Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
Úvod / Články / Archeologie
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
Jenn
16. 06. 2011, 10:43Díky takovímto příspěvkům nás archeologové milují.
mafug01
16. 06. 2011, 10:54Nauč se radši pravopis
stopercz
16. 06. 2011, 11:16No tak to sem nedávejte, sbírat se to stejně nepřestane a myslíš že vás archáči budou milovat víc?
corax
16. 06. 2011, 11:31Pokud se to dostalo kam mělo nebo je to alespoň zapsané a dotyčný s tím nebude obchodovat tak v tom nevidím problém. Každopádně by to bylo dobré napsat .
manowar
16. 06. 2011, 11:38tohle evokuje podivny zpusob opatreni tech zausnic... kazdy si domysli, jak to myslim :-) Tipuju na nejakou skryvku pudy pri nejake stavbe, pod kterou se naslo pohrebiste:-)
jajan
16. 06. 2011, 13:20Vidím, že jsi skoupý na slovo a to je škoda. K archeologii patří také povídání a to mi tu chybí, jinak pěkné kousky a zůstává otázka k čemu?
kim
16. 06. 2011, 13:43jenda :
Kajman1
16. 06. 2011, 14:29Hezké!!!!
SunTzu
16. 06. 2011, 15:57Na rovinu - tohle může pocházet jedině z pohřbu. Předpokládám, že je to už v muzeu. Doufám, že jsi na hulváta nevybral hrob. Díky podobným příspěvkům budeme za chvíli chodit akorát tak na ryby.
corax
16. 06. 2011, 16:58To SunTzu: z pohřbu to být může a taky vůbec nemusí, důležité je aby k tomu nálezce něco napsal
ostrov2
16. 06. 2011, 20:28To SunTzu. Nemáš žádné příspěvky, moralizuješ, můžeš být archeolog. A s těmi mám moc špatné zkušenosti. Lační sice po nálezech, ale jak k nim uvedeš svůj názor, jsi špatný, zloděj, detektorář. Nejraději by chtěli - vyklop nález a už se k němu nikdy nehlaš, my si ho přisvojíme a uvedeme do života.
dabelhorny
16. 06. 2011, 20:34, určite to nie je všetko ak to bolo z
kim
16. 06. 2011, 21:50ostrov1:no a?? hodně lidi tu je mraky let a nemá příspěvky???
SunTzu :s tou chvilí jsi sakra blízko, skoro tak blízko že je čas prodat detík.
corax
16. 06. 2011, 22:35to ostrov1 : Suntzu je rozhodně dle příspěvků pod nálezy rozumný člověk.
Znám hodně archeologů a rozhodne je nelze házet do jednoho pytle. Je to stejné jako když nějaký archeolog označí všechny detektoráře za zloděje a vykradače hrobů.
Kajman1
17. 06. 2011, 08:13Já myslim, že neni co zakazovat. Vždyť už neni co hledat. Nálezů je jak šafránu. Už te´d se paběrkuje *1Honan příště napiš víc slov ať se tady lidi nehádaj. jestli to neni v muzeu tak to sem nedávej akorát nám to škodí.
Backwood
17. 06. 2011, 09:24Dost podivný příspěvek... Buďto měl autor napsat k fotografii nějaký smysluplnější text, který by jí důvěryhodným způsobem vysvětlil a nebo to sem vůbec nedávat...
Jsou zde tyto možnosti:
1. nějaký nezištný obětavec "pomohl" v podvečerních hodinách na archeologickém výzkumu pohřebiště
2. brigádník si to vyfotil na výzkumu, aby tu mohl machrovat
3. někdo svévolně rozkopal pohřebiště
4. Stal se zázrak a záušnice vylézají na poli místo krejcarů
Jsem zvědav, jestli to autor dovysvětlí a i když mým názorem nebude mnoho náštěvníků dw souhlasit, nebránil bych v podobných diskutabilních případech zavedení jisté cenzury...
stopercz
17. 06. 2011, 11:42Mohl to být i na poli rozvláčený hrob, orbou a pod. A nálezce to prostě nepoznal, já bych to taky nepoznal. Fakt je, že mně docela baví přečíst si v příspěvku i pár řádek textu, a že tu jsou docela fajn psavci, HONAN k ním nepatří. Za to bych ho ale nenapadal. A na ryby klidně budu chodit, nohy už na lezení po kopcích neslouží, jen na mě nechtějte, kamarádi rybáři, abych každou mírovou rybu pustil, nepustím, mám je rád na másle a kmíně. (:o))
Lumik
17. 06. 2011, 12:06Backwood:Pochopitelne ze cenzura nebot by to mohlo nekoho ohrozit a zkomplikovat neci snazeni. My Cesi jsme neuveritelne predposranej narod a namisto konfrontace chceme mit klid. Nechat si kalet na hlavu a hlevne nedrazdit at jiz to jsou archeologove, zamestnavatele nebo vlada. Podivejte se na stranky napr. anglickych detektoraru. Rozesmaty obliceje stastnych nalezcu. Zadny zaskrtany xsichty, nebo upizlany kebule ve photoshopu. A zakony maji daleko drsnejsi. Jenom je nikdo neobchazi a tak nemaji maslo na hlave. Jak si to udelate takove to budete mit. Chcete dobrovolne do ilegality? Backwood je vas vudce.
SunTzu
17. 06. 2011, 15:50Kolegové, prudit a moralizovat skutečně nechci, ale nalijme si čistého vína, v době, kdy se připravuje novela památkového zákona bych doporučoval zbytečně neprovokovat.
Na blbost několika málo doplatíme všichni.
