. 04. 2008, 21:12

Krokus:Dovolím si poznámku.. Tihle chudáci jsou z východu, a ti co jsou u nás přišli... taky z východu.

Karl

09. 04. 2008, 21:59

MG34,Krokus: že by měl ten Irwing nakonec pravdu?

elk

09. 04. 2008, 22:30

Podla mna pani Adolf a  Josef Visalijanovic Stalin bol polovicny ludia. Ani jeden nedokoncil co zacal.

elk

09. 04. 2008, 22:32

Vazeni vsetky tieto fotky su uz davno slovenska minulost, pretoze vsetci indiani su uz s vizami v CR a na ostrovoch a uzivaju si socialne zazemie a istoty.

elk

09. 04. 2008, 22:32

Podla mna pani Adolf a  Josef Visalijanovic Stalin bol polovicny ludia. Ani jeden nedokoncil co zacal.

sms

10. 04. 2008, 07:20

Śiel som v aute z jedním juhoafričanom a ten mi hovorí. Máte tu velkú komunitu Indov. Tak som mu povedal že yes... No čo som mu mal vysvetlovať.

turbokrt

10. 04. 2008, 08:48

elk: nie som rasista ale ta vojna mohla aspon v tomto trvat dlhsie

George

10. 04. 2008, 08:53

MG 34 : Máš bod

George

10. 04. 2008, 08:59

Tihle indiáni neskončili, ale v rezervaci v U. S.. Tipovat bych to bohužel nejspíš na Auchswitz, Birkenau, Treblinku v lepším případě Lety u Písku.

MIRI.NR

10. 04. 2008, 10:07

Hodilo by sa konecne riesenie ciganskej otazky

standovamama

10. 04. 2008, 10:42

na poslední fotce jsou předáci z chánova: z leva demeter, poláčková anžela, monika, poláček, grunza, patkánˇ, olah, olahová irena. olah junior, sivák, cína, dežo,...... druhý z leva dole je paroubek, ale nejsem si jistý už je to přeci jen pár let. musím končit jdu si  na sociálku pro mange love. tak čest gádžové

Pesimista

10. 04. 2008, 11:18

Taková mystifikace, je to nekompletní rodina Džamily Stehlíkové, která vyslala svou jedinou gramotnou obyvatelku, jakožto pátou kolonu do ČR, aby zde skrzeva svou záhadným způsobem získanou funkci připravila pro své příbuzné bydlení v novém satelitním městečku poblíž Václavského náměstí.

dual

10. 04. 2008, 12:22

Dual, snad vrhne na záhadu získání dobrého korýtka níže jmenované, trochu světla fakt, že provozovala - před instalací do lukrativní funkce! psychiatrickou praxi! Tudíž se naskýtá jedinná možná alternativa - bývalí pacienti! dříve normální lidé- po její lečbě adepti na zbavení svéprávnosti! A ti na fotografiích v dospšlosti

teodor

10. 04. 2008, 13:17

elk - veď to.... to je tá chyba

heller

10. 04. 2008, 14:37

smutne!!! a teraz ich su miliony

MG34

10. 04. 2008, 15:36

elk :Nemyslím si, že jste nám je poslali všechny, ale kus práce jste odvedli... Ale co mi teď tady s nima?

Karl:Promiň, nepochopil... Na mě se musí přímo a pomalu

George:
Tihle Apači byli ze Slovenska... Snad se k nim Slovenský štát zachoval s křesťanskou láskou!

rastrperry

10. 04. 2008, 15:50

ROM je pozopátku MOR . Příhodné

teodor

10. 04. 2008, 15:52

MG34: úplne stačí, že sa k nim s kresťanskou láskou zachovali komunisti...
doteraz si myslia, že je všetko zadarmo a každý je povinný sa o nich starať - a my ostatní na to doplácame
Chceme byť demokrati a chceme rovnocennosť? Ja som za... tak nech robia ako každý, alebo pália do p...

teodor

10. 04. 2008, 15:53

som zvedavý, kolko tu ten príspevok vydrží...

DECIMUS

10. 04. 2008, 15:57

Nádherní Indiáni, fakt... . Zasranej mor, na kterej všichni děláme a oni se nám ještě z těch meďourů a audin, který jsme jim zacvakali, smějí... Polejt je benzínem a VŠECHNY zapálit

MG34

10. 04. 2008, 16:31

teodor:Sorry, to nemělo vyznít jako narážka na Slováky!!
Ale mezi námi... nemuseli jste být v přísunu tohoto materiálu k nám být tak štědří! Ani nevím jak se vám odvděčit!

Ale s tvým závěrem se dá jen souhlasit... Jejich představa že peníze se získávají docházkou na Poštu je skutečně skvělá

K tomu příspěvku... Já se jen ptal n alokalitu, a z neznalosti a nezkušenosti jsem ty osoby určil jako indiány... Jsem snad kruci etnolog abych se v tom orientoval?

Ovšem za komentáře moje nevinná maličkost nemůže!

MG34

10. 04. 2008, 16:32

DECIMUS:Otázku spalování těl jsme už dávno řešili s Džigirou a Maruškou v článku o Osvětimi.. A byla to solidní hádka!

Krokus

10. 04. 2008, 17:57

MG: ano, opravdu přišli z východu tito i ti naši dnešní, ale POSTUPNĚ... v předválečné ČSR jich mnoho nebylo... největší přísun následoval po válce, neboť někteří si mysleli, že válečný a poválečný úbytek kvalifikované pracovní síly v našich zemích bude dostatečně nahrazen tímto etnikem (někteří tuto myšlenku považují za největší zločin KSČ), které v lepší a spravedlivější společnosti rychle vstřebá potřebné návyky
elk: tebou jmenovaní měli dokončit to co začali- Koba se měl stát popem a ten druhej ko. ot trochu lepším malířem akvarelů... světu by jistě bylo líp (ačkoli jsem kategoricky proti násilí na dětech, tyhle dbva hajzlíky měli asi už ve škole vyeliminovat )

Boiohaemum

10. 04. 2008, 18:31

Já tam vidím samej genetickém průjem přírody – lidově se tomu říká pytel sraček

MG34

10. 04. 2008, 18:46

Krokus :Za první republiky bylo toto etnikum alespoň pod četnickým dohledem.
A naivita komunistů věřících že vůbec někdy budou pracovat je skutečně zločinná!

A ke Kobovi a Adolfovi.. Musí se jim uznat že ve své zvrácenosti byli dokonalí až geniální... Oba dokonale využili danou situaci ve svých zemích!!!

