Úvod / Nálezy

Zlatá sobota

11. 09. 2006 Autor: Yankee 6210× 24
V sobotu jsem zas a znova vyrazil se svojí přítelkyní a jejím bratrem na menší procházku po Mělnicku. Podle mého názoru se výlet docela zdařil. Mrcasu zdar...

Yankee

 Autor: Yankee

Komentáře

pichal

11. 09. 2006, 16:37

jo takze si priste vypni zlato at se ti neco takoveho uz nestane kdyz bude takovi nazor zastavat kazdy tak tenhle web nepotrebujem nebot jantarova komnata to opravdu neni no a prihlasi se opravdovi majitel tak mas alespon pocit dobreho skutku

cortes

11. 09. 2006, 17:08

Yankee... hezké nálezy... ...

cortes

11. 09. 2006, 17:12

Honza37... pichal.. A když najdu golden a bude tam rok např. 1937.. tak mám taky čekat až se přihlásí majitel? Yankee... Jen tak dál

Yankee

11. 09. 2006, 17:14

Honza 37: Plně souhlasím s názorem kolegy pichala. Každý mrcasník je rád za každý kousek něčeho pro něj cenného. To jestli se ozve majitel tak o tom plně pochybuji, jelikož by ten předmět musel mít podepsanej! Navíc ruku na srdce kolik mrcasníků má povolení na výkopové práce??? No zatím si na mě nikdo nestěžoval. Já nepatřím ke krtkům kteří někomu rozrejou zahradu apod.

cortes

11. 09. 2006, 17:19

pichal. .

Jarkyn

11. 09. 2006, 20:32

moc pěkný. .

krokodill

11. 09. 2006, 20:46

no jasně, ten je přeci můj, ztratil jsem ho tudle. A poznám ho, je celej ze zlata

radi

11. 09. 2006, 21:15

No, že by se někomu na zahradě válelo krmítko a olůvka na ryby je taky dost divný.

Yankee

12. 09. 2006, 05:50

habi: Ty nemáš na zahradě soukromej rybník jako já?? Pro všechny: Je jasný, že nějaký super raritní nálezy, u kterých se dá dohledat jejich původ atd. tak tu zuveřejňovat nebudu. Ale takové kousky jaké jsem vystavil, takových jsou stovky.

bába

12. 09. 2006, 07:26

Yankee: jsi na dost velkém omylu. Pokud je ti prokázána činnost, při které vznikla škoda větší, než tuším 5000,- Kč, jedná se o trestný čin zatajování nálezu. Někdo může tiše sedět u netu a dělat ti čárky za každý zlatý prstýnek, stříbrňák, náušnici... Říká se tomu pokračování v trestné činnosti. A až toho za těch 5 t bude, jsi jeho a záleží na tom, kolik má práce a jestli mu stojí za to dojít si pro tebe, nebo jestli ještě chvíli počká. To už nemluvím o lidech, kteří sem posílají munici.

Yankee

12. 09. 2006, 07:44

bába: Zase záleží na tom jestli to u tebe najdou. Kdo říká, že jsem to zas nezahrabal zpět do země?? ! Sice by ti jen těžko dokazovali, že jsi to našel a ještě hůř, že jsi se tím obohatil. Člověk si to mohl třeba vyfotit doma po babičce a pak se tím chlubí! Prostě tohle ti nikdo nedokáže a že by ti někdo sčítal nálezy tak to je taky pěkná blbost. V zákonech je tolik děr, že pokud se v tom umíš trochu pohybovat tak si na tebe jen tak někdo nepřijde. Navíc jak určíš hodnotu nálezu?? Maximálně hodnotu výkupu zlata nebo stříbra a zas je otázka jak ji z fotky zjistíš. To samé s municí, to by jí člověk musel skladovat doma. A kdo by si nechával doma nedelaborované granáty apod. Nábojů člověk může mít doma kolik chce pokud má ZP. Tak nevidím v ničem problém.

Honza37

12. 09. 2006, 09:49

Yankee: projevuješ se dost arogantně! Když už uveřejňuješ fotky zlatých prstýnků, hovoř o nich alespoň jako o prstýncích ze žlutého kovu! Jo? 2) nenaváděj k porušování zákonů... cituji: "... V zákonech je tolik děr, že pokud se v tom umíš trochu pohybovat tak si na tebe jen tak někdo nepřijde... " (konec citátu! ) Opravdu si dej pozor na to, co říkáš - nadšeným mrcasníkům, kteří jsou skromní a berou mrcasení jako prostředek nikoliv k obohacení - tak těm jenom škodíš! opravdu se zamyslete nad tím, jestli takovéto veřejné chlubení se na internetu se svými nálezy má z dlouhodobého hlediska nemá mínusový efekt. Aby namísto nebylo . Chápeš to?

bába

12. 09. 2006, 13:13

Yankee: když pominu fakt, že si fotogalerii na tomhle webu berou jako jeden z hlavních argumentů archeologové k tomu, aby protlačili úplný zákaz hledání, opět tě vyvedu z omylu. Sčítání a archivace nálezů z DW není "pěkná blbost" jak si možná naivně myslíš ale každodenní rutina pracovníků oddělení ochrany kulturního bohatství policie. Takový ten mlýnek, co pomalu mele. A možná by ses divil, jak snadno si na tebe někdo přijde. Zvlášť v dnešní době teroristické hrozby ti na základě fotky granátů či minometek prošacují dům a při té příležitosti s sebou vezmou i výcuc z tvých nálezů, jestli to máš fakt po babičce. Kdo si namlouvá, že je to jinak je jeliman a až se něco strhne, tak mu to po právu patří

mikiamiki

13. 09. 2006, 00:28

souhlas(baba, honza37)

