Přispívat do diskuze a hlasovat pro vybrané komentáře mohou jen registrovaní. Prosíme, zaregistrujte se nebo se přihlašte!
Nejoblíbenější
Hřebík | |
Prosím určení | |
Stříbrná neděle | |
Vyklizení statku před bouráním | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Doporučené detektory
|
Nejkomentovanější
Sekerka s křidélky | |
Prosím určení | |
Čs kombinéza, kdo poradí? | |
Mina-TM41? | |
Neznámá loďicka, první republiky? |
Outdoorové vybavení
|
Kopací nástroje
|
2003 - 2024 © DetektorWeb.info - Detektory kovů, detektor web | info@detektorweb.cz
Vytvořilo: Plugo - tvorba e-shopů, tvorba www stránek
Komentáře
Dark.Warrior
07. 12. 2009, 11:02Znáš to o té hodnotě vyšší než malé?
spartak
07. 12. 2009, 11:08někdy za hodku najdeš víc, než za celý den... gratuluji.
Zuva
07. 12. 2009, 11:08parádní
jawako
07. 12. 2009, 11:10Moju zlatú mincu si pozrite na www.jawako. estranky. sk
kto má záujem ju vidieť. Nezverejnili mi ju, tu na DW.
slamax
07. 12. 2009, 11:10No ty už máš vybráno mikuláše s ježíškem dohromady a na několik let.
Azaz163
07. 12. 2009, 11:14nádhera!
Zuva
07. 12. 2009, 11:20jawako: opravdu krásná mince
kojot
07. 12. 2009, 12:26Je fakt že len dementi sa môžu v takomto prípade ohánať paragrafmi a hodnotami. Aj zdravý rozum je hodnota, ale niektorí nepoznajú jej cenu... Nález krásny a nech sa ti darí ďalej.
manowar
07. 12. 2009, 12:28skaj
A ty si zase nejaky chytrak, ktery nasel za deset let hledani kulove, tak si tady honi ego. Takovym bych akorat vzkazal, at odevzdaji daleko cennejsi nalezy, jak zde kritizuji. Takovi, co vzdy mudruji, maji nejvic nahrabano a sami by neodevzdali ani haler z doby komancu... Je fakt, ze kdyby autor byl o neco duvtipnejsi, tak tam napise, nalez na pude po pradedovi a veskere zakony muzou jit do pr... Nikdo mu nikdy nemuze dokazat, ze to vytahl ze zeme...
drug
07. 12. 2009, 12:39proč to tak řešíte... , nalez pěkný a super někomu se nepovede za celý život , gratuluji a doufám že sis nevyčerpal hledačský štěstí na dlouhou dobu
drak66
07. 12. 2009, 12:42Já to shrnu. mince super a štěstí ještě větší. Gratuluji, ale kopnout ji? Je to dost velký nominál a kdo ji moh stratit? sedlák na poli určitě ne. A jak je zachovalá, bez škrábanců, hrany super, mmmmm lahůdka. To mluví za vše. Já kopu krejcárky, sem tam stříbrná koruna, ale toto? Super štěstí, nebo podvod, proto já svoje nálezy sem nedávám, je to vzhledem k zachovalosti předmětů /některých/divné, vzhledem ke složení a kyselosti, musí být věci poškozené, zkorodované a u tohoto zlata? alespon nějaký uhoz, či šrám?
skaj
07. 12. 2009, 12:43Podobné reakce jsem na tomto webu již při psaní příspěvku očekával, už to tady bylo v minulosti několikrát při jiných příležitostech.
to kojot: ano, souhlasím s tím, že zdravý rozum je také hodnota. Tak pokud jej vlastníš, zapoj do činnosti mozkové buňky...
to manowar: ale autor bohužel důvtipný nebyl a napsal : "za půl hodiny hledání". Nemám zapotřebí si tady honit ego, to přenechám lidem s podobnými příspěvky. Pokud vím, tak se neznáme, takže tvoje vyjádření je pouhá ničím nepodložená spekulace... Nevím, proč kritizuješ mě, a ne původce sporného příspěvku.
