Úvod / Nálezy / Půdovky atd.

Ztracený a znovu nalezený "Totenkopf"

29. 08. 2008 Autor: candies 6086× 193
Moje babička Češka byla i s celou rodinou odsunuta v roce 1940 ze Sudet. Již nikdy se zpátky nevrátila. Na konci války získala tyto dva odznaky jednotek SS, které nám vnoučatům ukazovala jako symboly zla. Po letech se opět našly tak, jak je babča uložila.

 Autor: candies

Komentáře

Stefan

29. 08. 2008, 11:19

Dobrý vtip... sorry ale to na retiazke s druhou svetovou vojnou nemá nič spoločné a tá umrlčia lebka s prekríženými hnátmi je tankistický odznak, ktorý myslím tankisti SS ani nenosili... je to klasicky tankistický výložkový odznak WH

Gucci

29. 08. 2008, 11:50

Stefan: přesně tak.... symboly zla to možná ale sou Stefane

MG34

29. 08. 2008, 12:03

Stefan:Zřejmě ani letec1 ani jeho babča nestudovala nacistické insignie:-)

andolf

29. 08. 2008, 15:19

brrr ja bych se jako malej tech lebek taky bal, ja zas od babicky dostaval na píseček lžíci s orličkou

Stefan

29. 08. 2008, 18:40

MG34 ja som ich tiež neštudoval
Frunsberg. . veď sú... ako kosák s kladivom, či biela hviezda...

jenk007

29. 08. 2008, 22:09

Stefan, proč je "biela hviezda" symbolem zla?

pondeli

29. 08. 2008, 22:34

Co to je za píčovinu, děláš si prdel?

Acci

30. 08. 2008, 04:19

To je naprosto jasný. Jedná se o ozdobné zakončení řetízku splachovadla polního hajzlíku pro důstojníky SS. tzv. Feldklosett, model 1942.

Trautenberg

30. 08. 2008, 12:28

Stefan a prečo biela hviezda a prečo nie tri kopečky volaaký bazmek čo?

Stefan

30. 08. 2008, 17:47

jenk prečo biela hviezda? Pretože je to symbol USA a USA má najzločineckejšiu vládu a armádu v dejinách ľudstva.

Stefan

30. 08. 2008, 17:49

Trautenberg znak nášho štátu a dvojkríž, znak nášho národa, by si si mal, ty bazmek vážiť. Slovensko nikdy nikomu nijako neublížilo. Nikdy sme sa nemontovali do žiadnych vojen a aj keď sme sa zúčastnili východného ťaženia za druhej svetovej vojny, veľmi rýchlo sa pre nás skončilo, lebo 95% našich vojakov tam nemalo chuť bojovať.

jenk007

30. 08. 2008, 20:34

No Stefane, já vím že je dneska moderní nadávat na USA, za bolševika se 
zase nadávalo na Rusa (tajně) Prostě za každou cenu co chválí stát proti tomu je třeba bojovat. A prosím Tě, od kdy je ta USA najzločineckejšia?
Myslím letopočet.

Stefan

30. 08. 2008, 21:56

JEnk ja nenadávam na USA kvôli móde ale preto, lebo sa stará do každej prdele, do ktorej ju nič nieje. Čo sa takého stalo v Iraku, že tam museli prísť? Nič. Prečo teda zaútočili? Prečo zaútočili na Irak, na Afganistan, prečo sa serú do Kosova, ktoré odjakživa patrí Slovanom, teda Srbsku, prečo boli v Kórei, vo Vietname, prečo sa serú do politiky európskych štátov? Letopočet, odkedy sú najzločineckejšia banda sveta? Od prvej svetovej vojny.

pondeli

31. 08. 2008, 00:27

Stefan: Máš 100% pravdu!

pondeli

31. 08. 2008, 00:27

Stefan: Máš 100% pravdu!

pondeli

31. 08. 2008, 00:27

Stefan: Máš 100% pravdu!

cop

31. 08. 2008, 11:02

štefan - nebylo by lepší nechat si ty bláboly a a nacionalistický keci na sraz luďácký strany, nebo jinech tisovejch pohrobků a nevysmívat se tu normálním lidem

jenk007

31. 08. 2008, 11:20

No já politice moc nerozumím ale kdyby si na četníky nehrála Amerika, dělal by to někdo jinej. Vzpomeň jak zacházeli s lidmi třeba Japonci, Číňani, Němci, a nakonec i naši slovanští bratři Rusové. Nemám ty informace jako ti kteří rozhodují, takže si netroufnu napsat kdo je "najzločineckejšia banda sveta". Nic není černobílé. A nakonec klasika-
psi štěkají, karavana jde dál.

volvo007

31. 08. 2008, 14:43

cop:ty si uplny idiot za vsetko zle moze amerika a stefan ma pravdu to len ty si myslim s tym malym rozumom ze amerika je naj

Stefan

31. 08. 2008, 17:04

Cop, svoj názor som tu napísal, lebo som bol k tomu vyzvaný. Keď to neznesieš, nikoho to netrápi. Moje bláboly a nacionalistické keci si budem rozprávať a písať kde chcem, pretože v ústave Slovenskej republiky je presne toto:
Ustava SR, 3.diel, politicke prava cl. 26: Sloboda prejavu a pravo na informacie su zarucene. Kazdy ma pravo vyjadrovat svoje nazory slovom, pismom, tlacou, obrazom alebo inym sposobom, ako aj slobodne vyhladavat, prijimat a rozsirovat idey a informacie bez ohladu na hranice statu.
Áno, existujú aj výnimky v slobode slova, ale ja som nenapísal nič, čo by niekoho malo uraziť, čo by obmedzilo niekoho ľudské práva či niečo, čo by propagovalo hnutia utláčajúce ľudské práva a slobodu. Nenapísal som ani nič, by malo uraziť teba, ty si napísal čosi, čo urazilo mňa, takže ty mi môžeš akurát tak "políbit prdel".

Slejd

31. 08. 2008, 18:08

Stefan - ohledně USA stoprocentní pravda, serou se kde můžou.

Trautenberg

31. 08. 2008, 18:19

Štefan co to tu mekotáš? Slováci bojovali proti bolševikovi velmi dobře a rádi, tak si ne**r do pusy.
Stejně je zajímavý jak pořád slováci brečí jak jsou maďaři a usa špatný, a jak jim ubližujou, běžte už brečet jinam.
Jo a Stefane s těma ubrečenýma kecama fakt běž na sraz luďácké strany, tady na ně není nikdo zvědavej...

Misa

31. 08. 2008, 19:42

Stefan, no, ja nechci vypadat jako skarohlid, s tim USA mas pravdu, ale nejdriv si zamest pred vlastnim prahem, slovaci bojovali dobre a radi, do roku 1943,teda proti Rusum, to je fakt A HLAVNE, byli to jedini spojenci Rise proti Polsku, takze jak muzes tvrdit, ze dobrovolne do niceho nesli , jinak bych nic nevycital te babicce, holt to mela zafixovane, ze to patrilo nemcum

Trautenberg

31. 08. 2008, 20:11

Stefan si vzpmněl na staré dobré časy, keď chalani čo mali vo znaku tri kopečky a volaaký bazmek, hnali bolševikov s tým oným... kosákom s kladivom, či ako sa to volá.

jenk007

31. 08. 2008, 21:02

za vsetko zle moze amerika - Jo, to říkali už komáři, když mandelinka okusovala bramborovou nať

Trautenberg

31. 08. 2008, 21:12

Jaj, veď za komunistov bolo dobre, že Stefan, len tý americký imperialisti to pokazili.
Jaj a ešte ten Havel, ako zakázal tú výrobu tých oných tankov v Martine.
Takže za všetko zlé može Havel a hentý americký imperialisti. Inakšie by bolo na slovensku dobre.

Stefan

31. 08. 2008, 22:45

Trautenberg, ty si kokot. Ty mňa ideš obviňovať z toho, že som komunista? A vieš čo ti už prajem, keď sa zastávaš a ťaháš do toho maďarov? Aby vám spravili nemci to isté, čo maďari nám. Teda, oni vám to vlastne spravili, ale ty máš asi nakakané v hlavičke... kašli na to. Škoda, že ťa nikdy nespoznám osobne, to by sa nám to kecalo lepšie. Inak... keď tak čítam tie tvoje drísty... ja z nich nemôžem. Najprv ma označíš za ľudáka, za fašistu a potom za komunistu. Koľko máš rokov? 12? 13? Buď si nejaký obyčajný zasraný sopliak, alebo si nejaký primitívny debil ktorý si vytvára svoj názor podľa názoru iných a najlepšie vždy tak, aby druhým oponoval. Však? Vieš ako sa tomu hovorí? Anarchia. A anarchia je taký "menší komunizmus"... takže v prvom rade si uprac v hlavičke a potom sa postav buď na jednu stranu, alebo na druhú a nemeň názory ako slipy. Uvedom si čo píšeš a potom sem čosi píš. A vieš čo? Radšej kašli na to, nikto ťa neprosil o "tvoje" "názory", takže si ich nechaj pre seba.