Yankee

13. 09. 2006, 05:55

bába: I kdyby to byla pravda to sci-fi co jsi napsal tak zas to má pár trhlinek. Zaprvé o tom oddělení kulturního bohatství policie slyším poprvé. Co vím tak se tím max. zabývá kriminální služba PČR. Za druhé musí mít povolení od soudu k domovní prohlídce a to ti jen tak někdo nedá jen kvůli pár kusům nějakého (šrotu). sice to zní zajímavě co tu píšeš, ale je to realita tak možná z minulého režimu. Navíc tady má každý jen přezdívku takže by tě těžko hledali! Jediný s čím s tebou rozhodně souhlasím je fakt, že nás archeologové chtějí zničit a touhle stránkou se ohánějí. Pokud má někdo zkušenosti s domácí razií policie nebo archeologů tak ať se pochlubí. Dík Yankee

Yankee

13. 09. 2006, 05:59

Honza 37: O prstýncích neříkám, že jsou šrot!! Myslel jsem to celkově! Většina nálezů šrot je. Jestli si myslíš že nacházím gold na každém kroku tak to jsi na omylu! K porušování zálonů rozhodně nenavádim jen se nemusíš bát jako za minulého režimu když ses na někoho špatně podíval tak tě zavřeli! Takovej můj názor.

bába

13. 09. 2006, 18:03

Yankee: tvůj optimizmus pramení pouze z nedostatku informací. Samozřejmě, že tě lze dohledat i pod přezdívkou. Nedávno se jeden kolega vrátil z lochu za nedovolené ozbrojování. A hrozba terorizmu je dneska naprosto běžná vstupenka kamkoliv, neboť jednají podle tzv. krizového scénáře a na soudní příkaz se ti vyprdnou. Ale žij si dál ve svém světě růžových slonů a hodných strýčků

Yankee

13. 09. 2006, 19:25

Jsi moc velký pesimista který žije v policejním státě. Realita zas nebude tak vážná, ale přiznávám, že v něčem máš pravdu. Navíc jak jsem psal: jen velký fanda a blázen by si bral domů funkční munici hromadného ničení.

bába

13. 09. 2006, 20:02

Yankee: skutečnost je taková, že ještě stále v policejním státě žijeme. Znám ze svého okolí případ, kdy vzal státní zástupce někoho do vazby jen na základě údajů z televize Nova. Pak ho po třech měsících vazby bez omluvy propustili. V televizi jsi mohl poměrně nedávno sledovat razie bez příslušných povolení na základě zvláštního režimu v rámci boje proti terorizmu. Proč si myslíš, že jsou všude tlaky na platby kartami? Aby tě ten "nepolicejní" stát chválil, že neošoupáváš bankovky? Uvědom si, že je ve službě o polovinu víc státních úředníků, kterým se hodí každá maličkost k obhájení židle... Ale nechme planých diskuzí. Přeji ti opravdu z celého srdce (a nám všem) abys mi nemusel jednou dát za pravdu. Ale ta pravděpodobnost je poměrně malá. A to mi kamarádi říkají, že jsem nevyléčitelný optimista Jen jsem možná o něco víc viděl, našel, dával do souvislosti. Třeba tě to taky chytne a za pár týdnů se budeš drbat na hlavě. Chce to jen trochu všímavosti a číst mezi řádky například u televizních zpráv, seriózních novin a podobně. Hodně štěstí při hledání.

Yankee

14. 09. 2006, 06:02

Bába: No určitě máš pravdu, že se konají různé razie, ale kvůli vážné hrozbě, ať teroristického útoku tak kvůli kulturním památkám. Ale musí to být opravdu něco velkého, aby jim to za to stálo. Kvůli pár mincí nebo pár kousků zlata tě nikdo nezavře. A jestli jo tak to abych se bál ještě vůbec někdy mrcasit. No nic tak nám všem přeji co nejvíc úlovků a co nejmíň problémů za kontrolními orgány.

bába

14. 09. 2006, 07:23

Yankee: nejde o to se bát ale být opatrný. A zveřejňování nálezů mi jako opatrnost nepřijde.

Yankee

14. 09. 2006, 15:29

Bába: To by tu pak tyto stránky vůbec nemuseli být. Chápu a asi všichni, že kdyby člověk našel něco hodně drahého apod. , že to tady neuveřejní, ale nějaké drobnosti které nemají ani kulturní a ani nebezpečný charakter, tak ty tady snad člověk uveřejnit může a bez obav. Zas takové poklady jsem tady nevystavil, abych se musel bát, že na mě někdo naběhne a zavře. Jinak s tebou rozhodně souhlasím!!!

bába

14. 09. 2006, 15:46

Yankee: máš pravdu v tom, že nebýt nálezů, mohli by to admini pomalu zabalit. Protože užitečných informací o detektorech a jejich technických parametrech je tady mnohem méně než na jiných webech. Zaplaťbůh si to, co píšeš dost lidí už začíná uvědomovat a posílá většinou méně problémové věci. Když se ale pohrabeš ve starších věcech. Takové ty různé Dukly, depoty a podobně jsou vážně o čenich.

Yankee

14. 09. 2006, 18:06

No s tím máš pravdu. Pár problémových věcí už tu bylo a ještě asi bude. S tou municí je to fakt o čenich, ale zase když člověk vidí v jakém je to stavu tak se spíš bojí aby mu to nebouchlo v ruce než, že by ho mohl za to někdo zavřít. Naštěstí ne všechna munice je ještě funkční a použitelná.