Reinhard-R1

10. 04. 2008, 18:59

Ty kokot tak tam bych nechtěl Bydlet to je moje noční můra Ave

standovamama

10. 04. 2008, 20:38

už by ty bubáky měl někdo odvést do minžapuru. v roce 1945 jich bylo 5 a stejně nevymřeli. to je sci-fi!!! už k tomu nic psát nebudu. k98 jich prý prostřelilo 5 na jednu ránu. mohli dělat něco silnějšího

Kar

10. 04. 2008, 22:50

Ale vždyť nás můžou obohatit, třeba hudbou

Ogefr

11. 04. 2008, 01:03

gajvr: moje rec

alivio

11. 04. 2008, 01:30

to bude Vsetínsko a Čunkovi voliči

alivio

11. 04. 2008, 01:32

potomci indiánů?? to jo, neurážet indiány to je banda špinavejch cikánů co vybydleli baráky a čekaji na nový, dobytek

alivio

11. 04. 2008, 01:46

MG34

11. 04. 2008, 13:04

... prý chutnají jako bizoni

MG34

11. 04. 2008, 13:05

Sakra, to jsem se upsal!!! Sorry!

psotek

11. 04. 2008, 15:45

Pánové, tady je vidět, že sex (či lépe řečeno jebačka), je zábava chudých.
A to první foto, to je ale překrásná reklama na střešní krytinu.

MG34

11. 04. 2008, 16:33

psotek:Bohužel ta reklama přišla o rok pozdě.. Já už vsadil na úpadkový Bramac:-)))

Boiohaemum

11. 04. 2008, 20:34

Je to tam samej cikán - budoucí oběti justiční omylů

Krokus

11. 04. 2008, 23:10

přátelé, trochu piety prosím... vždyť z těch na fotce se pravděpodobně konce ww2 žádný nedožil, jak níže naznačuje gajvr - avšak z těch nemnoha (bylo jich více než 5, ale ne o mnoho) rozhodně nepochází ti dárečci, kterými nás celá 70. a 80. léta obdarovával soudruh Husák... ti staří dobří prvorepublikoví cikáni, resp. jejich potomci (kterých je opravdu mizivé množství) mimochodem ty dnešní romáky taky nesnášejí, stejně jako většina Čechů a Slováků...
a ještě něco, možná bychom se měli vyvarovat výlevů hodných některých vyholených palic, až sem totiž jednou zavítá nějaký novinář typu Mlynáře, udělá z hledačů bandu fašounů a nácků (nehledě na to, že se jistě najde nějaká Stehlíková či Jaques, která ihned před TV kamerami podá trestní oznámení na neznámého pachatele, následkem čehož budou UC a Oťas taháni po služebnách PČR)

HonzaSandalek

12. 04. 2008, 07:53

Krokus : aká pieta do piče ja musím chodiť ešte aj v sobotu a nedeľu do práce aby nejaký ko. ot cigánsky mohol ležať doma jebať vlastné deti a na tie ku.. vy brať moje dane. K múru ich vyviesť.

MG34

12. 04. 2008, 09:56

Krokus:I proto jsem se snažil vyvarovat slovům jako jsou:Rom, romák, cikán atd atd...

Naši staří "dobří" prvorepublikoví spoluobčané byli také v té době drženi víc zkrátka.
A věz že do vyholené palice mám opravdu daleko!!!

nautika:Sice celkem rozumím proč jsi to napsal, ale zkus se prosím vyjadřovat kultivovaněji.
Jinak toti sám sebe degraduješ třeba zk¨rovna na úroveň těchto osob na které tak plaměnně nadáváš.

bába

12. 04. 2008, 12:15

MG34: mám z tvého článku poněkud rozpačitý dojem. Nějak mi uniklo, k čemu jsi se chtěl dobrat. Jindy čtu docela rád tvoje příspěvky ale tohle (včetně diskuze) je trochu mimo mísu. Mám proti tomuhle etniku taky řadu výhrad ale celá tahle diskuze je skutečně za hranou zákonnosti.

MG34

12. 04. 2008, 12:26

bába:Měl to být vtip, a uznávám že se dost vymknul.

MG34

12. 04. 2008, 12:37

bába:Neber to ve zlém, ale já bych s tou zákonností operoval opatrněji v zemi kde je zákonnost aplikována zpravidla pouze proti těm kdo ji respektují.
O jiných jevech které se hojně vyskytují i na tomto webu raději pomlčím. Nehcci vyjímečně provokovat hádku

HonzaSandalek

12. 04. 2008, 13:25

MG34 : Dobre tak to skusím chladne bez emócii a nadávok. Vyviesť ich a postaviť k múru pred zacielený MG34. Ele fakt neviem prečo sa o nich máme stále starať alebo štát. Aj ríši zvierat platí že, bez dostatku potravy a v zlých podmienkach dochádza k prirodzenému zníženiu stavu zverov alebo hmyzu.

Krokus

12. 04. 2008, 17:56

MG: musim se přidat k bábovi (co ostatně ode mne můžete čekat ) a říkám, že debata je nejen za hranou zákonnosti, ale především za hranicí dobrého vkusu... myslím, že nikdo nepochybuje (až na notorické popírače) o existenci vyhlazovacích táborů, ostatně poměrně často je  nám v médiích připomínán smutný osud židovského obyvatelstva. měli bychom si stejně tak připomínat i ostatní oběti, od cikánů, homosexuálů, ale především Slovanů...

Boiohaemum

12. 04. 2008, 19:17

Každý pokrytec, který si v NAŠÍ ZEMI buduje kariéru, jak se tu cikánům ubližuje, ať si je vezme k sobě domů a živí si je ze svého, když je tak uvědomělej ono ho to do druhého dne přejde!!! A co se týče co je kde psáno, každý si ve VLASTNÍ ZEMI bude psát a říkat co chce a kdy chce, zejména pravdu o cikárech a jiných parazitech a žádný přivandrovalci, náboženské sekty, nebo pokrytci jako je např. pán Cakl, Karásek, Úhl a různí komedianti na drogách nám nebudou diktovat, co si můžeme a nemůžeme ve VLASTNÍ ZEMI říkat, kvůli několika VYPLAŠENKÁM co celý život drží hubu a krok - pak to tady nemá takhle vypadat. Vždyť tyhle vyplašenky a pokrytci, jsou stejný kurvy jako cikáni, je taky živíme ze svých daní – proto se jich zastávaj to víte vrána vráně oči nevyklove.
TÝ CIKÁNSKÝ ŠPÍNY MÁM PŘED OKNAMA CELOU UBYTOVNU, JÁ BYCH VÁM PŘÁL STRÁVIT TADY JEDINOU NOC!!!

Drobek2

12. 04. 2008, 19:18

Každýmu, kdo tvrdí, že je třeba je začlenit do společnosti a ne do takovýchto ghet (a vím, že existujou i v této době a v dokonce stejném ne-li horším stavu) bych nastěhoval jednu rodinu do baráku. A hlavně těm co pořád tvrdí o těch co mají nějaké výhrady k jejich způsobu života, že jsou rasisti. Nemyslim ty hajlující přiblbla, ale lidi, kterým prostě vadí, že nedělaj a stát se oně stará jako o hrdiny. Proto možná na naše hrdiny tolik nezbývá. Ale to je jen úvaha.