Stefan

31. 08. 2008, 22:53

Inak, nemám ani šajnu, ako si sa dopracoval k tomu, že som ľudák, keď som tu nič také nenapísal. Môžeš mi prosím ťa okopírovať, čo ľudácke bolo v mojom príspevku? Či pre teba je každý slovák, ktorý sa prieči tvojmu názoru ľudák? Vieš čo to je, keď sa snažíš ovplyvniť niekoho názory, alebo niekoho za jeho názory zosmiešňovať, či niekoho pre jeho názory utláčať alebo písať také pičoviny, ak osi písal? To je utláčanie ľudských práv, presnejšie práva na vlastný názor. A vieš kto obmedzuje ľudské práva? Ideológie podobné fašizmu či komunizmu. Tak si vyber čo si. Či tebe je to jedno, však? Hlavne, že je to izmus, však? No v tvojom prípade to vyznieva ako kokotizmus.

HonzaSandalek

01. 09. 2008, 09:00

Zrušenie víz do USA - R A D A R = primárny ciel útoku!!! cca 20 km od Prahy.

Seti

01. 09. 2008, 09:59

Chlapaci su len ludia čo si pomôžu a spolu v pokoji žijú a môžu sa volať Slováci Česi Maďari a potom je ešte jedna skupina mnohonárodnostná a to su KO**TI a záleži len od nás na ktorú stranu sa postavíme...

milosj

01. 09. 2008, 10:02

Suhlasím so Stefanom, len by som ten datum odkedy su najzločineckejšia banda posunul hlbšie do minulosti, niekedy ked začaly okradast a vyvraždovat indianov. No a k príspevkom toho primitíva -trautenberga-sa nebudem vyjadrovat.

snafu

01. 09. 2008, 10:16

Ty vole, tak to už je i na mě moc. Milos, možná Ti to uniklo, ale ten kdo začal vyvražďovat a okrádat ty indiány nebyli žádný Američani, ale spíš přistěhovalci hádej odkud.
K těm dalším inteligentům se snad ani vyjadřovat nebudu. Akorát tak, že Američanům jsem vděčnej za to, že za nás v Evropě umírali a jsem hrdej na to, že dnes můžu v US uniformě ve willysu vzpomínat na to, co pro nás udělali!

jose2

01. 09. 2008, 10:19

Milý Stefane, tak dalece ještě nejsme aby tady nějaký slovenský nácek prezentoval svoje zprofanované klerofašounské ideály.
Tak se zbalte a běžte na nějaký web kde vám ty vaše ideály budou baštit.
My v ČR jsme už trochu dál, a tím se právě lišíme. Ale možná tak za 50 let se tam SR posune taky...

benedek

01. 09. 2008, 12:19

Milý seefe Souhlasím! Ano umírali prostí američané za nás v Europě. Dokonce dvakrát v tomto století to ti obyčejní kluci, kterým to tady bylo "ukradený" a raději by byli doma u rodin "hasili". Požár, který rozdmýchali a dmýchají stále ty jejich Lobby. Ona již sama ta válka za nezávislost proti "nenáviděným" Britům a následně válka o Texas s Mexikem a válka občanská mezi nimi samými byla o kšeftě pod zástěrkou DEMOKRACIE a DEKLARACE LIDSKÝCH PRÁV! obě světové války i konflikty nyní opětovně. Ne nadarmo říkalo Římské Impérium" Rozděl a panuj". A propos jestlipak víš ty hrdino, že ten jeep pod prdelí by Ti v rámci tzv. Půjčky a pronájmu dali Tvému státu po válce zaplatit? Za to, že jsi za ně nasazoval krk! ?

Bata14

01. 09. 2008, 12:20

Nenadávej nikomu do nácků Jantare a radši si ještě jednou přečti co jsi napsal za píčovinu. Takovýhle lidi jako Ty mám nejraději

benedek

01. 09. 2008, 12:29

Milý ing. Novotný, jsem rovněž inženýr jako Vy. Kromě svého technického oboru se ale zabývám také historií. Vy asi jste zabloudil na tento web zřejmě omylem . Za sebe a pod vlivem toho co jsem přečetl, slyšel, viděl a aktuálně sleduji obdivuji Vaší bezbřehou drzost nazvat někoho náckem a klerofašistou. Bylo by dobré poptat se Vašich žijících předků, neb zalistovat v rodinné korespondenci jakéže názory měli oni v dané době? Možná by jste našel k. u.k. tajného policistu, později Sokola, Panslovana, kněze Církve Husitské, člena Ligy proti bolševismu, poválečného partizána a RG, opět Sokola, Národního socialisty, člena KSČ, zakladele JZD, OF, ODA, ODS a radarového bojovníka atd...

benedek

01. 09. 2008, 12:38

Stefane Kašli na ně! Ty máš aelspoň být na co hrdý. Tvůj předek, kterého máš na "nicku" obrátil zbraně dodané Škodou Plzeň, Zbrojovkou Brno (obě dnes v konkurzu), AVII, AEREM (vymizeli z Obch. rejstříku) atp. proti skutečné hrozbě BOLŠEVIKU . Předek ing. Novotného a další "patrioti" ta zbraně vydali bez boje Národnímu Socialistovi. Ten s ními ještě v roce 1944-5 řádně zatápěl seefovi a jeho druhům na Západní frontě. Tyhle již zastaralé zbraně v pohodě stačily na ty jejich benzínové Stuarty

jenk007

01. 09. 2008, 13:20

No toto? Už je to tady jak na novinkách cz ble

Trautenberg

01. 09. 2008, 14:56

benedek neslintej si na vestu a běž obnovovat tu svoji monarchii, takového trotla jako ty jsem tady už dlouho neviděl.
Já vím benedek, američani ti rozbili rakousko-uhersko tak si přihříváš polívčičku.

milosj

01. 09. 2008, 15:16

seffe-mal som na misly vyvraždovanie ked už boly američania američanmy a velmi dobre viem odkial sa tam vzaly. Američania nikdy za nikoho neumieraly akurat tak za svoje zaujmi, ako nakoniec všetky velmoci. No a že si hrdy že behaš v americkej uniforme, no tak niektory behaju v sovietskych a niektory, a asi je ich večšina dokonca v nemeckych, asi su tiež na niečo hrdy ale sami presne nevedia na čo. A k ing. Novotnemu sa ani nebudem vyjadrovat.

Trautenberg

01. 09. 2008, 16:04

Takových rádobyinžynýrů jak je benedek nadělám do rána celý kýbl.
benedekovi předci zřejmě za rakouska-uherska byly nějaká honóŕa a tak tady benedek oplakává monarchii. Škoda že se benedek nepotkal se svýma kamarádama stefanem a milosem tehdy za RU, benedek by dělal pána a stefan a milos pacholky, tak jak to tehdy chodívalo.

Trautenberg

01. 09. 2008, 16:07

Jo a to by mě zajímalo, když tady pořád slováci naplákají jak je amerika špatná... Proč tam tolik slováků v minulosti i současnosti šlo žebrat o práci co????????

milosj

01. 09. 2008, 16:25

Trautenberg-To fakt nechci vedet.

