Úvod / Nálezy

Zlaté pečetítko

12. 11. 2012 Autor: general 7146× 81
Zdravím kolegové. Prosím o určení tohoto zlatého pečetítka. O jaký rod se jedná a co jednotlivé symboly v erbu značí?? Nepodařilo se mě ani zjistit ten punc jaké zemičce patří a jakou má ryzost. Poslední dotaz co znamená ta druhá značka?? Všem zlatníkům a heraldikům předem děkuji. PS: Nalezeno v (bordelu) po rusech, asi kořist. Havran

 Autor: general

Komentáře

trasyk

12. 11. 2012, 10:12

Tak to je paráda...

colerko

12. 11. 2012, 10:12

Tak to taky nemám.

Chose780

12. 11. 2012, 10:13

Metkyks

12. 11. 2012, 10:18

nádherný kousek. Veliká gratulace

ferdinand1622

12. 11. 2012, 10:25

ulet

Tayla

12. 11. 2012, 10:25

no je to krásný předmět ale je to určo pečetítko taky to může být vršek špacírky nebo něco takového ne? :-)

cernunos

12. 11. 2012, 10:38

Tayla: jako sory, ale cca dvou centimetrový vršek špacírky To né ne?

Tayla

12. 11. 2012, 10:41

cernous: jen názor nevim o co jde...

Kajman1

12. 11. 2012, 11:04

UCAdmin

12. 11. 2012, 11:13

Tak rozhodně to není běžná věc a 7 perel na korunce označuje barona. Díky tomu erbu my měl jít přesně určit rod, ale to bude spíše na nějakého heraldika

UCAdmin

12. 11. 2012, 11:17

damer - promň, ale šmelinu s nálezama nepodporujeme, díky za pochopení.

jirka42

12. 11. 2012, 11:41

UŽ SE PEROU NE VAŽNĚ MOC KRASNY KOUSEK ZLATE PEČETIDLO SEM NIKDY ANI NEZAHLEDL

KOČIČÁK

12. 11. 2012, 11:47

hm pěkný kousek, určení nebude problém přepošlu kamarádovi
damer-poslední věta to mě udivuje ale asi víš proč si to psal
uc-určím přes kamaráda. Nemyslím toho tvého známého ""

knedlo

12. 11. 2012, 12:08

zajímavý kousek, ryzost tam určitě nebude (ta je ca od 1850), punc který je na fotce - osobně si myslím od roku 1650 vyvozuju s puncování AG lžic. má podobný erb Sasíků ale dost vzdáleně :)

Rossy

12. 11. 2012, 12:12

HAMZ

12. 11. 2012, 12:30

Nádhera

B.V.K.

12. 11. 2012, 12:31

Nechápu proč by se nemělo šmelit, ortodoxní názory co najdu nedám z ruky jsou k smíchu. A za tím si stojím!!!

Honza 33

12. 11. 2012, 13:05

Pečetítko je kráááááááááásné
Co se týče prodeje nálezu tak fuj Ale na nějaké kolegiální výměně nevidím nic špatného

UCAdmin

12. 11. 2012, 13:32

B. V.K. - samozřejmě je to každého věc, ale my to prostě nechceme podporovat a za tím si zase stojím já. Nechceme, aby DW tiše toleroval kšeftování s nálezy atd. proto byla zrušena inzerce kde se objevovalo jak archeo tak i zbraně a munice. Budeme rádi, když to budou všichni respektovat.

