Úvod / Články

Zničená historie aneb jeep na zvracení

24. 02. 2011 Autor: Mikisek 7368× 76
"Již jsem viděl koně blít... " takhle nějak začíná přísloví, které se mi vybavilo když jsem na Aukru zahlédl inzerát propagující prodej neskutečně odporně zničeného Jeepu.

Pamatuji si jak fandové zde na stránkách odsuzovali sběratele, který vzal dráťákem prvorepublikový kufr, pohled na tohle je bude muset spolehlivě zabít. Vzhledem k tomu, že za pár dní tenhle inzerát zmizí, myslím, že bylo dobré ho zdokumentovat, protože tohle je nutné vidět. Ten člověk za nebohý pozůstatek jeepu, nyní kříženého s nepovedenou reklamou Kočkova kolotoče za něj chce 300.000,- Kč. Toto by za jeep r. v. 1941 šlo, jen kdyby nebyl tak strašlivě zmršený. Momentálně má stejnou cenu jako zrezavělej vrak - prostě kus na práci.

 Autor: Mikisek

Komentáře

wiking81

24. 02. 2011, 17:47

Větši humus jsem opravdu neviděl

konopek

24. 02. 2011, 17:48

Válečný jeep je můj sen, tento je sice překopanej, ale minimálně na letní fesťáky by se s ním jezdilo krásně... cena je hodně přemrštěná, ale určo se někdo najde... Tak před deseti roky jsem viděl video ze srazů jeepů v Polsku. to byly překopávky...

konopek

24. 02. 2011, 17:58

Mimochodem gen. Patton svýho jeepa nechal předělat snad ještě víc...

dabac

24. 02. 2011, 18:37

určite lepšie, akoby ho predával vo forme "malotraktor"... zas aby sme sa nepo... z tej originality. Autíčko slúžilo po vojne, dotyčný si ho spravil ako chcel, čo je pochopiteľné. Nový majiteľ sa vyhrá a bude...

Katana

24. 02. 2011, 18:50

No s renovací to nemá nic společnýho, je to spíš tuzning ale je to lepší něž kdyžby stál někde pod širým nebem v zarostlé zahradě spolu s dalšíma troskama a čekaly na rozklad, jelikož je majitel blb a nic neprodá. I to se stává.

jkmineral

24. 02. 2011, 19:27

nechápu, vo co vám de. Je to dřžíp nebo ne? Tak sakra nalejte tam litr benzinu, zařaďte jedniču, kočce vedle na sedadle upravte bílou šálu na krku a vzhůru do světa!

apollo444

24. 02. 2011, 19:32

taky si myslim, ze lepsi nez kdyby nekde hnil ve stodole

NeCrY

24. 02. 2011, 19:43

mi se líbí.. je takový... zelený

dePorsche

24. 02. 2011, 20:11

A to jste ještě neviděli Suzuki Vitaru maskovanou jako Jeepa, kterou se majitel pokusil dostat na veteránské značky. To byl extra humus

kdf166

24. 02. 2011, 20:20

Nechápu o co tu jde?? Na tom autě je vše podstatné a spousta věcí originál, vypadá to že origo jsou i štítky, což je v čechách docela vzácnost!! Klasické bílé SPZ také, když kouknete na foto v inzerci a podíváte se na motor, není téměř co vytknout!! Barva, chromy a kůže je otřesná, ale auto jako takové je v pohodě a cena dobrá!! Pisatel příspěvku by asi měl kouknout, co kolik stojí a za kolik se prodávaj vraky na sra.. u v hajzlu. Kdo chce Jeepa a má nějaký peníze není nad čím váhat!! Hodně šťastných kilometrů

FerdaMravenec

24. 02. 2011, 20:22

Zajímavá westernová modifikace s jemným nádechem ruské přehlídkové mašiny.