Franta Novák

01. 09. 2008, 19:38

Slovensko bylo a je jen divoký východ... horší než madaři či ukrajinci

Stefan

01. 09. 2008, 20:50

Chlapci moji, nechápem, prečo vy jebete na Slovensko. Sa pozrite čo máte v Čechách. Správate sa ako nadľudia a pritom máte polovicu rpeubliky rozpredanú, polovicu rozkradnutú, strkáte sa do prdele západu, zastávate si Ameriku len aby ste vyzerali ako o niečo cennejší a pritom ste viete čo? Nieste o nič lepší, ako Slováci, ste takí istý Slováci, len s tým rozdielom, že vás do prdele nakladali nemci, takže sa cítite lepší. Vždy som Čechy bránil pred podobnými kokotmi na Slovensku, ako ste vy, ktorý kydali na vás, Čechy mám rád, mám tam polovicu rodiny, ale kvôli takým kokotom ako ste vy, sa mi česi začínajú zhusovať. NIe Česko, Česká zem za to nemôže, proste vo vašom štáte a národe máte veľké percento kokotov, ktoré vám kazí meno. Nebojte sa, nehnevám sa na vás, je mi vás len ľúto. Vám treba pomôcť, nie vám nadávať, urážať vás a podobne. Vás bije sám život, takže každému slušnému Čechovi sa ospravedlňujem, ak som napísal čosi, čo ho urazilo a každému tupému kokotovi tipu Ing. Novotný, ktorý je ING asi len tu na webe a v skutočnosti je skôr KKT, či Trautenberg, ktorý vo všetkom cez svoje krásne červené okuliare a červenú myseľ všade vidí fašizmus, či nejaký blb, ktorý si myslí, že Československo alebo Česko oslobodili amíci, na takých "nadľudí" sa môžem vysrať.
Benedek, pán, ktorého mám v avatare bol za prvej republiky a Slovenského štátu vo finančnej stráži a po boku čechov a rusov bojoval proti nemcom. Bol demokrat, uznával Masaryka, teda nemal nič spoločné ani s fašizmom, ani komunizmom. Bojoval proste proti takým blbcom, ako je Kkt. Novotný, či Trautenberg.
Jáááj a Trautenberg, my máme v znaku aspoň čosi, čo tu máme, symbol Slovanov a tri kopce, ktoré máme na Slovensku, ale vysvetli mi, kde vy v čechách máte bazmekov levov? Asi ich ty chováš v záhrade, preto je to váš štátny symbol, však? Bez takého super vzorného občana ako si ty, by čechy neboli čechy. Všetka česť, klobúk dolu.

cortes

01. 09. 2008, 20:50

Franta Novák... Nováku to  si děláš srandu.. Jsou tam určitě slušnější než ty tady. Asi si nepamatuješ, že bylo kdysi Československo.. a já to tak beru pořád.. Jsem z pohraničí a slušný Slovák pro mě byl a bude,, bratrem,,... Take nenadávám třeba pražákom jen proto, že žiju na j. moravě. .

Stefan

01. 09. 2008, 20:52

A zabudol som ešte Frantu Nováka... vieš kto spravil zo Slovenska KEDYSI zaostalejšiu krajinu, ako bolo Česko? VY! Česi! Vieš, kto v rokoch dvadsiatych rozkrádal a rozoberal Slovenské firmy a priemyselné závody a vozil ich do čiech? My asi nie... Za Rakúsko Uhorska bolo Slovensko jednou z najvýznamnejších poľnohospodárskych a priemyselných krajín monarchie. A čo ste mali v Čechách? Hovno. Nemci tam mali strelnicu. To je všetko. Ešteže tí sprostí Slováci súhlasili a vytvorila sa Čeksoslvoenská republika, inak by ste tam mali hovno dodnes.

Stefan

01. 09. 2008, 20:54

Som rád, že ešte žijú ľudia ako Cortes, ktorý vo mne stále živí nádej, že česi a slováci sú aspoň trochu bratia. Aj keď to nejaký českonemecký zmrdi ako Trautenberg spochybňujú...

cortes

01. 09. 2008, 20:55

Stefan... V Čchách i na Slovensku sů blbci IQ houpacího koně... on internet toho hodně snese, ale z očí v oči by tu tolko frajerů nebolo. Nenechávajte sa unést... a vyprovokovat.. nebo se to tu zvrhne v něco...

Stefan

01. 09. 2008, 21:00

Cortes veru pravdu pravíš, internet znesie strašné veci. V Čechách aj na Slovensku sú naozaj blbci, ktorí vedú žabomyšie vojny o nič. Ešteže majú internet a môžu si liečiť komplex menejcennosti a robiť zo seba neviem čo...

Stefan

01. 09. 2008, 21:01

Cortes veru pravdu pravíš, internet znesie strašné veci. V Čechách aj na Slovensku sú naozaj blbci, ktorí vedú žabomyšie vojny o nič. Ešteže majú internet a môžu si liečiť komplex menejcennosti a robiť zo seba neviem čo...

Trautenberg

01. 09. 2008, 21:42

pořád nechápu proč si negramotní trotlové z východu jako Stefan apod. berou do huby ameriku, když tam od nich jezdí žebrat za prací, to my ještě nikdo nevysvětlil...
Jo a v dvatsiatych rokoch nebolo čo zo slovenska voziť, lebo tam žiadne firmy ani oné neboli, boli tam len ovce, tak možná ovce vozili do čech.
A za rakůska uherska stě robili, pacholky maďarúm, tak tady moc nevyskakuj. A ještě chvilku mi vyprávěj jak za RU jste byli nejprůmyslovější krajinou európy, a uvěřím tomu...

Stefan

01. 09. 2008, 22:20

Treutenberg prosím ťa, naštuduj si trochu, v akej situácii boli Čechy pred rokom 1918 a v akej Slovensko a v akej boli Čechy po roku 1918 a v akej Slovensko... Radšej drž piču, prestaň urážať a choď sa ukojiť na tom, že si niekoho nasral. Či išlo ti aj o niečo iné? Mali tvoje inteligentné prejavy aj nejaký hlbší význam, či to boli len prázdne bláboly s pokusom uraziť niekoho? Mňa taký odpad ako si ty neurazí a hovor si čo chceš, nemáš ani na slovenského cigána. Rozprávaj o negramotných trotloch ty ponemčený kokot ale nie v súvislosti somnou ani so Slovenskom, pretože Slovensko nieje vo východnej európe, ty "západniar". Neviem, kto je viac po svete rozlezený kvôli robote, či česi, alebo slováci. Alebo dobre, hej, dajme tomu, že slováci, lebo česi, aspoň taký nadľudský ako tí ponemčený ako ty, nechdoia do zahraničia robiť, lebo tí nerobia nikde, lebo sú lenivý ako vši. Si sprostý príživník a divím sa, že ťa niekto neupratal za tie sprosté keci. Alebo príď sem, dám ti adresu, dojdi na návštevu a môžme pokecať aj osobne, či si dovolíš to čo tu. Jáááj počkaj, teba nepustia rodičia, čo?
A teraz vážne, priznaj sa, že všetky tieto hlúposti čo si tu popísal, ti niekto nadiktoval a, že si niekde z nemeckého pohraničia a cítiš sa viac nemec ako čech. Kdeže, veď česi, slováci a všetci im podobný sú hnusný slovanský odpad, však, ty "árijec"? Hm, musím uznať, že máš v niečom pravdu. Ozaj som "trotl", že si ničím nervy na nejakom primitívovi tvojho kalibru.

Jim

02. 09. 2008, 11:02

Sakra chlapi, nechte toho, to nějakej blb začal rýt do Slováků a zvrhlo se to. Každej má svůj názor, to mu nikdo nebere, ale dá se prezentovat ve vší slušnosti. Já jsem z Moravy a abych pravdu řekl, invektivy Stefana na sebe nevztahuji, a nechávají mě v klidu. To ho pouze nějakej hňup vyprovokoval a za bukem se směje, jak se to rozběhlo. Bylo by dobrý, kdyby tyto neplodné diskuse opravdu skončily. Tohle je web hledačů, tak si to uvědomte.

Jim

02. 09. 2008, 11:02

Sakra chlapi, nechte toho, to nějakej blb začal rýt do Slováků a zvrhlo se to. Každej má svůj názor, to mu nikdo nebere, ale dá se prezentovat ve vší slušnosti. Já jsem z Moravy a abych pravdu řekl, invektivy Stefana na sebe nevztahuji, a nechávají mě v klidu. To ho pouze nějakej hňup vyprovokoval a za bukem se směje, jak se to rozběhlo. Bylo by dobrý, kdyby tyto neplodné diskuse opravdu skončily. Tohle je web hledačů, tak si to uvědomte.

Stefan

02. 09. 2008, 12:02

Jim, ak som teba alebo niekoho urazil, ospravedlňujem sa. Nechcel som ťa uraziť, ani nikoho slušného ako ty, či cortes. Len som sa bránil, pretože nič takého strašného som nenapísal a začali tu urážať mňa.

lebkoun

02. 09. 2008, 13:12

Stefan:Začalo to amíkama, ale zvrhlo se to tu v něco tradičního. Ale ty Tvé poslední reakce byly taky dost přemrštěné a urážející. K těm dvěma se vyjadřovat nebudu, ale je vidět co oběma národům leží v hlavě a nikdy to nebude jiný, bohužel. Vy se cítíte být neustále ukřivděný a vyčítáte nám vše a na českých stránkách, tohle bych si asi na Slovači dovolit nemohl, nebo jo? Ale nemyslím to zle, jen mě to taky popudilo a věř, že bych Ti to řekl i osobně. Ale jinak rozhodně nesympatizuju s tím jak někteří uráželi ze začátku Tebe(Vás).