Felix JK

12. 11. 2012, 15:04

UC - ADMIN - všeobecne platí, videno subjektívne že "kto hovorí ten má pravdu". To že si zrušil inzerciu myslím že bola chyba, lebo každý hľadač skôr či neskôr sa zamerá na nejakú srdcovku a je schopný iné vecí zameniť za svoje obľubené. Tým sa z neho vlastne stáva už zberateľ ktorý hľadá iných, s ktorými by mohol niečo vymeniť a tak svoju zbierku rozšíriť. A kde to má robiť? , tu je to navhodnejšie miesto. Samozrejme čo sa týka zbraní a archea je to kontrolovateľné a zaležalo by na tebe čo by si pustil a čo vymazal.

ryža

12. 11. 2012, 15:32

tetřev

12. 11. 2012, 15:33

super

diamond

12. 11. 2012, 15:44

milda70

12. 11. 2012, 16:18

Honza 33

12. 11. 2012, 16:48

Felix JK-Myslím že by pak UC nedělal nic jinýho než kontroloval bazar

Honza 33

12. 11. 2012, 16:49

Pardon chtěl jsem říct inzerci

SALLMON

12. 11. 2012, 16:51

No to je pecka-upřímná gratulace

Pesimista

12. 11. 2012, 16:52

Krásná věc. Až budeš mít kačky (pokud to neprodáš), tak to nech zrestaurovat. Nabyde to na hodnotě. Pro ADMIN: "Podporování šmeliny s nálezy", no, to snad je slovník socialismu. Kdybych měl sbírat vše, co jsem našel, tak mám doma smetiště. To, že se prodávají nalezené věci - no a co? Vy taky třeba jezdíte rabovat, pardon, kopat do ciziny s jasným porušováním místních zákonů a neřešíte to. Smazáním inzerce jste to podělali.

Pesimista

12. 11. 2012, 16:55

Jo, a už se těším, až si budu moct tento hezký nález najít zpětně, třeba za půl roku tady na stránkách. Je dobré mít krásný moderní vyhledávač v krásném novém systému DW... A teď jsem se vzbudil....

pettepette

12. 11. 2012, 17:12

taky nevidím nic špatného na šmelině, směně, kupu, výměně či prodeji.
To jo, vyhledávač by se hodil, kolikrát mě něco zájímá a abych si to dával pořád do záložek.

šťourač

12. 11. 2012, 17:45

Kepák-Příspěvek si můžeš editovat a kdykoliv se k němu vrátit

balli

12. 11. 2012, 18:16

7 perel používalo Dánské a Norské království na označení svobodných pánů a také Svatá Říše Římská.

KOČIČÁK

12. 11. 2012, 18:20

kepák-cizina

fagin

12. 11. 2012, 18:28

Vypadá to jako tukan se čtyřkou, rakouské stříbro.

zacatecnik88

12. 11. 2012, 18:30

proč byli smazány komentáře od damer že by šláp do vosího hnízda

m.key

12. 11. 2012, 18:35

super kepák, svatá pravda... myslím, že každý kdo se podívá na počty zhlédnutí příspěvků před 5ti lety a ted vidí jasně kam tenhle web směřuje..... a co detektorrevue... a co Jan Tleskač???

Krutor

12. 11. 2012, 18:38

kepák: To víš, když dva dělají totéž, není to totéž aneb jak říkáme my latiníci "Quod licet Jovi non licet bovi. " Taky mě zaujalo, jak ADMIN píše "my to prostě nechceme podporovat", což vzhledem k tomu, že majitelem firmy je on a on taky o všem rozhoduje, zní poněkud alibisticky... na druhou stranu ale nemá problém zveřejnit archeologické nálezy z jiných zemí, které tamní muzeum viděli tak z rychlíku, což svědčí o určité duševní rozpolcenosti, takové menší schizofrenii. U nás mu to vadí, ale když budete vykrádat archeonaleziště třeba v Bulharsku, tak je mu to fuk. Bulharští archáči mu zřejmě stížnosti posílat nebudou a tak mu  můžou políbit p... Ano, ano, podnikat s detektory v česku to chce mít kvality politika, hroší kůži a kachní žaludek.

Ringo77

12. 11. 2012, 18:45

Přeci by jste tu nechtěli šmelit s něčím, co jste z 99% našli/vzali na cizím pozemku a ještě k tomu bez souhlasu majitele...