Vana

24. 02. 2011, 20:27

No... tato úprava není úplně běžná. Zajímalo by mě kdy vznikla. V palubce asi bude o nějakou tu dírku víc pro nějaké to hejblátko, či blikátko, ale když si odmyslím ty kůžičky a barevné vychytávky, tak v tom furt ještě vidím toho válečného Jeepa. Můžeme být rádi, že dotyčný se na něj vrhnul s krejčovským metrem, jehlou a kůží a né s flexou. Cena je ale asi trochu sci-fi.

radi

24. 02. 2011, 20:42

To ja pustil Aero 30 cabrio a novému majiteli se nelíbil zvuk dvoutaktu tak tam narval motor s Renaultu 5,kola dal dráťáky z DKW F5 a další ptákoviny. No vypadalo to parádně, ale pak se divil, že mu na to nechcou dát veteránský čísla

uswillys

24. 02. 2011, 20:43

Ahoj všici, tento jep se ukazuje na aukru už hezkou chvíli. No co k tomu dodat, napadeno řádně českým kutilem a jak už všichni víme ten dokáže divi. Majiteli jeepu mohu jen zasebe doporučit: jdi za roh a nešetřise děláš to pro sebe Já dělám WWII US, ale dotoho bych si nesed. Takhle ho do k.... Čus všem pohodářům a ať to mrcasení jde. Čus Uswillys

TEPNA

24. 02. 2011, 20:46

Souhlas s kdf166.

uswillys

24. 02. 2011, 20:50

A jěště je to dohromady jeep willys a jeep gpw, no jak už sem řekl

uswillys

24. 02. 2011, 20:53

Ahoj všici, tento jep se ukazuje na aukru už hezkou chvíli. No co k tomu dodat, napadeno řádně českým kutilem a jak už všichni víme ten dokáže divi. Majiteli jeepu mohu jen zasebe doporučit: jdi za roh a nešetřise děláš to pro sebe Já dělám WWII US, ale dotoho bych si nesed. Takhle ho do k.... Čus všem pohodářům a ať to mrcasení jde. Čus Uswillys

kim

24. 02. 2011, 20:57

.... je to náš jeep?? je!! co udělali dali na něj generálskou vlajku. Ale nás neoklamou... (serial M. A.S. H.)

halfzwaar

24. 02. 2011, 21:14

Je to sice votuzing, ale stačí zadat do strejdy gůgla slovo "jeepney" a rázem to bude vypadat velmi střízlivě

pepper

24. 02. 2011, 21:41

Tak ten je super, jdu do něj ale natřu si ho na oranžovo

h.

24. 02. 2011, 22:02

Zajímavá westernová modifikace s jemným nádechem ruské přehlídkové mašiny




nenípotřeba ani jedno slovo navíc, mno možna jenom to stou flexou a jehlou

1942

24. 02. 2011, 22:37

Ale lidi!
Když si uvědomíme že káždým dnem nenávratně zmizí spousta válečných a mnohdy i dost cenných artefaktů, které už ničím nenahradíte, tak se tohle ještě skousnout dá.
Totˇ můj názor
Amen

Krutor

25. 02. 2011, 00:40

Proč zničená? Do původního stavu se to snad dá ještě vrátit, ne?

konopek

25. 02. 2011, 04:42

Maruška. U nás je jeden bílej Willys, majitel ho tak má od předrevolučních časů. A je moc pěknej. Jeepy zdaleka nejezdily jen u armády, tak proč ho nemít jako civilního veterána. A nebyl ten růžovej s Afriky? Britové vv poučti pužívaly o válce i růžovou-písek má spoustu odctínů...

konopek

25. 02. 2011, 04:43

v poušti po válce:-)

foxconn1

25. 02. 2011, 07:26

no lepší z toho vyházet co tam je navíc, než pracně schánět něco co chybí. .

Oskar

25. 02. 2011, 08:12

U nás jezdí parta vodáků s modrými Jeepy. Mají tu barvu z dob totality, kdy bylo zakázáno mít Jeepa v zelené s hvězdou a dokonce bylo zakázáno vůbec mít auta v barvách armády. Ani dnes nesmíš mít auto zaměnitelné s hasiči, záchrankou nebo policií. Nejsem si jist, zda se to nevztahuje i na armádu a není li to policií pouze tolerováno. Ještě se vrátím k té modré, v Tichomoří byly Jeepy v barvě která se nazývá " modř kachních vajec ". Osobně jsem pár aut udělal. Bojového tudora, GAZe, a KdF 82. A troufnu si říct, že do půl roku ( možná i dřív), bych byl schopen dát tohoto Jeepa do původního stavu. Rozhodně bych z něj " neblil ". Jo, a teď jsem si vzpomněl, v Jilemnici jezdil bojový tudor v červené barvě s chromovanými panty na dveřích. Ty byly sundané ze staré lednice z padesátých let a nanýtovány na dveře.