MG34

12. 04. 2008, 19:40

Krokus:Však já taky nezpochybňuji ničí utrpení za nacismu!!!!!!!!
Ale v lágrech byli češi, němci, slováci.. Celá Evropa... a dává to těm národům právo parazitovat? Respektive činí tak???
S tím připomínáním souhlasím, ale to jsme jinde. A osobně mi nevadí ani homosexuálové, i když je mi to odporné.
Ale mají na to právo.
A Romové mi dali dosud moc málo důvodů změnit na ně názor.

A k diskuzi.. jasně že ty fotky provokovaly, ale u mě asi těžko najdeš hanlivé výrazy nebo něco podobného.

A nesdílím ani tvůj idealismus týkající se jejich možného začlenění mezi ostatní populaci.
umí jen brát a jsou totálně kontraproduktivní.
Nesdílím názor že je třeba je postřílet, alen netuším kde je řešení.
Ale určitě bych potlačil jejich výhody a omezil skoro pozitivní diskriminaci která u nás funguje.
Ta je zodpovědnosti nenaučí, jako nenaučila Afroameričany ve státech

MG34

12. 04. 2008, 19:41

Krokus:A svůj názor na zákony u nás už jsem zde ventiloval...
Definoval bych to, jako zákony na ochranu zločinosti!!!!
A ne jen v souvislosti s Romy...

Krokus

12. 04. 2008, 21:21

MG: víš, že máme hodně podobné názory a ani teď se s Tebou nehodlám přít... nejsem žádnej romofil (ačkoli si to asi mnozí nyní myslí), naopak- jsem spíše romofobikem... byl jsem v životě 3x oloupen (1x v Maďarsku a 2x doma) a vždy to bylo příslušníky tohoto etnika... v této diskuzi jsem jen chtěl, abychom se drželi tématu a už poněkolikáté tu opakuji, že osoby na fotce nemají s těmi o nichž tu všichni píší nic společného (pokud tím společným není to, že někdy před 2000 let se vydali ze stejného místa směrem na západ- ale pak jsme my stejní jako Rusové, Ukrajinci,... a pravděpodobně pro určité vrstvy na západě skutečně jsme)
co se týče pozitivní diskriminace- za mého mládí buď dělali nebo seděli (a to ne doma nebo na sociálce), takže současná situace se datuje od návratu demokracie (na níž většinou nic špatného není) do našich končin... je tady plodem sociální politiky státu, nikoli něčím, co si vybojovali cikáni- a stejně jako jinde na světě, i u nás se najdou lidé, kteří budou systém vy(zne)užívat...

Krokus

12. 04. 2008, 21:23

MG: ještě perličku- jakpak myslíš, že ve Francii říkají cikánům? Myslím, že víš že?

psotek

12. 04. 2008, 21:45

Krokus: Myslíš ten pražský fotbalový klub?

MG34

12. 04. 2008, 21:51

Krokus:Uznávám že použít ty fotky nebyl nejlepší nápad.
Debata se zvrhla k jejich fiktivním potomkům... ale myslím, že ani obyvatelé Trebišova nebyli v té době nadšeni osadou nevábné vůně.

Romové si nic v demokracii nevybojovali... I boj se podobá práci, a ta je pro ně nepřípustná!!!
Svět by se podle nic měl skládat z cigaret, alkoholu, muziky, tance a sponzorů předchozích položek. (Vynechal jsem průmyslové množení)
Využívají situace která je daná naší neschopností. Myslím politiky.
Tak, a zítra si oholím hlavu, a na tělo nechám vytetovat hákáč!

MG34

12. 04. 2008, 21:54

Krokus:Vím, ale obávám se že neumím napsat... Boemen?

Mám pocit že Frantíci mají svých etnických návštěvníků ve své románsko /romanticko/operetně/bojovné krvi až dost!
Ovšem, koho tady zajímají názory žabožroutů?

MG34

12. 04. 2008, 21:56

psotek:Jasně!!
šnekožrouti nám říkají Sparťani!!!
S kapsou na břiše.

psotek

12. 04. 2008, 22:05

MG34: Spartu bych tady netahal, nebo budeš v Top 10.
A co se týče šneků, ti vypadli z české kuchařky celkem nedávno.

Krokus

12. 04. 2008, 23:36

psotek: a kdopak nám to tu z poza buku sleduje debatu, aby do ní v pravou chvíli zasáhl? Samozřejmě že máš pravdu, stejně jako přítel MGčko, ano, podle frantíků jsou cikáni Češi
MG: koho zajímá jejich názor? moc je nepodceňuj, je sice fakt, že od dob Mnichovba nás celkem slušně serou, ale vliv nemaj malej... a celkem nemalá část Evropy jim naslouchá... jejich problémy s etniky, kterým dělali bordel u nich doma jsou zcela zasloužený, stejně jako anglánů, španělů, belgičanů atd. (ještě jsme tu dnes neřešili rudobijce radarové)

Krokus

12. 04. 2008, 23:42

MG: jo a jsem dalek toho, abych komukoli zde hodnotil vhodnost použití jakýchkoli fotek... jiní zde nošení uniforem prezentují na příkladě masových vrahů, k čemuž jim další zase vehementně tleskají, takže se nemusíš nikterak pranýřovat ... opravdu, ty fotky jsou hezká půdovka a věřím tomu, že Tě k prezentaci nevedla v žádném případě snaha o rozpoutávání jakýchkoli vášní...

bába

13. 04. 2008, 00:22

Seveřan 70: Asi tě to nenapadlo ale představ si, že i oni se tady narodili a považují taky tuhle zemi za svojí. Je pravda, že v našem státě panuje pokřivený pohled na tohle téma ale s takovou špínou, kterou tady kydáš jsem se setkal naposledy v nacistických projevech. Taky mě dvakrát přepadli, nic dobrého mi neudělali a rád je nemám ale tím tvým projevem stojíš někde hluboko pod nimi.

MG34

13. 04. 2008, 09:54

psotek:Důvěrně... nevypadli!

MG34

13. 04. 2008, 09:58

Krokus:Mohu tě ujistit že jsem dalek sebemrskačství! Jsem na to líný...
Už jsem zda epsal že šlo o vtip
Uznávám že na účet mého neoblíbeného etnika.
Mohlo mi dojít jaké budou reakce. Ale stalo se.
Hlavu si popelem sypat nebudu.
A to dokonce mohu říct, že mě zatím nepřepadli... Snad své nedopatření nebudou chtít brzy dohnat

psotek

13. 04. 2008, 11:05

bába: on ten Seveřanův názor není až tak osamocený. A nedej Bože, kdyby mělo dojít ke "konečnému řešení", tak velice vysoké procento tohoto vcelku demokratického národa by k tomu vůbec nic nenamítalo a jen velice, ale opravdu velice málo lidí, by bylo aktivně proti. Je to smutné ale je to tak.