CheGuevara

12. 11. 2012, 18:45

Admin si tady může určovat jaký pravidla chce, je to jeho sajta... Může si i mazat co chce.
Protože on za stránku platí, ne vy.:)

Vyhpet

12. 11. 2012, 18:51

romale

12. 11. 2012, 19:01

Šlechtic-baron-krásný kousek-gratulace R.

Rossy

12. 11. 2012, 19:07

Hvězdy (nebo hvězdičky) a srpek měsíce v některých kombinacích tvoří základ symbolů ve znacích široce nalézaných ve východním Středomoří a ve střední Asii. Ale třeba i na Uktrajině má jedno město ve znaku historicky dané tři hvězdy a srpek měsíce.

kelt12

12. 11. 2012, 19:33

Super nález

hypo1

12. 11. 2012, 19:37

Vzdáleně podobný znak má i německá obec Harsleben, ale samozřejmě ta podobnost je čistě náhodná:
http://de. wikipedia. org/w/index.php? title=Datei:Wappen_Harsleben. png&filetimestamp=20100119060022

Tohle bude normální pečetítko nějakýho svobodnýho pána.

Ringo77

12. 11. 2012, 20:29

Erb rodu Volanských z Volanic?

dakar

12. 11. 2012, 20:40

Taky mám z (bordelu ) po rusech nálezy, ale tohle je 

KHF

12. 11. 2012, 21:01

Luxusní nález a po Rusech stejně jak po Němcích- prošli světa kus a mohli to dát do kapsy bůh ví kde.

UCAdmin

12. 11. 2012, 22:36

zacatecnik88 - damer mě sám požádal, abych to odstranil a do ničeho nešlápl.
Jinak přátelé vraťte se k tématu pečetítka a neřešte tu kraviny.
Krutor - jestli budeš více spokojen tak si tam klidně místo MY dosaď JA.

warhanyk

12. 11. 2012, 23:59

Parádní kousek jestli chces o tom neco vedet vic posli mail.

bohy2

13. 11. 2012, 08:23

Vystavuje se tady Adnin nobo to pečetidlo? Co to tady zase řešíte? Jestli má Admin peníze a známosti na to, aby mohl hldat v zahraničí, tak at jezdí a hledá. Já kdybych na to měl, tak jezdím taky a klidně budu mít nálezy jako on. A myslím si, že 95% z Vás taky. Nezávidte, ale přejte. A jestli co chce nebo nechce mít na svých stránkách je čistě joho věc. Komu se to nelíbí, tak sem nemusí chodit. Takže se na to chlapi vyserte a věnujte se tdaným tématům, uděláte líp. Keci a dohadování si nechte na nějakou burzu. Krásné nálezy všem - a vo tom to je!!!!!!!

Bugsy

13. 11. 2012, 08:56

Erb???... těžko říct, dle mě je nejblíže rod Pfefferkornů z Otopachu??? Rody používali na knoflíky a další věci budˇto celý erb a nebo jen části figur, nevím ještě pobádám. Ale jinak luxusní nález.

snowfell

13. 11. 2012, 09:26

Pfefferkorni nee. Ti mají erb stříbrný a zrnka pepře (mluvící znamení)jsou poněm rozsipány. Tohle bych viděl, jak už někdo nadnesl, na Uhry, Banát, karpatskou oblast, Sedmihradsko a Kraňsko. Teď jsem mimo republiku ale o víkendu po tom pujdu. Můžeš mi poslat foto č. 4 do mejlu? Díky.

Krutore - nemáš pravdu ve všem ale je fakt, že sběratelé kteří se již vyhranili na specifickou věc se bez výměny či nákupů neobejdou.

kim

13. 11. 2012, 09:45

Klidně mě ukamenujte, ale kšeftování s nálezema nesnáším. To už nemá s koníčkem nic společného. Jo smněna za to co sbírám to chápu. Ale prodávání nálezů z důvodu finančního obohacení nenávidím.

Jinak nález krásnej. A jsem zvědavej na pokračování, komu erb patří.