Hezký den všem
Dark.Warrior
07. 12. 2009, 12:44kojot: až tě okradou, zabijou ti nějakého člena rodiny, nebo spáchají na tobě, či tobě příbuzném nějaký trestný čin, tak se taky nebudeš jako "dement" ohánět paragrafem? ! Proč, že?
xvalodax
07. 12. 2009, 12:45Tie poznamky o dementoch si mozete odpustit. Nalezca tejto krasnej mince vie velmi dobre moze alebo nemoze napsat k prispevku. Moje velke gratulacie k tomuto nalezu bez ohladu na to kde si to nasiel. Je totiz jedno ci si to nasiel v sufliku po dedovi, vo vlastnej penazenke pri pocitani drobnych, v starej ponozke, alebo rano v svojej vycistenej cizme ako darcek od Mikulasa Apropo sv Mikulas vhadzoval cele mesce s mincami.
drak66
07. 12. 2009, 12:57Ještě dodám, nic ve zlém a pokud jsi ji opravdu kopnul, tak jen tiše závidím a přeji ti ji. K tomu nahlášení nálezu:paragraf je jasný, ale pokud to není archeo, tak bych z toho vědu nedělal. najdeš peněženku a v ní 10litrů, co s ní uděláš? Prachy zbalíš a nic nenahlásíš, možná necháš doklady na viditelném místě, pokud je nehodíš do kanálu. Nebo se snad mýlím?
tezcatlipoca
07. 12. 2009, 13:05skaj: jen bych tě s dovolením poopravil, 7000 je málo, momentálně stěží seženeš běžnou 20K levněji než za 4200, obvykle je u nás mají ještě za víc. Takže 8400, pokud ta druhá není 1899.
Beowulf
07. 12. 2009, 13:06Tento příspěvek vypadá jako reklama na zvýšení prodeje detektorů Za půl hoďky mate s detíkem vyděláno. To se zase nachytá rychlokvašek...
Černoch
07. 12. 2009, 13:13Při takovém příspěvku se vždy najde spousta pochybovačů a závistivců. Ale to k tomu asi patří. Jinak velká gratulace.
armon
07. 12. 2009, 13:30A teď ještě tu o karkulce jinak samozřejmě gratulace k neobvykle zachovalému nálezu.
Pesimista
07. 12. 2009, 14:13U KAŽDÉHO NÁLEZU ZLATÉ MINCE SE TO TU SEMELE. NECHÁPU.
Dark.Warrior
07. 12. 2009, 14:20leopoldik: Podle sebe soudím tebe (druhé)? Smutné.
drak66
07. 12. 2009, 14:26Já nechápu proč tady padají pořád urážky, je to diskuze o nálezu a ne nějáká hospodská hádka, nebo ne? Pište k věci, na urážky není nikdo zvědavej, co tím chceš řešit?
leopoldik
07. 12. 2009, 14:27To je cílené jen na autory příspěvků bez zapojení rozumu. Ať si najdou, ať se tím i pochlubí komu důvěřují, ale ať proboha uvažují a neškodí všem. Je mi líto, že sis to vztáhnul na sebe.
ETTT
07. 12. 2009, 14:41To se nekomu nepodari za cely hledaci zivot, gratulace
TAC
07. 12. 2009, 15:04gratuluju a utírám si slinu. .
S4ne
07. 12. 2009, 15:13krasny nalez, a inac hladanie automaticky znamena vytiahnute zo zeme alebo ako? kludne mohol hladat pol hodiny na vlastnej pojde a najst to...
pytlák123
07. 12. 2009, 15:19Pokud je tento nález z půdy domu, tak gratulace, jinak sorry. Je zajímavé, že se zde objevují daleko vzácnější a hodnotnější Ag mince, ale ty nikdo neřeší???
LUKYHA
07. 12. 2009, 15:29Jestli jsi je opravdu kopnul, tak máš nádherný zážitek
Dark.Warrior
07. 12. 2009, 15:41leopoldik: tak se omlouvám, jsem asi příliš vztahovačný.
zachis
07. 12. 2009, 16:19Gratulace! taky jsem jeden tahal ze země a vím, jaký je to pocit mám ho v příspěvcích. Jen tak dále
zachis
07. 12. 2009, 16:20Gratulace! taky jsem jeden tahal ze země a vím, jaký je to pocit mám ho v příspěvcích. Jen tak dále
Jenn
07. 12. 2009, 16:27Ale on to samozřejmě odevzdá když se tím jako blb pochlubil na veřejném webu.
Jinak by přeci spáchal trestný čin zatajení nálezu, nebo se snad pletu?