MG34

13. 04. 2008, 12:42

psotek:Já bych to neschvaloval, ale na druhé straně.. Divíš se jim???
Spousta lidí má finanční trable, a řeší je jak jen to jde.
A vedle sebe vidí komunitu která jen bere z nastavené dlaně nás všech. Sama ovšem produkuje jen kriminalitu?
Samozřejmě vím že ne všichni, a hodně jsem to zjednodušil

standovamama

13. 04. 2008, 22:21

krokus. nemyslím si o sobě že jsem rasista, ale když se za bílého dne dva slovenští cigáni domlouvají jak mi ukradnou telefon to už je myslím přehnané. ty co jsou na fotkách možná měli ještě něco společného se člověkem, ale ty dnešní už nevím kam zařadit. znám 2 nebo 3 slušné cigány ale většinou potkávám jen ty zmetky co číhají na svou obětˇv přesile Proto taky nenosím žádný nůž, taky bych mohl nějakého kominíka nakrájet jako poličan Tak že jsem asi polorasista, tak už to tady na webu nerozebírejte a půjdem radši hledat ne?

Toona

14. 04. 2008, 13:42

To sou cigáni - dovoz z Indie, u nás poměrně rozšířeno. Jakmile mi to přijde pod cívku ihned odhodím jako šrot nebo otluču lopatkou jestli to nemá zajímavej tvar. Nedá se to nijak diskriminovat. Je zajímavé, že se jich moc nenalézá hluboko v hlíně.

MAFO

14. 04. 2008, 15:52

Ja ich vidim skor ako konkurenciu detektoristov, ved oni musia mat v rukach vykonnejsiu cievku ako moj detektor.
Pred par rokmi vytiahli z mojej lokalitky kompletny pas z tanku a ja po dvoch rokoch behania s detikom som sa zmohol iba na par clankov z RSO. Nech su aki su, kazdopadne na zelezo a na militarie maju asi siesty zmysel.

MG34

14. 04. 2008, 16:50

MAFO :nejen na militarie... mě už v zaměstnání ukradli víc věcí... A za militarie bych to nepovažoval
Prostě kradou všechno co smrdí kovem bez ohledu na případné další škody. Včetně škod na zdraví

Karl

14. 04. 2008, 23:20

MAFO: znám pár cikánů co už detektor mají a chodí hledat

MG34

15. 04. 2008, 17:11

Karl:Tak to je negativní informace, leč očekávaná!

psotek

15. 04. 2008, 17:18

Karl: V tom případě si otevři šroťák a oni ti ty nálezy přinesou až pod nos.

MG34

15. 04. 2008, 19:52

psotek:Ovšem opálené nebo rozřezané na kusy... Jejich metody jsem důvěrně poznal.
pro cenu šrotu zničí řádově cennější předmět

Wotan 88

15. 04. 2008, 22:15

Tak to asi bude Trutnov, Horní Staré město. A u Kauflandu to vypadá naprosto stejně

Pesimista

17. 04. 2008, 13:25

Bylo mi 7 let: Celé dopoledne sbírám do pytle kaštany, které pak odvážím na kárce do sběrných surovin (za bývalého režimu tak pionýři činili), aby zvířátka měla v zimě co jíst. Zčista jasna mne potkají 2 asi desetiletí cigáni a jeden se zeptá: máš na krku hezký přívěšek, můžu se podívat? Odpověděl si sám, podíval se a vzal zlatý přívěšek do ruky. Vzápětí jsem dostal od toho druhého pěstí a ustlal si mezi kaštany, které se po nakopnutí pytle – nepamatuji se už, kdo ho rozkop- rozsypaly po chodníku. Přívěšek pochopitelně zůstal tomu prvnímu v ruce, a drží ho asi dodnes.
Bylo mi 12 let: Přijel kolotoč a přivezl střelnici. Měl jsem naškudleno 10,-Kčs a chtěl si vystřelit angličáka na špejlích. Štrachám v kapse a hledám korunky, když se ozvalo: to je moje místo, píčo. Kouknu po hlase a vlevo stojí cigán. Co na mně tak čumíš, máš u mě facana za ten tvuj xicht. Měl pravdu, dostal jsem prdu až se mi zula cvička a pokračování bylo za maringotkou za účasti dalších tří frajerů o několik let starších a pocházejících minimálně z Kašmíru. Domů jsem přišel s jednou cvičkou, po odběru asi půl litru krve trochu malátný a s utrženými kalhotami v místě původních kapes.
Bylo mi 18 let: U konzumu jsem si opřel kolo Favorit s přehazovačkou. Ten hlouček debatující černé mládeže u sochy na náměstí jsem nepřehlédl ale hrubě podcenil jejich akční rádius. Dodnes nepochopím, jak je fyzicky možné během 10ti vteřin doběhnout 50metrů od sochy ke konzumu, vyháknout mé kolo z držáku na odstavená kola, nasednout a uject zpět těch 50 metrů. Dokázali to. Naši mi koupili nové kolo.
Bylo mi 30 let: Jdu ke svému žigulíku pískaje si nový radiohit, ale, co to je? Ve voze je obsazeno. Koukám na SPZetku, no, ta odpovídá, ale ty tři černé hlavičky uvnitř neznám. Tak slušně zaťukám na okénko a ptám se, co se děje. Nedělo se nic, pak se zevnitř ozvalo nějaké mongolsko-australské nářečí, mnoho českých výrazů z oblasti gynekologie a zoologie, načež úplně v klidu vystoupili ti tři morgoši a odkráčeli k jinému automobilu na parkovišti. Jo, ten poslední odcházející ještě stačil do vozu odplivnout snad kilogramový chrchel v podobě zkažené ústřice.
To je jen velmi skromný výčet mých setkání se tváří v tvář tomuto etniku.

PS: nejsem rasista, nejsem rasista, nejsem rasista. A nejsem.

psotek

17. 04. 2008, 17:12

kepák: nejsi rasista, jenom nemáš rád cikány.

MG34

17. 04. 2008, 17:13

kepák:Já nemám tak bohaté zkušenosti z mládí.. Bohu díky jsem vyrostl v místech kde byl výskyt těchto "ukřivděných" individuí spíše vzácností... Bývalo.
Mě škodí spíš v současnosti svými magnetickými chopnostmi.
Ty zmiňiješ jejich rychlost.. Já bych rád vyzdvihl jejich pracivitost!!!
Ano, skutečně myslím PRÁCI!!!
Nedaleko je střelnice a mimo jiné jsou tam zakopány velké držáky na terče z traverz...
Dotyčný magnet byl vyrušen a stihl vykopat a naložit pouze jeden kus.. Mi jsme s kamarádem chtěli preventivně vykopat ten zbytek a nahradit je nemagnetickým betonem.
Dost nás zaskočilo zjištění, že ač oba celkem silní jedinci, máme s tím kusem železa co dělat..... MAGNET to hravě zvládl sám!
Proto trvdím že ROMOVÉ jsou velmi pracovití... ovšem většinou zločinci

MG34

17. 04. 2008, 17:14

Sorry, píšu rychle a jako vždy jak čuně...