AlexanderI

13. 11. 2012, 16:40

Troufám si říct že se jedná o východ - oblast dnešní Bosny

AlexanderI

13. 11. 2012, 20:12

Pánové možná by bylo za hodno se věnovat nálezu a ne spekulacím o tom kdo je "trapka". .

mafug01

13. 11. 2012, 20:19

Ale PÁÁÁÁÁÁNOVÉÉÉÉÉ krucinálfagoteeek........ Jde tu o pečetítko a to je nádherné. Kdyby se mělo debatovat o UC a cizině, o kšeftu a čenžování s nálezama a inzerci a kokotech tu atd, tak to tu zkolabuje pááč to je nekonečné téma. Na všem co tu padlo je totiž trochu pravdy a trochu cipáren.

bohy2

13. 11. 2012, 20:20

AlexanderI-moje řeč, ale kolikrát tady čtu příspěvky od úchyláků a pak se neudržím. Divím se Adminovi, že ty stránky ještě provozuje, má nervz jako provazy.

maraxp

13. 11. 2012, 20:27

bohy2-ahoj kolego dlouho jsem tě tu neviděl. Jak se vede. Stratil jsem na tebe mail
K nálezu.. pěkný to je ale není nad ty stará pěčetítka 16-17 století ty mají své kouzlo.

CheGuevara

13. 11. 2012, 20:41

Pánové nick MacaTop je ten lulín co prodal sekeru keltskou a ještě se tady chlubil. Ukrajinec Marcel Ljaško, člen dělnické strany :)

AlexanderI

13. 11. 2012, 20:43

Každopádně se těším až se dozvím pokud jsem se alespon trochu trefil s určením a samozřejmě gratulace k nálezu, to se často nevidí :)... A ještě jednou. . prosím vy co se chcete hádat. . použijte jiný web. .:)

Ringo77

13. 11. 2012, 21:06

CheGuevara: Zveřejňovat tu osobní údaje jiných - to už jsi trochu přestřelil chlapče, nemyslíš? Uklidni se.

bohy2

13. 11. 2012, 22:11

maraxp-ahoj příteli tu máš email bohy2@seznam.cz

CheGuevara

13. 11. 2012, 23:11

Ringo77 uklidni se ty a přečti si jeho vlákno bronzová sekera

navrátilec

15. 11. 2012, 21:04

Super nález. Kdo chce, ať se hádá. Kdo prodá, tak prodá, kdo nechá, tak nechá. Před dvěma a něco lety jsem byl v takovejch sračkách, že jsem prodal detík i všechny nálezy. Tenkrát jsem díky tomu nepřišel o rodinu a střechu nad hlavou. Ale to nemá cenu rozebírat. Dnes hledám znovu, teprve asi měsíc, ale snad to půjde dál.
P. S.Nebudu se nikoho zastávat, ale tenhle web je o hledání a hádat se běžte do hospody tváří v tvář. Sračky co tady vyskakujou by to z očí do očí nedaly. A admina bych už vůbec nenapadal, protože kdyby se na to vysral, tak 90%lidí zde je v háji a kolik z nás si sem chodí pro radu.

AlexanderI

15. 11. 2012, 21:53

Kvalitní názor :)

kuna24

16. 11. 2012, 08:16

no to bych se posr.. moc pěký a gratulace samozřejmostí, kolik to váží?

Jirkax-x-x

16. 11. 2012, 13:09

navrátilec : Jo souhlasím at už chceme nebo ne tak sme furt v řětezech oběživa spoutaní do jednoho. Akorát je rozdíl v tom že dnes už nemáme zakrváceny záda od biče To muselo bejt fakt na hovno všechno prodat to bych brečel. Je to hnus co se děje v dnešní době. každopádně palec nahoru že si zpátky mezi náma to už je sakra odhodlání proto ta přezdívka asi. respekt a štěstí tobě.

navrátilec

16. 11. 2012, 20:52

Jirkax-x-x:Díky a jak říkáš. Ono místo biče se dneska používá takovejch těch psycho metod atd. A po pravdě, nálezy který už nejsou mě mrzí ještě dneska. Snad najdu alespoň část, toho, co jsem měl. Zatím se moc nedaří, snad se to změní. I Tobě chlape hodně zdaru.