stopercz

25. 02. 2011, 08:13

Jeepy i Kaďouři jezdili na srazy okolo Dubé i za komoušů a ne každý byl úplně super origo, to snad jen Willys Jirky Pavlíka a KDF od miloše z hradu. Jinak jsem tam viděl kola a motory z oktávky, 1203 a téměř ze všeho, co tam šlo napasovat a bylo to jakžtakž kompatibilní. Holt tehdá se to origo blbě shánělo. Jo ještě jsem slintal nad bojovým tudorem, v Holanech. Ovšem cena těchto sloučenin byla v té době velice zajímavá (V dubé Škarpář sehnal dva kaďoury ve stadiu vraku, z nichž složil jednoho funkčního - dodal jen pár dílů z jiného auta, tuším oktávie - oba za 8 tisíc)

stopercz

25. 02. 2011, 08:19

A kaďour v MB, co stával na  Komeňáku... krásný, béžový (majitel dělal v lakovně AZNP), taky časem předělaný do barev DAK - i s palmičkou na dveřích, podle nějakého katalogu matých autíček pro sběratele, holt literatura jiná nebyla. Miloš z hradu slintal nad mojí trojúhelníkovou celtou po dědovi z války, děravá jak ceďák, za basu piv byla jeho a německou lopatku jsem mu nechal za českou, mě to nebralo, tak kus za kus.

Oskar

25. 02. 2011, 09:34

stoper: Za komančů nebyl problém s přestavbou, proto tam cpali kluci motory z Octavíí, Spartaků a podobně. Méně to žralo a když se zařadila redukce, taky to v terénu šlapalo, a hlavně, byly na to díly. U nás dodnes běhá Jeep MA s motorem z Octávie. Dokonce tady jezdilo Aerovka s motorem z Warťase. A jak upalovala. A já jsem třeba do Kaďora musel dát spojku z Tatry 57. Pasovala přesně.

Willys

25. 02. 2011, 09:52

Tohle auto je sice zparchantělí, ale ne nezvratně. Je tam spousta origo dílů, poměrně vzácných a drahých. Cena je vysoká, ale velmi pěkný auto by z toho do půl roku bylo.

Oskar

25. 02. 2011, 10:16

Willys: Zdravím Tě. Dlouho jsem Tě neviděl.

starejplech

25. 02. 2011, 10:55

Ale Miky, ten by se dal vymazlit. Zlatý český ručičky by holt potřebovali někdy násadou přez ně!!

stopercz

25. 02. 2011, 12:24

Oskar - no vždyť to byla vlastně "česká" auta, tak aby to nepáslo. (:o))
Na tomto jeepíku mi vadí nejvíc ty omalovánky. Ale mít ho doma, určitě mi není špatně.

P 08

25. 02. 2011, 12:38

Pěkně se na tom někdo vyřádil :-( Odhadoval byh tak na kluky do 15-ti let :-)

sawier

25. 02. 2011, 12:41

je zmršenej ale stejně bych ho za levno bral a slintal a tešil se, až ho dám do původního stavu... určitě by se nestalo že bych z něho blil

Willys

25. 02. 2011, 12:42

Oskar: já tebe taky ne:) Z doslechu se mi vždy donesou tvé hledačské úspěchy. Na jaře vytáhnu jeep a až pojedu okolo dám vědět. Dost by mě tvý poklady zajímaly, pokud jsou k vidění :)

Austin

25. 02. 2011, 13:51

No co, neni to zase nejhorší. Pár hodin práce aby člověk vyházel všechno co tam nepatří a máte auto jako když si ho dotáhnete z Francie. Jen je horší, že má nějakou závadu na motoru nebo aspoň posledně co jsem ho viděl mělo.
To že jsou tam pomýchaný díly Ford GPW a Willys MB neni žádná závada!!! Orig celej Ford nebo Willys vyjel tak akorád z továrny. Jakmile se auto dostalo do armádních dílen tak každýmu bylo jedno jestli tam je vyraženo F nebo něco jinýho!!!

Austin

25. 02. 2011, 14:28

Jo co bych možný vytknul z dílů, ale to neni až tak moc patrný, pokud je ten nápis Willys na rámu okna vylisovanej tak ten rám je už z poválečnýho CJ.

Oskar

25. 02. 2011, 14:54

Austin: A je možný, že je celý poválka. No, a pak není co řešit. Co když je to Francouz? Na Izraelských byl myslím nápis vylisován i na bocích hauptny. Nevím, nejsem jeepař, ale asi by se měli vyjádřit vyloženě kluci, kteří je mají a vědí přesně o co gou.