Marouš1

02. 09. 2008, 13:36

No tak tahle diskuse je teda "světová", pokud tohle četl p. Trnka co napsal "otevřený dopis", tak se nedivím, že z nás ze všech udělal zloděje.
Ještě měl dodat "zloději, psycho a sociopati", tohle jsem dlouho nečetl.
Blábol nad blábol, ale hlavně že se můžete vzájemně špinit.
Ale to je celá úroveň DW a celkem slušně "nastavené zrcadlo".

HonzaSandalek

02. 09. 2008, 13:37

Je možné spraviť hrubú čiaru za minulosťou?? A stále sa nevracať ku starým krivdám. Každý národ má svoju peknú aj temnú históriu. Dokonca naša bola aj dosť dlho spoločná. Tak načo stále omielať tieto kraviný?? A bezodne urážať!! Aj ja mám cca 50% rodiny v česku alebo sú rodený češi. A aj pekné spomienky na vandre po Vašej krajine ako tremp.

lebkoun

02. 09. 2008, 13:55

Marous:Jsme přeci jen lidi a takovéhle debaty nejsou od věci, ikdyž vzájemné urážení atd. by být asi nemělo. Myslím, že i archeologové dokáží vzájemně živě debatovat a nejsou taky ve svých názorech jednotní. Zrovna tak i na jiných webech, tohle jsme prostě my, lidi!!!!!!

esx

02. 09. 2008, 15:23

no ja nevim s tim tatralandem před r. 1918 to asi přehnal no a vubec nevim kolik čechů maka u vas ale u nas v praci je to samej čobolak

Stefan

02. 09. 2008, 15:38

Lebkoun uznávam, prehnal som to. Vyznelo to tak, ako keby som urážal všetkých čechov, avšak to som nechcel. Opakujem, veľká časť mojej rodiny sú česi, niektorý z mojich českých predkov sú aj významný umelci, mám ich veľmi rád, máme dobré rodinné vzťahy a nikdy sa neriešili také hlúposti, ako tu. Ale uznaj, tiež keby sa nejaký slovák navážal do teba tak, ako sa tu navážali niektorý debili do mňa, bránil by si sa a v nervoch by si napísal aj čosi, čo by si ľutoval, ako teraz ľutujem aj ja. Ešte raz, každému slušnému bratovi, ktorý nerieši takéto nezmysly sa ospravedllňujem, ak som ho urazil. Ale každého debila, podobného trautenbergerovi som pripravený kedykoľvek a kdekoľvek uraziť.

lebkoun

02. 09. 2008, 16:16

Stefan:Chápu a už na to teda serem, nikam to nevede. Souhlas všichni?

Stefan

02. 09. 2008, 16:32

OK

jose2

02. 09. 2008, 19:49

Já se musím postavit na stranu Trautenberga, i když ve všem s ním nesouhlasím. Ale to hlavní je: kde slováci berou tu drzost plivat na američany, když taková spousta jich tam jezdí a jezdila za prací???
To samé platí i to, že spousta jich je v ČR, a taky mají tu drzost nás špinit. Trochu více skromnosti a méně nabubřelosti by neuškodilo Stefane, máte se od sousedních zemí směrem na západ pořád co učit!

baxters

02. 09. 2008, 20:00

A ještě na závěr dodám jen to že nebýt čechu tak slovaci dodnes dratujou hrnce, pasou ovce a elektriku by znali jen z vypravění tak se stefan vzapamatuj, jste neskutečně zavistivy narod a pořad vam jen něco na čechach vadí. Z každeho kanálu a lešení slyším slovenštinu, každy cikan žvatlá slovensky, na vysokych skolach studujou slovaci u nas zadarmo, mate same vyhody u nas a pořad se vam neco nelibí. Prumysl vam vybudovali česi ale vy jste tak hloupy že pořad melete svoje, jste divny narod a jsem rad že jsme se vas zbavili

cortes

02. 09. 2008, 20:28

ng. Novotný-baxters -jde to přece napsat i slušněji. Neukazujete se tu s těma názorama v tom nejlepším světle.
Ps-K těm američanům... Kdo nejde v davu jde proti davu. Tak jsem to pochopil, když jsem tam 2x byl. Připomíná mě to dobu nedávnou tady v ČR.

cortes

02. 09. 2008, 20:30

jak napsal lebkoun---Chápu a už na to teda serem, nikam to nevede. Souhlas všichni?

iver

02. 09. 2008, 20:41

baxters-presne tak... drátovali hrnce, pásli ovce nosili vrkoče a holé pupky v kroji. . že? si troško mimo...
Ja zas v poslednej dobe keď čítam niečo v češtine, tak sú to len chvástavé žvásty plné trápnej naivity o nepostrádateľnosti a jedinečnosti tohto etnika (pokiaľ ide o národnostné debaty)...
Nejak si v tom výpočte toho čo sme Vám tu už obsadili nespomenul, že Vám to tu šlape len vďaka pracovnej sile z "východu"... ktorá maká v nemocniacia, počítačovýh firmách a pod... ale to ty ako študent vysokej školy čo sa len poflakuje po ulici (usudzujem podľa toho že slovenčinu počuješ na ulici a na VŠ) asi nevie, že?
To teraz by moraváci kľudne mohli tvrdiť, že nebyť ich, češi ešte teraz bývajú v dreveniciach a plácajú keramiku... expert...
Tí čo ma poznajú, vedia že si vážim čechov, dovolím si tvrdiť že veľa z nich sú moji veľmi dobrí kamaráti a dúfam, že pochopia že na tieto keci som niečo napísať musel...
pán ing. Novotný - ty si expert...

Trautenberg

02. 09. 2008, 20:43

Já jsem sohlasím, ale ať Stefan tady veřejně přizná že logo tri kopečky a oný bazmek, je logo hlupáků co se musí ještě hodně učit od vyspělejších států, a možná tak za 50-70 let budou na stejné úrovni jako ostaní státy EU.

Stefan

02. 09. 2008, 21:02

TRautenberg hento nikdy nepirznám, lebo je to pičovina! Váš "hrdý český lev" stojí za hovno, lebo ako spieva istý spevák, ktorého nebudem menovať lebo budem nácek, "... ze lva se stal pejsek na řetězu slintá čeká na odměnu od vítězú... ". My, slováci máme aspoň česť a hrdosť, aj keď podľa vás nemáme byť na čo hrdý, ale drvivá väčšina čechov sú obyčajný riťolízači, ktorý sa pchajú do prdele západu. To isté, čo si myslíte vy o nás, si o vás myslia v USA, v Nemecku či vo Francúzsku. Proste ako vám je lepšie, taký kabát nosíte. Radšej budem pre niekoho debil a zaostalec, ako by som mal byť "vyspelý" z toho, že stratím veškerú česť, hrdosť a úctu a budem robiť celej európe šaša.
a keď sme pri tom, že my budeme tam kde ste vy za 50-70 rokov, pozri sa, koľko zákonov napríklad o zdravotníctve ste zaviedli až po tom, čo sme ich zaviedli aj my. My máme od januára euro, nieje to žiadna výhra, ale máme. A čo vy? Vy, čo tak lížete riťku západu? Vám to euro ani nepovolia zaviesť. Vieš, aké bilboardy sú na nemeckej strane česko-nemeckých hraníc? "Češi nekradněte! " A že cigáni u vás blabotajú po slovensky? To sú cigáni, nie slováci. Keby to šlo, neboli by ani tu, ale tí, ktorým vy tak s obľubou lížete prdele sa ich stále zastávajú, čiže ich tam toľko máte aj vlastnou zásluhou. Proste a jednoducho, seriete si do vlastného hniezda. A to, že v Čechách pracuej veľa Slovákov... no a? Keby ste VY nemali NÁS, tak nemáte elektriku vy, pretože by vám ju nemal kto sprvaiť, pretože ste lenivý ako vši a radšej by ste svietili petrolejkami, ako by ste mali niečo poriadne vybudovať.

iver

02. 09. 2008, 21:03

Trautenberg - Ty si ozaj silný mozog. . to Tvoje logo je znak Slovenskej republiky, tak si dávaj bach na to čo píšeš... ešteže sa môžeš schovať za prezývku. Bo to už zaváňa hanobením... a že ten vyspelý štát na úrovni EU je ten Tvoj?

iver

02. 09. 2008, 21:09

A ešte raz k Trautenbergovi - o Benedeka si hubu neobtieraj, lebo by si mohol po tej chrápe špinavej dostať...

esx

02. 09. 2008, 21:23

myslim že naš a vaš narod by si mohli podat ruce jsme oba v prdeli prvně nas masírovali komáří a ted eu jsme jen malinký rybky ve velkym jezirku a misto toho aby jsme drželi pohromadě se tu hadame o kravinách

lebkoun

02. 09. 2008, 21:30

A už dost do prdele, trochu to už přeháníte a urážíte tím všechny. Přestává se mi tahle debata zamlouvat a hraničí to se silným nacionalismem

Wikus

02. 09. 2008, 22:33

tak co.. jsme preci nacionaliste, ne? at zije Ceska republika!!

turbokrt

02. 09. 2008, 23:54

Stacilo mi pecitat si prve eseje a nechce sa mi citat dalej.....
Nahodte temu ako napr. Ukradnute Slovenske zlato... Volby v 46.. Vyspelost slovenska za 1. Slov Statu. . Hedviga Malinova s. r.o. a nezabudnite ze cechov v Tatrach zabija Slovesnky Yety ktory ma madarske korene.