Starý pes
07. 12. 2009, 16:31Hodnota této mince v rozmezí 2-3,5 tis. podle zachovalosti, která je podle foto v horní hranici. Štastný kop přeje Starý pes
Giftmacher
07. 12. 2009, 16:46jenda: přesně tak, pleteš se, nemusí se hlásit každý nález, archeo to není a hodnota není větší než malá. Starý pes má pravdu
Hokan
07. 12. 2009, 16:47Ty co tu nejvíc kretení jsou akorát zavistivci, jen díky nim jsem přestal dávat na detektorweb příspěvky. Taky sem našel zlaté mince a rači je sem ani nedal, tak pokračujte tak dál a lidi tu budou ukazovat jen hřebíky
Saazer
07. 12. 2009, 17:01Jojo, zatajení nálezu. Odevzdat na MěÚ a oni si s tím poradí . Krása. MOc velká gratulačka. To se nestává každý měsíc. A asi možná i rok. Myslím si, že ten, kdo ji ztratil ji dost dlouho hledal, než to vzdal.
bába
07. 12. 2009, 17:11Giftmacher: hodnota nálezu větší, než malá je nad 5.000,- Kč a to i v součtu hodnoty nalezených věcí. Kdyby u nás fungovala vymahatelnost práva, polovina chlubilů už by měla po žížalkách. Ale jak vidno, policie má jiné priority, než dohlížet nad dodržováním zákonů - naštěstí pro kubisblade a desítky dalších z tohoto i jiných webů, které vystavují nálezy. A potažmo je to klika i pro ty, kteří mají dost rozumu na to, aby veřejně neexhibovali a které by případné preventivní razie jistě poškodily také. Je to stále dokola - touha pochlubit se nálezem je větší, než pud sebezáchovy a zdravý rozum. Bylo by docela zajímavé vidět graf závislosti počtu prodaných detektorů na atraktivitě vystavených nálezů
Saazer
07. 12. 2009, 17:15Myslím si, že kdyby došlo na lámání chleba, tak by kubisblade tuto minci dostal od svého dědy.
Dark.Warrior
07. 12. 2009, 17:45To Hokan: prosím o vysvětlení slova "kretení" hledal jsem všude a nenašel. Jediné podobné slovo co znám je Kréťan a kretén. Kréťan nejsem, neb žiji zde, ač jsem na Krétě byl a kretén (neboli člověk postižený kreténizmem - tedy lékař toto nikdy u mé osoby nekonstatoval) taktéž ne. Mince mu nezávidím, neb jich mám vlasních dost (řádně zakoupených, na což mám doklady). Pokud nechceš koukat na hřebíky a máš potřebu se chlubit, proč neprezentuješ své nálezy? !
armon
07. 12. 2009, 18:05Účelem možná není jenom někoho urazit, nebo pochválit. Ty ostřejší příspěvky jsou jen jistou formou naléhavé snahy někomu pomoci povýšit se nad aktivitu (nebo alespoň změnit její formu) která zcela prokazatelně přispívá k masové propagaci naší záliby - čímž si vlastně podřezáváme větev. Druhořadým aspektem se pak může jevit nechtěný zájem některých institucí a médií který také škodí. Ten kdo nedokáže postoupit do této roviny uvažování se pak může holt stávat terčem kritiky těch prozřelých.
Hokan
07. 12. 2009, 18:07To Dark. Warrior: ooo a nekoupil jste nejaké odemne? a potřebu chlubit se? To fakt nemám. mam toho taky dost v kufříkách, ale archeo odevzdávám do muzea a nemálo toho odemne maj.
greenthumb
07. 12. 2009, 18:15a uz je to zase - zlata mince - obrovsky poprask
naprosty souhlas s pytlakem 123,tento nazor uz jsem tu take jednou mel, videl jsem tu i kousky ktere meli hodnotu x krat vetsi hodnotu nez tyto dve dvacky dohromady a x krat mene komentaru nez tenhle prispevek doposud. Nechapu, proc se to tu tak vzdycky semele, jen kdyz se tu objevi zlata mince. Navic tyhle dvacky sami o sobe nejsou zadna vzacnost.
Jinak gratulacka k nalezu!!!!!
Vzdycky tu budou dva tabory a tyhle debaty se tu budou tahat do nekonecna......