Takovýto a podobné příspěvky povedou k tvrdému zákazu používání detektorů. Je na to v současné době tlak třeba stran NPÚ. A poslanci to klidně podepíšou, těm je to jedno. Pak se Ostrov 1 bude divit a rozčilovat.
Nepřispívám, to je pravda. Žádný příspěvek - žádný problém. Klidně budu za předposranýho - je mi to buřt.
SunTzu
17. 06. 2011, 16:02Lumík: mám jen pocit, že v Anglii to funguje trochu jinak než u nás. Nemá asi smysl srovnávat nesrovnatelné.
zobin
17. 06. 2011, 19:17No, tak dostal Honan krásnej nášup. A já mu přidám.
ostrov2
17. 06. 2011, 20:50SunTzu, reagoval jsem podrážděně proto, že jeden archeolog se mi přiznal, že tyto weby navětěvuje-a určitě nebude zdaleka sám. Komunikoval jsem s ním kvůli několika nálezům, které jsem si dovolil nějak zařadit a nabídl je jako celek k prozkoumání. Jeho přístup byl laxní, jiný jeho kolega mi dokonce začal vyhrožovat nelegální činností. A to jsem jim nálezovými okolnostmi dokázal, že nešlo o nálezy z archeolokalit ale z míst, které by nikdo z nich kvůli pozdějšímu překopání nikdo nenavštívil. Na archeolokality zásadně nechodím, narozdíl od naprosté většiny zdejších hledačů. Můžu ti jen sdělit, že nerozumím ani archáčům ale i detektorářům - když něco hledám, tak si neusnadňuji činnost vykrádáním známých nalezišť a naopak když něco vidím, rád se poučím zkušenostmi jiných - a to archáči nesnesou. SunTzu, vím, že tvé názory jsou na úrovni ale neumím si tě zařadit-nemáš žádné příspěvky, jen komentáře, proto to nařčení.
corax
17. 06. 2011, 20:56To ostrov1: zase generalizuješ na základě jedné či dvou špatných zkušeností Na blbce narazíš jak mezi námi tak mezi archeology .
SunTzu
17. 06. 2011, 21:06Ostrov1: ahoj, v pohodě, myslím si, že na spoustu věcí máme stejný názor. Mrzí mě, že máš špatnou zkušenost s archeology, je to jenom o lidech. Já měl štěstí a spolupráce běží bez problémů. Mám kamarády kteří prodělali velmi špatné zkušenosti, někteří naopak v pohodě léta spolupracují s místně příslušným archeologem. Jestli ti v tomhle můžu pomoct, písni mi odkud jsi, pokusím se ti sehnat rozumný kontakt.
greenthumb
17. 06. 2011, 21:18nakonec budem vsichni hledat meteority
Lumik
18. 06. 2011, 00:06SunTzu:To nesrovnatelne je predevsim v tom, ze tam si nikdo nedovoli jit bez povoleni hledat na soukromy pozemek. A ruku na srdce:Kolik z Vas se nejdrive dovoli majitele pozemku at jiz poli, pastvin nebo lesa k podobne cinnosti? A verte, ze toto vsechno ma sveho majitele i kdyz je to nekolik km od posledniho baraku. Vy vlastne resite pouze veci sekundarni bez ohledu na primarni nedotknutelnost soukromeho vlastnictvi.
SunTzu
18. 06. 2011, 00:16Lumík: souhlas, v tom máš určitě pravdu. I když defacto u nás, narozdíl od GB, to, co je pod zemí, majiteli stejně nepatří, je to majetek kraje. Neříkám, že je to tak správně.
ostrov2
18. 06. 2011, 08:46Klid na devastaci památek by opravdu byl a bez chlubílků, kteří zajisté nálezy neodevzdávají, bychom neměli takový přehled o osídlení České a Karpatské kotliny. Ještě jednou, nerozumím většině detektorářů ani archeologů. Pokud budou žít ve vzájemné animozitě, nic dobrého to nepřinese.
cybork
19. 06. 2011, 12:52Lumik-taky souhlasím s tím, že pokud jdu hledat na něčí pozemek, tak se nejprve zeptám majitele, ale koho se zeptat, pokud jde o pozemky, jejichž majitelem je stát či obec?
stopercz
20. 06. 2011, 11:28Jednou mi jeden archáč z České lípy (kterého bytostně nesmáším) řekl, že archeolokalita je celé území ČR. A že sem chodí archáči, policajti, kšeftaři, je snad více než známé.
Lumik
20. 06. 2011, 13:16To ja nevim Cyborku-ja nejsem hledac, ale patrne nejake odpovedne osoby na prislusnem urade. Treba v Anglii jsem obcas potkaval detektorare s vizitkou na klope jak brouzdaj podel Temze. Proste bez povoleni vlastnika ci spravce si to tu dovoli akorat clovek neznaly. CR je ovsem kapitola sama o sobe, takze se vubec nedivim, ze neresite vstup na cizi pozemek, ale pouze to, jestli pripadny nalez zverejni, popr. odevzdat, ci ne.
MRKVIČKA
23. 06. 2011, 21:12někdy méne znamená více!!! uvědomte si to
Dr.Garret
24. 06. 2011, 04:33já vůl pořád myslel že jsou to ohlý drátky tak to zahazuju....
manowar
27. 06. 2011, 10:38Kdyby to bylo z rozoraneho pohrebiste na dnesnim poli, jak nekdo teoretizoval, tak by nasel i jine predmety a to by nepoznal jen naprosty analfabet...
Kenya
08. 07. 2011, 18:05Klidně to moh bejt i nějakej depůtek, ne?