Len tak dalej a nebude sa to volat detektorweb.cz ale psychoweb.cz

jose2

03. 09. 2008, 11:30

Za všechno může zmatený Stefan, plivat na ameriku a ČR a potom tam jít žebrat o práci, může jen sebranka která si nevidí do pusy.

guld

03. 09. 2008, 11:40

tak to čumím, to je zase diskuze na ůrovni, štefan má ale recht, fuck amerika, serou se kam nemaj, hájej jen svoje zájmy a my jim lezem do zadku a když se pak něco sesere tak nám budou stejně k hovnu, vyserou se na nás, budou si krejt jen svůj zadek, oni jediný použily proti civilům atomovku kurvy zasraný...

foxconn1

03. 09. 2008, 12:05

SLOVACI! chodte do pici! tzn: ZPET na Slovensko!

guld

03. 09. 2008, 12:09

ubožák foxconn1 se projevil

Panzer88

03. 09. 2008, 12:45

Stefan-Nevím co tu meleš, ale v te prdely jste i s celou svou vlastí, to ano!!! meleš o cikánech a podobnej blabolech, rozhlídni se protři oči a začni plakat, jste jen banda chudáku, nic víc!!!

amajo

03. 09. 2008, 12:58

Panzer88 - neviem ako si na to prisiel, ze sme v prdeli a chudaci. . mohol by si nam prosim ta vysvetlit ako si k tomu dospel? Inak tvoj nick je tiez velmi zaujimavy, 88? Rok narodenia, alebo si nacek?

Trautenberg

03. 09. 2008, 13:01

Stefan ty se utlučeš sám, ten projev mluví za sebe. Příště než si vemeš někoho do huby, tak 3 x přemýšlej, jestli tam za 14 dní nepůjdeš žebrat o práci

HonzaSandalek

03. 09. 2008, 13:04

Požiadam dnes Slovenský parlament o vyhlásenie že, Slovenská republika sa od 3.9.08 16:00 nachádza vo vojnovom stave s Českou republikou a začneme vojnové operácie proti AČR a všetkým čo ste sa tu zbláznili. Možno taký duel na svitaní na meče alebo atomové bomby.

Panzer88

03. 09. 2008, 13:11

amajo- mužeš mi teda vysvětlit proč sem lezete makat, zachvili vás tu bude víc než nas! tam u vás každej druhej tře bídu z nouzí, chtělo by se to zamyslet a stím urážením jste začli vy! uvidíme po čase jaké to u vás bude, ale horší a tomu věř!

Panzer88

03. 09. 2008, 13:17

amajo- mužeš mi teda vysvětlit proč sem lezete makat, zachvili vás tu bude víc než nas! tam u vás každej druhej tře bídu z nouzí, chtělo by se to zamyslet a stím urážením jste začli vy! uvidíme po čase jaké to u vás bude, ale horší a tomu věř!

HonzaSandalek

03. 09. 2008, 13:24

Ak ako Slováci máme ísť do piče čiže domov tak potom musia ísť aj vaši občania čo u nás žijú a pracujú a niektorý dlhé roky a majú tu rodiny a deti tiež do piče čiže do čiech??? Čo Vám už celkom drbe na mozok ak tam ešte nejaký máte. Otázka pre admin. nevadí Vám čo sa tu deje??

amajo

03. 09. 2008, 13:31

Panzer88 - ja sa tiez cudujem, preco tam chodia nasi spoluobcania, ked sa to vobec ale vobec nevyplaca Mozno maju turistickeho ducha a radi cestuju :) Ja nikoho neurazam, ale nemam rad ked niekto uraza mna. Noo neviem, neviem ci kazdy druhy je u nas v biede :) A tiez, staci sa ist kuknut kusok za hranice, napr. take Ostravsko, ze by bolo na tom nejako dobre sa mi nezda:) CR nezacina a nekonci v Prahe, a treba sa kuknut aj dalej ;). A horsie alebo lepsie to moze byt tak isto u nas ako aj u vas... nevidim dovod preco nie by nie... Ach jaj, kam toto speje? hruuza, nech zije mier

amajo

03. 09. 2008, 13:32

Panzer88 - ja sa tiez cudujem, preco tam chodia nasi spoluobcania, ked sa to vobec ale vobec nevyplaca Mozno maju turistickeho ducha a radi cestuju :) Ja nikoho neurazam, ale nemam rad ked niekto uraza mna. Noo neviem, neviem ci kazdy druhy je u nas v biede :) A tiez, staci sa ist kuknut kusok za hranice, napr. take Ostravsko, ze by bolo na tom nejako dobre sa mi nezda:) CR nezacina a nekonci v Prahe, a treba sa kuknut aj dalej ;). A horsie alebo lepsie to moze byt tak isto u nas ako aj u vas... nevidim dovod preco nie by nie... Ach jaj, kam toto speje? hruuza, nech zije mier

Panzer88

03. 09. 2008, 13:36

amajo - končím tuhle nesmyslnou debatu o ničem, chvástejte se jak chcete, stejně každý moc dobře ví jak se věci mají!

amajo

03. 09. 2008, 13:41

panzer88 - ja si tiez myslim, ze diskusia na tuto temu nema vyznam, lebo sa nikto nema cim chvalit, ak si vsetci myslia, ze sa maju cim chvalit... a to nikam nevedie ;)

trapper

03. 09. 2008, 13:42

Jako pozorovatel ze zahranici bych si dovolil tvrdit, ze cela ceska a slovenska prdel se deli na dve stejne pulky.

amajo

03. 09. 2008, 13:42

* oprava -... a vsetci si myslia...

trapper

03. 09. 2008, 13:44

Jako pozorovatel ze zahranici bych si dovolil tvrdit, ze cela ceska a slovenska prdel se deli na dve stejne pulky.

trapper

03. 09. 2008, 13:45

Jako pozorovatel ze zahranici bych si dovolil tvrdit, ze cela ceska a slovenska prdel se deli na dve stejne pulky.

trapper

03. 09. 2008, 13:45

Uz to nechci!

HonzaSandalek

03. 09. 2008, 13:47

aj slovenské alebo české hovno smrdí rovnako. a určite ich nik nevie rozlíšiť.... koniec - konec

Stefan

03. 09. 2008, 15:36

Kkt. Novotný, ja osm začal nadávať na Ameriku? Ja osm len povedal, že sú to hajzli, začali ste tu na mňa útočiť a potom som sa bránil, takže nejeb pičoviny.

Stefan

03. 09. 2008, 15:43

Trautenberg, pozri sa v prvom rade na svoj prejav. Ja som sa tu vyjadroval slušne, pokiaľ ste nezačlai urážať mňa a ja sa nejakým primitívom ako si ty, kkt novotný či panzerHeilHitler urážať nenechám.
Panzer88 dúfam, že si sa narodil v roku 1988, pretože idem napísať mail adminom, aby kontaktovali políciu kvôli tvojím verejným prejavom sympatií k pravicovému extrémizmu.
A ešte čosi, ja do ameriky pracovať nepôjdem.
Trautenberg a Novotný, vy sa tiež tešte, pretože aj o vás idem napísať adminom, za hanobenie rasy a národa.
Týmto tu končím. Nikto z vás nemôže zmazať to, čo tu napísal, takže necháme prešetriť amdinom, kto ako porušil zákon, kto sa bránil a kto útočil a kto koho urážal.

lebkoun

03. 09. 2008, 15:57

Stefan:V tom případě budeš mít i Ty problémy, protože si na Čechy zrovna chválu nelpěl a admini jsou Češi, tak nevím.

Panzer88

03. 09. 2008, 15:59

Stefan - tohle byla docela urážka, jediný kdo tady propaguje nacizmus jsi ty tím co jsi napsal, veřejně zde v komentáři! Ty by jsi měl být kvuli tomu řešenej a stíhanej, ale tvuj problém a moje zbytečna starost!!!