Pesimista

18. 04. 2008, 08:27

A ještě jen takový pidipříběh:

Otec koupil zahradu v dezolátním stavu, zarostlou a bez plotu. Zahradu jsme vysekali, postavili chatku a vše oplotili. Vedlejší zahrada byla v podobném stavu s tím, že několikabytový činžovní dům, který v ní stál, byl od přízemí po půdu plných černé havěti. Sklep obydlen nebyl, protože podle zvuků, které z něho v častých, ale nepravidelných intervalech vycházely, tento sloužil jako velká žumpa. Nejdřív jsem si divil, proč se vcelku pravidelně jejich velký hlídací pes uvázaný za naší stojku plotu neustále transformuje z vlčáka na kokršpaněla, bígla i rotvajlera a opět ve vlčáka atd. Vždy, po takové transformaci, se u plotu na naší straně objevilo několik divných kostí a skelet psí hlavy. No, to jen tak pro začátek.
Otec hodlal pěstovat brambor, tak jsme zryli a zasadili. V době plánované sklizně jsme zahradu navštěvovali pod heslem, sousedům důvěřuj, ale prověřuj. Když byl brambor podle plánu zralý, vzali jsme nůše a šli sklízet. No, mohli jsme si ušetřit cestu, jaksi. Bylo téměř sklizeno a u plotu hlídala nová sabáka. Ta stará byla sežrána i s našimi bramborami, což se dalo zjistit podle nové hlavy zasypané čerstvými slupkami a vytrženou plaňkou v plotu.
Strašně jsem se naprd a zapřemýšlel. Vypadl ze mne obludný plán, jak zajistit vstup skrze plot v místě vytržené plaňky. Vzal jsem velký kulatý monočlánek, sundal vršek, kleštěmi vytáhl uhlík. U nastřelovací nábojky jsem roztáhl stažený krček, vložil hřebíček, pomalu vložil do baterky namísto uhlíku, zasypal střelným prachem a vsunul kousek uříznuté ocelové tyčky. Vršek byl zalit voskem. Takovéto 3 protipěchotní miny jsem pokradmu zahrabal na vytvořivší se cestičku od díry v plotu k brambořišti a šel domů.
Byla sklizeň jablek na zahradě a otec šel sklízet. Nevím, co se na zahradě stalo, ale domů přišel záhy s výrazem ve tváři, že by se i Fredy Kráter posral strachy. Chyběl mu kramflek na pravé noze, levou nohavici až ke kolenu měl roztrženou a všechny zbylé ožahnuté chlupy na lýtku vylepšené asfaltovým nátěrem. Z několika malých tržných ranek si vyndal kousky zinkového plechu a poslal celou cigánskou komunitu do prdele. Několikrát.
Do dnešních dnů nepochopil, jakou léčku na něj cigáni nastražili a stal se zarputilým.

PS: Mohl bych napsat knihu, ale tu by mi nikdo nevydal, protože by se jednalo o hanobení rasy.

KORVIN 1

18. 04. 2008, 08:41

Škoda že fotograf nefotil pořádným canonem.

MG34

18. 04. 2008, 17:28

kepák :děkuji.. Vím že to nebyla legrace, ale fakt dobře se ti čte!!
ta kniha by za přečtení skutečně stála...
Já jsem ohledně té rasy jného názoru.. nelze jako rasu hanobit něco co nevykazuje známky rasy... Podle mě to rasa není, ale jen..... světa. (doplň si co chceš)
Ale nesouhlasím ani s pogromy a podobně... Má to řešit stát.. ale ne další várkou podpor a žvanění o diskriminaci...
Netvrdím jak vyholenci:Čechy Čechům.. Ale spíš Čechy lidem!
Myšleno lidem kteří se tak chovají

psotek

18. 04. 2008, 18:06

kepák: kniha by se mohla jmenovat Můj boj.

MG34

18. 04. 2008, 20:04

psotek:Nerad to říkám, ale ty Woe!!!
Máš na svědomí můj skoro překousnutý jazyk!!!
Ale trefil jsi to!!
Metody má kolega kepák jako wehrwolf!!!

MG34

18. 04. 2008, 20:06

SIKI2-16:Zdá se že jsi s nimi studoval... Cikán černý CIKÁN!

A napsal jsi to blbě i z jiného pohledu... Ne do pl..., ale do pr... (rozuměj:do práce)

psotek

18. 04. 2008, 20:25

MG34: kam se hrabe wehrwolf na českou hravost a improvizaci.

Krokus

19. 04. 2008, 02:04

kepák: cit.: "pak se zevnitř ozvalo nějaké mongolsko-australské nářečí"... nehledě k jazykovým nuancím domorodých Austrálců tě musím poučit, že (ačkolis to asi neměl na mysli) se velice mýlíš. Předpúokládám, že ti tví nezvaní návštěvníci mluvili romsky. Takže jen tak pro info: mongolština je spolu s ujgurštinou, tunginštinou, tibetštinou, turkštinou a dalšími desítkami jazyků řazena do jazyké skupiny altajské, zatímco romština do skupiny indoevropské (stejně jako moje milovaná čeština)... takže nemíchej jabka s hruškama prosím... ostatně v tom národě na východě stále dřímá duch Velikého chána, takže bychom je neměli srát...

Krokus

19. 04. 2008, 02:19

MG: cit: "nelze jako rasu hanobit něco co nevykazuje známky rasy... " pravdu díš brachu... pakliže pomineme biolog. hledisko (kde pojem rasa z lidského hlediska vzal za své objevením lidského genomu)... a s přihlédnutím k zákl. dělění (pozn.: pouze ve smyslu sociologickém), skutečně lze mluvit pouze o třech "rasách" lidského rodu a to o negroidní (černé), mongoloidní (žluté) a europoidní (bílé), púřičemž ať již kdo z nás chce či ne, romáci patří (a tím nemyslím že je tam chceme nebo ne, ale to, že tam skutečně patří) do rasy bílé, takže debilní výkřiky typu "bílé Čechy" jsou v tomto kontextu ještě debilnější (ó fašos, jak jste ubozí)... prostě a jasně- můžeme je milovat, můýeme je nenávidět, můžeme je mít v pí.. , ale MUSÍME si na ně zvyknout... PROTOŽE NÁM NIC JINÉHO NEZBÝVÁ... dobrou moč

MG34

19. 04. 2008, 10:22

psotek. taky trdím že v jistých situacích je německý dril na prd!
Myslím že kolega kepák tohle označení použil v silně nadneseném smyslu pro zdůraznění situace.
Což nic nemění na tom, že se hluboce skláním před Tvými vědomostmi!!!