Dark.Warrior
07. 12. 2009, 18:35To Hokan: to netuším, nejspíše ne - nikde jsem neviděl jméno "Hokan" když jsem něco zakoupil...
fagin
07. 12. 2009, 18:55Díky chlapi dneska to bylo lepší než přenos z parlamentu.
drak66
07. 12. 2009, 18:57Hoši mince a sbírám 15let a zlato jako tohle bych kopnul rád, protože na koupi 5000kč nemám, pro mne je to velkej peníz a ne pakatel, jak někteří píší a to beru kolem 18000 kč čistýho. Ale živím 4 členou rodinu a jsem rád, že ji mám.
drak66
07. 12. 2009, 19:02Ale kopnutý to není, tomu nevěřím, protože jsou nádherný, už podle vousů a vlasů, super ražba, možná i ražební lesk a to vše zem pohltí. Nejde mi ani o zlato, ale o solidnost příspěvku
judy
07. 12. 2009, 19:18Gratuluji a že můžou být kopnuté věřím z vlastní skušenosti.
Giftmacher
07. 12. 2009, 19:33bába:Tak v součtu by to těch 5t. asi dalo, no ale kdo by to řešil? :))
Zoraki
07. 12. 2009, 19:33Jsou krásné A že jsou kopnuté tomu věřím, byl jsem už u nálezu podobné zlaté mince( od zachise), stačilo jí jenom ofoukat, umýt v čité vodě a byla jak nová. To bylo taky plno keců o Aukru. Takže gratuluji.
Zoraki
07. 12. 2009, 19:36Jsou krásné A že jsou kopnuté tomu věřím, byl jsem už u nálezu podobné zlaté mince( od zachise), stačilo jí jenom ofoukat, umýt v čité vodě a byla jak nová. To bylo taky plno keců o Aukru. Takže gratuluji.
drak66
07. 12. 2009, 19:44Jelikož jsem zlato nekopnul tak se omlouvám, ale 10kr stříbro mi nejde vyčistit pořádně ani v ultrazvuku, je to o složení půdy. Jinak samozřejmně je to můj sen najít něco podobného. Super nález a moje gratulace
jenk007
07. 12. 2009, 20:36Ta potřeba pochlubit se asi nejde překonat. Ale chápu, já zase nedokážu přestat s kouřením.
kaola
07. 12. 2009, 20:43kubisblade: Doufám, že tě nekteré příspěvky neodradily od dalšího přispívání na DW? Já se vždycky rád podívám na takovéhle mincičky. Moc gratuluju, ať se ti daří dál.
Joey29
07. 12. 2009, 21:14Tak už víte čemu se říká zlatá horečka? já ano, protože takovouhle debatu může rozpoutat jedině zlato...
lada.br
07. 12. 2009, 21:33Tak tak. Zlato dělá z lidí blbce už po staletí. No co napsat. Za mě gratuluju k nálezu, moc pěkný a za přispěvky. To, že jsi to nafotil a dal na web je jen Tvoje rozhodnutí. Za tyhle mince Tě nikdo zavírat nebude ani trestně stíhat. Vždycky můžeš říct, že Ti to dal děda na památku a příběh je vymyšlenej, jen aby to bylo zajímavější. Ti co Tě setřeli jsou to samý. Taky zbírají stejné mince, protože kvůli měďákům celej den po poli určitě nelítaj. Jen mají větší bobany. V týhle zemi jsou větší tuneláři než nějakej mrcasník. Každej ví, že když uvidí kluka nebo holku s detíkem, tak řeknou :hele zase nějakej hledač pokladů. A všichni ruku na srdce. Vy chodíte hledat jen tak a detík používáte jako podpěrku. Každej chceme najít ty nej nálezy. No nic dalo by se vo tom hodně polemizovat. Za sebe Ti dávám
Zoraki
07. 12. 2009, 21:38lada. br asi tak nějak.
Ale pozor! Už se o Vás vědí na Detektorringu
beny 2
07. 12. 2009, 22:25Jelikož je náš koníček na hraně zákona, připadá mi takovéto furiantství, zbytečné. A nač dráždit hada, bosou nohou?? Zákon hovoří jasně, a toto je vědomé porušování zákona! Naštěstí naši zákonodárci, a státní instituce, mají zatím jiné starosti, ale jednou se to změní .