Galinsky

17. 11. 2012, 15:22

Dobrý den. Můj příběh začíná následovně. Je mi 55 let a  s detektorem jsem začal chodit ve 40 a můj první detektor byl vojensky detektor a potom další a další až jsem skončil u detektoru Minelab e-trac a proč to všechno píšu? To je jednoduché, protože po autonehodě jsem skončil na vozíku a než se to stalo tak mě dědeček řekl své velké tajemství a já to tajemství chci předat vám, protože už se do hledání nikdy nedostanu a detektorářům moc fandím. Níže vám zasílám odkaz na parcelu kde jsou 3 studny a v jedné, ale to vám neřeknu přesně ve které je sudeťáček, ale podle dědečka, který už dlouho není mezi náma je to dost hluboko. Jestli budete chtít více info pište na tipservis77@seznam.cz
http://nahlizenidokn. cuzk.cz/VyberParcelu. aspx

Galinsky

17. 11. 2012, 15:24

Část druhá.
Katastrální území... Třebařov (okres Svitavy);769355
Parcelní číslo:........ 309/2
Parcela
Typ parcely:
Parcela katastru nemovitostí (KN)
Pozemková parcela

bohy2

18. 11. 2012, 11:07

navrátilec-máš mojí podporu, pravda slovo od slova

bohy2

18. 11. 2012, 11:13

Galinsky-Tvůj osud mě mrzí, ale věř tomu, že se Ti ozvou jen samí zlatokopové. Jen ten, kdo Ti řekne, že to pokusí najít pro Tebe je poctivej hledač. Bylo by pak na Tobě, co mu z toho dáš, pokud by se to našlo. Ale jsi frajer, že to zveřejníš, já osobně bych to neudělal, protožýe lidi jsou svině a nezaslouží si takovouhle Tvojí obět. Měj se hezky

Galinsky

18. 11. 2012, 18:18

Je jasné, že lidi jsou svině a poctivých hledačů je málo, ale zadarmo jsem to nechtěl a na to vytáhnutí nemám tolik financí, protože po autonehodě se situace úplně obrátila. Jak píše pár blbečků, že je divné abych neměl nějaké známe, ale já je měl... Bohužel situace se po havárce velice rychle obrátila.

Galinsky

18. 11. 2012, 18:19

Když by to vyzvednutí někdo zaplatil jsem ochotný se rozdělit.

navrátilec

18. 11. 2012, 19:56

bohy2:I Tobě hodně štěstí a zdaru.

nachr

18. 11. 2012, 23:19

CheGuevara- a ty asi budeš člen KSČ

morae

19. 11. 2012, 21:30

budu předpokládat, že je to pečetítko - takže podoba erbu je 
modré pole rozdělené stříbrným břevnem pokosem (pokud je to knoflík od špacírky, je to pošikem)
s baronskou korunkou s červenou? podmalbou
zdobení je barokní - tomu by odpovídal i tvar erbu. Jdu pátrat, kdo by to mohl být. Ale Evropa je zatraceně plná koupených baronských titulů.

fil

24. 11. 2012, 18:57

Dnes bylo toto pečetítko na nejmenované burze k prodeji za 40 000Kč

clover

26. 11. 2012, 01:41

Rudolf Pikhart z Grüntalu?? http://www.letiny.cz/obec-letiny/

PRODÁMbronz

26. 11. 2012, 19:09

Ten CheGuevara je ale kus maximálního debila, to vám povim

morae

27. 11. 2012, 22:25

clover - to by mohlo být - podívám se po sedláčkově místopisu zemí KČ a erbovním lexikonu dtto.