MG34

19. 04. 2008, 10:28

Krokus:Já ani tak nechtěl řešit otázku rasy jako takové.. Na to máme plné ulice vlasově méněcených hochů, kteří mění bomber a martensky za společensky přijatelnější tzv. "black block"...
A myslím že většině soudných lidí, na rozdíl od nácků, romové nevadí kvůli barvě pleti, ale kvůli typickému chování jejich většiny!!!
Pokud by šlo o barvu, tak mě osobně vůbec nevadí čsrnoši, asiati, a vřelý vztah mám třeba k právě výše citovaným austrálcům!
A v jednom se mýlíš... Nemusíme si zvyknout my, ale měli by si zvyknout oni... Myslím že majoritní část národa je nijak neutlačuje.

P. S.:Vím že víš, ale fašoš je spíše italská záležitost!!!
Ta naše parta "vlastenců" jsou národovci a tak podobně pojmenovaní ctitelé národa s hákáčem na pažích...
Vyznavači sv. Václava..... (ten aby v hrobě rotoval)

Krokus

19. 04. 2008, 18:41

MG: připoměls mi jeen fórek: proč mluvíme o romské menšině?... protože většina je zavřená
noa co se týče zvykání, uzavřel bych to asi tak, že si na sebe budeme muset zvaknout oboustranně, souhlasíš? (asi je budeme milovat )

Bobeš59

19. 04. 2008, 18:54

Když se občas podíváte na zprávy, tak to samé je k vidění i v dnešní době. Nebudu se raději vyjadřovat abych nebyl označen za rasistu.

Bobeš59

19. 04. 2008, 19:00

Když se občas podíváte na zprávy, tak to samé je k vidění i v dnešní době. Nebudu se raději vyjadřovat abych nebyl označen za rasistu.

jenk007

19. 04. 2008, 19:11

Jejich budoucnost za naše daně

HonzaSandalek

19. 04. 2008, 19:50

Velká jama a vagón vápna. Jedno možné riešenie.

MG34

20. 04. 2008, 09:23

Krokus:a to jsem tě považoval za úctyhodného oponenta!!! Jsem zděšen!!!
S tou láskou jsi to vyloženě přehnal... ale fór dobrej!

jenk007:Asi tak.
jejich přínost státu z daní se dude pohybovat u celého etnika někde kolem 2 kč a 50 haléřů v součtu
A tak to u utlačovaného národa asi má být...

jenk007

20. 04. 2008, 10:05

Mikeš jim poděkoval za ochotu, odložil raneček a posadil se k ohni. Těšil se, že se zase jednou pořádně ohřeje a dostane do žaludku teplé sousto. Tu se ho obě ženy najednou počaly jedna přes druhou vyptávat, odkud je a kam jde, a když jim chtěl odpovědět, že je Mikeš Ševců, z Hrusic, ucítil najednou, že mu byl zezadu hozen pytel přes hlavu. Chtěl se bránit, ale už bylo pozdě. S hrůzou pozoroval, že je v pytli někam odnášen a že se z toho pytle už sotva dostane ven. Potom cítil, že byl hozen do toho vozu na slámu a přikryt těžkými hadry.
Ještě zoufale vykřikl:Babičko! ale muž jej surově uhodil a pohrozil mu, že ho zastřelí, jestli ještě mukne!
MILÉ DĚTI, TI LIDÉ BYLI CIKÁNI!

jenk007

20. 04. 2008, 10:08

Mikeš jim poděkoval za ochotu, odložil raneček a posadil se k ohni. Těšil se, že se zase jednou pořádně ohřeje a dostane do žaludku teplé sousto. Tu se ho obě ženy najednou počaly jedna přes druhou vyptávat, odkud je a kam jde, a když jim chtěl odpovědět, že je Mikeš Ševců, z Hrusic, ucítil najednou, že mu byl zezadu hozen pytel přes hlavu. Chtěl se bránit, ale už bylo pozdě. S hrůzou pozoroval, že je v pytli někam odnášen a že se z toho pytle už sotva dostane ven. Potom cítil, že byl hozen do toho vozu na slámu a přikryt těžkými hadry.
Ještě zoufale vykřikl:Babičko! ale muž jej surově uhodil a pohrozil mu, že ho zastřelí, jestli ještě mukne!
MILÉ DĚTI, TI LIDÉ BYLI CIKÁNI!

jenk007

20. 04. 2008, 10:18

P. S. Je to přeposlaný z jinýho fora.

Krokus

20. 04. 2008, 13:23

MG: asis to četl rychle viď? tak ještě jednou: ASI je budeme MILOVAT

Krokus

20. 04. 2008, 13:25

jenk: bacha na to, jestli se top dostane do rukou Veselé-Samkové, je s Ladou amen

MG34

20. 04. 2008, 19:22

Kokus:Já to četl dobře.. Ale láska nebude ani ASI! :-)))

jenk007:už jsem to někde četl... Asi v brožurce národovců:-)))

Krokus

20. 04. 2008, 20:55

MG: ASI.. MILOVAT?

alivio

21. 04. 2008, 05:23

jenk007

21. 04. 2008, 08:23

Asimilovat jedině tak že znásilnit.

dual

21. 04. 2008, 10:25

Srdečný pozdrav z Romutova!! Z pamětihodností tohoto města lze m. j. uvést, že zde působila jedna nejmenovaná ministyně. Pomník její je již v návrhu a název města na schválení.

HonzaSandalek

21. 04. 2008, 10:45

DDT a napalm. Možné riešenie.

MG34

21. 04. 2008, 15:51

Krokus:Jsem tupec.. Tak průhledné a já nezabral...

dual:Upřímnou soustrast.
Nějakou dobu jsem žil v okrese Romycany

HonzaSandalek

21. 04. 2008, 19:43

Fozgen, Yperit, Apache, Hind, B-52 možné riešenia.

strozd2

21. 04. 2008, 21:25

MG koukám že jsi vzal dorukou těžké brímě politiky... mášto tu jak kandidátku na elektrikáře do rekreačního tábora :-))

MG34

21. 04. 2008, 22:02

strozd:No vidíš.. A já v původním textu nenapasl nic co by nebylo košer...:-))
To všechno ONI!! Komunisti!!

strozd2

22. 04. 2008, 06:57

kepák klidně mi naposílej ty příběhy všechny to vydám... na vlastní náklad

sacrebleu

22. 04. 2008, 11:51

Koukám, že i tady je plno primitivních xenofobnich rádoby vtipných lidí. Jejich komentáře kolem yperitu a plynových komor me vtipná nepřijde. Jen mě překvapuje adminova benevolence s otevřeným rasistickým smýšlením a ubohostí zdejších pisálků.