Dark.Warrior
07. 12. 2009, 22:46Já chodím do přírody na procházky, kde se bere vždycky ten klacek v mojí ruce, to je záhada...
djklomfi
07. 12. 2009, 23:15Buďte rádi, že sem ještě lidi dávaji takovýhle super nálezy... A to jak s nálezem naloží, je jejich věc... Timhle blbým rejpáním akorát dospějete k tomu, že sem budou lidi dávat akorát samej šrot, aby se náhodou někomu neznelíbili... Mluví z Vás akorát závist a sami byste je sem dali k pochlubení... Kubisdale máš za 1*!!!
pytlák123
08. 12. 2009, 00:30Re:greenthumb... díky kolego. Jinak-zlatá mince vytažená ze země nebude v případě, že ležela sólo takto vypadat. Zde máme 2 naprosto zachovalé, ale to je jedno. Nálezy mincí, bych z hlediska práva neřešil-majitel se nedá dohledat. Dle mého soudu je daleko větším zlem zveřejnění nalezených Gold prstenů-v tomto případě jde majitele najít spolehlivě a nikoho to nepohoršuje. Suma sumárů-nechte to plavat, těm, co opravdu něco našli přejte štěstí aVeselé Vánoce. Osobně se modlím za zákaz tohoto koníčku a všem přeji jen to nej...
kvalt
08. 12. 2009, 09:58Gratulace k pěknému nálezu. Vzhledem k tomu, že hodnota pro poznání minulosti je nulové, tak bych tentokrát řeči o zlodějském státu, kterému nic nedám, považoval za celkem oprávněné. Původní majitel je nedohledatelný a zcela bezpečně už má řádku let úplně jiné starosti.
Policie má také úplně jiné starosti, i když jiného charakteru, konec konců, z hlediska práva může jít o nález po dědečkovi, kerý nálezce zveřejnil jako kopaný, aby se zviditelnil. Kdo tomu nevěří, musí dokázat opak.
cortes
08. 12. 2009, 10:53Amen
Rich Raff
08. 12. 2009, 16:46niekto vytratil dve dvacky a relativne nedavno. neviem co nad tym tak vzdychate. nalez pekny ale.
Pan.zer
09. 12. 2009, 15:39neblbněte, je to podvrh, zlaté mince se přece nikdy neztrácely
Ojarda- tu desetikačku jsme vam tam nechali umyslně, ať mate i vy s kolegou nějakou radost, nám stačil ten zbytek
Holys
09. 12. 2009, 20:06Kurna chlapi, to je diskuse jak kdyby nekdo nasel Stechovicky poklad. Byl jsem u toho, kdyz muj kamarad nasel zlaty keltsky stater (tady v Anglii) a to byste meli videt ten lesk a zachovalost. To ze lezel 2000 let v zemi mu neubralo nic na jeho krase a lesku... dokonce i pluh ho minul. Takze to, ze tyhle rakousko uhersky dvacky jsou kopany bych nezpochybnoval. Ona zavist je hrozna vec... Ceska specialita.
Gratuluju, kamarade a at se ti dari.
manowar
09. 12. 2009, 20:49Zlato nepatinuje, i po tisici letech je porad tak jak v dobe sve vyroby, maximalne chyta jemnou ruzovou patinu, ktera jde lehce odstranit... bla bla bla, videl jsem uplne stejny dukat z RU, ta zachovalost a lesk, plne srovnatelny, byl nalezeny pri kopani brambor na poli, tak tady zase nekonspirujte, zavistivci skaredi.....
kulkys
09. 12. 2009, 21:13Tohle jsou pěkný nálezy a je dobře že je sem kubisblade dal, má u mě velkou . Jinak co se týká některých komentářů, tak dokazujou že někteří lidi ví prd jak o zlatě tak i o mincích, manowar má ve všem pravdu.
romale
10. 12. 2009, 09:20Je to nádhera, k vůli tomuhle jsem si postavil kdysi první detektor. Na tu masáž musíš být připraven, aurum hýbe světem. Přeji další hledačské úspěchy... Pozdrav ze západu R.
Viki
10. 12. 2009, 13:16Moc pěkný nález Gratulace. Ať se ti daří
Přemas
13. 12. 2009, 10:22zlato se vždy leskne, je to vždy neopakovatelný zážitek, když taková věc na vás vykoukne ze země, i kdyby tam byla tisíce let
UCAdmin
15. 12. 2009, 20:36Zlato se skutecne ve vetsine pripadu po vytazeni ze zeme nadherne leskne, ale mam zkusenost, ze nektere 14k prsteny, ktere jsem nasel pri potapeni v oceanu, bylo nutne vycistit, aby ziskaly opet svuj lesk, jine naopak zarily jak ve zlatnictvi. Jestli to zpusobuje slana voda, rasy atd. nevim, ale proste jsem se s tim uz nekolikrat setkal a nebylo to tim, ze by to bylo nejaka "falesne" zlato.
Tricura
23. 12. 2009, 12:52Také jsem viděl vytaženou zlatou RU minci ze země (z lesa) po omytí v blízkém potůčku vypadala jak včera ražená, takže "GRATULACE"