Oskar

25. 02. 2011, 14:55

Austin: A je možný, že je celý poválka. No, a pak není co řešit. Co když je to Francouz? Na Izraelských byl myslím nápis vylisován i na bocích hauptny. Nevím, nejsem jeepař, ale asi by se měli vyjádřit vyloženě kluci, kteří je mají a vědí přesně o co gou.

W650

25. 02. 2011, 15:01

Typický džíp z 60-70 tých let. Co nejvíc chromu, vlastních úprav a nápisu willys a jeep. Originalita nefrčela, spíš byla na závadu. Kdo neměl na embéčko, nebo spartaka, koupil si wildu za 3-5 tis. Kdo to ví? Will., Oskar, Stoper... Ostatní jsou se svými názory mimo mísu.

Oskar

25. 02. 2011, 15:56

Step: Jeep MA v Trutnově rok 1974 za 7000,- kč, u nás super udělané MA, ( samozřejmě s chromy na držácích ) jak bylo zvykem za 11 000,-Kč a to byl sakra drahý. Já měl bojáka za 2 500,-Kč.

Oskar

25. 02. 2011, 16:11

Willis: Nic nemám, nic jsem nenašel, vše jsem rozdal a prodal. Jo, a vůbec nejsem a ani nebudu doma.

Otta13

25. 02. 2011, 19:22

tohle spíš připomíná zelenou cihlu, než blijícího koně, a zoufalost do skály žáby pěstí bušící

mackiz

25. 02. 2011, 19:28

Mikisku, mě je spíš na blití z té Tvé kritiky! Ukaž svého Jeepa, kterého jsi zachránil! Kecat umí každý idiot. A on Tě nutí, aby jsi ho kupoval? Cena 300.000Kč, za něho není až tak moc, protože to nevypadá, že by nový majitel do něho musel něco dávat! Spíše oddělávat!

scharnhorst

25. 02. 2011, 21:33

mackiz myslim ze on svojho jeepa uz ukazal na strankach ACW saloonu

scharnhorst

25. 02. 2011, 21:35

a ma ho spraveny moc fajn takze do toho moze kecat

Edelweiss4

26. 02. 2011, 02:22

panové, nikdy jsem sem nepsal, ale tyhle fota mě rožtípaly a musím si to říct. JE TO HNUS.

Ron1933

26. 02. 2011, 06:27

ty buzznao S JEEPAEM strič si o garage

Oskar

26. 02. 2011, 10:58

Jen tak pro zajímavost: Kolik z vás, kritiků, už někdy zrestaurovalo veterána? A kolik jste jich udělali?

martins90

26. 02. 2011, 19:05

náhodou hoši, vůbec nevypadá na ty roky špatně. Vůbec bych se nestyděl s ním vyjet na ulici

Mikisek

26. 02. 2011, 21:08

Mikisek to Mackiz: Na tvé přání ti svého jeepa rád ukážu: http://www.acwsaloon.cz/hotove/t/technika/technika. htm

Oskar

26. 02. 2011, 21:36

Mikisek: Sakra, chlape, když jste tak šikovní, tak mi neříkej, že by jste s tohohle nebyli schopni udělat pěkné auto.

Mikisek

26. 02. 2011, 21:56

Byli, ale už někdo před náma z toho udělal tohle!

Oskar

26. 02. 2011, 22:11

Mikisek: Kyby jsi viděl z čeho jsem dělal auta já. Boják po bouračce, celý předek pryč a ještě kastle asi 7 let v kopřivách a jedna strana o pět cm kratší. Celé to rovnat. Tenkrát bez stolice, vše se natahovalo jen řetězy a hevery. GAZ byl používán jako náklaďáček na rozvoz uhlí. A KdF taková sračka, že to bylo k pláči a když jsem ho začal dělat, tak bylo krásně vidět jak šel někde ze srázu přes čumák a kastle stočená o osm centimetrů do vrtule. A to zdaleka není vše. Možná někde najdu pár fotek a pak je sem dám. Tak ať Ti to jezdí.