Panzer88

03. 09. 2008, 16:08

Stefan - 88 mm dělo ráže tanku tiger, jinak bez komentáře, mysli si o tom čísle co chceš. Tot vše!!!

Stefan

03. 09. 2008, 17:33

Panzer a čo nacistické som napísal, ak sa smiem spýtať?

bába

03. 09. 2008, 18:12

Tak jsem se tím prokousal a mám dojem, že emoce opět převládly nad rozumem i historií. Sprosté nadávky, vyložené nesmysly, otevřený nacionalizmus na obou stranách, o pravopisu nemluvě. Jak to říkal ten důstojník v Černých baronech - chce se mi zvracet... Škoda, že jste se nesešli někde v kiosku u hřiště. Dali byste si po papuli a ráno by byli všichni zase kamarádi. Dejte si studenou sprchu a pivo a přestaňte blbnout

Panzer88

03. 09. 2008, 18:35

Stefan - H. H. mužeš si to doplnit, prostě jsi to napsal! a už o tom nediskutuju je to trapný atotalní nesmysl máš na tom stejnou vinu jako všichni ostatní, měj si názor jakej chceš, ostatní také a ukončíme to!!! samozřejmě si stěžuj když tě to uspokojí, opravdu končím!

jiri127

03. 09. 2008, 18:51

bába: Naprostej souhlas. To je teda počteníčko. Takhle plyvat po státních znacích, to jste těžce pokadili.
Stefan: I když se mě některé Tvoje příspěvky dotkly, tak Ti nic nevyčítám. Trautenberg a spol. psali to samé na Tvoji adresu

kukan

03. 09. 2008, 19:26

Hošani, pěkně to tady posíráte!!! A takovej dobrej Web to kdysi byl

georgecowley

03. 09. 2008, 19:33

nechápu jak ty kraviny co tady píšete souvisí s tímhle příspěvkem

jose2

03. 09. 2008, 20:29

Zkrátka milý Stefane my na to tady nejsme zavedení, aby nějaký vyžírka, poučoval staré mazáky co je symbol zla a co ne. Na to jste ještě moc mladý myšiak.
Jinak si stěžujte i na lampárni když vám to pomůže.

S pozdravem ing. Novotný

bába

03. 09. 2008, 20:37

Stefan: jestli máš dost rozumu, tak už se nenech vyhecovat k dalším kolům nesmyslů.

Ing. Novotný: možná se pletu, ale jestli jste opravdu ing. , tak se fakt bojím jít k doktorovi

Stefan

03. 09. 2008, 20:39

Jiri127 opakujem, nešlo mi o to uraziť kohokoľvek slušného, všetko bolo adresované len pár ľuďom, ktorý si nevedia dať pokoj a radi rýpu. Ospravedlňujem sa ti, nemal som v úmysle uraziť ťa, dotknúť sa ťa ani nič podobné.

Stefan

03. 09. 2008, 20:43

bába veď jasné, myslím, že už som toho napísal dosť, niektoré veci aj ľutujem kvôli ľuďom ako ty, jiri, cortex a podobne. Múdrejší ustúpi no vidím, že tí, ktorí sa tu označovali za najmúdrejších, najlepších, najvyspelejších a najmodernejších... no radšej nič.

Liška ryšavá

03. 09. 2008, 21:54

No, a co teda ten Totenkopf?

MIKmik

03. 09. 2008, 22:20

Stefan-ja si myslim že v tom co se tady píše tak maš pravdsu akorád ty, podle mně sou američani kurvy zasrany. Ale to je názor každyho jiný!!!! A stejně se tady stim nic nevyřeši tim vašim psanim akorát pomlouvá jeden druhyho ale do oči biste si to nikdo neřek co 

georgecowley

03. 09. 2008, 22:59

nechápu jak ty kraviny co tady píšete souvisí s tím příspěvkem 2 

georgecowley

03. 09. 2008, 22:59

nechápu jak ty kraviny co tady píšete souvisí s tím příspěvkem 2 

turbokrt

03. 09. 2008, 23:41

Stefan: Preco si raz nezahriznes do jazyka? Oplati sa ti hadat s niekym kto si stale bude mliet svoje? Jedine co sa rozculis a potom napises aj to co nechces. Pozri sa hadky tu budu vzdy, vzdy budeme my slovac niekomu na posmech, vzdy bude aj CR aj SR v ociach zapadniara ako daleky vychod. Stale sa budeme hadat kto co komu vzal a kto na koho co povedal. Nezabudajte ako sa vravi. Deti nemozu za to co spravili ich otcovia. A tak to je aj s nami!! Nemozeme sa dokola a dokola hadat za veci davno minule. Ale aj tak je to podla mna co tu pisem len hadzanie hrachu na stenu... Tak howk idem spat a uz sa tolko nehadajte.

rastrperry

04. 09. 2008, 08:31

Chodil jsem na tenhle web rád, od jeho začátku. Ale vyseru se na to! Myslel jsem, že jsme si všichni rovni v naší zábavě. Ale tyhle kecy, mne začínaj unavovat! Spousta mých známých jsem už přestala dávat nálezy, aby se zase neozvali rádoby experti tipu, to by se mělo odevzdat, přijdou policajti, archeologové, Mečiár, Američani... Hádejte se, jestli je lepší Slovák nebo Cech, práskejte na sebe a koukejte na rezvý hřebíky a podkovy!!! Mysel jsem, že diskuze pod článkem je o něčem jinym, ale spletl jsem se se...

Acci

04. 09. 2008, 09:30

DOCELA ČUMÍM JAK OD DISKUZE O TOTENKOPFU SE DOSTANETE K NACIONALISTICKYM PLKUM. ADMINE UDĚLEJ TADY RUBRIKU "ŽUMPA"...

W650

04. 09. 2008, 09:44

Kde jsou ty časy, kdy předseda JZD ve vesničce střediskové spolu s ostatními družstevníky s radosti vyhlíželi a vítali Štefana v práškovacím
čmeláku..... ?

kolfr

04. 09. 2008, 09:52

rastrperry:plně s tebou souhlasím. Začíná to být pěkněj šrot.

Marouš1

04. 09. 2008, 10:24

Tak tohle stojí za to si přečíst celé a v klidu.
Jste všichni zralý na studenou sprchu. Jak český blázni, tak slovenský blázni.
O kus dál se řeší, dopis p. Trnky, ale jestli si kromě reakcí na svůj "otevřený dopis" přečetl i tuto diskusi, tak k otevřenému dopisu, kde náš všechny označuje za "zloděje", může s klidným svědomím přidat "a blázni" - tuto diskusi k tomu přiložit a každej nestraný pozorovatel mu dá za pravdu.

dolin

04. 09. 2008, 10:43

Tak jako opět skvosty pánové co sem píšete!!!! A nezapomeňte nejlepší tank války byl Tiger

kolfr

04. 09. 2008, 11:16

Ty jseš jasnej, škoda slov!!! nautika [příspěvky] 13:04 - 3. 09. 08
Požiadam dnes Slovenský parlament o vyhlásenie že, Slovenská republika sa od 3.9.08 16:00 nachádza vo vojnovom stave s Českou republikou a začneme vojnové operácie proti AČR a všetkým čo ste sa tu zbláznili. Možno taký duel na svitaní na meče alebo atomové bomby.

P-A-T-E-J-L

04. 09. 2008, 13:14

Koukám... pročítám a je mi smutno! Vemte chlapi klacky a místo plácanic o ničem, běžte radši mrcasit!

baxters

04. 09. 2008, 13:56

Stefan:jsi jen další hloupý čobolák a ještě k tomu udavač, vem si sebou všechny vaše cigoše a jine privandrovalce, kteří parazitujou na českem státě a tahni na slovač šudlat korbačiky.

cortes

04. 09. 2008, 14:12

baxters -Nechceš toho už take nechat...

Marouš1

04. 09. 2008, 14:13

Je zajímavý, že v Polsku mě vítali na diskusním foru jako "exota" z čech, teda v dobrým. Ne jako nějakou pijavici, čehuna, nebo čobola, ale vítali mě jako někoho z druhý strany Kerkonoš a brali mě jako dalšího člena do bandy sběratelů, ale to co čtu tady je vrchol.
Opravdu si dejte studenou sprchu a pak do lesa nebo na pole s detíkem, at to vyběháte.