psotek

22. 04. 2008, 12:03

Pánové, asi tak před půl rokem jsem se při surfování na netu dostal na stránky o romské problematice. Kromě jiných zajímavostí tam byly i zmínky z kronik o prvém výskytu tohoto etnika u nás i v okolních státech. Je zajímavé, že byli přijímani bez nějakých problémů( byli bráni jako uprchlíci před Turky), ovšem už za nějakých 20 let byli odevšad vyhánění a mohli být beztrestně likvidováni. Třeba ještě začátkem 18. stol. mohly být v naších zemích být topeny cikánské děti a ženy. A císařovna Marie Terezie nařizovala odebíraní cikánských dětí k převýchově. A jinde v Evropě to nebylo lepší.

dual

22. 04. 2008, 12:56

MG 34. také upřímnou soustrast za Romycany, tady už začínají vyřvávat - dlouho po večerce- otepluje se! brzy jich budou plné schody před zrekonstruovanými útulnými paneláčky / nemluvím o ptácích ti zpívají /A teď z jiného soudku, nemá někdo foto - popis a jak se používala mířidla jak vypadá puškový granát do  SKS 45 - Simonov nástavec mám. Na netu jsem nenašel. dík

MG34

22. 04. 2008, 15:30

strozd:Zdá se že jsi výrazně zmovitěl:-)))
sacrebleu:Samozřemě... žvásty o yperitu a jiných plynech jsou svinstvo.
Ale skus svou krásnou antixenofobní vlaječkou mávat před očima těch, kteří s touto skvělou a utlačovanou menšinou(zatím) musí skutečně žít v sousedství....
Nevím proč se v tomto státě dostane vždy zastání tomu kdo potřebuje opak.
a tím nemyslím plyn!! Poze práci a aspoň částečnou snahu o LIDSKÉ soužití s majoritou.
Ne parazitování.
psotek:Extrémní postupy dané dobou... Ale k zamyšlení je, proč byly použity tak brutální postupy.
Zřejmě proto, že svou pracovitostí zasťiňovali ostatní poddané...

dual:V pohodě. Já už žiju v takové zapadlé vesničce, kde tihle muzikálně nadaní lidé nepronikli. Taky proto tu mám ještě poklopy o d kanálů, kabeláž a další předměty stále ještě z kovu.

Ovšem se Simonovkou ti nepomůžu. Sorry

strozd2

22. 04. 2008, 18:10

dual našel jsem ho na netu mam i kontakt na firmu která je dodává i do čr ale bohužel ti to nepovím shořela mi desa na disk - kde jsem tyto informace měl.... tak pokud mi dodáš desku na WD2000JB-00EVA0 tak ti to rád pošlu a myslím že stál něco v přepočtu kolem 700,-

VYCU

22. 04. 2008, 21:06

Přijde cikán do cukrárny, kopne do stolu, odplivne si na zem a spustí:
Hele, šéfe, nemáš tu něco od Algidy? "
Prodavač vytáhne pistoli, do cikána vyprázdní zásobník a pro sebe si zamumlá: "Jasně že máme, ty šmejde... Magnum... "

Halda

22. 04. 2008, 21:49

indiani? To jsou cikáni, mame jich plnej chanov, vim o čem mluvim:D

jenk007

23. 04. 2008, 12:56

Na dálnici zácpa, šílená fronta aut, řidiči vylejzají a ptají se co se děje. Zepředu jde chlap a říká:
"Silnice je zatarasená skupinou Rómů, kteří vyhrožují, že když nedostanou 20 000,- korun, tak se upálí. Tak tu dělám sbírku. "
" A kolik už jste vybrali??? "
"20 litrů benzínu a 16 litrů nafty. "

dual

24. 04. 2008, 12:42

strozd, desku bohužel nemám, jedná se mi o to jak vypadá Echt puškový granát ke skutečné SKS. Mám ZP A, B,E a i SKS - Jugo se vším kromě řemenu - stejně se nesmí volně nosit. A tak mne napadlo vzhledem k nedávným událostem - viz net dnešní ranní zprávy -Nejdek. Že by bylo dobré aspoň vědet jak se s tím střílí puškové granáty a jak se míří bodák to má také. nábojová schránka je však jen na 10 nábojů - jednotlivě. Chtěl bych pomoci PČR aby nemusela zvát až z Plzně zásahovou jednotku mám to blíž! Jinak přeji krásný den.

psotek

24. 04. 2008, 15:49

dual: na černou zvěř (nebo sběř) je lepší kulobrok. Ovšem tam by to chtělo spíše vzít šrapnelem.

MG34

24. 04. 2008, 18:21

psotek:Máš na mysli breneky?

psotek

25. 04. 2008, 07:58

MG34: No jistěěě! Ale tam v tom Nýdku by to chtělo ještě tak dva sluhy, co by podávali nabité flinty, oni totiž nepostojí.

MG34

25. 04. 2008, 13:25

psotek:Jasně.. Už tě v duchu vidím.. Nabob si vyrazil a těžkou zvěř:-)))
Jen to není afrika a nejsou to buvoli...
Aspoň vidíš proč preferuji automaty:-))

dual

25. 04. 2008, 13:34

Ale zase tak pohybliví se mi nezdáli na fotkách byly vidět jejich "něžné " polovičky silně otylé z hladu a malých sociálních dávek a v rukách měly" máčka "- pro nekuřáky - Marlbora, jiné totiž nekouří a ty se jen tak kolébají ty by neutekly ani při mém zraku a ráži 7,62 x39 prodávají i expanzní! s dutou špičkou nebo poloplášť - lovecké Ale podávat by někdo mohl a nabíjet.

psotek

25. 04. 2008, 13:54

dual: ono samice mají tlusté, hlavně po mladých. Ale zase při menší pohyblivosti jim bylo přidáno na "volume". A co se týče těch cigár, tady vidíš tu neblahou úlohu reklamy.

psotek

25. 04. 2008, 14:02

MG34: u tebe je vidět, žes u armády. Za státní prachy vystřílet metráky munice. Jako ti amíci, nejprve kobercový nálet, potom to doladit napalmem, hodinku tam bušit houfnicemi a pak tam poslat patrolu v džípu. Kde je, kurva, radost z lovu, adrenalin. Pak se všichni diví, že na ně někdo jukne a v Americe mají plné blázince vereránů.

Krokus

25. 04. 2008, 18:50

psotek: adrenalin? toho je dost a dost při masakrování žen a dětí

psotek

25. 04. 2008, 19:10

Krokus: když se kácí les, lítají třísky.
A stará dobrá vojenská moudrost říká: nejdřív střílej, pak se ptej.
Nám taky ve stráži radili. Mrtvý nemluví.

jenk007

26. 04. 2008, 11:10

Pročpak asi není tato diskuse v kolonce kde to nejvíc žije? Tady je 170 komentářů.