Mikisek

26. 02. 2011, 22:21

Díky! Samozřejmě i tobě. PS Dneska jsme po pár KdF zrovna stříleli http://www.acwsaloon.cz/hotove/a/ardeny2.htm

Oskar

27. 02. 2011, 09:14

Mikisek. Hmmm, ten co je tam vyfocený je bývalý můj. Za ním stojí Hanzkův KdF 82E. Pár let jsme jezdili spolu. Máme to k sobě 30 km a byli jsme v jednom klubu.

Oskar

27. 02. 2011, 09:16

Mikisek. Hmmm, ten co je tam vyfocený je bývalý můj. Za ním stojí Hanzkův KdF 82E. Pár let jsme jezdili spolu. Máme to k sobě 30 km a byli jsme v jednom klubu.

Gibbon

27. 02. 2011, 10:36

Tebe sere, že na to nemáš prachy co?

Gibbon

27. 02. 2011, 10:36

Tebe sere, že na to nemáš prachy co?

Mikisek

27. 02. 2011, 15:14

Odhadls mě naprosto správně, ale neboj, šetřím na něj

budulmen

27. 02. 2011, 22:45

stoper : kaďour z komeňáku byl taky pěkná mrcha, měl zavařené čelní okno atd. Holt to každý opravoval jak uměl... Jeep je nejhorší žádný, jako ho tu má většina. .

budulmen

27. 02. 2011, 22:48

stoper : kaďour z komeňáku byl taky pěkná mrcha, měl zavařené čelní okno atd. Holt to každý opravoval jak uměl... Jeep je nejhorší žádný, jako ho tu má většina. .

pradan

01. 03. 2011, 00:03

Kritiků hodně. Byl jste se někdo na něj podívat? Kůže no a co? trocha práce a je to. Nápis Willys na rámu okna jeslti mě zrak neklamal je lepenejRám a kastle velmi dobrý stav. TP zajímavý původ. Cena tady 300000 Kč na mobile. de 365000Kč. To je můj názor neboť origo po GO za 650000 Kč. se mi zdá přemrštěný. Ostatně kolik % válečných origo Willisů u nás jezdí? Doufám že se neurazili majitelé opravdu origo Jeepů, jestli ano tak se omlouvám.

Pepe

02. 03. 2011, 11:55

Vůbec mi z toho auta na zvracení není. Vypadá celkem originálně, pokud mě oči neklamou, tak to není CJ, ale bude to válečný kousek. Můj jeep byl v podstatně horším stavu, pravda je, že byl 10x levnější, ale rok intenzivní práce.
Nechal bych žít. Jestli to někdo chce v kůži, ať to má v kůži. A nakonec, proti gustu žádný.... Každý to má rád holt jinak....

ferru

06. 03. 2011, 03:00

No nechapu čeho chtel autor tohoto prispevku vlastne docilit? Me se ten Jeep dost libi, sice nekdo na nem kutil ale nevypada to na zadnou sezranou trosku ze zarostly zahrady. me se ten jeep libi

Pedro_cz

08. 03. 2011, 07:02

Jako čerstvému novému majiteli tohoto Wíllyska mi to nedá, abych nereagoval na tuhle zajímavou diskuzi.
Kolem vojenské techniky se už hezkých pár let hýbu, z pár větších nebo menších trosek jsem vlastníma rukama udělal krasavce a MB mám prostudované shora zdola. Když jsem tohohle uviděl, tak mé US army cítění bylo silně otřesené, nicméně už z fotek bylo patrné, že úpravy jsou snadno vratné, kompletnost originálních dílů je nebývale značná a stav auta vůbec nevypadá zle. Domluvil jsem se s majitelem na prohlídce, dojel tam, vše zkouknul a měl jasno, že ho jednoznačně chci a je to výborný kup. Když navíc po vyřazení trochu domršené elektroinstalace auta a natažení sólo kabelu od baterky na cívku auto na drc chytlo a libově fungovalo, tak už nebylo vůbec co řešit. Následovala tedy už jen rozsáhlá argumentace pro upravení ceny, která byla úspěšná a prodávajícím akceptovaná, takže za cenu výrazně příznivější, než původně požadovaných 300000,-(sleva by +/- plně pokryla uvedení do originálního stavu... ), je auto doma a já šťastný.
Vpodstatě je auto tak extrémně zachovalé asi i díky té kůži. Ve chvíli, kdy jsou i např. pera a tlumiče obalená a zašněrovaná v hovězině, tak si zřejmě každý rozmyslel projet bahnem nebo i jen zmoknout.
Zajímavá je i historie auta, kdy jsou v TP(stále je původní) uvedeni nejen všichni majitelé, ale v kolonce o nabytí vozidla i konkrétní útvar, od kterého bylo auto vyřazeno, když šlo v roce 1958 na značky a do civilního provozu.
V plném štěstí mě teď brzdí vlastně už jen jedna věc: Co s ním dál?
Je tu možnost ho snadno a rychle uvést do původního vojenského vzhledu, ale tím bych měl jen tuctové a relativně nezajímavé auto jako každý druhý a cesty zpět by nebylo, nebo jestli naopak přeleštit chromy, dokoupit stetson a kožené sako s třásněmi a přistoupit na "jeho hru". Musím říct, že mě to láká čím dál víc a dost k tomu přispěly i mnohé jedovaté příspěvky "znalců" v této diskuzi. Je potřeba si uvědomit, že i když to auto vypadá velmi netradičně a svým způsobem sporně, tak ty úpravy vznikly velmi dávno a aspoň pro mě věrně dokumentují jednu dobu a epochu veteránismu. S určitého pohledu je to určitě i cennější než bezchybný originální vzhled filipínské karosérie modelového roku 2011 s atraktivními homemade army doplňky podle rozmazané dobové fotky.