Darden

04. 09. 2008, 14:55

http://www.youtube.com/watch? v=omFdpnSu57U

Darden

04. 09. 2008, 14:55

Darden

04. 09. 2008, 14:55

Darden

04. 09. 2008, 14:55

Darden

04. 09. 2008, 14:55

Darden

04. 09. 2008, 14:56

Darden

04. 09. 2008, 14:56

Darden

04. 09. 2008, 14:57

Darden

04. 09. 2008, 14:57

Darden

04. 09. 2008, 14:57

Darden

04. 09. 2008, 15:00

http://www.youtube.com/watch? v=omFdpnSu57U

BERNSDORF

04. 09. 2008, 15:37

Tak jak to tu pročítám, jeto tu plné urážek a pliitiky. Pomalu by jste si dali do držky. Diskuse k tomuto příspěvku se jednou"opět povedla". Jebete se tu. Je to hnus.

vonPardubitz

04. 09. 2008, 15:41

No bejt tu rubrika o nejhloupější diskusi, tak tenhle příspěvek vede. Já bejt autor tak požádám adminy o to ať to celý smaže, bo takovýhle výlevy pod mým příspěvkem by mě urážely.

Andy Green

04. 09. 2008, 15:44

Darden: konečně něco rozumnýho

Stefan

04. 09. 2008, 16:07

Turbokrt, ja sa urážať nenechám, ak si to čítal celé určite vieš, že som sa len bránil. A baxters, poznám pána, ktorý ma v Čechách niekoľko obchodov, bez ktorých by ste v Čechách nemali veľa vecí a je slovák, takže zavri držku a píš si radšej do diáru.

baxters

04. 09. 2008, 16:47

Stefan:Ty mě nemužeš urazit haluško, ja narozdíl od tebe nepřijel na ešusu z levoče jako ty, ty chatro čobolacka, a timto stebou končím.

Panzer88

04. 09. 2008, 17:02

Stefan - Ty jsi se branil????? Já si myslím že jsi pěkně prudil a nadával, takže prosím nedělej ted ze sebe nebožátko děkuji! Už jsem se nechtěl k těm nesmyslum vracet, ale tohle mě bohužel opět naštvalo! Vždyt ty už ani nevíš co jsi předtím psal, prosím tě vrat se zpět a přečti si co jsi psal!!! Já přiznávám svojí chybu, ale ty si o sobě opravdu hodně myslíš! Ted už opravdu končím!!!

Stefan

04. 09. 2008, 18:13

Baxters, ty si narozdiel odomňa prišiel v nemeckých vajciach čo? Ďalší árijec či len debil?

standovamama

04. 09. 2008, 20:59

kuva to je prdel to číst Marousa ty se taky musíš všude ukazovat co?

Darden

04. 09. 2008, 21:04

A JE T UZASE PAN SLUNÍČKO PRO TROCHA ODLEHČENÍ Z DISKUZE!!!

Darden

04. 09. 2008, 21:04

Darden

04. 09. 2008, 21:05

Darden

04. 09. 2008, 21:05

Darden

04. 09. 2008, 21:05

Darden

04. 09. 2008, 21:05

Darden

04. 09. 2008, 21:06

Darden

04. 09. 2008, 21:06

Darden

04. 09. 2008, 21:07

Dobrou noc deti

Darden

04. 09. 2008, 21:07

Dobrou noc strýčku Fido

Darden

04. 09. 2008, 21:08

A vy deti, jděte taky už konečně spát

SunTzu

04. 09. 2008, 22:44

iver

05. 09. 2008, 03:12

Ach jaj. . miesto argumenov urážky... ako "tradičné"... urážajme sa navzájom ďalej... monitor toho znesie...

Dick

05. 09. 2008, 12:24

Chudáci

jurgen

05. 09. 2008, 14:35

Řeknu k tomuto tématu asi jen toto pánové a chlapci.
Děte do prdele.
Stydím se, že jsem hledač, tak jako vy, ačkoli svůj koníček miluji. Úroveň těchto stránek už úplně zmizela.

Gucci

05. 09. 2008, 14:50

Tak koukám pánové že ty co mě před pár měsíci ponaučovaly o slušném chování a slušnosti tak tu rozpoutávají boj na život a na smrt ale jak se říká každý svého štěstí strujcem jinak fakt se snažíte

aaany

05. 09. 2008, 16:26

Zatim nejlepší byl pan sluníčko

General division

06. 09. 2008, 00:57

Marous___ p. Trnkovy bych pristup sem na web uplne zakazal

HonzaSandalek

06. 09. 2008, 09:13

Baxters : máš nejakú traumu z detstva, alebo sa pomočuješ či ťa ako dieťa zneužili že, tu trepeš také blbosti možno si spadol na hlavičku a máš ju zdeformovanú pokial viem tak vaša vláda a dokonca podniky podporujú zamestnannosť pracovníkov zo Slovenska a zahraničia. Vaše hospodárstvo je od ich práce už doslova závislé. Ale to vo svojej dutej hlave nevidíš a ak odídu možno že Ti nepotečie voda, nebude chleba alebo si nebudeš mať čím utieť to tvoje české hovno. Takého kokota ako si ty som už dlho nevidel ale sú tu aj iný že? Ing. Novotný a jemu podobný!!

HonzaSandalek

06. 09. 2008, 09:17

Stefan : som plne na tvojej strane. Držím palec a som rád že, si sa nedal. Ono totiž niektorý naši priatelia za riekou Moravou majú potrebu trčať vždy z nejakého zatku napr. Rakúsko, Nemecko, Soviet a teraz USA.

baxters

06. 09. 2008, 11:57

Nautika:Vy čobolaci umite jen každemu nadavat do kokotu, mate nejaky česky komplex. lepší trčet ze zadku Usa než fašistum, viz vaše zaostala země. Ale ted už dost kecu a mazej šudlat korbačiky anebo makaš někde na lešení v čechach?

Stefan

06. 09. 2008, 12:43

Nautika vďaka za podporu, Slovensko budem vždy brániť proti debilom takisto, ako som vždy bránil Čechy ale vidím, že som robil zle.
Baxters, každým tvojim ďalším príspevkom ti začínam závidieť, aký si múdry, vyspelý a inteligentný. Ja, obyčajný sprostý Slovák tvoje IQ 88 asi nikdy nedosiahnem čo? Škoda, idem sa hanbiť. Nemám ťa náhodou oslovovať pane?

Panzer88

06. 09. 2008, 14:36

nautika - jsi chudak, umite jen nadavat a nic resit, vsichni jste jen opicky co zvatlaj jak madari

jose2

06. 09. 2008, 16:17

Sklidnit by se měli obě strany, kdysi jsme byli jeden stát.
Chalani na východ od nás, si prožívají to svoje sebeuvědomovací 19 století, časem se zklidní se a budou normální evropský stát.

Darden

06. 09. 2008, 18:00

Zas jsi tak smutná
Kdo se má na to koukat
Nic jíst ti nechutná
V hlavě máš asi brouka
Tak nezoufej nic to není
Za chvíli se to změní
Snad jsem to zavinil já

Zkus zapomenout
Na všechno, co je pouhou
Tou tmou obarvenou
Na černo smutnou touhou
Tak nezoufej nic to není
Za chvíli se to změní
Snad jsem to zavinil já

Já, já, já...

Darden

06. 09. 2008, 18:00

Né moc snadno se želva po dně honí
Velmi radno je plavat na dno zaní
Potom počkej až se zeptá
Na to, co tě v mozku lehtá
Nic se neboj a vem si něco od ní

Abych zabil dvě mouchy jednou ranou
Želví nervy od želvy schovám stranou
Jednu káď tam dám pro sebe
A pak aspoň pět pro tebe
Víš má drahá a zbytek je pod vanou

Když si někdo pozor nedá
Jak se vlastně želva hledá
Ona ho na něco nachytá
I když si to pozděj' vyčítá

Né moc lehce se želva po dně honí
Ten kdo nechce, tak brzy slzy roní
Jeho úsměv se vytrtí
A to se mu nevyplatí
Má se nebát želev a spousty vodní

Darden

06. 09. 2008, 18:01

Mě nebolí když holky lžou
Vždyť jsou na to stavěný
Že rozdrolí svý lásky tmou
Co víc čekat od ženy

Ať vířej pro zážitky
vody stojatý
Proč mívám z toho mžitky
Když se ptám
Proč zrovna ty?

Mně nevadí že holky maj'
svůj ráj
hry a proměny
Že nezradí svý slovo daj'
Pak jdou
co chtít od ženy

Já láskám rád se díval
Občas na paty
Teď blednu a ty zíváš
Když se ptám
Proč zrovna ty?