MG34

26. 04. 2008, 12:22

dual:Já jsem zvyklý plnit zásobník rovnou z pásku. Rychlé a pohotové.
Lovecké laborace ti ovšem neumožní odstřel několika za sebou stojících kusů.

psotek:Kdyby stát spnzoroval jen munici... Buď rád za to co nevíš....:-(
A mezi námi, zde by nešlo o zábavu, ale o přežití.. Jak tvrdí nácíčkové:Přežití rasy:-)))
Vtip
Krokus:žen a dětí? Máš na mysli ty děti "cvičené" k rabování, loupežím a jiným dovednostem?

Krokus

26. 04. 2008, 20:33

psotek:... a proto když pak šli na kontrolu, byli cítit na sto metrů
MG: ne, mám na mysli ženy a děti tisíců vesnic v jihovýchodní Asii, jižní Americe a nejnověji blízkém východě, ze kterých US politika velkého klacku zcela spolehlivě vychovává dílem nihilisty a dílem teroristy

MG34

26. 04. 2008, 21:03

Krokus:V velké části s tebou souhlasím.
Ovšem až na muslimy... Ti si s nenávistí vystačí i bez citlivého zásahu strýčka Sama

Krokus

27. 04. 2008, 13:27

MG: nesouhlasím- ještě v poválečném období byly USA na blízkém východě populární zemí... ostatně posilování muslimského fundamentalismu byl "geniální" tah, který měl zabránit vzestup "komunismu" (rozuměj levicovým idejím) v tomto díle světa... a teď se divíme všichni

MG34

27. 04. 2008, 20:04

krokus:To nic nemění na mém silně negativním cítění vůči fundamentalistům.
Prostě kde končí mozek, začíná džihád

dual

28. 04. 2008, 06:36

Jenk 007 NEPŘÍTEL NASLOUCHÁ A MONITORUJE!
MG 34, používám rovněž pásky a "vojenskou " zakázanou si šetřím na hromadnější akce Pásků mám dost mohu dodat zbyly

MG34

28. 04. 2008, 15:56

dual:Mě chceš dodávat pásky?

dual

29. 04. 2008, 09:32

MG, no tak dobře plný 2x 10 na pásku po 20 v krabičce, ale až narazím na zdroj pod 3,- /ks, nabojnice ocelová lakovaná střela s jádrem z měkké oceli - údajně průbojná. Proto zařazená do kategorie A jako zakázaná Ve skutečnosti /někde jsem četl/ že to výrobce dělal proto aby ušetřil drahé olovo! Ne kvuli účinkům - to jádro. Sám bych potřeboval doplnit. A kupovat drahý Barnauly škoda do terčů

MG34

29. 04. 2008, 16:01

dual:Skutečně tvou pomoc nepotřebuji!!!
Tyhle věci mi nejsou cizí.. To jádro u průbojných je kalené.
Myslím že cifra vyjadřující množství munice která mi prošla rukama by měla hodně nul...:-)))

Krokus

30. 04. 2008, 11:00

MG: souhlas, nicméně kde končí mozek, začíná věcí více... kupříkladu nějaká mícha či co 

psotek

30. 04. 2008, 14:05

Krokus: a kde končí mícha, začíná co? Začíná prdel.

MG34

30. 04. 2008, 14:44

Krokus:A následně prdel, či co!!! :-)))

MG34

30. 04. 2008, 14:44

psotek:Sakra, přehlédl jsem že uvažuješ stejně! :-)))

Krokus

30. 04. 2008, 16:43

jó pánové, bez prdele by ten svět za moc nestál

psotek

30. 04. 2008, 18:17

To je fakt, nějaký mořský červ má ústa i prdel v jednom. Představte si to peklo.

Krokus

01. 05. 2008, 01:39

psotek: ta voe, teď jsem si to představil a nic moč, v jednu chvíli přežvykovat nějakou menáž a vzápětí s.. čky

MG34

01. 05. 2008, 11:20

Krokus:On za moc nestojí ani s prdelí...
psotek:No to mi píšeš novinku... Poslechni di zprávy z vlády a parlamentu... Ty červy sem někdo ilegálně dovezl!!! A daří se jim!!!

psotek

01. 05. 2008, 14:05

A co na to Bursík.

MG34

02. 05. 2008, 13:14

psotek:To je ten zelený červ?

Krokus

02. 05. 2008, 13:21

a jak se tady množej... za chvíli jim bude parlament malej

psotek

04. 05. 2008, 12:01

MG34: to by jsi urazil celkem vyvinutý organismus.

MG34

04. 05. 2008, 16:31

Krokus:Se divíš že se množí, když asistuje spanilí Kateřina řečená JAU JAU!!

psotek:Je fakt že ten červ zřejmě bude nějakým způsobem v přírodě užitečný.. Tím se liší!

psotek

05. 05. 2008, 09:36

MG34: jen si vem blbou žížalu, co ta dovede udělat radosti.

MG34

05. 05. 2008, 15:34

psotek:Hmmm, představa ve které je Bursík na háčku není špatná....:-)))
Jak roztomile třepe nožičkama.....

psotek

05. 05. 2008, 20:10

MG34: teď jsi zase urazil Jánošíka.

MG34

06. 05. 2008, 15:35

psotek:Já snad psal něco o hrachu?????

psotek

06. 05. 2008, 18:45

Hele, zajeď si do Těrchové, vylez v hospodě na stůl a zařvi, že Jánošík byl polský žid.

Krokus

06. 05. 2008, 21:28

psotek: asi máš blbý info- nebyl CIP?

psotek

06. 05. 2008, 21:50

Krokus: Celkom Iste Pražák?
To už by ani nebyla sebevražda

MG34

07. 05. 2008, 16:10

psotek:Trumf:
Mluvíte o povětsném hornouherském rebelovi jménem Jánosz Czák???

psotek

07. 05. 2008, 16:44

MG34: tak tobě ty lumpe nevadí, že sereš slepičáře, monarchisty, mě(ale v dobrém), Ty ještě sereš hornovidiečany a defakto Poláky, protože Janoszik byl přece jejich. Viděl jsem kdysi na TVP seriál.

MG34

08. 05. 2008, 09:44

psotek:Děkuji za slova chvály a uznání!!!!

Nekecej že o Jurovi už je taky seriál o 500 dílech????????????

psotek

09. 05. 2008, 12:32

MG34: denně jeden dobrý skutek
Ten seriál, jestli si dobře pamatuju, neměl ani 20 dílů.

MG34

09. 05. 2008, 13:43

psotek:Tak mě napadlo.. Nebyl to jeden z prvních skautů na území budoucí ČSR?

Jen 20 dílů?????? Nedůstojné Velkého Jury!!!

georg.12

23. 10. 2008, 13:40

To bude Chánov před 80ti lety...