klarkon

08. 03. 2011, 11:11

Pedro-cz : nechal bych ho tak a v létě lovil holky, tatrmanů v US uniformách a s modrou knížkou v kapse se v ČR prohání už tak dost.

tadeas01

08. 03. 2011, 17:01

Pedro_cz: Úplně s tebou souhlasím!

Oskar

08. 03. 2011, 20:27

Pedro-cz: To je právě problém nás čecháčků. My musíme být papežtější než papež a američtější než Američané. Vím o přezíravosti majitelů válečných jeepů k majitelům MUTTů, či poválečných jeepů. Pohledu majitelů válečných aut na majitele např. GAZů či UAZů atd. Když jsem se objevil s bojovým Tudorem mezi válečníky, tak jsem nezapadl, ale jak jsem měl KdF 82, tak hned. Hele, já bych to neřešil ale naopak bych s ním honil holky, tak jak je. Budeš vyčnívat, a nezapadneš do "šedi" khaki a olivových barev.

KHF

09. 03. 2011, 12:44

Jo Pedro_cz, v tom cos napsal s Tebou souhlasím. Nechal bych ho jak je. Vrátit mu původní podobu můžeš vždy. Je to halt poválečnej tuning.

Willys

09. 03. 2011, 17:09

Pedro: tak gratuluju ke koupi a tvému postoji. Jak jsem již psal pod tímto článkem tak auto není vůbec špatné. Já mám Willyse 10 let a právě v těch zelených barvách:) Musím uznat, že stavět se k tomu tak, že auto necháš v tomto stylu je skvělý nápad a pokud se někde potkáme, rád s tebou pokecám. Každopádně držím palce a  za uchování dalšího střípku historie.

Mikisek

10. 03. 2011, 11:18

AHOH VŠEM!!! Když jsem tenhle článek psal, netušil jsem že zvedne takouvou vlnu reakcí! Děkuji všem za zápisy ať kladné či opačné. Blahopřeju kupujícímu a přeju mu aby mu jeho jeep dělal radost. K článku snad jen ještě doplním, že jsem také majitelem válečného jeepu (i když jde o Ford GPW rok 1943). Souhlasím s tím, že i v tomto stavu může majiteli dělat radost - pokud ho z tohoto důvodu má a nechce se s ním prezentovat na military akcích. Stále si ale stojím za svým názorem, že tuto úpravu nelze považovat za restaurování, ale spíše za  tuning. Auto je to hezké, ale už ne historické. Možná by nás militaristy méně dráždilo, kdyby nemělo vojenskou imatrikulaci - pak by mu nešlo vytknout nic. Novému majiteli přehu spostu kilometrů bez závad v novém miláčkovi!

mackiz

11. 03. 2011, 19:59

Oskar, máš můj souhlas! Mohl bych povídat, co jsem si užil z blbcema z Olomouce, když jsem si pořídil "Mungu-8"

dolin

15. 03. 2011, 12:55

Kdybych měl doma díly ze kterých to hodím "kdykoliv" do originálu tak to takto nechám! Je to jako s motorkama... předělávat péráka s předkem z DKW do originálu nebo to tak dobově nechat?