Darden

06. 09. 2008, 18:02

Taky jsem se narodil bos
jako každý chlap
a kromě dvou půlek neměl nic
Taky jsem se narodil bos
když mě přines čáp
a spustil jsem rámus z plných plic

Taky jsem se narodil bos
něco do čtyř kil
a rozum až s léty začal brát
Dlouho jsem tak za ranních ros
bosky šlapal jíl
a nedělní botky neměl rád

My měli roucha stejně průhledná
když jsme jen sáli z mléčných žláz
Náš bosý věk
měl to bych řek
tisíc krás

Jenže mráz, jak šel z hor
obul nás do bačkor

Taky jsem se narodil bos
jako každý kluk
a sousedům chodil slívy krást
Poštípaný od včel a vos
to mi bylo fuk
a pod hlavu k spánku stačil chrást

Je v Mléčné dráze mince stříbrná
tu věnem dostal každý z nás
a náš bosý věk
měl to bych řek
tisíc krás

Proč jen mráz, jak šel z hor
obul nás do bačkor?

Škoda, že už nechodím bos
kapsy plné slív
že nenajdu sílu přelézt plot
Neohrnuj nade mnou nos
později či dřív
i ty přijmeš zákon teplých bot

Všechny mráz, jak šel z hor
obul nás do bačkor
zbavil nás s noblesou
bosých snů - kdeže jsou?

O jsou,
snad jsou,
snad jsou,
někde jsou, ano, jsou
někde jsou,
snad jsou...

Darden

06. 09. 2008, 18:02

Je to tvá vina
Ty jsi příčina svýho smutnění
Chápej má milá
Ty jsi svítila
Já měl zatmění

To se někdy tak stává vítězkám
Zvyklejm na stupních stát
Že se začnou těch
Co ji netleskaj bát
To se někdy tak stává ješitám
Co jsou zvyklý jen brát
Já zklidu tě krásně rozkmital rád
Rád

Říkáš, že jsem tě skoupal
A žes byla hloupá
A nemáš chuť žít
Že ti po srdci čmárám
Že je po mně spára
Že jen jsem tě houpal
A tep, že ti stoupá
Tím, jak mě chceš mít
Však pod tím vším pýcha
Už chystá se dýchat
A znít

Je to tvá vina
Ty jsi příčina
Svýho smutnění
Chápej má milá
Ty jsi svítila
Já měl zatmění
To co stalo se 
Nejde odestát
Nejspíš to bude tím
Že já sejmul tvůj vzácnej majestát
Vím, vím

Říkáš, že jsem tě skoupal
A žes byla hloupá
A nemáš chuť žít
Že ti po srdci čmárám
Že je po mně spára
Že jen jsem tě houpal
A tep, že ti stoupá
Tím, jak mě chceš mít
Však pod tím vším pýcha
Už chystá se dýchat
A znít

Darden

06. 09. 2008, 18:03

Mám v kapse jeden frank
jsem nejbohatší z bank
nad Seinou
Mám víc než krupiér
stíny Sacre Coer
nade mnou
Láska je úděl můj
Pán Bůh tě opatruj
Bon Soir Mademoiselle Paris
Bon Soir Mademoiselle Paris

Znám boulevard Saint Michele
tam jsem včera šel
s Marie Claire
Vím jak zní z úst krásných žen
ta slůvka car je t' aime
oh ma chére

Láska je úděl můj
Pán Bůh tě opatruj
Bon Soir Mademoiselle Paris
Bon Soir Mademoiselle Paris

Lá lala lala lá
la lala lala lá
lala lá...

Darden

06. 09. 2008, 18:04

Už v dětství mýval jsem ten svízel
Že rád sem se pral
Rány jsem dával, rány sklízel
A šrámům se smál
Tak začli říkat, že jsem výtržník a rváč
A já měl často na krajíčku pláč
Zdarma však mír sem nenabízel
A tak to šlo dál
Poznal jsem dívku v třetím Járu
A v té jsem se vzhlíd
Když kluci hráli o ni čáru
Já šel jsem je zbít

A ona prý, že z rváčem nechce ztrácet čas
Tak sem svou první lásku prohrál, vem to ďas

Ty slzy dávno vpila tráva
Co jedna prohra znamená
Ty slzy dávno vpila tráva
A hleď i teď je stále stejně zelená

Pak dětské rvačky zvolna řídly
Křik míjel můj práh
A dravčí mládě mávlo křídly
Když do strun jsem sáh
Mě struny na hmatníku náhle byly vším
A co jsem dalších lásek prohrál kvůli nim

Ty slzy dávno vpila tráva
Stihl jsem to smát se mezi tím
Ty slzy dávno vpila tráva
Já vím

Tak sbohem lásko a buď zdráva
Co jedna prohra znamená
Ty slzy dávno vpila tráva
A hleď i teď je stále stejně zelená

Neměj mi za zlé ty tam v dáli, že rád jsem se pral
Snad mi ty boule za to stály i trest za to stál
Tím větší lásku, větší výhru dneska mám
A co ty další které dneska jsou ty tam
Ty někdy zábly, někdy hřály a život šel dál
Život šel dál, život jde dál

Darden

06. 09. 2008, 18:05

Chvilku vzpomínej, je to všechno jen pár let
Na kytaru v duchu hrej, tvoje parta je tu hned
Z cigaret je modrej dým, hraje magneťák
Holka sedla na tvůj klín, nevíš ani jak,
nevíš jak.

Tvý roky bláznivý chtěly křídla pro svůj let
Dneska už možná nevíš sám proč tě tenkrát pálil svět
Chtěl jsi prachy na mejdan, byl to hloupej špás
Když jsi v noci vyšel ven, snad ses trochu třás,
trochu třás

Když tě našel noční hlídač
byl by to jen příběh bláznivýho kluka
Nebejt nože ve tvejch dětskej rukách
Nebejt strachu mohlo to bejt všechno jináč

R.:
Slzy tvý mámy šedivý stékají na polštář
Kdo tě zná, se vůbec nediví, že stárne její tvář
Nečekej úsměv od ženy, který jsi všechno vzal
Jen pro tvý touhy zborcený,
léta ztracený,
ty oči pláčou dál.


Když jsi vyšel ven, ze žalárnich vrat
Možná, že jsi tenkrát chtěl znovu začínat
Poctivejma rukama, jako správnej chlap
snad se někdo ušklíb jen, že jsi křivě šláp,
křivě šláp

I když byl někdo k tobě krutej
Proč jsi znovu začal mezi svejma
Tvůj pocit křivdy se pak těžko smejvá
Když hledáš vinu vždycky jenom v druhejch.

Darden

06. 09. 2008, 18:06

Vymyslel jsem spoustu nápadů
Co podporujou hloupou náladu
Hodit klíče do kanálu
Sjet po zadku holou skálu
V noci chodit strašit do hradu

Dám si dvoje housle pod bradu
V bílé plachtě chodím pozadu
Úplně melancholicky
S ctime pro věc jako vždycky
Vyrábím tu hradní záhadu

Má drahá dej mi víc
Má drahá dej mi víc
Má drahá dej mi víc své lásky
Já nechci skoro nic
Já chci jen pohladit tvé vlásky

Nejlepší z těch divnejch nápadů
Mi dokonale zvednul náladu
Natrhám ti sedmikrásky
Tebe celou s tvými vlásky
Zamknu si na sedm západů

Darden

06. 09. 2008, 18:07

Zdraví pan sluníčko, doufám že si každý rád zanotuje...

jiri127

06. 09. 2008, 19:02

Darden: Sakra chlape, Ty jsi s tím dal ale práce

Seti

06. 09. 2008, 19:04

Pan Sluníčko je borec

Seti

06. 09. 2008, 19:05

Pan Sluníčko je borec

SunTzu

06. 09. 2008, 19:08

Souhlas, nejhodnotnější příspěvky měl pan Sluníčko, jinak to stálo za h... o.

lebkoun

07. 09. 2008, 12:54

Nevím jestli nejhjodnotnější, ale kurevsky dlouhý a nudný.

lebkoun

07. 09. 2008, 12:55

Pardon, nejhodnotnější.

SunTzu

07. 09. 2008, 15:50

Pořád lepší, než když tu  bují národní vášně, to je k posrání...

Drátos

08. 09. 2008, 22:59

Pěkná diskuze, a já si myslel, že spolek hledačů jsou jiní lide - takový normální, tady je důkaz a to jste nic nepili, nedej bože potkat se v hospodě u jednoho stolu nebo na srazu hledačů, to by byl teprve mezec.

standovamama

09. 09. 2008, 17:48

darden. co to kouříš za materiál

pan sluníčko

11. 09. 2008, 18:37

nějak moc se tu objevuje má přezdívka, doufám, že jen v dobrým páč 200 příspěvků asi číst nebudu.

corvux-corax

11. 09. 2008, 21:30

sebral bych vám detíky a narval vás do mišelinky tahat pneumatiky . samozřejmé jen někoho sorááč